Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо). Вид забезпечення тендерних пропозицій: має бути надане у формі електронної банківської гарантії з накладенням кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) уповноваженої особи гаранту (далі-банк-гарант) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності) відповідно до вимог діючого законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Умови повернення та не повернення забезпечення тендерної пропозиції відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Детальні умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в п. 2 та 3 розділу ІІІ тендерної документації. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень: відкриті торги Застосовані критерії оцінки: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна– 100%.
Торги не відбулися
47 190 981.60UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 400 000.00 UAH
Період оскарження:02.09.2022 14:07 - 30.09.2022 00:00
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:a76f63b296864dd489031041bd61d247
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-09-02-006143-a.c4
Назва:вимога
Вимога:
Положення п.7 порядку зміни умов договору «та не раніше ніж через 30 (тридцять) календарних днів після укладення цього Договору» суперечить чинній редакції п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» де зазначено, що обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. В свою чергу, відповідно до ч. 3 ст. 6 ЦК України, сторони в договорі не можуть відступити від положень актів цивільного законодавства, якщо в цих актах прямо вказано про це, а також у разі, якщо обов'язковість для сторін положень актів цивільного законодавства випливає з їх змісту або із суті відносин між сторонами.
Вказане положення п. 7 вимагаємо привести у відповідність п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:07.09.2022 18:16
Вирішення:Шановний Учасник! У відповідь на Вашу вимогу від 07 вересня 2022 року (Ідентифікатор вимоги: UA-2022-09-02-006143-a.c4) повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесенні до тендерної документації, а саме до Додатку 5 тендерної документації (Проєкт договору про закупівлю)
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:0515b57d1d904b1d8044aeb514dcdc38
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-09-02-006143-a.c3
Назва:вимога
Вимога:
Положення п. 6 комерційної проозиції «Споживач звільняється від сплати штрафних санкцій у випадку затримки надходження на реєстраційний рахунок Споживача» є таким, що суперечить ст. 625 ЦК України, боржник не звільняється від відповідальності за неможливість виконання ним грошового зобов’язання. Відповідно до ч. 1 ст. 203 ЦК України, зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства. Також, ВС/КГС в черговий раз зазначив, що відсутність бюджетного фінансування (бюджетних коштів) не є підставою для звільнення від відповідальності за порушення зобов`язання (ВС КГС, справа № 916/1345/18, 07.11.19). Отже, вказане положення п. 6 проекту комерційної пропозиції вимагаємо видалити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:07.09.2022 18:15
Вирішення:Шановний Учасник! У відповідь на Вашу вимогу від 07 вересня 2022 року (Ідентифікатор вимоги: UA-2022-09-02-006143-a.c3) повідомляємо, що Замовник є комунальним підприємством, підпорядковане та підзвітне виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації). Пункт 6 комерційної пропозиції складено відповідно до вимог п.4 розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 11.09.2009 № 1036 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.08.2015 № 755), та у відповідності до умов Додатку 3 до цього ж розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) 11.09.2009 № 1036 (у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.08.2015 № 755), що дозволило оприлюднити інформацію про проведення процедури закупівлі електричної енергії при відсутності зауважень Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Комунальне підприємство електромереж зовнішнього освітлення м. Києва «Київміськсвітло» (надалі по тексту – КП «Київміськсвітло») за своєю організаційно-правовою формою є комунальним підприємством, заснованим на власності територіальної громади м. Києва, та підпорядковане, підзвітне та підконтрольне Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Власником майна Підприємства є територіальна громада м. Києва, в особі Київської міської ради.
КП «Київміськсвітло» здійснює свою діяльність в частині забезпечення зовнішнього освітлення об’єктів благоустрою, що належать до комунальної власності міста Києва, за рахунок коштів міського бюджету, які Підприємство отримує в межах бюджетних асигнувань відповідно до затвердженого кошторису (плану використання бюджетних коштів), що відповідає нормам Закону України «Про благоустрій населених пунктів» (далі - Закону), а саме п.1 ст. 15 Закону.
Відповідно до підпункту 38) пункту 1 ст. 2 Бюджетного кодексу України КП «Київміськсвітло» є одержувачем бюджетних коштів, тобто суб'єктом господарювання, який не має статусу бюджетної установи, але уповноважений розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Головним розпорядником бюджетних коштів, що одержує Підприємство на реалізацію заходів по утриманню і експлуатації електромереж зовнішнього освітлення м. Києва, є Департамент транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що відповідає вимогам підп.3) ч.2 ст.22 БКУ.
Враховуючи вище викладене, наявність у договорі застереження про звільнення покупця від відповідальності за порушення строків оплати товару в разі затримки бюджетного фінансування не звільняє його від відповідальності, встановленою частиною другою статті 625 ЦКУ, оскільки норма частини першої статті 625 цього Кодексу є імперативною і не передбачає жодних винятків незалежного від причин прострочення виконання грошового зобов’язання. Таке застереження в пункті 6 комерційної пропозиції є підставою для звільнення покупця від відповідальності, яка має іншу правову природу – неустойка (штраф, пеня).
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:bfac3093b64b4615945c67fffa24a718
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-09-02-006143-a.c2
Назва:вимога
Вимога:
Відповідно до пункту 4 Додатку 3 до проекту договору "Оригінали рахунку та Акта прийому-передачі товару (електричної енергії) за звітний розрахунковий період Постачальник надає Споживачу 5 (п’ятого) числа місяця, наступного за розрахунковим. " Відповідно до ч. 7 ст. 179 ГК України, господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів. Абз. 2 ч. 1 ст. 275 ГК України визначено, що окремим видом договору енергопостачання є договір постачання електричної енергії споживачу. Особливості постачання електричної енергії споживачам та вимоги до договору постачання електричної енергії споживачу встановлюються Законом України "Про ринок електричної енергії".
Відповідно до ч. 9 ст. 56 Закону України "Про ринок електричної енергії", загальні положення та умови договору мають бути справедливими і прозорими, викладеними чітко і ясно. Відповідно до ч. 2 ст. 2 вказаного Закону, основні умови діяльності учасників ринку електричної енергії та взаємовідносин між ними визначаються нормативно-правовими актами, що регулюють впровадження цього Закону, зокрема: правилами роздрібного ринку.
Відповідно до п. 4.12. постанови НКРЕКП № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії», та постанови НКРЕКП «Про затвердження Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період» від 28.12.2018 № 2118, а саме, п. 6.8.-6.12. де вказано, що до 16.00 7 числа М+1 ОСР/НЕК надають електропостачальникам на узгодження фактичні (звітні) обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М, у тому числі з розбивкою по площадках вимірювання групи "а" та групи "б".
До 16.00 8 числа М+1 ОСР/НЕК та електропостачальники узгоджують фактичні сумарні обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М.
Отже, звірення фактичних обсягів споживання електричної енергії споживачем між учасниками ринку електричної енергії здійснюється лише до 8 числа, що унеможливлює постачальника надавати рахунок/акт приймання-передачі з фактичними даними споживання до 5 числа.
Пропонуємо до 12го числа місяця наступного за розрахунковим, або протягом 3 робочих днів, коли Постачальник отримає фактичні обсяги споживання по Споживачу від оператора комерційного обліку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:07.09.2022 18:15
Вирішення:Шановний Учасник! У відповідь на Вашу вимогу від 07 вересня 2022 року (Ідентифікатор вимоги: UA-2022-09-02-006143-a.c2) повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесенні до тендерної документації, а саме до Додатку 5 тендерної документації (Проєкт договору про закупівлю)
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
вимога
Номер:1e02a935275d4359a051799d108a42b0
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-09-02-006143-a.c1
Назва:вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Положення п. 5.10 проекту договору «оплата фактично відпущеної (спожитої) електричної енергії за звітний розрахунковий період, обсяги якої підтверджені Актом прийому-передачі товару (електричної енергії), підписаним обома Сторонами, здійснюється Споживачем у строк, який не може бути більшим за 20 (двадцять) календарних днів з дати підписання Споживачем Акта прийому-передачі товару» встановлюють невизначений строк остаточних розрахунків, умови проекту не містять порядку оплати електричної енергії.
Відповідно до ч. 7 ст. 179 ГК України, господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів. Абз. 2 ч. 1 ст. 275 ГК України визначено, що окремим видом договору енергопостачання є договір постачання електричної енергії споживачу. Особливості постачання електричної енергії споживачам та вимоги до договору постачання електричної енергії споживачу встановлюються Законом України "Про ринок електричної енергії".
Відповідно до ч. 9 ст. 56 Закону України "Про ринок електричної енергії", загальні положення та умови договору мають бути справедливими і прозорими, викладеними чітко і ясно. Відповідно до ч. 2 ст. 2 вказаного Закону, основні умови діяльності учасників ринку електричної енергії та взаємовідносин між ними визначаються нормативно-правовими актами, що регулюють впровадження цього Закону, зокрема: правилами роздрібного ринку. Відповідно до п. 3.2.7 постанови НКРЕКП № 312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії», договір про постачання електричної енергії споживачу містить такі істотні умови, як зокрема: ціна та/або порядок її розрахунку, порядок обліку та оплати електричної енергії. Відповідно до ч. 1 ст. 203 ЦК України, зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства.
Вимагаємо внести зміни в п. 5.10 проекту договору як такий, що суперечать ч. 9 ст. 56 Закону України "Про ринок електричної енергії", п. 3.2.7 постанови №312 НКРЕКП, а отже порушує норму ч. 1 ст. 203 ЦК України, привести його у відповідність п. 4.12 постанови №312 НКРЕКП, встановити термін для розрахунку «до 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду» або встановити термін для розгляду та затвердження Споживачем (замовником) акту приймання-передачі електричної енергії. (з відповідним внесенням змін до положень проекту комерційної пропозиції).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:07.09.2022 18:13
Вирішення:Шановний Учасник! У відповідь на Вашу вимогу від 07 вересня 2022 року (Ідентифікатор вимоги: UA-2022-09-02-006143-a.c1) повідомляємо, що відповідні зміни будуть внесенні до тендерної документації, а саме до Додатку 5 тендерної документації (Проєкт договору про закупівлю)