-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Залізничне обладнання, код 34940000-8 за ДК 021:2015 (скріплення рейкове)
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації
Торги не відбулися
4 748 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 743.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 743.00 UAH
Період оскарження:
06.11.2017 10:09 - 07.12.2017 00:00
Вимога
Вирішена
Зміни до ТД
Номер:
a6c43b1b3fcc4969b441c3bd4edbaa9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-06-000126-b.a2
Назва:
Зміни до ТД
Вимога:
Просимо розглянути можливість вилучення вимоги щодо внесення тендерного забезпечення (ч.2 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції), оскільки замороження обігових коштів в сумі 140 тис. грн. може негативно позначитися на діяльності підприємства та участі в торгах, що, в свою чергу, може призвести до визнання торгів такими, що не відбулися.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2017 16:34
Вирішення:
Замовник на даний час розглядає питання щодо подальшого внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Зміни до ТД
Номер:
fc974f7ab4c14874895f9cd5d40922a1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-06-000126-b.b1
Назва:
Зміни до ТД
Вимога:
У п. 4.2. додатку № 3 до тендерної документації «Проект договору» зазначено, що розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної.
Враховуючи, що скріплення рейкове, яке виступає предметом закупівлі, є імпортним товаром та виготовляється виключно на замовлення, та з метою зменшення ризиків, що можуть бути спричиненні валютними коливаннями, змінами законодавства, відмовою від виконання замовлення тощо, просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та передбачити в проекті договору про закупівлю часткову попередню оплату в розмірі 50% від вартості замовленої партії товару згідно з виставленим рахунком-фактурою. Також просимо скоротити термін остаточного розрахунку до 5 (п’яти) банківських днів після отримання замовленої партії товару на підставі видаткової накладної.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.11.2017 15:14
Вирішення:
Замовник на даний час розглядає питання щодо подальшого внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги:
Задоволено