Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану". Місцезнаходження: Волинська обл., м. Нововолинськ, мікрорайон Шахтарський, буд. 40. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій в даній спрощеній закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
Завершена
400 177.40UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.89 UAH
Період оскарження:02.09.2022 14:47 - 08.09.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо дискримінаційних вимог
Номер:2c8a71dcadbd4e1e9e2e59ce54981d3c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-09-02-007101-a.c1
Назва:Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. В Оголошенні Ви вимагаєте : «Для уточнення об’єму робіт передбачається виїзд фахівця Учасника для огляду об’єкта. Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати Довідку/Акт (довільної форми) про огляд об’єкту». Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації ,щодо виїзду представника для огляду об’єкту в «період уточнень» до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Оголошення. Також додатково повідомляю, що дана вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Також вимагаємо внести зміни щодо підписання пропозиції лише тільки КЕП, так як Постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2022 № 617 затверджено зміни, що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України від 17.03.2022 № 300 на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа. Внести можливість підписання УЕП
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:06.09.2022 23:25
Вирішення:06.09.2022 року о 23 год 25 хв на адресу замовника надійшла вимога (ID: UA-2022-09-02-007101-A.C1) в рамках проведення спрощеної закупівлі «Металопластикові конструкції (вікна)», ідентифікатор закупівлі: UA-2022-09-02-007101-a, в якій учасник вимагає внести зміни до Вимог до предмета для проведення спрощеної закупівлі «Металопластикові конструкції (вікна)» (далі – Вимоги) й скасувати наступні вимоги:
1. Вимогу щодо надання учасником в складі свої пропозиції довідки про здійснений виїзд Учасника (працівника Учасника) на об’єкт Замовника за адресою, вказаною в п. 4.1. оголошення про проведення закупівлі, та проведення огляду об’єкта; довідка засвідчується підписом уповноваженої особи КНП «НМСП» (п. 3.13 Вимог).
2. Вимогу щодо накладення Учасниками на подану комерційну пропозицію КЕП (п. 3 Вимог).
Замовник вважає, що умова здійснити виїзд на об’єкт та виконати його огляд, провести заміри, є доцільною і необхідною, оскільки працівники Замовника не є спеціалістами в даній галузі господарських відносин, які професійно, точно та правильно можуть визначити всі потрібні параметри металопластикових конструкцій (вікон), що є важливим для результативного проведення спрощеної закупівлі та задоволенні потреби Замовника. Здійснивши виїзд та оглянувши об’єкт, потенційний учасник може з більшою точністю визначити ті критерії, які є йому важливі для участі в закупівлі, зокрема ціну своєї пропозиції.
Інтересом Замовника в даній спрощеній закупівлі є закупівля якісних металопластикових конструкцій (вікон), які забезпечать можливість комфортного та безпечного перебування пацієнтів та відвідувачів КНП «НМСП» в приміщеннях, де вони мають бути в подальшому встановлені. Ґрунтовна підготовка до цього повинна бути проведена на етапі відбору постачальника протягом процедури спрощеної закупівлі, оскільки від цього залежить безпека й комфорт пацієнтів та відвідувачів КНП «НМСП». В умовах повномасштабної війни з РФ та відсічі збройній агресії, оголошеного воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» необхідність виїзду учасником на об’єкт Замовника та виконання замірів зумовлена також і тим, щоб майбутній переможець закупівлі швидко поставив точно той товар, який вимагається Замовником, оскільки КНП «НМСП» є закладом, який приймає кожного дня велику кількість пацієнтів, особливо внутрішньо переміщених осіб з окупованих територій та територій, підданих постійними артилерійськими обстрілами, які наразі проживають в м. Нововолинську Волинської області, тому для Замовника є пріоритетним забезпечити максимально комфортне та безпечне надання послуг населенню. Саме з цією метою Замовник повинен швидко здійснити заміну наявних металопластикових конструкцій (вікон), а для цього потрібно, щоб потенційні учасники мали наочну та точну інформацію про об’єкт закупівлі, оцінили її з метою подання повної та точної цінової пропозиції.
Виїзд учасника на об’єкт та його огляд, оцінка стану об’єкта сприятиме задоволенню інтересу Замовника закупити та встановити найкращої якості металопластикові конструкції (вікна), адже потенційний учасник наочно бачитиме всю специфіку будівлі, яку необхідно обладнати металопластиковими конструкціями (вікнами), й точно знатиме про найбільш важливі характеристики для предмета закупівлі.
Будь-який потенційний учасник може виконати дану вимогу, тому що КНП «НМСП» не є закладом з обмеженим доступом. При цьому виїзд на об’єкт ніяким чином не розкриває інформації про дані учасника, документи, які він може подати, ціну пропозиції та іншу інформацію.
Щодо вимоги про накладення на комерційну пропозицію КЕП відповідаємо, що для забезпечення більшої інформаційної безпеки та точної ідентифікації учасників на підставі ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник встановив таку вимогу
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:12.09.2022 00:04