• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Машини обчислювальні, частини та приладдя до них

Машини обчислювальні, частини та приладдя до них згідно додатку 1

Торги не відбулися

189 874.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження: 18.07.2016 10:54 - 21.07.2016 18:00
Вимога
Відхилено

оскарження рішення про відхилення

Номер: 46922226fdeb4114866b3fa1ccbbbfa8
Ідентифікатор запиту: UA-2016-07-18-000079-c.c1
Назва: оскарження рішення про відхилення
Вимога:
Шановний тендерний комітет. В зв'язку дуже обмеженим часом для подання документів переможцем торгів, і великою різницею в ціні між першим і другим місцем, просимо для значної економії державних коштів (15984.00грн п'ятнадцять тисяч дев'ятсот вісімдесят чотири гривні) надати час для нашої компанії, надати всі необхідні документи до 18-00 понеділка(1/08/2016р).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відхилити Вимогу ТОВ "Діавестенд комплексні рішення. Відповідь на вимогу ТОВ «Діавестенд комплексні рішення» від 29.07.2016 (вимога розміщена на електронному майданчику 29.07.2016 о 18.33) Шановна Олено Анатоліївно! На Вашу вимогу від 29.07.2016 щодо надання Вам додаткового часу для подання всіх необхідних документів повідомляємо, що згідно розділу IX «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII зазначений Закон вводиться в дію 01.08.2016, тому тендерний комітет управління праці та соціального захистку населення адміністрації Холодногірського району Харківської міської ради (далі - Управління) розпочинає свою роботу з 01.08.2016 відповідно до чинного законодавства. При проведенні електронних закупівель персональних комп’ютерів, принтерів та багатофункціональних пристроїв Управління керувалося Положенням про порядок придбання товарів у рамках пілотного проекту, затвердженого рішенням виконавчого комітету Харківської міської ради від 23.03.2016 № 162. Відповідно до п. 4 зазначеного Положення умови проведення закупівлі, вимоги до предмету закупівлі та до кваліфікації учасників, про інші умови було зазначено в оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів Управління від 18.07.2016 (закупівля UA-2016-07-18-000079-с). Для задоволення Вашої вимоги щодо продовження терміну надання документів підстави відсутні. Заступник начальника управління С.І. Гречко Провідний спеціаліст бухгалтер Я.М. Фісак 01.08.2016
Статус вимоги: Відхилено