Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (послуги з облаштування фортифікаційних споруд) на основі CPV за ДК 021:2015-45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів
Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», місцезнаходження Замовника - Україна, 51931, Дніпропетровська обл., місто Кам'янське, ВУЛИЦЯ МОСКВОРЕЦЬКА, будинок 14, мова для підготовки пропозицій Учасника – українська. Замовник прийняв рішення про застосуванні під час здійснення закупівлі постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 (зі змінами) Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 (зі змінами), а саме здійснення публічної закупівлі із використанням порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”. Згідно з підпунктом 2 пункту 1 постанови № 169 переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг визначаються рішенням замовників/державних замовників, що здійснюють такі закупівлі. Особливістю закупівель в умовах воєнного стану, у тому числі тих, що здійснюються шляхом використання електронної системи закупівель, із застосуванням електронного каталогу та/або із застосуванням порядку проведення спрощених закупівель, є те, що інформація про такі закупівлі не включається в річний план. Механізм планування закупівель, встановлений статтею 4 Закону, не застосовується до закупівель, що здійснюються у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 (зі змінами). Таким чином, всі закупівлі, які здійснюються згідно з постановою Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 (зі змінами), мають бути відображені у переліку, так як складання річного плану закупівель або внесення відповідних змін до нього не стосується закупівель, які проводяться згідно з постановою Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 (зі змінами). Дана позиція підтверджена листом роз’яснення Мінекономіки від 19.07.2022 року №3323-04/50213-06. щодо змін, внесених до порядку закупівель у період воєнного стану. З огляду на викладене, а також те, що постанова Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 (зі змінами) станом на момент прийняття рішення замовником про проведення закупівлі (затвердження Переліку) чинна (дійсна), отже, прийнята Кабінетом Міністрів України в межах його повноважень щоб врегульовувати питання забезпечення заходів правового режиму саме на період воєнного стану в Україні, рішення замовника про проведення закупівлі прийняті згідно з чинним законодавством.
Завершена
3 000 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30 000.00 UAH
Період оскарження:29.08.2022 23:17 - 02.09.2022 10:00
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення щодо визначення переможця
Номер:2167c95aa8204bd4ad8a60ec3e59366c
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЖИТЛОБУД-1", UA-EDR 44859440
Ідентифікатор запиту:UA-2022-08-29-009339-a.b2
Назва:Оскарження рішення щодо визначення переможця
Вимога:
СКАРГА
Оскарження рішення Замовника щодо
визначення переможця закупівлі
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від
12 вересня 2022 року (далі за текстом – Протокол) Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради (далі за текстом - Замовник) було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЖИТЛОБУД-1» ЄДРПОУ: 44859440 (далі за текстом - Учасник) переможцем закупівлі за ідентифікатором UA-2022-08-29-009339-a (Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (послуги з облаштування фортифікаційних споруд) на основі CPV за ДК 021:2015-45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів) та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю із Учасником.
На вище зазначені обставини повідомляємо, що дане рішення є необгрунтованим та таким, що прийнято з порушеннями законодавстава України виходячи з наступного.
1. У відповідності до «Порядку укладання договору про закупівлю, його умови» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі: «Проєкт Договору про закупівлю, який викладено в Додатку 3 до цього Оголошення заповнюється та підписується Учасником (окрім інформації, яка стосується Замовника) та у повномуобсязі подається Учасником під час подання пропозиції.»
Пунктом 11.1 даного Договору передбачено три додатки, які є невід’ємними частинами до цього Договору, а саме:
протокол узгодження ціни;
технічне завдання;
договірна ціна/кошторис.
Детально вивчивши пропозицію Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЖИТЛОБУД-1» було виявлено файл «Проект договору.pdf.p7s» в складі 9-ти аркушів, який містить проект Договору та лише два додатки до Договору (Додаток №1 та Додаток №2). Тобто Додаток №3 (договірна ціна/кошторис) взагалі ВІДСУТНІЙ в складі даного документу та Учасником не надано, що в свою чергу суперечить вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а як результат на підставі пункту «Відхилення пропозиції учасника» даного оголошення та Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЖИТЛОБУД-1» підлягає відхиленню (дискваліфікації).
2. Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен надати інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі у відповідності до Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Детально вивчивши пропозицію Учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЖИТЛОБУД-1» було виявлено файл «Пропозиція.pdf», який складається з 18-ти аркушів. На 17-му аркуші даного файлу міститься документ «Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» в змісті, якого Учасник погоджується із інформацією про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, проте в складі даного документу відсутня технічна специфікація технічного завдання. Тобто, Учасник зазначає, що погоджується із інформацією про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, але в межах цього документу не зазначено дані характеристики з якими він погоджується та не вказана їх кількість.
Специфікація технічного завдання висвітлена Учасником в іншому документі даного файлу (на 18-му аркуші файлу «Пропозиція.pdf»), але зміст даного документу не містить інформації про погодження із технічними, якісними та іншими характеристиками предмета закупівлі (в змісті документа йде мова про залучення до розрахунку спеціаліста-кошторисника).
Отже, вищезазначені аргументи свідчать про те що Учасник ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЖИТЛОБУД-1» не надав
Додаток 2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, тим самим не надав погодження із технічними, якісними та іншими характеристиками предмета закупівлі (не підтвердив свою відповідність ним), тим самим фактично демонструє, що пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЖИТЛОБУД-1» не задовільняє вимоги Замовника, які висвітлені в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та підлягає відхиленню (дискваліфікації).
3. Пунктом 8 Додатку 1 до Оголошення про проведенння спрощеної закупівлі встановлено необхідність надання: «Документу, що підтверджує проживання громадянина Російської Федерації, який є учасником процедури закупівлі чи кінцевим бенефіціарним власником учасника – юридичної особи, на території України на законних підставах. Таким документом є посвідка про тимчасове чи постійне місце проживання на території України видана у відповідності до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». Такий документ надається: - Учасником – фізичною особою, яка є громадянином Російської Федерації; - Учасником – юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником якої є громадянин Російської Федерації.»
Відповідно до наданих установчих, реєстраційних та інших документів Учасника встановлено, що Учасник процедури закупівлі чи кінцевий бенефіціарний власник Учасника не є громадянином Російської Федерації. Проте Учасник не надав необхідний лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів, який вимагається вимогами Оголошення про проведенння спрощеної закупівлі.
Факт відсутності даного листа-роз’яснення в складі пропозиції Учасника є беззаперечним доказом його невідповідності вимогам Оголошення про проведенння спрощеної закупівлі, а як результат пропозиція ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЖИТЛОБУД-1» підлягає відхиленню (дискваліфікації).
4. Пунктом 5 Додатку 1 до Оголошення про проведенння спрощеної закупівлі встановлено необхідність надання наступної інформації: «Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми в якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру.»
Учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЖИТЛОБУД-1» в складі пропозиції було надано файл «Пропозиція.pdf», який складається з 18-ти аркушів. На 11-му аркуші даного файлу міститься документ «Довідка» №06/09 від 06.09.2022 року в якій зазначається, що Учасник «не подає у складі пропозиції чинну ліцензію або документ дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, оскільки отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом».
Тобто учасник надає інформацію яка є абсурдною та такою яка не є достоварною щодо передбачених норм законодавства. Оскільки вимогою пункту 5 Додатку 1 до Оголошення про проведенння спрощеної закупівлі вимагалось надання достоварної інформації, зміст даного документу Учасника не є таким, то пропозиція Учасника до складу, якої входить даний документ є такою, яка не відповідає вимогам до Оголошення про проведенння спрощеної закупівлі та підлягає дискваліфікації (відхиленню).
5. Додатком 2 Оголошення про проведенння спрощеної закупівлі вимагалося надати ряд кошторисних документів, а саме: «договірну ціну та пояснювальну записку до неї (на закупівлю та її обсяги зазначені у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), локальний кошторис (на закупівлю та її обсяги зазначені у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), підсумкову відомість ресурсів (на закупівлю та її обсяги зазначені у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису (на закупівлю та її обсяги зазначені у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні), розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог законодавства (на закупівлю та її обсяги зазначені у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) за видами та обсягами передбаченими у технічному завданні, який наведено у даному додатку та на підставі діючих нормативних документів».
Учасником в складі пропозиції було надано файл «Договірна ціна зведення.pdf.p7s», який містить зазначену тендерну документацію, проте вона не підписана уповноваженою особою Учасника (окрім Договірної ціни) та не затверджена відтиском печатки сертифікаованого інженера-проектувальника в кошторисній частині (спеціаліста-кошторисника), інформація про якого надавалась в складі пропозиції Учасника.
Оскільки, кошторисна документація складена неналежним чином та не відповідає вимогам відповідних нормативно-правових актів, то її також можна вважати не чинною та такою, яка не задовільняє вимоги Оголошення про проведенння спрощеної закупівлі, а як результат пропозиція Учасника підлягає дискваліфікації (відхиленню).
6. Однією із вимог Оголошення про проведенння спрощеної закупівлі є вимога відповідності пропозиції учасників чинному законодавству України.
Ознайомившись із документами складеними ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЖИТЛОБУД-1» встановлено, що кожен із наданих документів зареєстрований з однаковим вихідним номером, що суперечить вимогам Наказу Міністерства Юстиції України №1000/5 від 18.06.2015 року «Про затвердження правил організації діловодства та архівного зберігання документів в державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», що не відповідає вимогам законодавстав України.
Також варто зазначити, що всі файли пропозиції Учасника надані в цифровому форматі “.p7”, що засвідчує, що документи були підписані КЕП, але самі файли документів в форматі “.pdf” не надані.
Отже, всі вище перелічені аргументи беззаперечно свідчать про те, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЖИТЛОБУД-1» (ЄДРПОУ: 44859440) не відповідає вимогам зазначеним Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Докази та підстави вважати протележне відсутні, а твердження цього є спотворенням понять.
Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійсненя закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
У відповідності до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі мають здійснюватися за такими принципами:
добросовісна конкуренція;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Водночас, описані вище обставини прямо вказують на наявність під час розгляду тендерних пропозицій явної упередженості необ’єктивності, що грубо порушує права учасників.
Враховуючи вище наведені обставини, слід вважати, що рішення Замовника щодо визначення ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЖИТЛОБУД-1» (ЄДРПОУ: 44859440) переможцем закупівлі за ідентифікатором
UA-2022-08-29-009339-a_та та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з даним Учасником є неправомірним та необгрунтованим.
З огляду на вищевказане, на необгрунтованість та безпідставність дій Замовника, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою недопущення порушення законодавства України, -
ВИМАГАЄМО:
Прийняти цю Скаргу до розгляду.
Скасувати рішення Замовника (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою 12 вересня 2022 року) про визначення переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЖИТЛОБУД-1» та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Прийняти більш зважене та обгрунтоване рішення, яке не суперечитиме вимогам законодавства України.
В РЕЗУЛЬТАТІ НЕГАТИВНОГО РОЗГЛЯДУ ДАНОЇ СКАРГИ, ТОВ «ВБК БІЗОН» БУДЕ ІНІЦІЙОВАНО ВИМОГУ ДО ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЩОДО НАЯВНОСТІ ОЗНАК ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ ТА У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ПУНКТУ 20 СТАТТІ 14 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» РІШЕННЯ ТА ДІЇ ЗАМОВНИКА БУДУТЬ ОСКАРЖЕНІ У СУДОВОМУ ПОРЯДКУ.
Директор
ТОВ “ВБК БІЗОН” С.І. Кравець
Вирішення:Відхилити вимогу ТОВ "ВБК БІЗОН щодо надання інформації про пропозицію переможця спрощеної закупівлі «Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (послуги з облаштування фортифікаційних споруд) на основі CPV за ДК 021:2015-45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів»
Відповідь надано у вкладені
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Оскарження рішення щодо дискваліфікації
Номер:a80cbf5a1f084dd0bf66b32da6ba7c0d
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "ВБК БІЗОН", UA-EDR 41772514
Ідентифікатор запиту:UA-2022-08-29-009339-a.b1
Назва:Оскарження рішення щодо дискваліфікації
Вимога:
СКАРГА
Оскарження рішення Замовника щодо
дискваліфікації ТОВ«ВБК БІЗОН»
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від
12 вересня 2022 року (далі за текстом – Протокол) Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Кам’янської міської ради (далі за текстом - Замовник) було відхилено тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВБК БІЗОН» (ЄДРПОУ: 39156686) щодо закупівлі за ідентифікатором UA-2022-08-29-009339-a (Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (послуги з облаштування фортифікаційних споруд) на основі CPV за ДК 021:2015-45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів).
На вище зазначені обставини повідомляємо, що дане рішення є необгрунтованим та таким, що прийнято з порушеннями законодавстава України виходячи з наступного.
Підставою для відхилення, відповідно до протоколу, послужили наступні обставини:
Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 60 календарних днів. Можливості надання послуг в повному обсязі з відтермінуванням платежу за надання даних послуг підтверджується документально у довільній формі.
Даний документ ВІДСУТНІЙ у складі пропозиції Учасника.
Сканована довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про наявність рахунків в банківських установах, про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами та про залишок коштів на рахунку (ах). Довідка/ довідки повинні бути надана з того/тих банку/ банків, який зазначено у довідці, яка містить інформацію про учасника закупівлі Довідка (и) повинна (і) бути датована не раніше дати оголошення спрощеної закупівлі.
Сканована довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами та про залишок коштів на рахунку (ах) ВІДСУТНІ у складі пропозиції Учасника.
Інформаційна довідка, складена в довільній формі, про уповноважену особу учасника на підписання пропозиції та/або договору про закупівлю.
У складі пропозиції Учасника міститься довідка №02/00-06 від 06.09.2022 року, яка не містить інформації про уповноважену особу на підписання пропозиції.
Примітка: в процедурі спрощених закупівель такого документу, як тендерна пропозиція не існує.
Учасник у розробляє договірну ціну та пояснювальну записку до неї (на закупівлю та її обсяги зазначені у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), локальний кошторис (на закупівлю та її обсяги зазначені у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), підсумкову відомість ресурсів (на закупівлю та її обсяги зазначені у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису (на закупівлю та її обсяги зазначені у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні), розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог законодавства (на закупівлю та її обсяги зазначені у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) за видами та обсягами передбаченими у технічному завданні, який наведено у даному додатку та на підставі діючих нормативних документів.
Подані у складі пропозиції документи розроблені не за обсягами передбаченими у технічному завданні (у Додатку 2 до оголошення). У додатку 2 передбачено 7 (сім) найменувань, а у поданому розрахунку передбачено 5 (п’ять) найменувань.
У відповідь щодо вищеописаних обставин (причин) дискваліфікації повідомляємо наступне:
1. Пункт 6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, який послугував причиною дискваліфікації згідно першого пункту Протоколу, є забезпеченням вимог підпункту 6 пункту 3 Статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме описом умов оплати, які обов’язково зазначаються в оголошенні про проведення прощеної закупівлі. Тобто даною інформацією Замовник лише повідомляє про умови оплати за надані послуги (виконані роботи), і ніяк не більше, а саме ніяким чином не встановлюються та не зазначаються вимоги щобо надання будь-яких документів Учасником закупівлі взагалі: «Розрахунки оплати проводяться Замовником по факту надходження бюджетних коштів у безготівковій формі шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання Сторонами акту приймання/передачі виконаних робіт форми
КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 з відтермінуванням платежу до 60 календарних днів. Можливості надання послуг в повному обсязі з відтермінуванням платежу за надання даних послуг підтверджується документально у довільній формі». Акти приймання/передачі виконаних робіт форми КБ-2В та довідок про вартість і витрати форми КБ-3 надаються виконацем робіт після їх виконання та не повинні надаватися в складі пропозиції Учасника.
Проте ТОВ «ВБК БІЗОН» було надано відповідну інформацію про надання послуг в повному обсязі, яку зазначено в останьому абзаці Інформаційної довідки «Про виконання робіт власними силами» №02/00-42 від 06 вересня 2022 року, яка надана с кладі пропозиції ТОВ «ВБК БІЗОН», а саме: «Увесь комплекс робіт буде виконано виключно силами та засобами ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВБК БІЗОН» (власними силами)…». Із умовами щодо відтермінування ТОВ «ВБК БІЗОН» погоджується документально в листі-згоді №02/00-04 від 06 вересня 2022 року «Про згоду з умовами договору», додатку до якого (а саме в пункті 4.1 розділу IV «Порядок здійснення оплати») передбачено строк відтермінування оплати, а в самому тексті листа-згоди зазначено інформацію, що ТОВ «ВБК БІЗОН» ознайомлений з даним вимогами та погоджується з ними. Умовами пункту 6 Ололошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що інформація надається саме «у довільній формі», та не встановлено що необхідно складати окремий гарантійний лист чи інший документ із окремим вихідним номером, а лише висвітлити можливість надання послуг, що й було зроблено документально ТОВ «ВБК БІЗОН». Тим паче, що одним із підпунктів опису і прикладів формальних несуттєвих помилок Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено «відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції», що напряму відповідає описаному вище випадку, а тому не може бути причиною для дискваліфікації.
Отже, інформація щодо даного питання в складі пропозиції надана, тому варто її вважати виконаною, а факт дискваліфікаціїї щодо даного питання безпідставним.
2. Пунктом 9 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було передбачено, надання сканованихдовідок з обслуговуючого банк про відсутність (наявність) позичкової заборгованості за кредитами та про залишок коштів на рахунку.
ТОВ «ВБК БІЗОН» на виконання цих пунктів в складі пропозиції були надані відповідні документи, а саме файл «00-23 - Довідка про відсутність позичкової заборгованості» (Довідкам
№ PL4-07.8/196 від 06.09.2022 року) та файл «00-24 - Залишок коштів на рахунку станом на 07.09.2022» (Обороти на період з 07.09.2022 року по 07.09.2022 року), надані банком «ПУМБ».
В Довідці № PL4-07.8/196 від 06.09.2022 року зазначено наступну інформацію «відсутні діючі договори за активними операціями..». Тобто слід розуміти, що договори про позичкову заборгованість також відсутні, а як результат і відсутнія сама позичкова заборгованість. Також, варто зазначити що банківські установи надають відповідні довідки згідно встановлених та затверджених форм, тому на запит про відсутність позичкової заборгованості було надано відповідь щодо відсутності діючих договорів щодо неї.
В докуементі Обороти на період з 07.09.2022 року по
07.09.2022 року, який також складено та надано обслуговуючою банківською установою (банк «ПУМБ») у відповідних колонках «Початковий залишок» та «Баланс» чітко і ясно зазначено наявний залишок на рахунках, а саме: «1 882.30».
Отже, надання файлу «00-23 - Довідка про відсутність позичкової заборгованості» (Довідкам № PL4-07.8/196 від 06.09.2022 року) та файлу «00-24 - Залишок коштів на рахунку станом на 07.09.2022» (Обороти на період з 07.09.2022 року по 07.09.2022 року) в складі своєї пропозиції ТОВ «ВБК БІЗОН» цілком та повністю виконав вимоги пункту 9 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а тому не підлягає дискваліфікації відповідно до них.
3. Пунктом 1 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі предбачалось надання інформаційної довідки, складеної в довільнійформі, про уповноважену особу учасника на підписання пропозиції та/або договору про закупівлю. ТОВ «ВБК БІЗОН» надано Інформаційну довідку «Про уповноважену особу на підписання пропозиції та договору про закупівлю» вих.№№02/00-06 від 06 вересня 2022 року, в якій зазначено наступне: «На виконання вимог пункту 1 Додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі за ідентифікатором
UA-2022-08-29-009339-a, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВБК БІЗОН» (ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 41772514), в особі директора Кравця Сергія Ігоровича, що діє на підставі Статуту та розташоване в м. Полтава, вул.Гоголя будинок 20 А, кім. 118, повідомляє, що уповноваженою особою ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВБК БІЗОН» на підписання тендерної пропозиції та договору про закупівлю є директор ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВБК БІЗОН» Кравець Сергій Ігорович.»
Тобто текстом даної довідки вказано посаду, прізвище, ім’я та ініціали посадової особи ТОВ «ВБК БІЗОН», яку уповноважено на підписання всіх документів пов’язаних із саме цією закупівлею (в тексті даної довідки вказато ідентифікатор закупівлі, який свідчить, що зазначена інформація відноситься саме до закупівлі UA-2022-08-29-009339-a). Також в тексті даної довідки представлено зразок підпису разом із відтиском печатки підприємства. Варто зазначити, що всі документи, які надані в складі пропозиції підписані саме таким підписом, а на підтвердження повноважень посадової особи в складі пропозиції було надано Інформаційну довідку вих. №02/00-08 від
06 вересня 2022 року, в додатках до якої залучено відповідні розпорядчі документи (Наказ № 4-К та Наказ № 5-К по ТОВ «ВБК БІЗОН»), які підтверджують повноваження щодо підпису.
Щодо терміну «тендерна пропозиція» в процедурі спрощених закупівель варто зазначити, що слово «тендерна» ні в якому разі не спотворює зміст наданого інформаційної довідки «Про уповноважену особу на підписання пропозиції та договору про закупівлю» вих.№№02/00-06 від 06 вересня 2022 року, та ніяким чином не впливає на суть питання щодо підпису, тим паче що термін «тендерна пропозиція» неодноразово зустрічається в Законі України «Про публічні закупівлі», вживається на рівні із терміном «пропозиція» та пишиться разом з ним через скісну риску: «тендерна пропозиція/пропозиція», «тендерної пропозиції/пропозиції», тощо.
Тому, дискваліфікація з причини вживання терміну «тендерна пропозиція» є безпідставним та таким, що не може сприяти дискваліфікації Учасника закупівлі.
4. З огляду питання дискваліфікації щодо розробки кошторисної документації (договірну ціну та пояснювальну записку до неї (на закупівлю та її обсяги зазначені у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), локальний кошторис (на закупівлю та її обсяги зазначені у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), підсумкову відомість ресурсів (на закупівлю та її обсяги зазначені у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису (на закупівлю та її обсяги зазначені у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації та інші (у разі врахування у договірній ціні), розрахунок прибутку та адміністративних витрат відповідно до вимог законодавства (на закупівлю та її обсяги зазначені у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі)) не за обсягами, повідомляємо, що у Локальному кошторисі, який було надано у складі пропозиції міститься 7 (сім) пунктів, зміст та навіть порядок яких викладено у точній відповідності технічному завданню згідно Додатку 2 «Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі». Всі інші документи Кошторисної документації оформлені та сформовані в ліцензійному програмному комплексі «АВК-5» на підставі даного Локального кошторису, та також відповідають обсягам, які висвітлені у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Тобто представлені в пропозиції ТОВ «ВБК БІЗОН» обсяги відповідають технічному завданню і також не можуть слугувати причиною дискваліфікації.
Отже, всі вище перелічені аргументи беззаперечно свідчать про те, що пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВБК БІЗОН» (ЄДРПОУ: 39156686) цілком на повністю відповідає вимогам зазначеним Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Докази та підстави вважати протележне відсутні, а твердження цього є спотворенням понять.
Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону України «Про публічні закупівлі», якою є забезпечення ефективного та прозорого здійсненя закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
У відповідності до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі мають здійснюватися за такими принципами:
добросовісна конкуренція;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на усіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Водночас, описані вище обставини прямо вказують на наявність під час розгляду тендерних пропозицій явної упередженості необ’єктивності, що грубо порушує права інших учасників, які мають намір стати переможщем даної процедури закупівлі.
Враховуючи вище наведені обставини, слід вважати, що рішення Замовника щодо дискваліфікації ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВБК БІЗОН» (ЄДРПОУ: 39156686)_є неправомірним та необгрунтованим.
З огляду на вищевказане, на необгрунтованість та безпідставність дій Замовника, керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою недопущення порушення законодавства України, -
ВИМАГАЄМО:
Прийняти цю Скаргу до розгляду.
Скасувати рішення Замовника (Протоколом щодо пр
Вирішення:Відхилити вимогу ТОВ "ВБК БІЗОН щодо надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі «Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (послуги з облаштування фортифікаційних споруд) на основі CPV за ДК 021:2015-45340000-2 - Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів»
Відповідь надано у вкладені.