• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом, а саме: блоки віконні металопластикові, вхідні двері металопластикові

Закупівля Товару здійснюється на підставі Указу Президента України від 24.02.2022 р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану України», Указ Президента України від 23.02.2022 р. № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України», Висновку Торгово-промислової палати України № 2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 р., постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами.

Торги не відбулися

580 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 900.00 UAH
Період оскарження: 05.09.2022 11:40 - 09.09.2022 11:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: 534a9e30db5443acb98ea7eafabf7793
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-05-003274-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. В Оголошенні Ви вимагаєте : «Для уточнення об’єму робіт передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Довідку/Акт (довільної форми) про огляд об’єкту». Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації ,щодо виїзду представника для огляду об’єкту в «період уточнень» до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Оголошення. Також додатково повідомляю, що дана вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. Надаємо роз’яснення про відхилення анонімної вимоги від 07.09.2022 р. о 23:56 спрощеної закупівлі що оприлюдненої в електронній системі закупівель від 05.09.2022 р. за предметом закупівлі , код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» Придбання матеріалів для проведення ремонтних робіт господарським способом, а саме: блоки віконні металопластикові, вхідні двері металопластикові 44220000-8 Столярні вироби ID UA-2022-09-05-001921-b. Доводимо до вашого відома, що в оголошені про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація відповідно до ч.3 ст 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено імперативної норми, щодо обов’язку зазначення кваліфікаційного критерію, проте наявна можливість зазначення іншої інформації, яку замовник вважає за необхідне вказати враховуючи норми ч.3 ст.14 Розроблено проект оголошення та вимог до нього, так відповідно до вимог учасників зазначено що «Для уточнення об’єму робіт передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Довідку/Акт (довільної форми) про огляд об’єкту, дану вимогу встановлено з метою здійснення уточнюючих замірів Учасником безпосередньо для уникнення при поставці якихось неточностей та претензій так, як конструкції містять різний розмір і взяти до уваги те, що після поставки вікон ще потрібно буде здійснити їх монтаж. Замовник не вважає, що вказаною вимогою порушує принципи проведення закупівель передбачених ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» так як в даному випадку при зазначені даної вимоги кожен потенційний Учасник якщо він дійсно зацікавлений повинен приїхати, здійснити заміри та підписати акт заміру із замовником, а замовник забов’язаний ознайомити Учасника з об’єктами для здійснення замірів , дана вимога не дискримінує скаржника, так, як вона однакова для всіх , що в свою чергу не порушує принципи проведення публічних закупівель визначених ст..5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тому враховуючи викладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі з вказаного питання
Статус вимоги: Відхилено