• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

жалюзі

жалюзі

Завершена

177 693.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 888.47 UAH
Період оскарження: 07.12.2017 14:42 - 12.12.2017 15:00
Вимога
Залишено без розгляду

Тендер підписаний під певного постачальника. Вимагаємо чесного відношення до всіх учасників та прозорості в закупівлі

Номер: ddb611c7292243c2922bc75bf6a44a96
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-07-001612-a.a3
Назва: Тендер підписаний під певного постачальника. Вимагаємо чесного відношення до всіх учасників та прозорості в закупівлі
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, щодо дискваліфікації нашої компанії. Нами були подані пояснення, щодо відсутності деяких документів, які не можливо отримати за час проведення тендеру, оскільки термін їх видачі регламентується Згідно Наказу Міністерства Доходів та зборів від 10.10.2013 № 567 « Про затвердження Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів.» Строк розгляду заяви платника податків та видачі Довідки або направлення відмови в її наданні становить п’ять робочих днів з дня отримання такої заяви органом доходів і зборів. Оскільки ми заздалегідь не знали про проведення цього тендеру, ми не мали можливості завчасно отримати довідку. Довідку видають на основі Заяви, яка складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, що передбачає надання органом доходів і зборів Довідки, та зазначенням найменування підприємства (установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником податків. Довідку не можливо отримати заздалегідь, якщо точно не знати яке підприємство або установа буде проводити тендер. Натомість нами було надано Скрін з офіційного сайту ДФСУ http://sfs.gov.ua/businesspartner де за кодом організації можливо перевірити відсутність або наявність заборгованості по обов'язковим платежам в режимі реального часу. Це не суперечить чинному законодавству. Також нами були надані ТУУ на товар, який ми пропонуємо. Наявність сертифікатів якості на даний вид товару не регламентується в "Переліку продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", затверджений наказом Держспоживстандарту України 01.02.2005 № 28 і зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 під N 466/1074. Товар, що поставляється згідно умов тендеру не підлягає обов’язковый сертифікації в Украіні. Також нами була доведена інформація до Замовника, що згідно внутрішнього розпорядження нашого банку довідки готуються не меньше 3-х робочих днів з дати подачі письмової заяви до установи банку. Не зважаючі не все вищенаведене нашу компанію дискваліфікували, хоча наша цінова пропозиція була з самого початку з значно меньшою сумою чем у конкурента. Це грубо порушує Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, а саме пункт 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. В цьому тендері вбачається як раз розробка тендерної документації під певного постачальника ФО-П РЕБІКОВА О.М. Її цінова пропозиція з самого початку була наближена до максимальної ставки. Документи чітко підготовлені по часу до цього тендеру. Довідка ДФСУ видана 07.12.2017, а це не можливо отримати, якщо не знати про тендер заздалегідь. Дата публікації оголошення по даному тендеру як раз 07.12.2017 рік. Також згідно Наказу №35, частину документів, які вимагає Замовник не передбачено в цьому наказі. Ми вважаємо, що це зроблено для того щоб зменьшити кількисть бажаючих приймати участь в тендері і мати підстави дискваліфікувати тих, кто не зможе вчасно отримати необхідні довідки. У ФО-П РЕБІКОВА О.М. навіть присутня довідка про те що товар, який постачається не потребує обов’язкової сертифікації. Ми вбачаємо в результатах даного тендеру не ефективне використання коштів та не прозорість проведення торгів з боку тендерного комітету. Також за минулий рік Вашою організаціє неодноразово було проведено тендери на Капітальний ремонт і завжди переможцем визначали ТОВ «Елінвар» директор якого як раз є Ребікова О.М. при чому всі інші учасники тендерного процесу були дискваліфіковані по різним не суттєвим причинам, а ТОВ «Елінвар» завжди визначався переможцем не зважаючи на найвищу ставку в тендері. (UA-2017-09-27-001239-c, UA-2017-08-21-001055-a) В двох тендерах було не ефективно використані кошти у сумі 36367,50 грн. Ми як учасники тендерного процесу вимагаємо чесного відношення до всіх учасників і прийняття справедливих рішень.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Враховуючи на виявлені факти порушень , Замовник залишає рішення без змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 20.12.2017 10:41
Підтвердження вирішення: Доброго дня, стосовно скарги повідомляємо наступне.: 1. Щодо довідки про відсутність заборгованості – у Відповіді на запитання Учасника від 12.12.2017 вказано ,що дана довідка може бути надана для будь-якої установи чи організації., Замовнику головне побачити актуальну інформацію про відсутність заборгованості. Крім того інформація на порталі офіційного сайту ДФСУ http://sfs.gov.ua/businesspartner є не завжди актуальною, отже Замовник не може брати дані з вищевказаного сайту до уваги. 2. Щодо сертифікатів якості Замовник повідомляє що Учасник (Скаржник) не надав жодного документа на ролети, що є порушенням умов даної закупівлі (вимог до учасників) 3. Щодо довідок з банку повідомляємо, що Учасникам було надано достатньо часу, щоб замовити довідки з банку про відсутність заборгованості та відкриття рахунку. 4. Крім того Учаснику відомо, що довідка (видана Міністерством внутрішніх справ України надана учасником ФОП КРОЛЕНКО АНАТОЛІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:1928910691 з можливими ознаками підробки Вищевказані факти залишають рішення Замовника без змін.
Вимога
Відкликано скаржником

Не ефективне використання бюджетних коштів.

Номер: 51e2f58c486c4ad9b175ef3fe619d432
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-07-001612-a.a2
Назва: Не ефективне використання бюджетних коштів.
Вимога:
Згідно нашої попередньої вимоги ми вбачаємо в результатах даного тендеру не ефективне використання коштів та не прозорість проведення торгів з боку тендерного комітету.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Написана не на того учасника
Дата скасування: 19.12.2017 11:46
Вимога
Відкликано скаржником

Тендер прописаний під певного постачальника

Номер: ae9ca9403ace4d7b81a5de5ee20092eb
Ідентифікатор запиту: UA-2017-12-07-001612-a.c1
Назва: Тендер прописаний під певного постачальника
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, щодо дискваліфікації нашої компанії. Нами були подані пояснення, щодо відсутності деяких документів, які не можливо отримати за час проведення тендеру, оскільки термін їх видачі регламентується Згідно Наказу Міністерства Доходів та зборів від 10.10.2013 № 567 « Про затвердження Порядку видачі довідки про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів.» Строк розгляду заяви платника податків та видачі Довідки або направлення відмови в її наданні становить п’ять робочих днів з дня отримання такої заяви органом доходів і зборів. Оскільки ми заздалегідь не знали про проведення цього тендеру, ми не мали можливості завчасно отримати довідку. Довідку видають на основі Заяви, яка складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, що передбачає надання органом доходів і зборів Довідки, та зазначенням найменування підприємства (установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником податків. Довідку не можливо отримати заздалегідь, якщо точно не знати яке підприємство або установа буде проводити тендер. Натомість нами було надано Скрін з офіційного сайту ДФСУ http://sfs.gov.ua/businesspartner де за кодом організації можливо перевірити відсутність або наявність заборгованості по обов'язковим платежам в режимі реального часу. Це не суперечить чинному законодавству. Також нами були надані ТУУ на товар, який ми пропонуємо. Наявність сертифікатів якості на даний вид товару не регламентується в "Переліку продукції, яка підлягає обов'язковій сертифікації в Україні", затверджений наказом Держспоживстандарту України 01.02.2005 № 28 і зареєстрований в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 під N 466/1074. Товар, що поставляється згідно умов тендеру не підлягає обов’язковый сертифікації в Украіні. Також нами була доведена інформація до Замовника, що згідно внутрішнього розпорядження нашого банку довідки готуються не меньше 3-х робочих днів з дати подачі письмової заяви до установи банку. Не зважаючі не все вищенаведене нашу компанію дискваліфікували, хоча наша цінова пропозиція була з самого початку з значно меньшою сумою чем у конкурента. Це грубо порушує Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35, а саме пункт 6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. В цьому тендері вбачається як раз розробка тендерної документації під певного постачальника ФО-П РЕБІКОВА О.М. Її цінова пропозиція з самого початку була наближена до максимальної ставки. Документи чітко підготовлені по часу до цього тендеру. Довідка ДФСУ видана 07.12.2017, а це не можливо отримати, якщо не знати про тендер заздалегідь. Дата публікації оголошення по даному тендеру як раз 07.12.2017 рік. Також згідно Наказу №35, частину документів, які вимагає Замовник не передбачено в цьому наказі. Ми вважаємо, що це зроблено для того щоб зменьшити кількисть бажаючих приймати участь в тендері і мати підстави дискваліфікувати тих, кто не зможе вчасно отримати необхідні довідки. У ФО-П РЕБІКОВА О.М. навіть присутня довідка про те що товар, який постачається не потребує обов’язкової сертифікації. Ми як учасники тендерного процесу вимагаємо чесного відношення до всіх учасників і прийняття справедливих рішень.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Написано не того учасника
Дата скасування: 19.12.2017 11:45