• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 44110000-4 конструкційні матеріали (Ролети)

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження: 30.08.2022 14:55 - 06.09.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

вимога щодо перегляду рішення

Номер: d955708e56064c38aaaed228a720e384
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-30-005797-a.a1
Назва: вимога щодо перегляду рішення
Вимога:
вимагаємо дотримуватись законодавства, а не розкрадати бюджетні кошти при ігноруванні вимоги звернення буде направлене в ДАСУ, інформація буде додана до https://t.me/SaveEconomyBot.із зазначенням координатів відповідальноі особи щодо відстеження відповідними органами контролю та звичайних прихільників збереження бюджету заради потреб ЗСУ, які читають бот. Така відкрита коррупція недоречна у війні та в дефіциті бюджету Украіни. Мали б совість хоч в такий час, коли грошей бюджету не вистачає на соціальні потреби населення, потреби ЗСУ, потреби ресурсів для існування краіни й людей , що залишились без житла та для потреб постраждалих
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: ФОП КУТЕНКОВІЙ ОЛЬЗІ ОЛЕКСАНДРІВНІ РНОКПП 2974300628 за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 44110000-4 конструкційні матеріали (Ролети) UA-2022-08-30-005797-a). ВІДПОВІДЬ НА ВИМОГУ Відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» з 19 квітня 2020 замовники обов’язково здійснюють спрощені закупівлі. Такі закупівлі обов’язкові для Замовників, які:- визначені п.п. 1 - 3 ч. 1 ст. 2 Закону № 922. Коли вартість предмета закупівлі у разі придбання ними товарів й послуг дорівнює або перевищує 50 тис. грн та є меншою 200 тис. грн, а робіт — дорівнює або перевищує 50 тис. грн та є меншою за 1,5 млн грн; - визначені п. 4 ч. 1 ст. 2 Закону № 922 — юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Проводять спрощені закупівлі, коли вартість предмета закупівлі товару, послуги дорівнює або перевищує 50 тис. грн та є меншою 1 млн грн, а робіт — дорівнює або перевищує 50 тис. грн та є меншою 5 млн грн. В умовах воєнного стану замовники проводять публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. грн, із використанням: - електронного каталогу; та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом № 922 (пп. 1 п. 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 року № 169 Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану). Мною, уповноваженою особою Камянського міського центру зайнятості, було розміщено оголощення щодо проведення спрощеної закупівлі за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 44110000-4 конструкційні матеріали (Ролети), закупівля UA-2022-08-30-005797-a. 14.09.2022 року — прийнято рішення щодо відхилення пропозиції учасника ФОП КУТЕНКОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА РНОКПП 2974300628 (далі — Учасник) за предметом закупівлі ДК 021:2015 - 44110000-4 конструкційні матеріали (Ролети) (ДК 021:2015 - 44110000-4 конструкційні матеріали - код за Єдиним закупівельним словником) (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-08-30-005797-a). 15.09.2022 року - ФОП КУТЕНКОВА ОЛЬГА ОЛЕКСАНДРІВНА РНОКПП 2974300628 в електронну систему закупівель завантажено лист без номера та дати, також в закупівлі UA-2022-08-30-005797-a в розділі скарги/вимоги зазначено інформацію вимогу “вимагаємо дотримуватись законодавства, а не розкрадати бюджетні кошти при ігноруванні вимоги звернення буде направлене в ДАСУ, інформація буде додана до https://t.me/SaveEconomyBot.із зазначенням координатів відповідальноі особи щодо відстеження відповідними органами контролю та звичайних прихільників збереження бюджету заради потреб ЗСУ, які читають бот. Така відкрита коррупція недоречна у війні та в дефіциті бюджету Украіни. Мали б совість хоч в такий час, коли грошей бюджету не вистачає на соціальні потреби населення, потреби ЗСУ, потреби ресурсів для існування краіни й людей, що залишились без житла та для потреб постраждалих”. За результатами всестороннього та повного розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. Частина 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (із змінами, далі – Закон) визначає, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Згідно відомостей на авторизованому електронному майданчику період уточнень у спрощеній закупівлі ДК 021:2015 - 44110000-4 Конструкційні матеріали (Ролети) (ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-30-005797-а) мав місце з 30.08.2022 14:55 год. до 06.09.2022 00:00 год., тому підстави для подання вимоги про усунення порушення під час проведення цієї спрощеної закупівлі відсутні. В свою чергу, на теперішній час у закупівлі UA-2022-08-30-005797-а має місце процес «Кваліфікація, йде оцінка кандидата» і абзац 2 частини 14 статті 14 Закону встановлює, що Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Також стаття 20 Закону зокрема передбачає, що з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника. Проте, текст Вашої вимоги не містить звернення щодо захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів або вимоги надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а є безпідставним, необґрунтованим та бездоказовим звинуваченням у ніби-то крадіжці бюджетних коштів та намаганням здійснити тиск на прийняті уповноваженою особою рішення шляхом попереджень про звернення до відповідних органів та служб України. Отже, звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до частини 2 статті 8 Закону рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю (ДАСУ) або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності однієї або декількох із таких підстав: 1) дані автоматичних індикаторів ризиків; 2) інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель; 4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель; 5) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону. Виходячи з викладеного, законодавством не передбачено такої підстави для здійснення моніторингу як звернення учасника закупівлі. Додатково нагадуємо, що 26.06.2021 року набрала чинності, в тому числі частина 5 статті 5 Закону, згідно якої учасники процедур закупівлі, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом, та забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника. Так, у Вашому зверненні містяться ознаки порушення наступних положень чинного законодавства України, за які передбачена відповідальність, зокрема, визначена пунктом 4 частини 2 статті 23 Цивільного кодексу України, а саме: статті 94 Цивільного кодексу України (юридична особа має право на недоторканність її ділової репутації); стаття 297 Цивільного кодексу України (кожен має право на повагу до його гідності та честі); стаття 297 Цивільного кодексу України (фізична особа має право на недоторканність своєї ділової репутації). Також зауважимо, що предмет даної закупівлі не є предметом закупівлі у сфері оборонних послуг відповідно до Закону України «Про оборонні закупівлі» і не має відношення до інформації, для розміщення якої були створені «боти ЗСУ». У зв’язку з Вашою вимогою (листом про «незаконне рішення дискваліфікації Замовником»), керуючись статтею 5 Закону, надаємо більш детальну аргументацію щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. У Вашому листі Ви вказуєте на ніби-то порушення законодавства, а саме пункту 1 «Перелік критеріїв оцінки та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги кожного критерію» розділу V «Розгляд та оцінка пропозицій, визначення переможця» документації спрощеної закупівлі: єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна. Ціна є критерієм, згідно з яким оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону, відповідно до статті 29 Закону. Проте, водночас діє норма статті 11 Закону, згідно якої Замовник РОЗГЛЯДАЄ НА ВІДПОВІДНІСТЬ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Підкреслю, що стаття 5 Закону зумовлює, що закупівлі здійснюються не лише за принципом максимальної економії, а й з дотриманням принципів добросовісної конкуренції серед учасників; ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, норми щодо проведення оцінки пропозицій дотримано Замовником в повному обсязі. Водночас, Замовником беззаперечно дотримано вимоги пункту 5 частини 2 статті 14 Закону, а саме виконано послідовний етап – розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника. Так, частина 9 статті 14 Закону покладає на учасника зобов’язання подати пропозицію після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Всупереч цьому, Вами, фізичною особою-підприємцем Кутенковою Ольгою Олександрівною не дотримано вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 - 44110000-4 Конструкційні матеріали (Ролети), а також вимоги до предмету закупівлі, а саме: 1. Учасником у складі своєї пропозиції надано файли: - «сертифікат наружні Чехія.pdf», текст якого викладено англійською мовою, печатка – російською мовою, а не українською як це вимагалося; - «Декларация наружні ролети.pdf», печатка у якому та назва підприємства викладені російською мовою, а не українською як це вимагалося. Учасник у своїй вимозі/листі зазначає, що надав ці документи як додаткові, керуючись підпунктом 1.1. «Документи, які подає Учасник в складі пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки пропозиції» документації спрощеної закупівлі: «Учасник в складі пропозиції подає оригінали або завірені належним чином копії: - інші документи, які Учасник вважає доцільним надати у складі своєї пропозиції». Замовник чітко зазначив у документації, що інші документи Учасник ПОДАЄ У СКЛАДІ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ. Дана вимога є умовою, визначеною в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а тому надання Учасником у складі своєї пропозиції документів, які містять викладення не українською мовою, є беззаперечним порушенням пункту 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені пропозиції» розділу І «Загальні положення» документації  спрощеної закупівлі ДК 021:2015 - 44110000-4 Конструкційні матеріали (Ролети), затвердженої рішенням Уповноваженої особи Кам’янського міського центру зайнятості від 30 серпня 2022 року № 30/08,: «Під час проведення процедури закупівлі ВСІ документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Документи, що ПОДАЮТЬСЯ учасником У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ торгів, а також вся кореспонденція, пов’язана з пропозицією торгів, викладаються українською мовою». 2. Учасником у складі своєї пропозиції, аналогічно керуючись підпунктом 1.1. «Документи, які подає Учасник в складі пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки пропозиції» документації спрощеної закупівлі, надано файл «ВІДСУТНІСТЬ БОРГІВ ПОДАТКОВА.pdf». Строк довідки, викладеної в даному файлі, сплив 07.04.2021. В свою чергу, Замовник чітко зазначив у документації, що інші документи Учасник ПОДАЄ У СКЛАДІ СВОЄЇ ПРОПОЗИЦІЇ. Таким чином, дана вимога є умовою, визначеною в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а тому надання недійсного на момент розкриття пропозицій документу є порушенням абзацу 4 пункту 1 «Оформлення пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки пропозиції» документації, відповідно до якого документи, НАДАНІ Учасником, повинні бути ДІЙСНІ на момент розкриття пропозиції. 3. Учасником не надано документів про повноваження щодо підпису документів пропозиції згідно абзацу 4 пункту 1.1. «Документи, які подає Учасник в складі пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки пропозиції» документації та Додатку № 1 до документації (примітка: Учасником надано файл «Право підпису документів Кутенкова ОО.pdf», довідка у довільній формі у тексті якого не є документом, що підтверджує право підпису Учасника згідно діючого законодавства України). Повноваження щодо підпису документів пропозиції Учасник мав можливість підтвердити іншим документом, як зазначалося Замовником, наприклад наказом про вступ на посаду та/або прийняття повноважень, які складаються будь-якою фізичною особою-підприємцем та подаються для участі в електронній системі закупівель. 4. Учасником не дотримано вимог щодо оформлення Додатку № 1 до документації: у полі «Номер облікової картки фізичної особи-платника податків (для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців)» вказано номер та дату витягу платника єдиного податку, а не номер облікової картки фізичної особи-платника податків як вимагалося. Так, Учасником при підготовці документів пропозиції та вимоги невірно було сприйнято терміни: номер облікової картки фізичної особи-платника податків мав попередню (відповідно до податкового законодавства України, яке на теперішній час втратило чинність) назву «ідентифікаційний код». Такий документ Учасник має та подав в складі своєї пропозиції у файлі «ИНН Кутенкова ОО», а у Додатку № 1 до документації помилково зазначив його у полі «ЄДРПОУ», хоча Замовником була зроблена відмітка «для юридичних осіб». 5. Додаток № 4 до документації, викладений у файлі «ЗГОДА КРИНИЧКИ.pdf», надано не на фірмовому бланку Учасника згідно пункту 1 «Оформлення пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки пропозиції» документації. У своїй вимозі/листі Учасник зазначає, що не має фірмового бланку. Проте, у складі своєї пропозиції він подав усі документи, що готуються Учасником, а також Додатки № 1, 2 до документації цієї спрощеної закупівлі з зазначенням у лівому верхньому куті найменування, організаційно-правової форми, банківських реквізитів, адреси, номеру телефону та адреси електронної пошти ФОП, що відповідно до ДСТУ 4163:2020 «Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлення документів», затвердженого наказом ДП «УкрНДНЦ» від 01.07.2020 № 144, є кутовим бланком документів. Отже, ствердження Учасника у вимозі/листі про відсутність бланку є недоречним та таким, що вводить Замовника в оману. На підставі вищевикладеного та відповідно до умов оголошення про проведення цієї спрощеної закупівлі, будь-яка інформація, подана учасником у складі своєї пропозиції є його пропозицією в цілому і на неї розповсюджуються усі вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі ДК 021:2015 - 44110000-4 Конструкційні матеріали (Ролети), а також вимоги до предмету закупівлі. Порушення таких вимог і стало підставою застосування пункту 1 частини 13 статті 14 Закону для відхилення пропозиції ФОП Кутенкова О.О. як пропозиції учасника, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Станом на 19.09.2022 року підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні. Додатково повідомляю, що зазначена Вами погроза, щодо розповсюдження інформації відносно уповноваженої особи з наданням усіх координатів до різних чатів та ботів ЗСУ, СБУ, ДАСУ та інших інтернет ресурсів, станом на 16.09.2022 року не передбачено законодавством про публічні закупівлі і у рамках закупівлі UA-2022-08-30-005797-a носить некоректний характер та порушує Закон України “Про захист персональних даних”. 19.09.2022 року. Уповноважена особа Світлана БЕСПАЛЬКО
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 22.09.2022 10:52