-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Wi-FI точка доступа UBIQUITI UNIFI UAP-AC-LR, Wi-Fi адаптер, жорсткі диски, процесор Intel, материнська плата, оперативна пам'ять, блок живлення, корпус, ноут-буки, сумка для ноутбука, маніпулятори миш, килимок для мишки, клавіатура, моноблок, зовнішній жорсткий диск)
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами) із використанням порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі»
Торги не відбулися
310 989.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 554.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 554.95 UAH
Період оскарження:
01.09.2022 18:23 - 07.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ учасника ФОП Максименко Станіслав Юрійович, технічним вимогам замовника
Номер:
a6be9ed2abd34a22929ff713481a7728
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-01-009597-a.b2
Назва:
НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ учасника ФОП Максименко Станіслав Юрійович, технічним вимогам замовника
Вимога:
Шановний Замовник, звертаємо вашу увагу, що учасник ФОП Максименко Станіслав Юрійович подав пропозицію яка також не відповідає вашим технічним вимогам, надавши недостовірну інформацію, а саме:
запропонований Моноблок Lenovo IdeaCentre AiO 3 27ITL6 не має процесора 10 покоління, там процесора 11 покоління, і відсутні 2 (два) роз'єми HDMI, там лише 1 x HDMI. Ця інформація зазначена в документі який надав учасник, про підтвердження технічних характеристик, документ: 18. Lenovo Ideacenter AIO 3 27ITL6
Прохання взяти до уваги невідповідність пропозиції ФОП Максименко Станіслав Юрійович вимогам закупівлі та дискваліфікувати!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.09.2022 14:06
Вирішення:
Шановний учасник, дякуємо за Вашу небайдужість.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», замовник самостійно розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошені про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника , яка є найбільш економічно вигідною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
d82b628dccfd4bc0b603a79f934beaa5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-01-009597-a.b1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення АМКУ №11423-рпк-пз від 10.06.2020.pdf 05.09.2022 11:31
- рішення АМКУ №11542-рпк-пз від 11.06.2020.pdf 05.09.2022 11:31
- Авторизаційний лист на Microsoft Windows .pdf 05.09.2022 11:31
Дата подачі:
05.09.2022 11:31
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за звернення!
«Порядок проведення спрощених закупівель встановлений статтею 14 Закону. Враховуючи частину 3 статті 14 Закону, умови про проведення спрощеної закупівлі, що містяться в оголошенні, встановлюються замовником самостійно та з дотриманням вимог чинного законодавства.
Відповідно до ч.7 ст.14 Закону в період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз‘ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усуненння порушення під час проведення спрощеної закупівлі .
Разом з тим, у вимозі (ідентифікатор закупівлі
UA-2022-09-01-009597-a), не зазначено жодної норми Закону, яку порушив замовник при проведенні закупівлі та визначенні технічних, якісних, кількісних характеристик до предмета закупівлі .
Отже, встановлені у Оголошенні вимоги не є дискримінаційними та не обмежують право учасника для участі у закупівлі, а тому замовник не вбачає підстав для внесення змін до оголошення.
Разом з тим повідомляю учасника, що відсутність у Оголошенні певних вимог не дає право учасникам порушувати вимоги законодавства, в тому числі і щодо авторського права.
Статус вимоги:
Відхилено