• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Усунення аварій в закладі (Поточний ремонт асбоцементної покрівлі будівлі гуртожитку закладу за адресою: вул. Гаванська, 11)

Спрощена закупівля проводиться відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану"(зі змінами)

Завершена

516 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 580.00 UAH
Період оскарження: 06.09.2022 15:03 - 10.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Неправомірне визнання переможця

Номер: 549ed660c2fa4570b0dd0897242fabfd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-06-007722-a.a3
Назва: Неправомірне визнання переможця
Вимога:
1. 16.09.2022 р. Протоколом Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель та закупівель без використання електронної системи закупівель №95 було вирішено: Визнати переможцем спрощеної закупівлі за кодом ДК 021:2015: (CPV): 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Усунення аварій в закладі (Поточний ремонт асбоцементної покрівлі будівлі гуртожитку закладу за адресою: вул. Гаванська, 11) UA-2022-09-06-007722-a пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КомфортБудУкраїна». як таку, що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та не має підстав для відмови в участі. Вважаємо вищезазначене рішення незаконним та таким, що носить явно корупційний характер, свідчить про упереджене ставлення до учасника, грубо порушує вимоги Закону та не відповідає вимогам Тендерної документації та ПРИНЦИП МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). По-перше: - Частиною 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». - Згідно зі статтею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги». - Пунктом 23 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» передбачено, що кваліфікований електронний підпис — удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Під час перевірки електронного підпису відображається «тип підпису: кваліфікований» і «тип носія особистого ключа: захищений». - Абзацом 1 частини 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо частини забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» передбачено, що експериментальний проєкт щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги», але не пізніше ніж до 05.03.2022. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КомфортБудУкраїна» на пропозицію було накладено саме Удосконалений електронний підпис, що є підставою для дискваліфікації учасника. По-друге: Відповідно до п. 9 Документації (оголошення)Замовником було передбачено наступне: Перелік технічних (якісних) та кількісних характеристик, що вимагаються, надається у Додатку 2 «Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі» до документації про проведення закупівлі. Загальні вимоги: Учасники у складі пропозиції надають наступний пакет документів: - Договірна ціна - локальний кошторис - підсумкова відомість ресурсів - пояснювальна записка - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису - розрахунок прибутку та адміністративних витрат - гарантійний лист щодо якості запропонованих матеріалів та засобів, які будуть використовуватися при здійснення ремонту предмету закупівлі Замовником у Проєкті Договору (Додаток 3) та в Документації (оголошенні) про проведення спрощеної закупівлі не було зазначено ВИД ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ, а згідно Постанови № 668 від 1 серпня 2005 р. Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» встановлює таке визначення: " Договірна ціна 21. Договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. Договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КомфортБудУкраїна» надано документ Кошторис.pdf, в якому вид договірної ціни – «Динамічна», що є порушення чинного законодавства та є причиною для Дискваліфікації. По-третє: - У Додатку №1 Документації(ОГОЛОШЕННЯ) про проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначає, що: - Обов’язкова наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше 1 (одного) виконроба та інженера з кошторисної документації, не менше1 (одного) працівника робітничої спеціальності. В додаток до довідки надати копію кваліфікаційного сертифікату посвідчення інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КомфортБудУкраїна» вказує наявність інженера з кошторисної документації на засадах Цивільно-правового Договору та надає кваліфікаційний сертифікат та свідоцтво інженера-проектувальника. Інженер-кошторисник складає кошторисну документацію відповідно до вимог чинного законодавства та повинен підписувати розроблений ним пакет кошторисної документації. Але Кошторисна документація Учасника не має жодного підпису та відношення до цього фахівця, та складена та підписана виключно Директором підприємства ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КомфортБудУкраїна», що є порушення законодавства України. Вважаємо, що оформлені таким чином документи свідчать про невиконання вимог тендерної документації та введення в оману Уповноважену особу Замовника, та є причиною для дискваліфікації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КомфортБудУкраїна». В-четверте: Згідно п. 1 Додатку №1 Документації (ОГОЛОШЕННЯ) про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати: «Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про посадових осіб Учасника, уповноважених представляти інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, а саме: підписувати документи про закупівлю, підписувати договір закупівлі за результатами спрощеної закупівлі тощо.» Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КомфортБудУкраїна» така довідка не надана, що є порушенням вимог Тендерної документації, та є підставою для дискваліфікації Учасника згідно ст.. 31 Закону України Про публічні закупівлі. По-п’яте: У Додатку №1 до Документації (оголошення) про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено наступну вимогу: Усі документи, що складаються учасником у довільній формі та відповідно до форм, наведених у додатках, мають бути оформлені на бланку учасника (у разі наявності), підписані уповноваженою особою з проставленням відбитку печатки (у разі використання) та належним чином зареєстровані (не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі). Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КомфортБудУкраїна» надано Додаток №6 та Додаток №4 не на бланку, що є порушенням умов Тендерної документації та є підставою для дискваліфікації Учасника. Враховуючи вищевикладене вимагаємо скасувати рішення про визнання ПЕРЕМОЖЦЕМї ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КомфортБудУкраїна» оформлене протоколом №95 від 16.09.2022 р.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірна дискваліфікація

Номер: bd9f59412187473d972bcf43b91a3bd6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-06-007722-a.a2
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
1. За результатами оцінки тендерних пропозицій ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» переміг за критеріями ціни, але 16.09.2022 р. Протоколом Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель та закупівель без використання електронної системи закупівель №94 було вирішено: Відхилити учасника процедури відкритих торгів, згідно предмету закупівлі: Усунення аварій в закладі (Поточний ремонт асбоцементної покрівлі будівлі гуртожитку закладу за адресою: вул. Гаванська, 11) – ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» з наступних підстав: - Пропозиція учасника ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» МІСТИТЬ локальний кошторис на будівельні роботи, що не відповідає умовам визначеним в оголошенні про проведенні спрощеної закупівлі та вимогам предмету закупівлі. - Відповідно до п. 1 ч. 13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Вважаємо вищезазначене рішення незаконним та таким, що носить явно дискримінаційний характер, свідчить про упереджене ставлення до учасника, грубо порушує його права та охоронювані законом інтереси. В рішенні не вказано, яким саме «умовам» технічної специфікації та «іншим вимогам» не відповідає тендерна пропозиція та «локальний кошторис» ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД». Відповідно до п. 9 Документації (оголошення)Замовником було передбачено наступне: Перелік технічних (якісних) та кількісних характеристик, що вимагаються, надається у Додатку 2 «Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі» до документації про проведення закупівлі. Загальні вимоги: Учасники у складі пропозиції надають наступний пакет документів: - Договірна ціна - локальний кошторис - підсумкова відомість ресурсів - пояснювальна записка - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису - розрахунок прибутку та адміністративних витрат - гарантійний лист щодо якості запропонованих матеріалів та засобів, які будуть використовуватися при здійснення ремонту предмету закупівлі. Жодних інших чи більш конкретних вимог, переліків чи критеріїв до визначення обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Замовником не зазначаються, що виключає можливість посилатися на порушення або недодержання вимог, що фактично не ставилися в тендерній документації. Враховуючи вищевикладене вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», оформлене протоколом №94 від 16.09.2021 р.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу учасника
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне рішення

Номер: a317a8e8bb5842809e2216659e405e55
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-06-007722-a.a1
Назва: Неправомірне рішення
Вимога:
1. 16.09.2022 р. Протоколом Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель та закупівель без використання електронної системи закупівель №95 було вирішено: Визнати переможцем спрощеної закупівлі за кодом ДК 021:2015: (CPV): 45260000-7 - Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (Усунення аварій в закладі (Поточний ремонт асбоцементної покрівлі будівлі гуртожитку закладу за адресою: вул. Гаванська, 11) UA-2022-09-06-007722-a пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КомфортБудУкраїна». як таку, що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та не має підстав для відмови в участі. Вважаємо вищезазначене рішення незаконним та таким, що носить явно корупційний характер, свідчить про упереджене ставлення до учасника, грубо порушує вимоги Закону та не відповідає вимогам Тендерної документації та ПРИНЦИП МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»). По-перше: - Частиною 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій / пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». - Згідно зі статтею 6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України «Про електронні довірчі послуги». - Пунктом 23 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» передбачено, що кваліфікований електронний підпис — удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Під час перевірки електронного підпису відображається «тип підпису: кваліфікований» і «тип носія особистого ключа: захищений». - Абзацом 1 частини 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо частини забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» передбачено, що експериментальний проєкт щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги», але не пізніше ніж до 05.03.2022. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КомфортБудУкраїна» на пропозицію було накладено саме Удосконалений електронний підпис, що є підставою для дискваліфікації учасника. По-друге: Відповідно до п. 9 Документації (оголошення)Замовником було передбачено наступне: Перелік технічних (якісних) та кількісних характеристик, що вимагаються, надається у Додатку 2 «Технічні (якісні) та кількісні характеристики предмета закупівлі» до документації про проведення закупівлі. Загальні вимоги: Учасники у складі пропозиції надають наступний пакет документів: - Договірна ціна - локальний кошторис - підсумкова відомість ресурсів - пояснювальна записка - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису - розрахунок прибутку та адміністративних витрат - гарантійний лист щодо якості запропонованих матеріалів та засобів, які будуть використовуватися при здійснення ремонту предмету закупівлі Замовником у Проєкті Договору (Додаток 3) та в Документації (оголошенні) про проведення спрощеної закупівлі не було зазначено ВИД ДОГОВІРНОЇ ЦІНИ, а згідно Постанови № 668 від 1 серпня 2005 р. Кабінету Міністрів України «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» встановлює таке визначення: " Договірна ціна 21. Договірна ціна у договорі підряду визначається на основі кошторису як приблизна або тверда. Договірна ціна вважається твердою, якщо інше не встановлено договором. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КомфортБудУкраїна» надано документ Кошторис.pdf, в якому вид договірної ціни – «Динамічна», що є порушення чинного законодавства та є причиною для Дискваліфікації. По-третє: - У Додатку №1 Документації(ОГОЛОШЕННЯ) про проведення спрощеної закупівлі Замовник зазначає, що: - Обов’язкова наявність у штаті учасника або із залученням на договірних засадах не менше 1 (одного) виконроба та інженера з кошторисної документації, не менше1 (одного) працівника робітничої спеціальності. В додаток до довідки надати копію кваліфікаційного сертифікату посвідчення інженера-проектувальника у частині кошторисної документації. Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КомфортБудУкраїна» вказує наявність інженера з кошторисної документації на засадах Цивільно-правового Договору та надає кваліфікаційний сертифікат та свідоцтво інженера-проектувальника. Інженер-кошторисник складає кошторисну документацію відповідно до вимог чинного законодавства та повинен підписувати розроблений ним пакет кошторисної документації. Але Кошторисна документація Учасника не має жодного підпису та відношення до цього фахівця, та складена та підписана виключно Директором підприємства ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КомфортБудУкраїна», що є порушення законодавства України. Вважаємо, що оформлені таким чином документи свідчать про невиконання вимог тендерної документації та введення в оману Уповноважену особу Замовника, та є причиною для дискваліфікації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КомфортБудУкраїна». В-четверте: Згідно п. 1 Додатку №1 Документації (ОГОЛОШЕННЯ) про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати: «Інформаційна довідка (лист) довільної форми з інформацією про посадових осіб Учасника, уповноважених представляти інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, а саме: підписувати документи про закупівлю, підписувати договір закупівлі за результатами спрощеної закупівлі тощо.» Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КомфортБудУкраїна» така довідка не надана, що є порушенням вимог Тендерної документації, та є підставою для дискваліфікації Учасника згідно ст.. 31 Закону України Про публічні закупівлі. По-п’яте: У Додатку №1 до Документації (оголошення) про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено наступну вимогу: Усі документи, що складаються учасником у довільній формі та відповідно до форм, наведених у додатках, мають бути оформлені на бланку учасника (у разі наявності), підписані уповноваженою особою з проставленням відбитку печатки (у разі використання) та належним чином зареєстровані (не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі). Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КомфортБудУкраїна» надано Додаток №6 та Додаток №4 не на бланку, що є порушенням умов Тендерної документації та є підставою для дискваліфікації Учасника. Враховуючи вищевикладене вимагаємо скасувати рішення про визнання ПЕРЕМОЖЦЕМї ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КомфортБудУкраїна» оформлене протоколом №94 від 16.95.2022 р.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Виправлення помилок
Дата скасування: 19.09.2022 15:50