• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Санітарно-гігієнічні товари для укриттів

Завершена

2 948 119.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 740.60 UAH
Період оскарження: 30.08.2022 10:58 - 05.09.2022 09:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір»

Номер: 8e0472b5c2e847a4ba088834ddee5b41
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-30-002115-a.a2
Назва: Оскарження рішення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір»
Вимога:
Шановний Замовнику! Визначивши переможцем закупівлі Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір» були грубо порушені права інших учасників закупівлі, адже замовником не було дотримано принципів публічних закупівель щодо забезпечення добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та рівного ставлення до них з огляду на наступне. Відповідно до Технічних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які зазначені у додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель учасник у складі своєї пропозиції повинен надати підтвердження встановлених замовником вимог до товару висновком ДСЕЕ. У складі пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" зазначена вимога не виконана, оскільки наданий зазначеним учасником висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-1/24257 від 29.12.2021 на вироби з паперу санітарно-побутового призначення не містить даних щодо необхідних характеристик Паперу туалетного та рушників паперових (у всіх трьох позиціях, запланованих до закупівлі, не підтверджені показники міграції хімічних речовин в водне середовище, а саме для формальдегіду – не більше 0,1 мг/дм3 та хрому – не більше 0,1 мг/дм3, а також відсутні дані щодо наявності/відсутності бактерій Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa в 1г). Відповідно до пункту 17.1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель та відповідно до пункту першого частини тринадцятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція учасника, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, підлягає відхиленню. Тобто, зазначене положення Закону України «Про публічні закупівлі» містить імперативну норму, тобто не дає замовнику права на прийняття/ не прийняття невідповідної пропозиції та визначає обов’язок замовника відхилити невідповідну пропозицію учасника. Визначивши переможцем закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Торгово-Виробнича Група Український папір" Замовник порушив Закон України «Про публічні закупівлі», а також допустив порушення законодавства про закупівлі, визначені статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, що тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Таким чином, враховуючи зазначене, із метою запобігання судового розгляду дій замовника, вимагаємо переглянути рішення щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір" та скасувати протокол № 09/37 від 14.09.2022 про визначення переможця спрощеної закупівлі, відновивши таким чином право інших учасників закупівлі на дотримання принципів публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до п. 11 Ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» (далі Закон) замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Замовник приймає рішення виключно на підставі, в межах та у спосіб що передбачений Законом, дотримуючись принципів визначених у ст.5 Закону, а саме, максимальної економії, ефективності та пропорційності, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись Законом, замовником прийнято рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ "Торгово-Виробнича Група Український папір» який надав найбільш економічно вигідну пропозицію.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників

Номер: 161201b9f0114e67ad7b052352984706
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-30-002115-a.a1
Назва: Дискримінація учасників
Вимога:
Згідно документації ви вимагаєте товар ТМ PRO Service (або еквівалент) та надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який відповідає лише одному товару (висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи додаємо). У зв’язку з цим, просимо: 1) Надати інформацію про ще одного (як мінімум) виробника паперу туалетного та рушників паперових, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи якого відповідає заявленим параметрам. Або 2) Внести зміни в документацію та вилучити підтвердження показників: Інтенсивність запаху водної витяжки не більше гігієнічного нормативу – 1 бал; (підтвердити Висновком ДСЕЕ) Міграція хімічних речовин в водне середовище не більше (мг/дм3): для формальдегіду – 0,1; цинку – 1,0; свинцю – 0,03; хрому – 0,1; кадмію – 0,001; (підтвердити Висновком ДСЕЕ) Мікробіологічні показники: МАФАМ не більше 3000 в 1 г; ЛКП в 5г – відсутність; патогенні мікроорганізми, в т.ч. сальманели в 10г – відсутність; бактерії Staphylococcus aureus, Pseudomonas aeruginosa в 1г – відсутність. (підтвердити Висновком ДСЕЕ) В свою чергу повідомляємо, що дані показники ніяким чином не впливають на безпеку продукцію так як на ринку є продукція яка виготовлена згідно державних стандартів і може використовуватись у навчальних закладах. Згідно чинного законодавства з питань публічних закупівель, закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У випадку проведення закупівлі за встановленою документацією, Ви отримаєте пропозиції на товар лише одного виробника, що порушує усі перераховані принципи.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». З метою задоволення потреб замовника, та водночас, дотримання принципів публічних закупівель замовником встановлені технічні характеристики предметів закупівель (Додаток 1 до Оголошення) із можливістю для учасників надати пропозиції щодо аналогічних товарів, характеристики яких відповідають вимогам замовника. Також зазначаємо що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачена необхідність для замовника зазначати у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі декілька найменувань конкретних торговельних марок чи фірм товарів, що закуповуються.
Статус вимоги: Відхилено