• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Завершена

175 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 3 510.00 UAH
Період оскарження: 02.09.2022 11:13 - 08.09.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 560d5b9c7efa4e5bacb2b1fca7c7df49
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-02-002847-a.a2
Назва: вимога
Вимога:
Шановний замовнику! Звертаємо увагу на наступне. Згідно вимог Вашого оголошення, серед переліку документів, які повинен надати учасник передбачаються Реєстри надання компенсації споживачам протягом 2021 року (а також за останній звітній період «квартал»), за формою встановленою Додатком 4 до «Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання», затвердженим Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375, які подавались учасником в електронному вигляді до НКРЕКП на адресу: sqr@nerc.gov.ua щомісяця накопичувальним підсумком протягом 20 днів після завершення звітного місяця із підтвердженням надсилання та заповненістю відповідних даних у належних полях форми. Натомість, пропозиція Учасника - ТОВ "Закарпаттяенергозбут" не містить реєстрів надання компенсацій за II квартал 2021 року. Також прошу надати пояснення з приводу наступного питання. Пропозицію ТОВ "Твій Газзбут" відхилено, серед іншого, з підстав відсутності підтверджуння сертифікації за стандартом ISO 37001:2016 "Системи управління щодо протидії корупції, вимоги та настанови щодо застосування". Разом з тим, серед документів нашої пропозиції є такий документ, завантажений у файлі "ИСО 37001". У зв'язку з викладеним, вимагаємо скасувати протокол відхилення пропозиції ТОВ "Твій Газзбут" в частині наявності такої підстави, яка не відповідає дійсності і є неправомірною, а також відхилити пропозицію ТОВ "Закарпаттяенергозбут" через невідповідність умовам документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня) Дякуємо за вимогу. Повідомляємо, що: 1. Учасником ТОВ «Закарпаттяенергозбут» на виконання вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), відповідно до якої Учасник повинен надати Реєстри надання компенсації споживачам протягом 2021 року (а також за останній звітній період «квартал»), за формою встановленою Додатком 4 до «Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання», затвердженим Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 № 375, які подавались учасником в електронному вигляді до НКРЕКП на адресу: sqr@nerc.gov.ua щомісяця накопичувальним підсумком протягом 20 днів після завершення звітного місяця із підтвердженням надсилання та заповненістю відповідних даних у належних полях форми.), надано наступні документи: 1) Реєстр надання компенсації споживачам ТОВ «Закарпаттяенергозбут» за перший квартал 2021 року (Файл: Реєстр компенсації за І кв. 21р.) 2) Реєстр надання компенсації споживачам ТОВ «Закарпаттяенергозбут» за другий квартал 2021 року (Файл: «Реєстр компенсацій за ІІ кв.2021 р. Дод 4») 3) Реєстр надання компенсації споживачам ТОВ «Закарпаттяенергозбут» за третій та четвертий квартали (Файл: «реєстр компенсацій 3-4 кв.2021 р.») 4) Реєстр надання компенсації споживачам ТОВ «Закарпаттяенергозбут» за перший квартал 2022 року (Файл: реєстри компенсацій 1 кв. 2022) 5) Реєстр надання компенсації споживачам ТОВ «Закарпаттяенергозбут» за другий квартал 2022 року (Файл: реєстр надання компенсацій 2 кв. 2022). Тому, Учасником ТОВ «Закарпаттяенергозбут» в повній мірі виконано вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Відповідно до пункту 6.6. Додатку 4 до Оголошення Учасник повинен надати документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності ДСТУ ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» видані органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник у свої діяльності відповідає вимога законодавства України у сфері боротьби із корупцією та відповідним міжнародним стандартам. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів, що замовник повинен мати можливість перевірити в загальному публічному доступі. Сертифікат поданий Учасником ТОВ «Твій газзбут» (файл: «ИСО 37001») не містить інформації про те, що процедура отримання та дійсність такого сертифікату підтверджується відповідно до міжнародних стандартів, а тому не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.09.2022 11:31
Вимога
Відхилено

Щодо усунення неправомірних вимог тендерної документації

Номер: 92b976d71eae46358b0b540c62d23d23
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-02-002847-a.c1
Назва: Щодо усунення неправомірних вимог тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику! Ваша документація (оголошення про проведення закупівлі) містить ряд вимог та положень, що базуються на законодавстві у сфері функціонування енергетичної системи в державі в попередні роки. Зокрема, мова йде про функціонування БуОС - умовної території, яка існувала до 2022 року та мала відношення до споживачів електроенергії в межах Закарпатської, Івано-Франківської та Львівської областей. Так, кваліфікаційні вимоги містять наступне положення в частині підтвердження аналогічного досвіду: "Документ(и), підтверджуючий(і) факт виконання договору(ів) аналогічного предмету закупівлі, на який є посилання у довідці, що вимагається відповідно до пп. 2.1. Розділу І цього Додатку, а саме: - копія (копії) договору (договорів), якими підтверджується укладання і виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом періоду 2019-2021 років та повинен стосуватися одного із сегментів ринку торгової зони БуОС ". Натомість, повинні Вас поінформувати, що, враховуючи прийняття НКРЕКП постанови "Про внесення змін до деяких постанов НКРЕКП" № 333 від 27.02.2022 р., якою внесено зміни до постанови НКРЕКП № 332 від 25.02.2022 р. "Про забезпечення стабільного функціонування ринку електричної енергії, у тому числі фінансового стану учасників ринку електричної енергії, під час особливого періоду" щодо запровадження в межах України однієї торгової зони "ОЕС України", вищевказаний поділ на умовні зони наразі в Україні відсутній. Приймаючи до уваги зазначене, закликаємо привести свою документацію (оголошення) у відповідність з нормами чинного законодавства шляхом вилучення вимог та положень в частині згадування в тексті умовної території БуОС, яка на момент оголошення та проведення закупівлі уже фактично та юридично не функціонує.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учасник закупівлі! Постановою НКРЕКП від 27.06.2019 № 1307 «Про погодження визначених ДП «НЕК «Укренерго» торгових зон» погоджено визначені ДП «НЕК «Укренерго» дві відокремлені зони в межах України – торгову зону «Острів Бурштинської ТЕС» та торгову зону «ОЕС України». БуОС — умовна територія, на якій розташовані електричні мережі Бурштинської електростанції разом із прилеглою до неї електромережею та власними споживачами електроенергії в межах Закарпатської, Івано-Франківської та Львівської областей. В БуОС функціонують усі сегменти ринку, за допомогою яких здійснюється купівля-продаж електричної енергії, а саме: ринок «на добу наперед» (РДН), внутрішньодобовий ринок (ВДР) і балансуючий ринок (БР), на яких формується вільна (ринкова) ціна. Об’єкти Замовника для яких постачатиметься Електрична енергія знаходяться на території Закарпатської області. Відповідно до пункту 1 Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зазначено: «Ввести в Україні воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб». Наступними відповідними указами воєнний стан в Україні продовжено. НКРЕКП погоджено визначену НЕК «Укренерго» одну торгову зону «ОЕС України» в межах України, однак у Постанові "Про внесення змін до деяких постанов НКРЕКП" № 333 від 27.02.2022 р зазначено, що відповідно до законів України «Про ринок електричної енергії», «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг», ураховуючи Протокол наради щодо обговорення заходів стабілізації учасників ринку електричної енергії під час особливого періоду з метою забезпечення операційної безпеки функціонування основної частини ОЕС України від 26 лютого 2022 року, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, постановляє функціонування однієї торгової зони, яка матиме тимчасовий характер (на період дії воєнного стану в Україні+30 днів). Тобто, БуОС діяло, наразі ми маємо одну торгову зону (поки на невизначений період), проте Замовником вимагається надати аналогічні договори за період, в якому БуОС існувало, тому вимога надати копії договору (договорів), якими підтверджується укладання і виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом періоду 2019-2021 років та повинен стосуватися одного із сегментів ринку торгової зони БуОС, установлена на виконання норм чинного законодавства. Так, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначено Законом України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі - Закон). Відповідно до ч.ч.1,2 статті 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Враховуючи вищевикладене, оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить законні вимоги та відповідає нормам чинного законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено