• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з організації шкільного харчування (сніданки)

Торги не відбулися

4 799 160.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 995.80 UAH
Період оскарження: 02.09.2022 16:33 - 14.09.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника

Номер: 8e29c043b9fd4d13986e267965292a03
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-02-008981-a.c1
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
На офіційному сайті https://prozorro.gov.ua 02.09.2022 року Управлінням освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації, далі «Замовник», було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги за Предметом: Послуги з організації шкільного харчування (сніданки), код 55320000-9 Послуги з організації харчування за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». До зазначеного оголошення було опубліковано Тендерну документацію з додатками до неї, затверджену уповноваженою особою 02.09.2022р., та зміни до тендерної документації, які були опубліковані 08.09.2022р. далі за текстом «Тендерна документація». Очікувана вартість предмету закупівлі оголошена у розмірі 4 799 160,00 грн (без ПДВ). Строк подання тендерних пропозицій було визначено до 19.09.2022 року 13:20 год. Скаржник подав тендерну пропозицію на участь у вказаній закупівлі у встановлений строк. Так, 19 вересня 2022р. о 12:45 год. Відбувся аукціон, який завершився о 13-20 годин. У зазначеному аукціоні приймали участь наступні учасники: № Учасники Пропозиція 1 ТОВ «Контракт Продрезерв 5» 4 300 000,00 2 Комунальне підприємство "Шкільне харчування" 4 319 243,00 3 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКА ГРУП" 4 319 244,00 ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 4 799 160,00 У відповідності до частини 9,10 статті 29 Закону «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. 10. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. За результатами аукціону, наша тендерна пропозиція була найбільш економічно вигідною - 4 300 000,00 грн. Системою електронних закупівель «Prozorro» було поставлено тендерну пропозицію ТОВ «КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5» (надалі – Скаржник) на розгляд Замовнику для прийняття рішення. 24 вересня 2022 року 15-33 год., на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua Замовником було опубліковано вимогу Скаржнику на усунення порушень. У вимогі було зазначено наступне: Опис: Додатком 1 до тендерної документації розділом 1 визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». 1). Учасник повинен підтвердити згідно цього розділу, зокрема, пункту 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: згідно п. 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою Таблиці 1, необхідного для надання послуг, визначених у технічних вимогах, а саме наступне обладнання: кухонна плита, холодильне обладнання (холодильна шафа), вагове обладнання, м’ясорубка – не менше тридцяти**** найменувань кожного обладнання.» (****для забезпечення безперебійного харчування учнів, та враховуючи відсутність обладнання на балансі навчальних закладів підпорядкованих замовнику, а саме: кухонна плита, холодильне обладнання (холодильна шафа), вагове обладнання, м’ясорубка, учасник повинен забезпечити цим обладнанням навчальні заклади підпорядковані замовнику.) згідно п. 1.2. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «До довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на обладнання, яке зазначене в цій довідці – не менше тридцяти найменувань кожного обладнання, а саме: кухонна плита, холодильне обладнання (холодильна шафа), вагове обладнання, м’ясорубка, надати документ/документи, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо.» Учасником у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, Довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази №112 від 14.09.2022р. (далі – Довідка №112). В даній Довідці зазначено «Холодильна шафа б/у POLAIR 114-S» 30 шт. До Довідки №112 Учасником надано Договір оренди обладнання № 01/02-21 від «01» лютого 2021р., яким вимагається згідно п.1.2., та підтверджує право тимчасового користування обладнання на «Холодильну шафа POLAIR 114-S» 30 шт.» Учасник в двох наданих документах зазначив різне найменування обладнання холодильної шафи в кількості 30 шт. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, у строк визначений Законом, Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій за формою Таблиці 1 згідно п. 1.1. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. До довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, надати документ на холодильну шафу в кількості 30 шт., на підтвердження права власності/володіння/користування тощо. 2). згідно п. 1.5. пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Учасник повинен надати інформацію у вигляді довідки довільної форми щодо наявності експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження або державної реєстрації потужностей з виробництва та/або обігу харчових продуктів у випадках, визначених відповідно статтями 23 та 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», які видано на Учасника, шляхом зазначення посилання на відкриті дані в мережі інтернет та зазначення номеру в реєстрі операторів ринку та потужностей, на які видано експлуатаційний дозвіл на Учасника, та/або посилання на відкриті дані в мережі інтернет та зазначення номеру в державному реєстрі потужностей операторів ринку на Учасника, що оприлюднені на офіційному вебсайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Замість довідки довільної форми учасник може надати експлуатаційний дозвіл для потужностей та/або документ державної реєстрації потужностей тощо.» Учасником у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, Довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази №112 від 14.09.2022р. (далі – Довідка №112). В даній Довідці зазначено виробниче приміщення, яке знаходиться за адресою: вулиця Володимира Моссаковського, 13 А, м. Дніпро, форма власності – орендоване. Також Учасником надано Довідку № 113 від 14.09.2022р. щодо наявності експлуатаційного дозволу для потужностей, що знаходиться за адресою: Дніпропетровська, обл., м. Дніпро, вулиця Володимира Моссаковського, 13 А. Зазначена потужність не належить Учаснику, а використовується на підставі договору суборенди. Проте, в складі пропозиції Учасника відсутній договір суборенди, що знаходиться за адресою: Дніпропетровська, обл., м. Дніпро, вулиця Володимира Моссаковського, 13 А. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, у строк визначений Законом, діючий Договір суборенди для підтвердження потужності – приміщення, що знаходиться за адресою: Дніпропетровська, обл., м. Дніпро, вулиця Володимира Моссаковського, 13 А. 3).Учасник повинен підтвердити згідно цього розділу, зокрема, пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»: згідно п. 2.1. пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2. згідно п. 2.2. пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надати документ на працівників (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), які зазначені у цій довідці, а саме: -не менше тридцяти працівників харчоблоків; -технолога або особи, яка виконує такі функції та має досвід роботи на посаді технолога; - інженера з охорони праці або особу, яка відповідальна за охорону праці, що засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ).» згідно п. 2.3. пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати на кожного працівника, який зазначений у цій довідці особисту медичну книжку встановленого МОЗ зразка (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150), в якій має бути відмітка про допуск до роботи, що підтверджує своєчасність проходження медичного огляду.». Учасником у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №16/9 від 14.09.2022р. (далі – Довідка №16/9). В Довідці зазначено кухар 5р./кухар – Польська Олена Іванівна. Відповідно до п. 2.2. пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації документ на Польську Олену Іванівну відсутній. Відповідно до п. 2.3. пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації документ на Польську Олену Іванівну відсутній. На працівників: Атакішієва Гюльшан Фаік кизи, Животова Євгенія Миколаївна, Чубукова Любов Іванівна - відсутні фото на медичних книжках На працівників: Кочергіна Наталія Миколаївна, Муратова Ірина Іванівна – незаповнено графу професія на медичних книжках. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати, у строк визначений Законом, оновлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2 згідно п. 2.1. пункту 2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації не менше тридцяти кухарів. До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надати документ на кожного працівника не менше тридцяти кухарів (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), який вимагається згідно п.2.1., який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати особисту медичну книжку встановленого МОЗ зразка, в якій має бути відмітка про допуск до роботи на працівника - не менше тридцяти кухарів та надати медичні книжки згідно вимогам інструкції щодо заповнення форми первинної облікової документації № 1 – ОМК «Особиста медична книжка». Так, Скаржником, 24 вересня 2022 року, були усунуті вищевказані порушення, а саме, були надані оновлена довідка про обладнання та матеріально-технічну базу; договір суборенди виробничої потужності; оновлена довідка про працівників відповідної кваліфікації; наказ про прийом на роботу працівника Польську О.А.; медичні книжки на працівників: Кочергіну Наталію Миколаївну, Муратову Ірину Іванівну в яких були заповнені графа професія; пояснення стосовно відсутності фото на медичних книжок працівників: Атакішієва Гюльшан Фаік кизи, Животова Євгенія Миколаївна, Чубукова Любов Іванівна. 28 вересня 2022р., об 11-40 год., уповноваженою особою Замовника на офіційному сайті https://prozorro.gov.ua був опублікований протокол № 232 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Контракт Продрезерв 5» за наступними підставами: «Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме, надав медичні книжки на працівників: Атакішієву Гюльшан Фаік кизи, Животову Євгенію Миколаївну, Чубукову Любов Іванівну, на яких відсутні фото. Відповідно до вимоги замовника «надати особисту медичну книжку за Зразком учасник надав ЛИСТ – ПОЯСНЕННЯ № 24/09-22 від 24.09.2022року, щодо фото на медичній книжці, в якому зазначив, що фото на медичних книжках згідно інструкції не передбачено. Проте, відповідно до Форми первинної облікової документації № 1-ОМК в особистій медичній книжці на першій сторінці знизу зліва на бланку є напис «місце для фотографії 3*4 см», виконаний типографним способом. Таким чином, відсутність фотокартки в медичній книжці є невиконанням вимог Наказу Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150 та Правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, так як не дозволяє ідентифікувати особу, якій належить медична книжка при проходженні медогляду та при перевірці контролюючими органами на робочому місці, затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 (в редакції від 21.02.2013 № 150), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 23.04.2013 за № 665/23197, (далі – Правила). Відповідно пункту 7 Правил проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб, які затверджено Наказом Міністерства охорони здоров’я України 21.02.2013 № 150, згідно Пункту 7. Для проведення медичного огляду особа подає документ, що посвідчує особу, та фотокартку розміром 3 х 4 см». Скаржник не погоджується із рішенням Замовника, та вважає, що його тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації та ЗУ «Про публічні закупівлі» на підставі наступного. ПО-ПЕРШЕ, згідно п. 2.3 Додатку № 1 до тендерної документації, передбачено, що учасник повинен до довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати на кожного працівника, який зазначений у цій довідці особисту медичну книжку встановленого МОЗ зразка (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150), в якій має бути відмітка про допуск до роботи, що підтверджує своєчасність проходження медичного огляду. На виконання зазначеної вимоги, Скаржником були надані медичні книжки встановленого МОЗ зразка (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150), в яких є відмітка про допуск до роботи, що підтверджує своєчасність проходження медичного огляду на кожного працівника. Що стосується медичних книжок на працівників: Атакішієву Гюльшан Фаік кизи, Животову Євгенію Миколаївну, Чу
Дата розгляду скарги: 18.10.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.10.2022 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.10.2022 11:38
Дата виконання рішення Замовником: 21.10.2022 11:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: Управлінням освіти Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6324-р/пк-пз від 18.10.2022 – скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Контракт Продрезерв 5" та рішення про визначення комунального підприємства "Шкільне харчування" переможцем процедури закупівлі. Протокол додається.
Автор: ТОВ "КОНТРАКТ ПРОДРЕЗЕРВ 5", Ганна Авілко +380676344888 kontraktprodrezerv5@i.ua