• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ЄЗС ДК 021:2015-90510000-5 «Утилізація/ видалення сміття та поводження зі сміттям» (Послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів).

Завершена

42 333.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 211.67 UAH
Період оскарження: 31.08.2022 15:01 - 06.09.2022 10:00
Вимога
Відхилено

Щодо незаконного визнання переможцем спрощеної закупівлі ТОВ “ЕКО-ЛІДЕР”

Номер: 3bbc44ec30e34316aba8846658da5705
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-31-005180-a.a1
Назва: Щодо незаконного визнання переможцем спрощеної закупівлі ТОВ “ЕКО-ЛІДЕР”
Вимога:
“31” серпня 2022 року КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (надалі - Замовник) було розміщено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом Код державного класифікатору ЄЗС ДК 021:2015-90510000-5- Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних та ремонтних відходів), Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-31-005180-a (надалі - Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ). 16.09.2022р. Замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено Протокол №15 від 16.09.2022р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким учасник ТОВ “ЕКО-ЛІДЕР” був визнаний переможцем закупівлі. Вважаємо, що Протокол прийнятий з порушенням ст.ст. 5, 14 Закону України “Про публічні закупівлі” та вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовника, є протиправним та підлягає скасуванню у зв’язку з наступним: У складі документів пропозиції ТОВ “ЕКО-ЛІДЕР” міститься Форма Цінової пропозиції (Додаток №3) вих. №07-09/20/20-10-0500 від 07.09.2022р. В ході огляду вказаного документу встановлено, що учасником допущена груба помилка під час розрахунку загальної вартості своєї цінової пропозиції. Так, ТОВ “ЕКО-ЛІДЕР” вказує, що ціна за одиницю послуги (вивезення 1 контейнера об'ємом 15 м.куб.), з урахуванням ПДВ складає 4050,00 грн. Відповідно загальна вартість послуг за предметом закупівлі з урахуванням ПДВ має складати 40500,00 грн (4050 грн * 10 контейнерів = 40500 грн). Однак Учасник у колонці “Загальна вартість, з ПДВ, грн.” вказує ціну пропозиції у розмірі 33750,00 грн. Таким чином, ТОВ “ЕКО-ЛІДЕР” невірно розрахував свою пропозицію та допустився суттєвої та грубої помилки під час заповнення Додатку №3 Форма цінової пропозиції, а отже порушив вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до ч.13 ст.14 Закону України “Про публічні закупівлі”, підп.1) п.13 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Враховуючи вищенаведене, є очевидним, що пропозиція ТОВ “ЕКО-ЛІДЕР” не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та повинна була бути відхилена КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ". Натомість Замовник, незважаючи на грубі порушення ТОВ “ЕКО-ЛІДЕР”, Протоколом №15 від 16.09.2022р. визнав такого учасника переможцем спрощеної закупівлі. Вказані дії Замовника є грубим порушення основних принципів державних закупівель, визначених ст.5 Закону України “Про публічні закупівлі”: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, рішення Замовника, викладене у Протоколі №15 від 16.09.2022р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою є необ'єктивним та таким, що порушує вимоги ст.ст. 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищенаведене, ВИМАГАЄМО скасувати рішення, викладене у Протоколі №15 від 16.09.2022р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою, яким ТОВ “ЕКО-ЛІДЕР” визначено переможцем спрощеної закупівлю і рішення про намір укласти з ним договір та провести повторну оцінку пропозиції ТОВ “ЕКО-ЛІДЕР”. У разі незадоволення даної вимоги змушені будемо звернутись до Антимонопольного комітету України та Державної аудиторської служби з відповідними заявами щодо ініціювання перевірки спрощеної закупівлі та притягнення Вас до передбаченої законом відповідальності. Крім того, нами буде розміщений негативний відгук про роботу Замовника на сайті https://dozorro.org/news, а також оприлюднено у інших засобах масової інформації дискримінаційні та незаконні дії КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНО ЗНАЧУЩИХ ХВОРОБ" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" під час проведення державних закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 20.09.2022 року 17:19 надійшла вимога автором якої є ФОП "АВЕРБУХ ОЛЬГА АНАТОЛІЇВНА". Уповноважена особа розглянула вимогу та надає наступну відповідь, що вказана помилка у складі документів пропозиції ТОВ “ЕКО-ЛІДЕР” Форма Цінової пропозиції (Додаток №3) вих. №07-09/20/20-10-0500 від 07.09.2022р. є формальною (несуттєвою). Згідно п. 19 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. В розрахунку загальної вартості своєї цінової пропозиції ТОВ “ЕКО-ЛІДЕР” вказує, що ціна за одиницю послуги (вивезення 1 контейнера об'ємом 15 м.куб.), з урахуванням ПДВ складає 4050,00 грн. Загальна вартість послуг за предметом закупівлі з урахуванням ПДВ вказана нижче є чіткою та правильною. Пропозиція ТОВ “ЕКО-ЛІДЕР” складає: - Загальна вартість без ПДВ, грн. 33750,00; - ПДВ, грн. 6750,00; - Загальна вартість з ПДВ, грн. 40500,00. Згідно статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Статус вимоги: Відхилено