• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

агрохімічна продукція

Завершена

199 932.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.66 UAH
Період оскарження: 02.09.2022 14:19 - 08.09.2022 14:24
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 08b675e3c46c4e458b7b90e05cedb49d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-02-006499-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
1. З метою участі у цій процедурі закупівлі нами здійснений пошук засобів, які б відповідали технічним характеристикам, зазначеним у Додатку 1. При цьому було встановлено що усій сукупності вимог відповідають тільки засоби, що виробляються ТОВ «Інтекс-Мед». Замовник включив до документації вимоги до предмету закупівлі, які, з одного боку, не дозволяють запропонувати еквіваленти, а, з іншого боку, є необґрунтованими. Так, Замовник у Додатку 1 неодноразово використовує таку вимогу: “(Показники мають бути підтверджені висновком Державної санітарно-епідеміологічної експертизи)”. У більшості засобів повний перелік показників наведений в інструкціях із застосування, що не дозволяє ці засоби пропонувати у якості еквівалентів. У той час з визначення терміну “державна санітарно-епідеміологічна експертиза” (Розділ 1. “Терміни та їх визначення” Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого постановою КМУ Наказ Міністерства охорони здоров'я України від 09.10.2000 №247) випливає, що метою державної санітарно-епідеміологічної експертизи є виявлення можливих небезпечних факторів у об'єктах експертизи, а не підтвердження саме показників, на яких наполягає Замовник. Таким чином, за рахунок особливостей оформлення висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію конкретного виробника Замовник намагається надати перевагу учаснику, який запропонує продукцію саме цього виробника. Лише один виробник у висновках державної санітарно-епідеміологічної експертизи має усю інформацію, яку вимагає Замовник. Це ТОВ «Інтекс-Мед». У рішенні від 30.08.2022 №5623-р/пк-пз (UA-2022-08-11-005359-a) АМКУ зазначив: “Разом з тим, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції, а також не спростував інформацію, наведену Скаржником у Скарзі, щодо відповідності зазначеним умовам Документації продукції одного виробника, зокрема, в частині показників, які мають бути підтверджені висновком Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, а також зможуть підтвердити технічні показники висновком державно санітарно-епідеміологічної експертизи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.” 2. Вимога про надання зразків товару також є дискримінаційною (п.5 Додатка 1). Закон України “Про публічні закупівлі” встановлює, що подання тендерної пропозиції здійснюється в електронному вигляді. При цьому відсутня можливість подання зразків складових предмету закупівлі в електронному вигляді. Так, згідно з рішеннями АМКУ №7710-р/пк-пз від 31.07.2018, №6711-р/пк-пз від 06.07.2018 № 8091-р/пк-пз від 09.08.2018 (UA-2018-06-27-000946-b), №4639-р/пк-пз від 11.03.2020 (UA-2020-02-06-000783-a), №23075-р/пк-пз від 14.12.2020 (UA-2020-11-20-014626-c) зразки товару не є складовою пропозиції учасника у розумінні Закону, а вимога про їх надання є дискримінаційною. Відповідно до ч.7 ст.14 Закону України “Про публічні закупівлі” вимагаємо протягом одного робочого дня надати обґрунтовану відповідь на цю вимогу або внести зміни до Додатка 1.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: пропозиція відповідає умовам
Статус вимоги: Задоволено