• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021-2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Поточний ремонт системи пожежної сигналізації в будівлі Овідіопольського закладу загальної середньої освіти ім. Т.Шевченка, що знаходиться за адресою: Одеська область, Одеський район, смт. Овідіополь, вул. Т.Шевченка, 212 код ДК 021:2015: 45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації)

1. Найменування Замовника: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської селищної ради. 2. Місцезнаходження Замовника: 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, буд 2 А. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Замовника: 44118485. 4. Категорія Замовника: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської селищної ради Філімоненко Олексій Юрійович, 67801, Одеська область, смт. Овідіополь, вул. Суворова, 2а, 04851 3-14-74, osvita.ovidiopol@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Послуга. 7. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код ДК 021-2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (Поточний ремонт системи пожежної сигналізації в будівлі Овідіопольського закладу загальної середньої освіти ім. Т.Шевченка, що знаходиться за адресою: Одеська область, Одеський район, смт. Овідіополь, вул. Т.Шевченка, 212 код ДК 021:2015: 45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації). 8. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга. 9. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: Одеська область, Одеський район, смт. Овідіополь, вул. Т.Шевченка, 212. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 360 000,00 грн. (триста шістдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 11. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 15.10.2022 р. 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18.09.2022 р. 14. Умови оплати: 100% післяоплата. Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником шляхом безготівкової сплати на підставі акту наданих послуг, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту надання послуг Замовнику. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється на протязі 10 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. 15. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. 16. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 17. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 18. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 19. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 20. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 21. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях - 1 % 22. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 23. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 24. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 25. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 600.00 UAH
Період оскарження: 02.09.2022 10:23 - 14.09.2022 00:00
Вимога
Вирішена

акт обстеження

Номер: 6a67a000eb124fdf8fddb3dc14a6cb6b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-09-02-001720-a.b1
Назва: акт обстеження
Вимога:
Згідно умов тендерної документації, а саме в технічній специфікації зазначено, що Учасник повинен обов’язково в період уточнень відвідати об’єкт та скласти акт обстеження. .. Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Крім того, внаслідок військової агресії Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 14.03.2022 № 133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 18.04.2022 № 259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указу Президента України від 17.05.2022 № 341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» виїзд на об’єкт для більшості Учасників на момент подачі тендерної пропозиції є затратною коштів. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюванням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування об'єкту і т.д. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Виходячи із вищесказаного вимагаємо скасувати дану вимогу. В разі не внесення Замовником змін в тендерну документацію, ми вимушені будемо звернутись зі скаргою в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. За результатами розгляду Вашого звернення уповноважена особа відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської селищної ради повідомляє про наступне: Відповідно до вимог п. 32 ч.1 ст.1 та ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовником було розроблено тендерну документацію у відповідності до вимог визначених Законом та своєчасно розміщена у відповідності до вимог ч.1 ст.22 та ст.10 Закону. Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на викладену Вами інформацію, вимога підлягає задовленню. Відповідно до пункту 7 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 за № 610/34893, Замовник/ЦЗО/учасник/постачальник може вносити зміни до інформації, яку вже оприлюднено на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене, відділом освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської селищної ради будуть внесені зміни до тендерної документації у відповідності до чинного законодавства України.
Статус вимоги: Задоволено