-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
За кодом CPV за ДК 021:2015 33600000-6 - фармацевтична продукція: Наркотичні та психотропні лікарські засоби: Морфін гідрохлорід Morphine; Фенобарбітал Phenobarbital; Діазепам Diazepam; Натрію оксибутират Sodium oxybate; Трамадол Tramadol; Трамадол Tramadol; Оксикодон гідрохлорид Oxycodone; Оксикодон гідрохлорид Oxycodone; Фентаніл Fentanyl
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено в додатку №2 тендерної документації. Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Торги відмінено
117 510.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 587.55 UAH
мін. крок: 0.5% або 587.55 UAH
Період оскарження:
31.08.2022 19:21 - 03.10.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Усунення дискримінаційних вимог
Номер:
8c89c01c538548b994714b87f08b6abc
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-31-007655-a.b2
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ФАРМСТОР-УКРАЇНА», яке є постачальником фармацевтичної продукції по всій України, виявило намір взяти участь у Процедурі закупівлі, проте при ознайомленні з умовами тендерної документації, було виявлено дискримінаційні положення, а також положення, які суперечать чинному законодавству щодо публічних закупівель, встановлення яких у тендерній документації порушують права потенційного учасника Процедури закупівлі, в тому числі Скаржника.
З метою захисту наших прав, як учасника торгів, сприяння відкритості та прозорості публічних закупівель, недискримінації учасників, запобігання проявам корупції, недопущення спотворення конкуренції відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти рішення про встановлення порушення Процедури закупівлі.
2. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме – виключити дискримінаційні вимоги та порушення законодавства, про які йдеться у скарзі.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. ДРЛЗУ Оксидорон.pdf 09.09.2022 12:13
- 2. ДРЛЗУ Натрію оксибутират.pdf 09.09.2022 12:13
- 3. ДРЛЗУ фентаніл пластир.pdf 09.09.2022 12:13
- Скарга АМКУ Кропивницький Мідазолам.pdf 09.09.2022 12:13
- Рішення від 13.09.2022 № 5792.pdf 13.09.2022 15:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.09.2022 № 5964.pdf 23.09.2022 12:19
- Рішення від 22.09.2022 № 5964.pdf 26.09.2022 14:17
- пояснення.docx 20.09.2022 21:53
- пояснення.docx.p7s 20.09.2022 21:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.09.2022 13:07
Дата розгляду скарги:
22.09.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.09.2022 15:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.09.2022 14:17
Дата виконання рішення Замовником:
28.09.2022 21:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
До тендерної документації внесені зміни.
Вимога
Є відповідь
Розділення на лоти
Номер:
5fb4c5dda4e6479c9cd9e716449c5c37
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-31-007655-a.c1
Назва:
Розділення на лоти
Вимога:
З метою дотримання черговості забезпечення закладів ліками, що входять до Національного переліку основних лікарських засобів, передбаченої Постановою Кабінету міністрів України № 333 від 25 березня 2009 року та іншими ліками, а також на виконання частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі, якою передбачена недискримінація учасників в частині закупівлі лікарського засобу, що представлений у Державному реєстрі лікарських засобів України за позицією лише одного виробника, або такими, що потребують отримання постачальником окремого дозволу, просимо внести зміни до тендерної документації по Закупівлі, зокрема:
1. Виділити в окремий лот закупівлю Оксикодон гідрохлорид Oxycodone Табл. 10 мг. Код ДК 021:2015: 33661200-3 Анальгетичні засоби Код АТХ: N02AA05 oxycodone та Оксикодон гідрохлорид Oxycodone Табл. 40 мг. Код ДК 021:2015: 33661200-3 Анальгетичні засоби Код АТХ: N02AA05 oxycodone як такі, що представлені в Україні позицією лише одного виробника згідно Державного реєстру лікарських засобів України, тобто вказані лікарські засоби є ексклюзивними, тобто такими що не мають еквівалентів.
2. Виділити в окремий лот закупівлю Натрію оксибутират Sodium oxybate Код ДК 021:2015: 33661100-2 Анестетичні засоби Код МНН: sodium oxybate Sodium oxybate як такий, що представлений в Україні позицією лише одного виробника згідно Державного реєстру лікарських засобів України, тобто вказані лікарські засоби є ексклюзивними, тобто такими що не мають еквівалентів.
3. Виділити в окремий лот закупівлю Фентаніл Fentanyl Код ДК 021:2015: 33661200-3 Анальгетичні засоби Код АТХ: N02AB03, оскільки всі представлені на ринку України лікарські засоби, що відповідають даному технічному завданню є іноземного виробництва, їх постачання потребує імпорту лікарських засобів, При цьому згідно із Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності», господарська діяльність з імпорту лікарських засобів передбачає отримання ліцензії. Відповідно до п. з Загальної частини Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів), затверджених Постановою КМУ №929 від 30 листопада 2016 року, Імпорт лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів) - діяльність, пов’язана із ввезенням на територію України зареєстрованих лікарських засобів.
Об’єднання лікарських засобів в один лот, у разі наявності хоча б одного так званого «ексклюзивного» препарату або препарату, що потребує окремого дозволу є дискримінацією по відношенню до скаржника та інших потенційних учасників закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2022 19:13
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Розглянувши вашу вимогу щодо розділення на лоти повідомляємо наступне.
Згідно наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу, формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки лікарських засобів. Тобто, закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Зазнаємо, що КНП «ЦМЛ КМР» є багатопрофільним лікувально-профілактичним закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним та неприбутковим підприємством, що надає послуги вторинної (спеціалізованої) медичної допомоги в стаціонарних та амбулаторних умовах, та послуги по паліативній медичній допомозі будь яким особам у порядку та на умовах, встановлених законодавством України. Крім того, КНП «ЦМЛ КМР» є опорним закладом по наданню медичної допомоги хворим на гостру респіраторну COVID – 19, спричинену коронавірусом SARS-CоV-2, що потребує своєчасного та швидкого реагування по забезпеченню пацієнтів лікарні необхідними лікарськими засобами. Крім того, в умовах військового стану лікарня надає медичну допомогу великій кількості військовослужбовців, які потребують негайної медичної допомоги та потребують застосування саме цих лікарських засобів. Рішення про групування лікарських засобів в даній закупівлі було прийнято виходячи з економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування та для забезпечення безперервного лікувального процесу. Однією з підстав включення зазначеного переліку лікарських засобів є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів. Розподіл закупівлі на значну кількість лотів призведе до додаткових ризиків, а саме: що окремі лоти (позиції) не відбудуться в зв’язку із оскарженням, відсутністю учасників, що призведе до непідписання договорів поділених лотів. Відсутність одного з найменувань призведе до неможливості надання своєчасної медичної допомоги та якісного медичного обслуговування, що в свою чергу ставить під загрозу життя та здоров’я пацієнта. Для роботи лікарні є неприпустимим несвоєчасне постачання лікарських засобів. З урахуванням невеликої вартості предмету закупівлі, поділення на додаткові лоти закупівлі створює додатковий ризик у визнанні закупівлі такою, що не відбулася. Отже закупівлю цих лікарських засобів доцільно здійснювати без поділу на окремі складові частини.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Згідно з вимогами Документації та Закону учасником закупівлі може бути як і виробник, так і постачальник товару. Виходячи із вищенаведеного, вважаємо, що поділ даної закупівлі на окремі лоти є недоцільним. Дякуємо за небайдужість до закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено