• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації землі для Центру первинної медико-санітарної допомоги на вул.. Вишняківській, 15, Ж/М Осокорки, 11 м-н, діл. 4

Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації землі для Центру первинної медико-санітарної допомоги на вул. Вишняківській, 15, Ж/М Осокорки, 11 м-н, діл. 4

Завершена

170 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 1 700.00 UAH
Період оскарження: 14.09.2017 14:18 - 19.09.2017 17:00
Вимога
Відхилено

Оскарження

Номер: dd69e1f17d0a4efcb5115ba51406e840
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-14-001661-c.b1
Назва: Оскарження
Вимога:
Оскарження порушень чинного законодавства «Про публічні закупівлі» 1. Під час проведення електронних торгів учасником ТОВ «Юридична компанія «Український юридичний союз» порушило регламент проведення закупівель, а саме мінімальний крок пониження пропозиції, тобто зазначений учасник не понижав свою ціну ні в одному раунді. 2. Замовником, в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) загальна вартість закупівлі визначена 170 000,00 грн. без ПДВ, а в доданому оголошенні про закупівлю – 170 000,00 грн. з урахуванням ПДВ, в зв’язку з чим запропонована нами сума пропозиції автоматично була визначена без врахування ПДВ, хоча при формуванні нашої пропозиції ми враховували суму ПДВ, так як ми є платником податком податків на додану вартість. 3. Замовником підкріплений протокол без підписів членів тендерного комітету, і не в форматі pdf, а в форматі word. 4. Щодо порушення вимоги п. 15 Додатку 1. Довідка, що зазначена в п. 15 Додатку 1, тому що ми не планували залучати до надання послуг суб’єкта господарювання як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, а про зазначену в протоколі замовника №14-1/17 від 25.09.2017 р. «довідку в довільній формі про неподання такої інформації» не вимагалася в оголошенні про проведення закупівлі. 5. Щодо відсутності інформації про термін надання послуг. 6. В поданій нами пропозиції в проекті договору в п. 5 «Надання послуг» зазначений строк надання послуг до 20.12.2017 року і в додатку № 3 до проекту договору «Календарний план виконання», також зазначений термін надання послуг до 20.12.2017 року. А, так як ми погодилися з основними та істотними умовами договору про закупівлю, вважаємо що нами надана інформація про термін надання послуг. Звертаємо увагу, що учасником ТОВ «Юридична компанія «Український юридичний союз» відсутня така інформація, хоча це є одна із, запропонованих замовником, істотною умовою договору. 7. Щодо надання фінансової звітності. Нами була надана така інформація, тому що незрозуміло, чому тільки про надання форми №3 було зазначено за 2016 рік, а форми № 1 та № 2 не конкретизовано. Оголошенням про проведення закупівлі передбачено, що «Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи, які можуть бути необхідні для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до учасника, На вимогу Замовника ми могли б додати форму № 1 та форму № 2 за відповідний період, так як вони є в нас в наявності. Додатково зазначаємо наступне: - в Оголошенні про проведення закупівлі в додатку № 3 Замовником невірно зазначена вимога, тому що до аукціону допускає не Замовник, а також в аукціоні приймають участь учасники, а не переможці; - на протокол № 14-1/17 від 25.09.2017 р. не накладено електронний цифровий підпис, що не дає змоги перевірити достовірність надання інформації Замовником та повноваження особи, щодо надання такої інформації; - враховуючи численні порушення ми залишаємо за собою право на подальше оскарження порушень чинного законодавства «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Протокол №14-1/17 від 25.09.2017 р. залишити діючим. Внести зміни до протоколу, виключити пункт щодо відсутності в учасника документу, де визначено строки надання послуг.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 27.09.2017 14:15
Підтвердження вирішення: 1. Жодний учасник не зобов’язаний зменшувати свою ціну під час аукціону 2. Замовник не може впливати на електронну систему закупівлі, яка реалізує частину своїх можливостей автоматично. 3. Замовник має право завантажувати документи, що підтримуються електронною системою закупівлі. При цьому оригінали документів замовник зберігає в архіві тендерного комітету. 4. У вимогах до учасників прописано документи, які замовник бажає отримати від учасників (в рамках законодавства України) для поліпшення оцінки претендентів на підписання договору. Якщо учасник не подає певних документів, що передбачені вимогами, він повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України 5. Підтверджуємо наявність строку надання послуг в додатку до проекту договору, що поданий ДП «Центр Державного земельного кадастру», Київською обласною філією. Дана підстава для відхилення виключається з Протоколу 14-1/17 від 25.09.2017 р. Дякуємо за прояв пильності до дій замовника. 6. ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV чітко визначено поняття звітного періоду та проміжного звітного періоду. Подана пропозиція порушує вимогу замовника щодо документу. 7. Доступ до кабінету замовника в електронній системі закупівлі є конфіденційною інформацією. Тому неможливе подання документів замовника іншою стороною. При цьому Наказом ДП «Зовнішторгвидав» № 35 не передбачено накладання електронного цифрового підпису.