-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі страхування цивільної відповідальності власників автомобільного транспорту (обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів)
Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №169 від 28.02.2022
Завершена
396 475.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 964.75 UAH
мін. крок: 1% або 3 964.75 UAH
Період оскарження:
30.08.2022 10:58 - 05.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційни вимоги
Номер:
1a9219fa32514150a6a70bc387e400fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-30-002094-a.b1
Назва:
Дискримінаційни вимоги
Вимога:
Шановний замовнику, відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі п. 11. необхідно надати довідку складена в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника, про те, що станом на 31.12.2021 страхові резерви Учасника становили не менше 250 млн. грн (учасник вказує конкретну суму страхових резервів). посилаючись на Закон України «Про публічні закупівлі», в якому немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, допускає якісь незрозумілі припущення щодо «специфічні» дискримінаційні умови. Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, тобто не могли передбачатися в документації конкурсних торгів вимоги, які ставлять учасників в нерівні умови в рамках одних і тих же торгів (конкурсних торгів). Закупівлі здійснювались за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; запобігання корупційним діям і зловживанням. При цьому учасником процедури закупівлі могла бути будь-яка фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка письмово підтвердила намір взяти участь у процедурі закупівлі та/або подала пропозицію конкурсних торгів, або цінову пропозицію, або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Таким чином, замовники мають самостійно встановлювати вимоги у документації конкурсних торгів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Просимо замовника виключити дану вимогу з переліку документів, які надаються учасниками для підтвердження відповідності пропозиції вимогам встановленим замовником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2022 16:52
Вирішення:
Шановний Учаснику, повідомляємо, що повноваження щодо визначення умов проведення закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в якому зазначаються вимоги до Учасників та вимоги до предмета закупівлі.
Інформуємо, що Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено складання тендерної документації тільки при проведенні конкурентних процедур закупівель, які перелічені в пункті 13 частини першої статті 1 та статті 13 Закону, а саме – відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Спрощена закупівля не є конкурентною процедурою в розумінні Закону. Вимоги, які встановлені Законом для тендерної документації, не поширюються на спрощені закупівлі.
Відповідно до ч. 2 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Порядок проведення спрощених закупівель визначений в статті 14 Закону.
Також зазначаємо, що законодавчого визначення поняття «дискримінація» не існує. В юридичній енциклопедії міститься наступне визначення: дискримінація (лат. discriminatio –відокремлення, розділення, розрізнення) – умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб.
Замовником забезпечено вільний доступ до інформації про закупівлю всіх зацікавлених осіб, шляхом її розміщення через електронну систему закупівель відповідно до ст. 10 Закону, таким чином реалізовано принцип недискримінації учасників.
Враховуючи вищевикладене, Замовником не порушено будь-яких прав потенційних учасників та не встановлено жодних дискримінаційних вимог, оскільки вони для всіх є однакові.
Статус вимоги:
Відхилено