• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфікуючі засоби (ДК 021:2015:24450000-3 - Агрохімічна продукція)

Торги не відбулися

86 720.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 433.60 UAH
Період оскарження: 05.09.2022 15:42 - 09.09.2022 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо незаконного визнання переможцем НОВОМИРГОРОДСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ МЕДИЧНО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ДЕЗІНФЕКЦІЇ НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (#31308749)

Номер: fed3f0ef12024183ac8dc860bdcb24f4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-05-008089-a.a1
Назва: Вимога щодо незаконного визнання переможцем НОВОМИРГОРОДСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ МЕДИЧНО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ДЕЗІНФЕКЦІЇ НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (#31308749)
Вимога:
22 вересня 2022 року уповноваженою особою Замовника було прийнято незаконне рішення щодо переможця НОВОМИРГОРОДСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ МЕДИЧНО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ДЕЗІНФЕКЦІЇ НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (#31308749) в порушення встановлених Замовником вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме в частині Додатку №2 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника, де було встановлено: «Для підтвердження інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасник повинен надати копії чинних сертифікатів відповідності та/або паспортів якості та/або декларацій виробника про відповідність, або інші документи, що засвідчують якість товару та його відповідність діючій нормативно-технічній документації». Відповідно до цінової пропозиції Переможця він пропонує Засіб для прання та дезінфекції «Дезеліт Д60», 5 кг, як у технічних вимогах Оголошення. Проте, НОВОМИРГОРОДСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ МЕДИЧНО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ДЕЗІНФЕКЦІЇ НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (#31308749) у складі своєї пропозиції надає сертифікат якості та висновок ДСЕЕ на засіб дезінфікуючий «Дезеліт Т 60», що є абсолютно іншим засобом з медико-технічними характеристиками ніж Засіб для прання та дезінфекції «Дезеліт Д60», 5 кг. тобто один засіб є дезінфікуючим (Дезеліт Т 60), а інший є засобом для прання та дезінфекції (Дезеліт Д60). Тож, фактично на Засіб для прання та дезінфекції «Дезеліт Д60» переможець не надав підтвердження відповідності технічних характеристик. У випадку, якщо теоретично переможець помилково в ціновій пропозиції вказав про Дезеліт Д60 замість Дезеліт Т 60, то він мав би виконати вимогу й надати порівняльну таблицю: «У випадку надання учасником еквіваленту він повинен надати порівняльну таблицю із зазначенням інформації про технічні, якісні та кількісні характеристик запропонованого товару з технічними, якісними та кількісними характеристиками товару, що вимагаються замовником. При цьому якість запропонованого аналогу та/або еквіваленти товару має відповідати якості, що заявлена у технічній специфікації Замовника.». Крім того, в порушення умов Оголошення щодо : «Зверніть увагу: документи пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).» переможцем надані документи, які не відповідають даній вимозі, серед таких документів є: сертифікати якості (Вінсепт Експрес, Жавель Клейд, висновок ДСЕЕ (Вінсепт Експрес, Бланідас 300, Жавілар Ефект, Жавель Клейд В Сертифікаті якості на Бланідас 300, Хлорель, Дезеліт Т 60 чомусь замість оригіналу підпису печатки виробника стоїть печатка ФОПА Моргун О.М., який немає відношення до виробника. Дані невідповідності є прямим порушення вимог Оголошення, а тому мала б бути пропозиція переможця дискваліфікована. Також Оголошенням передбачено: «Документи повинні бути надані в електронному вигляді (скановані) та містити розбірливі зображення. Пропозиція учасника повинна містити достовірну інформацію». В пропозиції переможця в технічній частині містяться документи, які є нерозбірливими. З рішенням уповноваженої особи ТОВ «Бланідас» категорично не погоджується, оскільки уповноваженою особою Замовника недосліджена належним чином тендерна пропозиція НОВОМИРГОРОДСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ МЕДИЧНО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ДЕЗІНФЕКЦІЇ НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (#31308749), а це свідчення того, що уповноважена особа Замовника не діє в рамках законодавства України, чим порушує принципи публічних закупівель встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» таких як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а також Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. На підставі вищевикладеного, вимагаємо відмінити рішення щодо визнання переможцем НОВОМИРГОРОДСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ МЕДИЧНО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ДЕЗІНФЕКЦІЇ НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (#31308749), оскільки тендерна пропозиція НОВОМИРГОРОДСЬКЕ МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ МЕДИЧНО - ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОФІЛАКТИЧНОЇ ДЕЗІНФЕКЦІЇ НОВОМИРГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (#31308749) не відповідає вимогам викладеним Оголошенні, а тому рішення Замовника є необ’єктивним, упередженим та незаконним, чим порушує принципи здійснення закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Повідомляємо, що Вашу вимогу розглянуто та буде прийнято відповідне рішення.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 23.09.2022 14:59