-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проєктно-кошторисної документації та проведення експертизи по об’єкту «Реконструкція полігону твердих побутових відходів по вул. Чорнівській, 27 у м. Чернівці»
Завершена
7 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 500.00 UAH
Період оскарження:
01.09.2022 14:50 - 17.09.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення Замовника
Номер:
27f13c4929f64c79bb84d827efb63bad
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-01-006416-a.b4
Назва:
Оскарження рішення Замовника
Вимога:
Шановний Замовник, відповідно до пункту 6 Розділу І Тендерної документації вимагається наступне «Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до завдання на проектування та згідно «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», прийнятої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281» (надалі – Настанова). У вимозі тендерної документації чітко зазначено, що саме учасник має розрахувати ціну відповідно до «Настанови». Для підтвердження виконання даної вимоги учасник має надати у складі пропозиції інформацію про виконання зазначеного положення, а саме кошторисну документацію (складовою якої є договірна ціна) що розрахована відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», прийнятої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281».
Відсутність Кошторисних розрахунків позбавляє замовника коректно визначити чи ціна пропозиції була розрахована відповідно до «Настанови», тобто чи виконалася учасником вимога тендерної документації, чи ні та зумовлює відхилення пропозиції яка не містить даного підтвердження. Оскільки в протилежному випадку дана вимога є безглуздою.
У складі пропозиції ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" не надано кошторисні розрахунки , тож, враховуючи п.6 Розділу І, Замовник суперечить сам собі визначаючи ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" переможцем закупівлі UA-2022-09-01-006416-a за предметом: «Розроблення проєктно-кошторисної документації та проведення експертизи по об’єкту «Реконструкція полігону твердих побутових відходів по вул. Чорнівській, 27 у м. Чернівці» та підтверджує даними діями, що розглядає пропозиції вибірково та не послідовно. Замовник не має можливості визначити відповідність цінової пропозиції вимогам тендерної документації, проте даний факт задовольняє замовника та не перешкоджає у визначенні переможця.
Вимагаємо взяти до уваги все вищевикладенее і відхилити пропозицію ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I", як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Електронна система закупівель покликана заощадити бюджетні кошти, створити рівні, прозорі та справедливі умови для всіх учасників, які бажають взяти участь у закупівлях. Кошти, за які здійснюється закупівля акумулюються за рахунок податків громадян для цільового та економічного використання.
Зазначаємо, що Держаудит служба відповідно до покладених на неї завдань зокрема здійснює моніторинг закупівель у відповідності до статті 7-1 ЗУ «про публічні закупівлі». Департамент є бюджетною установою, тому з огляду на вимоги законодавства, що регулює порядок фінансування бюджетних установ, вважаємо, що для здійснення оплат в рамках договірних відносин, бюджетне зобов`язання повинно бути обґрунтоване та мати під собою ряд фінансових документів, що підтверджують правомірність цього зобов`язання. Тож, якщо замовник хоче уникнути виявлення органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель і ревізії фінансово-господарської діяльності просимо взяти до уваги дану вимогу, а також повідомляємо, що статтею 164-14 КУпАП передбачено адміністративну відповідальність за порушення законодавства про закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.11.2022 18:41
Вирішення:
Згідно п.6 розділу 3 тендерної документації учасник процедури закупівлі для підтвердження необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик до проведення електронного аукціону повинен надати у складі тендерної пропозиції: - гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічним вимогам, із зазначенням переліку та обсягів робіт відповідно до Технічного завдання Замовника, викладеного в Додатку 1 без зазначення вартості кожної окремої складової робіт. -графік виконання робіт. - чинний сертифікату, що підтверджує наявність функціонуючої системи управління якістю, яка відповідає стандарту ДСТУ ISO 9001:2015/ISO 9001:2015 у сфері інжинірингу, геології та геодезії. - чинний сертифікату, що підтверджує наявність функціонуючої системи екологічного менеджменту, яка відповідає стандарту ISO 14001:2015 у сфері інжинірингу, геології та геодезії. - чинний сертифікату, що підтверджує наявність функціонуючої системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці, яка відповідає стандарту ISO 45001:2018 у сфері інжинірингу, геології та геодезії.
Учасник-переможець під час укладання договору надає кошторис на проектні роботи, розроблений відповідно до «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», прийнятої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Пропозиція ТОВ "БУДМОНТАЖСЕРВІС I" повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Відхилено
СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
debe98ba034e4bd387dc7532832a6b8c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-01-006416-a.a3
Назва:
СКАРГА ЩОДО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Щодо відхилення пропозиції ТОВ «ІК «АВТОМАГІСТРАЛЬ»
Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської рад була оголошена закупівля UA-2022-09-01-006416-a за предметом: Розроблення проєктно-кошторисної документації та проведення експертизи по об’єкту «Реконструкція полігону твердих побутових відходів по вул. Чорнівській, 27 у м. Чернівці».
За результатом розгляду пропозиція ТОВ «ІК «АВТОМАГІСТРАЛЬ» була відхилена, дане рішення Замовника є протиправним, порушує вимоги тендерної документації та норм чинного законодавства, порушує права та охоронювані законом інтереси ТОВ «ІК «АВТОМАГІСТРАЛЬ» оскільки:
Детальніше у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМ.PDF 14.10.2022 12:12
- Скарга АМ.docx 14.10.2022 12:12
- Додаток _1 ПРОТОКОЛ відхилення ТОВ ІК Автомагістраль (5).docx 14.10.2022 12:12
- Додаток _3. Сертифікат ISO 14001.pdf 14.10.2022 12:12
- Додаток _2 Календарний графік (2).pdf 14.10.2022 12:12
- Додаток _5 довідка_про_рахунок_та_відсутність_заборгованості_1 (3).zip 14.10.2022 12:12
- Додатко _4 Довідка про відсутність заборгованості по кредитам.pdf 14.10.2022 12:12
- Додаток _6 ЛИСТ ПОЯСНЕННЯ (1).zip 14.10.2022 12:12
- рішення від 18.10.2022 № 6305.pdf 18.10.2022 14:28
- інформація про перенесення розгляду скарги від 25.10.2022 № 1479.pdf 25.10.2022 15:58
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.10.2022 № 6486.pdf 28.10.2022 12:17
- рішення від 27.10.2022 № 6486.pdf 31.10.2022 14:34
- відповідь на скаргу.pdf 21.10.2022 16:16
- 43.2 Лист пояснення щодо сертифікатів. (3).pdf 21.10.2022 16:16
- 39. Календарний графік (1).pdf 21.10.2022 16:16
- 40. Сертифікати ISO (2).PDF 21.10.2022 16:16
- 39. Календарний графік.pdf.p7s 21.10.2022 16:16
- 43.1 Сфера акредитації ISO (3).pdf 21.10.2022 16:16
- 34. Довідка про відсутність заборгованості по кредитам (2).pdf 21.10.2022 16:16
- відповідь на скаргу.docx 21.10.2022 16:16
- довідка_про_рахунок_та_відсутність_заборгованості_Автомагістраль (1).zip 21.10.2022 16:16
- Довідка заборгованості Будмонтажсервіс І (1).zip 21.10.2022 16:16
- рішення від 28.04.2022 № 4138.pdf 21.10.2022 16:16
- 43.1 Сфера акредитації ISO.pdf.p7s 21.10.2022 16:16
- 40. Сертифікати ISO.PDF.p7s 21.10.2022 16:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.10.2022 12:27
Дата розгляду скарги:
25.10.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.10.2022 14:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
31.10.2022 14:34
Вимога
Є відповідь
Оскарження рішення Замовника.
Номер:
7471af94dbde4f2e8511d9e1ca2b21bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-01-006416-a.c2
Назва:
Оскарження рішення Замовника.
Вимога:
Департамент транспорту та окремих питань комунального господарства Чернівецької міської рад була оголошена закупівля UA-2022-09-01-006416-a за предметом Розроблення проєктно-кошторисної документації та проведення експертизи по об’єкту «Реконструкція полігону твердих побутових відходів по вул. Чорнівській, 27 у м. Чернівці».
За результатом розгляду пропозиція ТОВ «ІК «АВТОМАГІСТРАЛЬ» була відхилена, дане рішення є протиправним, порушує вимоги тендерної документації та норм чинного законодавства, оскільки:
Детальніше в скарзі.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТОВ ІК АВТОМАГІСТРАЛЬ.PDF 10.10.2022 17:18
- ЛИСТ ПОЯСНЕННЯ (1).zip 10.10.2022 17:18
Дата подачі:
10.10.2022 17:18
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу зазначаємо.
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вимога ТОВ «ІК «Автомагістраль» не містить прохання надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації.
Додатково звертаємо Вашу увагу, що Графік виконання робіт вих. № 39/200933 від 20.09.2022 року не відповідає вимогам абз. 1 п.6 Розділу 3 Тендерної документації, а саме якісні та технічні характеристики обумовлені вимогами ДБН 2.2-3-2014, «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», прийнятої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, іншими нормативними документами та договору.
Учасник процедури закупівлі для підтвердження необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик до проведення електронного аукціону повинен надати у складі тендерної пропозиції графік виконання робіт. Графік виконання робіт вих. № 39/200933 від 20.09.2022 року передбачає розробку ОВД (оцінку впливу на довкілля) після проходження експертизи проекту стадії П, що суперечить п. 20 Завдання на проектування та абз. 2 п. 5 «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету міністрів України від 11.05.2011 року №560). Розробка ОВД (оцінку впливу на довкілля) здійснюється до моменту подачі проектно-кошторисної документації на експертизу і є невід’ємною частиною проекту. Коригування даного розділу після проходження експертизи неможливе, та порушує вимоги чинного законодавства.
Учасником не наданий чинний сертифікату, що підтверджує наявність функціонуючої системи екологічного менеджменту, яка відповідає стандарту ISO 14001:2015 у сфері інжинірингу, геології та геодезії. Надано Сертифікат №80108.СЕУ.051-21 від 13.12.2021 р. на систему екологічного управління виданий на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, що не відповідає абз. 3 п.6 Розділу 3 Тендерної документації.
Учасником не надана Довідка/довідки з обслуговуючого банку (обслуговуючих банків) про відсутність заборгованості за кредитами та позиками. Довідка № 220920SU14483904 від 20.09.2022 року видана АТ КБ «ПРИВАТБАНК» не містить інформації про відсутність заборгованості за позиками, Довідка № 3985/03-2 від 21.09.2022 року не містить інформації про відсутність заборгованості за позиками, що не відповідає Розділу 3 Додатку 3 Тендерної документації.
Аналогічна позиція висловлена у Рішенні АМКУ № 4138-р/пк-пз від 28.04.2022, а саме попри наявну інформацію про відсутність заборгованості за кредитами, у наданих довідках відсутня інформація про відсутність простроченої заборгованості саме за позиками як того вимагали умови ТД.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
018b5efc74164cd7838efdfa6abe03f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-09-01-006416-a.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
відповідно до вимог додатку №3 до тендерної документаці: Учасник процедури закупівлі вважатиметься таким, що відповідає встановленому цією документацією кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», якщо, згідно з поданою Учасником процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції фінансовою звітністю, як зазначено вище, Учасником процедури закупівлі підтверджено відповідність усім перерахованим нижче вимогам, а саме:
Сума річного доходу Учасника процедури закупівлі, відображена у Звіті про фінансові результати Учасника процедури закупівлі (рядок 2000) станом на кінець звітного періоду є не меншою від очікуваної вартості цієї процедури закупівлі.
Просимо усунути вищезазначену вимогу, оскільки вона обмежує коло учасників, спроможних взяти участь у даному тендері та є дискримінаційною щодо учасників в яких обсяг річного доходу є меншим, ніж 100% від очікуваної вартості предмету закупівлі, тим самим порушує вимоги п 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Звертаємо Вашу увагу, що оголошення про проведення закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.09.2022 20:11
Вирішення:
Відповідно до положень частини першої - третьої статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність фінансової спроможності, які підтверджуються фінансовою звітністю. У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою зазначену критерію визначає Замовник самостійно, виходячи із специфіки предмета закупівлі. При встановлені цього кваліфікаційного критерію Замовник керувався принципами здійснення публічних закупівель та врахував специфіку закупівлі. Вимоги тендерної документації щодо підтвердження фінансової спроможності встановлюються Замовником з метою перевірки можливості Учасника реалізувати Закупівлю, підтвердити стійкість компанії та забезпечення Учасника достатньою кількістю грошових та інших майнових активів для повного покриття всіх можливих витрат, у т.ч. виконання взятих на себе зобов'язань у разі перемоги і відкритих торгах. А тому Замовником прийнято рішення встановити кваліфікаційний критерій - наявність фінансової спроможності, які підтверджуються фінансовою звітністю (річний дохід(виручка) у розмірі не менше ніж очікувана вартість предмета закупівлі) - та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію. Виходячи з зазначеного Замовник не задовольняє Ваше прохання, щодо внесення змін до тендерної документації. Щодо участі у закупівлі новостворених підприємств (створених в 2021р. або на початку 2022р.) які не складали фінансової звітності за 2021 рік, повідомляємо, що для підтвердження наявності фінансової спроможності, такі Учасники у складі своєї пропозиції надають лист із відповідними поясненнями, обґрунтованими належними посиланнями на відповідні нормативно-правові акти, та копію фінансової звітності за перший звітний період новоствореного підприємства. Звертаємо Вашу увагу, що умови тендерної документації направлені на вибір кваліфікованого та надійного виконавця робіт за договором, дотримуючись вимог чинного законодавства та принципів публічних закупівель, в т.ч. недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Статус вимоги:
Відхилено