• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення проектної документації по об’єкту: «Реконструкція транспортної розв`язки на перехресті бульвару Незалежності та вулиці Металургів в м.Бровари Броварського району Київської області»; 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Відповідно п.27 ч.1 ст.1 Закону України "Про публічні закупівлі" робота (супровідна роботам послуга, що включена до кошторисної вартості робіт по об`єкту)

Завершена

576 488.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 882.44 UAH
Період оскарження: 02.09.2022 15:47 - 08.09.2022 15:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення Замовника

Номер: d590df5f6a1047d7863d3de951c8412a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-02-008369-a.c2
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Управлінням будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області було оголошено закупівлю UA-2022-09-02-008369-a за предметом Розроблення проектної документації по об’єкту: «Реконструкція транспортної розв`язки на перехресті бульвару Незалежності та вулиці Металургів в м.Бровари Броварського району Київської області»; 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника За результатами розгляду пропозиція ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ" була визнана такою. Що відповідає вимогам оголошення. Зазначене рішення Замовника порушує вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі та нівелює принципи здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, оскільки: По – перше: Відповідно до вимог Додатку №2 до оголошення передбачено надання копій позитивних експертних звітів щодо розгляду проектної документації. У складі пропозиції ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ" надано не завірені експертні звіти до аналогічних договорів, що суперечить вимозі оголошення. По-друге: Відповідно до вимог Додатку №2 до оголошення передбачено надання інформаційної довідку про наявність електронного кабінету в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва після запровадження цієї системи відповідно до вимог чинного законодавства України. У складі пропозиції ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ" надано довідку, що містить вищезазначену інформацію, проте дана довідка надана у довільний формі, що не може вважатися належним підтвердженням даної інформації, оскільки наразі з 24.02.2022 року до завершення воєнного стану Держателем електронної системи прийнято рішення про обмеження розміщення інформації на публічному порталі! Відповідно до ст. 9 Постанови Кабінету Міністрів України №681 від 23.06.2021р. «Деякі питання забезпечення функціонування Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва» технічний адміністратор забезпечує надання, блокування та анулювання доступу користувачів до електронного кабінету. Відповідно враховуючи, що достовірність інформації щодо реєстрації учасника через обмежений доступ до реєстру перевірити неможливо, учасник має надати документ, що відповідно до норм чинного законодавства може вважатися належним підтвердженням інформації від компетентної установи. Надана довідка у складі пропозиції ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ" не може вважатися належним підтвердженням наявності електронного кабінету в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва після запровадження цієї системи відповідно до вимог чинного законодавства України. По-третє: Відповідно до вимог Додатку №2 до оголошення у складі пропозиції необхідно надати кошторисний розрахунок вартості проектних робіт за формою 2-П Додатку 4 відповідно до Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво на підставі Збірника цін на проектні роботи для будівництва. Проте у складі пропозиції ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ" надано кошторисні розрахунки, що не відповідають вимогам оголошення, оскільки: Кошторис №1 не відповідає вимогам п.2.13 Розділу ІІ КНУ «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво»: «2.13 З метою забезпечення максимальної відповідності показників об’єкта-аналога показникам об’єкта, що проектується, необхідне дотримання умов порівнянності. Об’єкт, що проектується, і об’єкт-аналог повинні бути приведені в порівняльний вид за основними показниками і вихідними даними: - за об’ємно-планувальними показниками; - за конструктивною схемою (системою); - за умовами здійснення будівництва (сейсмічні зони, підроблювальні території, просадні ґрунти, зони зсуву тощо); - за природно-кліматичними навантаженнями та впливами.» Тобто відсутня будь яка інформація про об’єкт-аналог, затверджений Зведений кошрисний розрахунок, копія або номер експертного звіту. Враховуючи вищезазначене, невідповідність пропозиції ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ" вимогам оголошення, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ". Додатково повідомляємо, що відповідно до ч.5 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до положень законодавства у сфері закупівель у разі бездіяльності Замовника та не задоволенні даної вимоги ТОВ «ІК «АВТОМАГІСТРАЛЬ» буде здійснено дії з метою забезпечення громадського контролю та усунення порушень допущених при проведенні даної закупівлі, а саме шляхом звернення до громадських організацій, Держаудит служби та органу, що здійснює контроль над Замовником.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до частини 11 статті 14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною, тобто виключно замовник розглядає пропозиції учасників та приймає рішення. Відповідно до частини 20 статті 14 Закону рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження рішення Замовника

Номер: 5c15697193674e388ce4c2d4c3126590
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-02-008369-a.a1
Назва: Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Управлінням будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області було оголошено закупівлю UA-2022-09-02-008369-a за предметом Розроблення проектної документації по об’єкту: «Реконструкція транспортної розв`язки на перехресті бульвару Незалежності та вулиці Металургів в м.Бровари Броварського району Київської області»; 71320000-7 – Послуги з інженерного проектування за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника За результатами розгляду пропозиція ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ" була визнана такою. Що відповідає вимогам оголошення. Зазначене рішення Замовника порушує вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі та нівелює принципи здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, оскільки: Детальніше у вкладенні.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: .
Дата скасування: 23.09.2022 16:53