• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Нафта і дистиляти( бензин А-95, дизельне паливо Energy)

Торги не відбулися

249 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 245.00 UAH
Період оскарження: 06.09.2022 11:16 - 18.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: 67bdd362be7c4c0b98f73431ca13e1af
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-06-002974-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовник вимагає: "9.На території України повинно бути не менш як 1500 автозаправочних станцій, які відпускають бензин та дизпаливо за скетч-картками учасника – переможця торгів." В Україні є лише одна мережа АЗС, що належить группі підприємств одного власника: ТОВ "Лівайн торг", ТОВ "Авіас", ТОВ "Укрнафта-постач". Разом з тим Замовник не залишає права для участі компаніям, які працюють за партнерськими договорами, адже дана мережа приймає скретч-картки виключно свої ТМ "Авіас". ДАНІ ВИМОГИ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ ТА ТАКИМИ, ЩО ПРЯМО ВКАЗУЮТЬ НА УПЕРЕДЖЕНУ ЗАЦІКАВЛЕНІСТЬ ЗАМОВНИКА ТА ТАКОЖ КОРУПЦІЙНУ ЗМОВУ. Вимагаємо вилучити дискримінаційну вимогу та зазначити чіткий перелік місцязнаходження АЗС, що потрібні Замовнику для виконання своєї діяльності згідно путьових листів автотранспорту Замовника в тих населенних пунктах, де він здійснює свою діяльність.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику! Враховуючи Вашу вимогу, повідомляю наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. На виконання пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і повинна містити перелік складових визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію ( у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити детальний опис товарів, робіт , послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги,щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільне зазначити такі показники, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація (вимоги) не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання необхідне, воно повинно бути обґрунтоване, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент» Замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Відповідно до п.1ч.2 статті 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв – наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників,відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та вказує у Тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності Учасника встановленим критеріям. Разом з тим, з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити. Закупівля пального проводиться з метою забезпечення Замовника на території Арцизької міської територіальної громади Болградського району Одеської області. Нажаль, відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому. З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» при складанні Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника, сталої роботи та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів та власний досвід в період дії воєнного стану, веденого та продовженого згідно Указів Президента України від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні» та від 12 серпня 2022 року №573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Статус вимоги: Відхилено