-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-95, Дизельне паливо
Категорія Замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Пропозиції готуються українською мовою. Закупівля за кошти державного бюджету.
Завершена
196 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
31.08.2022 13:46 - 06.09.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
0f822585b5884bd3b6089d99da6b3669
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-31-003982-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Просимо Вас прибрати з Додатку 1 (Технічні вимоги) ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють нашу участь у закупівлі крім того порушує наші законні права та інтереси, а крім того обмежує коло потенційних учасників, а саме вимогу:
Учасник повинен надати:
- сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, строк дії якого є не менший, ніж строк дії договору про закупівлю.
- на підтвердження реальності здійснення перевірки палива на відповідність вимогам Технічного регламенту та ДСТУ «7687:2015» Учасник повинен також надати договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (заява), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, акт відбирання зразка палива.
- паспорт якості із зазначенням технічних характеристик пропонованого палива, виданий підприємством-виробником палива.
- декларацію Учасника про відповідність палива Технічному регламенту та ДСТУ 7687:2015.
- копію атестату (свідоцтва) про акредитацію за належною сферою (галуззю) органу з сертифікації (акредитованої лабораторії), яким (и) було видано сертифікат відповідності на товар, який є предметом закупівлі.
Сканкопії вищезазначених документів, повинні бути завірені підписом та печаткою уповноваженої особи Учасника.
1. Просимо вилучити наступну дискримінаційну умову тендерної документації а саме: сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, строк дії якого є не менший, ніж строк дії договору про закупівлю.
- на підтвердження реальності здійснення перевірки палива на відповідність вимогам Технічного регламенту та ДСТУ «7687:2015» Учасник повинен також надати договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (заява), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, акт відбирання зразка палива.
Ми вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною з урахуванням того що : Відповідно до статті 19 Конституції України, правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив» від 1 серпня 2013 р № 927 (надалі - Технічний регламент № 927) встановлені вимоги до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив (далі - палива), що вводяться в обіг та реалізуються на території України, з метою захисту життя та здоров`я людини, тварин, рослин, національної безпеки, охорони навколишнього середовища та природних ресурсів.
Відповідно до п. 3 Технічного регламенту № 927 документ про якість (паспорт якості) палива - документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості нафтопродуктів, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів.
Згідно із п. 5 Технічного регламенту № 927 дозволяється виготовлення, введення в обіг і обіг палива, які відповідають вимогам цього Технічного регламенту.
Звертаємо увагу, що пунктами 8, 9 Технічного регламенту № 927 встановлено, що кожна партія палива, що вводиться в обіг або перебуває в обігу, повинна мати документ про якість (паспорт якості) палива.
Документ про якість (паспорт якості) палива повинен містити: дату видачі і номер документа; назву, марку (категорію) - для суднових та котельних палив; позначення палива - для автомобільного бензину та дизельного палива; назву та адресу підприємства - виробника; назву та адресу розповсюджувача (за наявності); дату виготовлення палива; дату відбирання проби та дату проведення випробування; нормативні значення та фактичні результати випробувань, які підтверджують відповідність марки палива вимогам цього Технічного регламенту; відомості щодо декларації про відповідність; посилання на нормативні документи на методи випробування згідно з нормативним документом на паливо; номер партії (резервуара); дані про вид та кількість добавок (присадок); підпис начальника відділу технічного контролювання або керівника лабораторії, яка виконує функції відділу, або уповноваженої особи, завірений печаткою; гарантійний строк зберігання.
Пунктом 20 Технічного регламенту № 927 обумовлено, що виробником перед введенням в обіг та під час надання палива на ринку на документ про якість (паспорт якості) повинен бути нанесений знак відповідності технічним регламентам, який підтверджує відповідність палива вимогам цього Технічного регламенту, так, щоб забезпечувалася його видимість, розбірливість та незмивність.
Відповідно до пункту 24 Технічного регламенту № 927, правила та методи випробувань, у тому числі відбирання проб, необхідних для виконання вимог цього Технічного регламенту, та проведення оцінки відповідності, встановлюються національними стандартами, перелік яких затверджується і оприлюднюється відповідно до законодавства, а в разі їх відсутності (до прийняття національних стандартів) - нормативними документами.
Виходячи з системного аналізу наведених норм, слід дійти висновку, що виготовлення паспорту якості, що містить всі передбачені законодавством елементи та складові, на конкретне паливо є обов`язком виробника.
Враховуючи таку вимогу Замовника надати необхідні документи, обмежується коло потенційних учасників, а зокрема не дає можливість брати участь нам у закупівлі, оскільки ми є емітентами талонів, однак не є виробником палива чи власниками АЗС (співпрацюємо з АЗС на підставі партнерських договорів) і немає такої необхідності в отриманні НАМИ такого сертифікату і відповідних документів оскільки кожний із партнерських АЗС надає нам Паспорти якості, виготовлення яких, є обов’язком Виробника палива. З урахуванням зазначеного, Просимо вимогу Замовника: « -сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, строк дії якого є не менший, ніж строк дії договору про закупівлю.
- на підтвердження реальності здійснення перевірки палива на відповідність вимогам Технічного регламенту та ДСТУ «7687:2015» Учасник повинен також надати договір з уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності, який видав сертифікат, документ (заява), що підтверджує звернення Учасника до уповноваженого (акредитованого) органу щодо здійснення оцінювання відповідності палива, акт відбирання зразка палива.»
привести у відповідність, а саме викласти у такій редакції:
Учасник повинен надати:
Скановані копії паспортів якості, або сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» на бензини автомобільні (далі - паливо), строк дії якого є не менший, ніж строк дії договору про закупівлю.
2. Просимо замовника внести зміни в Додатку 1 а саме змінити «- декларацію Учасника про відповідність палива Технічному регламенту та ДСТУ 7687:2015.» та викласти у такій редакції: «- декларацію про відповідність палива Технічному регламенту та ДСТУ 7687:2015» зважаючи на викладене вище.
3. Просимо вилучити наступну дискримінаційну умову тендерної документації а саме:
- копію атестату (свідоцтва) про акредитацію за належною сферою (галуззю) органу з сертифікації (акредитованої лабораторії), яким (и) було видано сертифікат відповідності на товар, який є предметом закупівлі.
Вимагаючи від Учасників надання копії атестату акредитації лабораторії – Вважається дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників Процедури закупівлі, оскільки у Документації також вимагаються інші документи, які підтверджують якість запропонованого товару, зокрема - сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 «Бензин автомобільний Євро, - паспорт якості із зазначенням технічних характеристик пропонованого палива, виданий підприємством-виробником палива, - декларацію про відповідність палива Технічному регламенту та ДСТУ 7687:2015;. Що є достатнім, для підтвердження якості палива та його відповідності ДСТУ, та можливість Нами поставити товар відповідно до вимог Замовника.
Сертифікати відповідності видаються на підставі протоколів випробувань акредитованих лабораторій, що мають відповідні атестати акредитації з якими можна ознайомитися на веб-сайті Національного агентства з акредитації України. У разі відсутності або припинення дії атестату акредитації орган з оцінки відповідності (орган з сертифікації) не зможе видати сертифікат відповідності.
Власні випробувальні центри мають такі головні «гравці» паливного ринку як: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ТРАНСНАЦІОНАЛЬНА ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА НАФТОВА КОМПАНІЯ "УКРТАТНАФТА" та ТОВ «ВОГ-РІТЕЙЛ».
Вважаємо, що вимагаючи надання копії атестату акредитації лабораторії та копії договору із цією лабораторією, Замовник обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у Процедурі закупівлі.
Просимо забрати пункт - копію атестату (свідоцтва) про акредитацію за належною сферою (галуззю) органу з сертифікації (акредитованої лабораторії), яким (и) було видано сертифікат відповідності на товар, який є предметом закупівлі.
4. Вимагаємо Замовника внести зміни в п.5 Додатку 1 Тендерної документації а саме : «5.Термін дії талонів – безстроково.» вважаємо дану вимогу дискримінаційною , яка унеможливлюють нашу участь у закупівлі крім того порушує наші законні права та інтереси, а крім того обмежує коло потенційних учасників до 1-го, оскільки на ринку палива безстроковий термін талонів має лиш одна мережа АЗС «Укрнафта», тому просимо замовника внести зміни, та викласти у такій редакції : «п.5 Термін дії талонів – 1-3 місяці»,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2022 16:24
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в оголошення.
Статус вимоги:
Задоволено