• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Матраци дитячі» (ДК 021:2015: (CPV): 39140000-5 – Меблі для дому) Номенклатура: 39143112-4 – Матраци

Торги не відбулися

239 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 199.25 UAH
Період оскарження: 06.09.2022 15:37 - 18.09.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації

Номер: a77b0c3927354cb9a058ab6c85a31a9c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-06-008530-a.c2
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Уповноваженою особою Замовника Пирятинської міської ради Протоколом № 150 від 30.09.2022 року було повернуто на кваліфікацію тендерну пропозицію приватного підприємства «ЯРОСЛАВ». В тендерній документації по предмету закупівлі «Матраци дитячі» затверджені рішенням уповноваженої особи Протокол № 137 від 06.09.2022 р. О.З. Базар ідентифікатор закупівлі UA-2022-09-06-008530-a Закупівля на prozorro.gov.ua. 1. Щодо невідповідності вартості пропозиції (ціни) продукції. В інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а саме розділі 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції пунктом 1.7. визначено, що ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. При подані заявки на участь в тендері було розміщено всі необхідні документи для розуміння замовником, що ціна вказана з ПДВ. Згідно з вимогою тендерної документації, Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, містить перелік формальних (несуттєвих) помилок, які не призведуть до відхилення їх тендерних пропозицій, зокрема викладений допис, що 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду, не є суттєвою помилкою. Отже, не вказання «з ПДВ» не є помилкою, що призвела б до спотворення інформації. Тим більше, що чітка вказівка на зазначення ціни з ПДВ та без ПДВ відсутня тендерній документації. Окрім того, Інструкція з підготовки тендерної пропозиції в пункті 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. В пункті 6.2. визначено, що ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму (з урахуванням ПДВ), за яку Учасник зобов’язується поставити товари, передбачені в додатку 2 до тендерної документації. Отже, при розміщені тендерної пропозиції ціну було вказано з ПДВ відповідно до пункту 6.2., а підвантажені скановані документи це підтверджують. 2. Щодо зазначення «Організаційно-правової форми» - ПП «ЯРОСЛАВ» при заповненні було вказано – «суб’єкт великого підприємництва». Щодо невірного заповнення «Форми власності» ПП «ЯРОСЛАВ», було зазначено «Приватне підприємство». Що словосполучення «Приватне підприємство», що «приватна» чітко зазначають форму власності - приватну, є синонімами та не порушують вимоги тендерної документації. В частині 1 статті 63 «Види та організаційні форми підприємств» Господарського кодексу України визначено, що залежно від форм власності, передбачених законом, в Україні можуть діяти підприємства таких видів: приватне підприємство, що діє на основі приватної власності громадян чи суб'єкта господарювання (юридичної особи); підприємство, що діє на основі колективної власності (підприємство колективної власності); комунальне підприємство, що діє на основі комунальної власності територіальної громади; державне підприємство, що діє на основі державної власності; підприємство, засноване на змішаній формі власності (на базі об'єднання майна різних форм власності); спільне комунальне підприємство, що діє на договірних засадах спільного фінансування (утримання) відповідними територіальними громадами - суб’єктами співробітництва. Тому, помилка відсутня, форма власності зазначена відповідно до норм чинного законодавства. 3. Щодо зазначення ціни з ПДВ та без ПДВ, повідомляємо, що в переліку документів оприлюднених на електронному майданчику було my.zakupki.prom.ua в описі закупівлі в зазначена очікувана вартість 239 850 грн. з ПДВ. Отже, з урахуванням оприлюднених документів, очікуваної вартості в сумі 239 850 грн. з ПДВ то ціна пропозиції мала бути тільки з ПДВ. В пункті 6.2. визначено, що ціна тендерної пропозиції Учасника означає суму (з урахуванням ПДВ), за яку Учасник зобов’язується поставити товари, передбачені в додатку 2 до тендерної документації. Ціни без ПДВ вказуються у специфікація до договору або в рахунках фактурах відповідно до чинного законодавства. Подання ціни за одиницю продукції без ПДВ відповідно до вищевикладеного не є порушенням умов тендерної документації. В тендерній документації Замовник вимагав подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Підставами для відмови в участі тендерній процедурі закупівлі затверджено замовником: 1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів; 2. Вчинення економічних правопорушень; 3. Вчинення корупційних правопорушень; 4. Вчинення правопорушень, пов’язаних; 5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів); 6. Порушення справи про банкрутство; 7. Виявлення факту зв’язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником; 8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника; 9. Наявність інших підстав для відмову в участі у процедурі закупівлі. 10. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. 4. Щодо надання довідки про відсутність виконавчих проваджень повідомляємо, що адміністратором Єдиних та Державних реєстрів інформаційної мережі Мін’юсту є Державне підприємство «Інформаційний центр» Міністерства юстиції України. ДП "Інформаційний центр" було засноване Міністерством юстиції України в 1997 році. У 1999 році Кабінет Міністрів своєю постановою визначив указане підприємство адміністратором реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Мін’юсту. На сьогодні ДП «Інформаційний центр» складається з головного підприємства та 24-х регіональних філій в обласних центрах України та Автономній Республіці Крим. Наказом Міністерства юстиції України від 05.08.2016 № 2432/5 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.08.2016 р. за № 1126/29256 було затверджено Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження (далі по тексту - Положення). Відповідно до пункту 2 розділу 1 Положення автоматизована система виконавчого провадження (далі - Система) - комп’ютерна програма, що забезпечує збирання, зберігання, облік, пошук, узагальнення, надання відомостей про виконавче провадження, формування Єдиного реєстру боржників та захист від несанкціонованого доступу. Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень - окремий спецрозділ, який є архівною складовою частиною Системи та містить відомості про виконавчі провадження, зареєстровані до запровадження Системи, відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 20 травня 2003 року № 43/5 «Про затвердження Положення про Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 травня 2003 року за № 388/7709, наказу Міністерства юстиції України від 28 квітня 2015 року № 614/5 «Про затвердження Тимчасового порядку автоматичного розподілу виконавчих документів між державними виконавцями і контролю строків виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб)», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 квітня 2015 року за № 478/26923. адміністратор Системи - державне підприємство «Національні інформаційні системи», уповноважене відповідно до законодавства на забезпечення здійснення заходів із створення та технологічного супроводження програмного забезпечення Системи, збереження та захисту даних, що містяться у Системі, виконання інших функцій, передбачених цим Положенням. Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень - окремий спецрозділ, який є архівною складовою частиною Системи та містить відомості про виконавчі провадження, зареєстровані до запровадження Системи, відповідно до наказу Міністерства юстиції України від 20 травня 2003 року № 43/5 «Про затвердження Положення про Єдиний державний реєстр виконавчих проваджень», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 21 травня 2003 року за № 388/7709, наказу Міністерства юстиції України від 28 квітня 2015 року № 614/5 «Про затвердження Тимчасового порядку автоматичного розподілу виконавчих документів між державними виконавцями і контролю строків виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб)», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 квітня 2015 року за № 478/26923; Єдиний реєстр боржників - систематизована база даних про боржників, що є складовою Системи та ведеться з метою оприлюднення в режимі реального часу інформації про невиконані майнові зобов’язання боржників та запобігання відчуженню боржниками майна. Реєстр рiшень, виконання яких гарантується державою, - складова частина Системи, в якій здійснюється облік рішень, виконання яких гарантується державою, інвентаризація заборгованості за цими рішеннями та їх передача до органу Казначейства. Пунктом 11 Розділу 1 визначено, що за достовірність внесеної до Системи інформації відповідають реєстратори. Отже, скрин-шот довідки з єдиного державного реєстру виконавчих проваджень відображає достовірну інформацію, розміщену компетентним органом на державному порталі. Зазначений скрин-шот є результатом опрацювання запиту компетентним органом на їх порталі та містить достовірну інформацію про наявність/відсутність відкритих виконавчих проваджень стороною яких є/може бути ПП «ЯРОСЛАВ». Щодо перевірки інформації, яка наявна в інформаційній довідці, принагідно інформуємо зазначений реєстр є у відкритому доступі. Перевірка інформації в реєстрі виконавчих проваджень здійснюється онлайн без використання ЕЦП та інших видів цифрових ключів (ідентифікаторів). Скрин-шот з сайту є результатом опрацювання запиту он-лайн, а отже містить повну, достовірну інформацію. Окрім того, скаржник невірно зазначає види документів довідка про відсутність кримінальних проваджень та довідка про відсутність виконавчих проваджень це два різних документи. В інструкції з підготовки тендерної пропозиції розділ 3 Тендерної документації пункті 5 кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, встановлені статтею 17 Закону. Підпунктом 5.4. визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Відповідно до вищевикладеного протокол відхилення суперечить інформації викладеній в вказаному вище пункті та ця підстава не може бути викладена в протоколі відхилення так як суперечить інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а пункт 6.1. Тендерної документації не узгоджений з пунктом 5.4. Звертаю вашу увагу, що в Додатку 1 до тендерної документації, а саме Таблиці 2. Визначено підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону. Відповідно до ч. 1 статті 17 Закону, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення Пункт 2 ч. 1 ст. 17 Закону. Учасник на виконання вимоги ч. 1 статті 17 Закону повинен надати інформацію, наведену нижче* З урахуванням вимог законодавства під час правового режиму воєнного стану, учасник підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Спосіб документального підтвердження визначається учасником самостійно (див.примітку). Переможець торгів на виконання вимоги ч. 1 статті 17 Закону повинен надати інформацію, наведену нижче** Відповідно до п.6 ст.17 Закону переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 2 частини першої ст.17 Закону. Спосіб документального підтвердження визначається переможцем самостійно. Відповідно до примітки ** всю публічну інформацію щодо учасника, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, замовник перевіряє самостійно. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. В тендерній документації наявна вимога про надання інформаційної довідки про відсутність відкритих проти учасника виконавчих проваджень, виданої територіальним відділом (управлінням) Міністерства юстиції України у 2022 р. Нами було надано скрин-шот від 17.08.2022 року, що не суперечить вимогам Замовника, отже інформація 2022 р. Про дату, не раніше дати публікації оголошення, у вимогах Замовника зазначено не було. При перевірці Замовником тендерної документації він використовує тей само інтернет-ресурс з метою перевірки наданих документів. Актуальна інформація буде міститися в документі який має дату, що найближча до проведення тендерної процедури закупівлі. Іншими учасниками були надані листи про неможливість надання зазначених довідок, які вони самі на себе і склали, що суперечить пункту 6.1. тендерної документації. Окрім того, інформаційна довідка про відсутність відкритих проти учасника виконавчих проваджень жодним чином не надає інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Замовник самостійно має можливість отримати публічну інформацію. Вимоги до предмета закупівлі це сукупність відомостей про технічні, якісні та кількісні характеристики. Отже, ПП «ЯРОСЛАВ» виконало всі умови при надані документів. 5. Щодо надання протоколів випробувань з інформацією про міцність тканини, стирання тканини, стійкість пофарбування до тертя тканини, щільність тканини та щільність наповнення, а також надання технічних документів не акредитованою лабораторією. В додатку 1 до тендерної документації пунктом 2.1. зазначено, що для підтвердження технічним вимогам до предмету закупівлі Учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції надати копію документів, що засвідчують якість товару, запропонованого у технічному завданні з обов’язковим долученням протоколів за результатами випр
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відхилити вимогу з наданням пояснення в протоколі
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність пропозиції ПП «Ярослав» вимогам та умовам закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-09-06-008530-a)

Номер: 4d19e4624c1d4310ab15bd4528906663
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-06-008530-a.c1
Назва: Невідповідність пропозиції ПП «Ярослав» вимогам та умовам закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-09-06-008530-a)
Вимога:
Невідповідність пропозиції ПП «Ярослав» вимогам та умовам закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-09-06-008530-a) Відповідно до Додатку №4 до тендерної документації зазначається наступне «Форма довідки заповнюється Учасником (на фірмовому бланку, у разі наявності ) та надається у складі пропозиції Учасник не повинен відступати від даної форми (крім приміток)», В формі Замовник зазначає наступні вимоги: 1. Вартість пропозиції: Учасник вказує загальну вартість предмету закупівлі (стартова сума аукціону) в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ (або єдиного податку на прибуток за ставкою(для платників єдиного податку)).; 2. Відомості про підприємство: Організаційно-правова форма, Форма власності; 3. Ціна за одиницю товарів з ПДВ/без ПДВ; 4. Загальна вартість товарів з ПДВ/без ПДВ. ПП «Ярослав» в складі своєї пропозиції надав документ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» №3 від 12.09.2022, в якій вказує: 1. Ціну цифрою та прописом, без зазначення з ПДВ чи без ПДВ, чим відступив від форми, оскільки вимагалось вказання вартості цифрами та прописом без ПДВ та з ПДВ; 2. При заповненні «Організаційно-правова форма» ПП «Ярослав» вказує «суб’єкт великого підприємництва», що не відповідає інформації, яку вимагав Замовник, оскільки такого виду організаційно-правової форми не існує; При заповненні «Форма власності» ПП «Ярослав» вказує «Приватне підприємство», що не відповідає інформації, яку вимагав Замовник, оскільки Форми власності не існує; 3,4. Учасник вказує ціну лише з ПДВ, змінивши та відступивши від форми, оскільки Замовником Вимагалось вказання ціни з ПДВ та без ПДВ, нотатки щодо відхилення від форми в цій частині відсутні. У п.6.1 ч.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовник вказує вимогу «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі: - інформаційну довідку про відсутність відкритих проти учасника виконавчих проваджень, видана територіальним відділом (управлінням) Міністерства юстиції України у 2022 р.» Учасник у складі пропозиції надає документ «Довідка про відсутність виконавчих проваджень», в якій міститься Довідка в довільній формі з інформацією про відсутність відкритих проти учасника виконавчих проваджень та скріншоти. Такі скріншоти не являються Інформаційною довідкою та не являються документом, оскільки не мають жодного завірення, також у випадку якщо така інформація надана у вигляді електронного документу, вона не містить електронного підпису від органу, що надав таку інформацію, а також не містить посилання у вигляді QR-коду для перевірки наданої інформації. Також звертаємо увагу, що надана інформація датується 17.08.2022, що раніше оголошення про проведення закупівлі та містить устарівшу інформацію, відносно дати подання пропозиції. Повідомляємо, що у військовий час, актуальну інформацію щодо відсутності кримінальних проваджень (відсутність відкритих виконавчих проваджень) можна отримати у вигляді Витягу від Міністерства внутрішніх справ України, однак ПП «Ярослав» не надав інформаційну довідку від уповноваженого на це органу. В Додатку №1 до тендерної документації Замовник зазначає наступну вимогу: «Для підтвердження технічним вимогам до предмета закупівлі Учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозицій: - надати копію документів, що засвідчують якість товару, запропонованого у технічному завданні з обов’язковим долученням протоколів за результатами випробувань на відповідність вимогам, указаних у технічному завданні виробу, а саме: тканини (в протоколі має бути зазначено: міцність, стирання, стійкість пофарбування до тертя та щільність); наповнення (в протоколі має бути зазначено: щільність), видані учаснику або виробнику продукції, що проведені акредитованою лабораторією.» ПП «Ярослав» у складі надає технічні документи, однак серед таких документів відсутні протоколи за результатами випробувань з інформацією про: міцність тканини, стирання тканини, стійкість пофарбування до тертя тканини, щільність тканини та щільність наповнення, а також надані технічні документи не видані акредитованою лабораторією, оскільки відсутні підтверджуючі документи. Прийняття рішення щодо визнання переможцем закупівлі ПП «Ярослав» порушує ст.5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме п.п.4 та п.п.5 п.1 статті 5. Зважаючи на все викладене вище, ВИМАГАЄМО відхилити пропозицію ПП «Ярослав», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та перейти до розгляду наступної пропозиції.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу ТОВ "МІРАЙГРУП" щодо невідповідності пропозиції ПП «Ярослав» вимогам та умовам закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-09-06-008530-a): Відповідно до Додатку №4 до тендерної документації зазначається наступне «Форма довідки заповнюється Учасником (на фірмовому бланку, у разі наявності ) та надається у складі пропозиції Учасник не повинен відступати від даної форми (крім приміток)», В формі Замовник зазначає наступні вимоги: 1. Вартість пропозиції: Учасник вказує загальну вартість предмету закупівлі (стартова сума аукціону) в гривнях цифрами та прописом без ПДВ та з урахуванням ПДВ (або єдиного податку на прибуток за ставкою(для платників єдиного податку)).; 2. Відомості про підприємство: Організаційно-правова форма, Форма власності; 3. Ціна за одиницю товарів з ПДВ/без ПДВ; 4. Загальна вартість товарів з ПДВ/без ПДВ. ПП «Ярослав» в складі своєї пропозиції надав документ «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» №3 від 12.09.2022, в якій вказує: 1. Ціну цифрою та прописом, без зазначення з ПДВ чи без ПДВ, чим відступив від форми, оскільки вимагалось вказання вартості цифрами та прописом без ПДВ та з ПДВ; 2. При заповненні «Організаційно-правова форма» ПП «Ярослав» вказує «суб’єкт великого підприємництва», що не відповідає інформації, яку вимагав Замовник, оскільки такого виду організаційно-правової форми не існує - задовільнити; При заповненні «Форма власності» ПП «Ярослав» вказує «Приватне підприємство», що не відповідає інформації, яку вимагав Замовник, оскільки Форми власності не існує - задовільнити; 3,4. Учасник вказує ціну лише з ПДВ, змінивши та відступивши від форми, оскільки Замовником Вимагалось вказання ціни з ПДВ та без ПДВ, нотатки щодо відхилення від форми в цій частині відсутні - задовільнити. У п.6.1 ч.6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації Замовник вказує вимогу «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі: - інформаційну довідку про відсутність відкритих проти учасника виконавчих проваджень, видана територіальним відділом (управлінням) Міністерства юстиції України у 2022 р.» Учасник у складі пропозиції надає документ «Довідка про відсутність виконавчих проваджень», в якій міститься Довідка в довільній формі з інформацією про відсутність відкритих проти учасника виконавчих проваджень та скріншоти. Такі скріншоти не являються Інформаційною довідкою та не являються документом, оскільки не мають жодного завірення, також у випадку якщо така інформація надана у вигляді електронного документу, вона не містить електронного підпису від органу, що надав таку інформацію, а також не містить посилання у вигляді QR-коду для перевірки наданої інформації. Також звертаємо увагу, що надана інформація датується 17.08.2022, що раніше оголошення про проведення закупівлі та містить устарівшу інформацію, відносно дати подання пропозиції. Повідомляємо, що у військовий час, актуальну інформацію щодо відсутності кримінальних проваджень (відсутність відкритих виконавчих проваджень) можна отримати у вигляді Витягу від Міністерства внутрішніх справ України, однак ПП «Ярослав» не надав інформаційну довідку від уповноваженого на це органу - задовільнити. В Додатку №1 до тендерної документації Замовник зазначає наступну вимогу: «Для підтвердження технічним вимогам до предмета закупівлі Учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозицій: - надати копію документів, що засвідчують якість товару, запропонованого у технічному завданні з обов’язковим долученням протоколів за результатами випробувань на відповідність вимогам, указаних у технічному завданні виробу, а саме: тканини (в протоколі має бути зазначено: міцність, стирання, стійкість пофарбування до тертя та щільність); наповнення (в протоколі має бути зазначено: щільність), видані учаснику або виробнику продукції, що проведені акредитованою лабораторією.» ПП «Ярослав» у складі надає технічні документи, однак серед таких документів відсутні протоколи за результатами випробувань з інформацією про: міцність тканини, стирання тканини, стійкість пофарбування до тертя тканини, щільність тканини та щільність наповнення, а також надані технічні документи не видані акредитованою лабораторією, оскільки відсутні підтверджуючі документи – задовільнити частково. В цілому вирішив задовільнити вимогу та повернути ПП "Ярослав" на кваліфіквацію.
Статус вимоги: Задоволено