• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електрична енергія (код згідно ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія)

Закупівля здійснюється відповідно до Постановою КМУ № 169 від 28.02.2022 року «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» керуючись Указом Президента України 64/2022 від 24.02.2022 року «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами, внесеними Указами від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-ІХ, від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-ІХ, від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-IX та від №573/2022, затвердженим Законом України від 15.08.2022№ 2500-IX ),

Завершена

390 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 950.00 UAH
Період оскарження: 29.08.2022 14:52 - 02.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 2152720b31ed4b0694b39211c69d2e78
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-29-006117-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Вимога щодо скасування дискримінаційних положень тендреної документації
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Обласне комунальне некомерційне підприємство «Чернівецький обласний госпіталь ветеранів війни» (далі-Замовник) хоче звернути Вашу увагу, що закупівля Електричної енергії (код згідно ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія), зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2022-08-29-006117-a, являється Спрощеною закупівлею та здійснюється відповідно до Постанови КМУ № 169 від 28.02.2022 року «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (далі- Постанова). Згідно абз. 3 п.1 ч. 1 Постанови замовники (крім тих, що визначені в абзацах першому та другому цього підпункту) здійснюють публічні закупівлі, вартість яких становить або перевищує 50 тис. гривень, із використанням електронного каталогу та/або порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України “Про публічні закупівлі”(далі- Закон). Наголшуємо, Спрощені закупівлі здійснюються відповідно ст. 14 Закону Відповідно до п.1-2 ч.1 ст. 10. Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: 1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж; оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір; 2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій; Тобто, Замовник оприлюднює тільки Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі- Оголошення), але ні в якому-разі не тендерну документацію. Згідно ст. 22 Закону Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 13 ч.1 ст.1 Закону, конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу; Хочеться проінформувати, що згідно ч. 3 ст. 14 Закону в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону не має вимоги щодо зазначення мови подачі пропозиції Учасником, проте обов’язково зазначаються: 1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія; 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності); 3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі; 4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг; 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг; 6) умови оплати; 7) очікувана вартість предмета закупівлі; 8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель); 9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю); 10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв; 11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати); 12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати); 13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Тому, для отримання високоякісного товару, Замовником визначено в Оголошенні, що Учасник повинен підтвердити використання системи менеджменту безпеки ланцюга постачань стосовно оптової торгівлі електричної енергії шляхом надання у складі тендерної пропозиції діючого сертифікату ISO 14001:2015, ISO 37001:2016, SА 8000:2014, що засвідчує використання учасником вказаної системи, який виданий на ім’я учасника торгів. Учасник в складі пропозиції повинен надати сертифікат системи менеджменту інформаційної безпеки ISO 27001:2013 та системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці ISO 45001:2018. Всі вищевикладені сертифікати повинні бути складені як українською так і англійською мовами. Замовником не здійснюється дискримінація Учасників закупівлі, оскільки наявність сертифікатів, свідчить тільки про підтвердження якості електричної енергії, що в подальшому буде постачатися та підтвердження здійснення Учасниками всіх необхідних заходів для забезпечення інформаційної безпеки та безпеки праці. Вимога надання сертифікату SA 8000:2014 не є дискримінаційною вимогою, а навпаки є міжнародним стандартом, що встановлює соціальну відповідальність і зобов'язання організацій перед персоналом і всім суспільством, що визначає умови впровадження соціальних якостей надання роботи. Поряд з визначенням стандартів трудових прав працюючих, SA 8000 базується на принципах Конвенцій Міжнародної організації праці, Загальної Декларації прав людини та Конвенції ООН з прав дитини. Цей стандарт визначає вимоги із соціального захисту, що дозволяють компанії розробляти, підтримувати та впроваджувати політику й методи управління питаннями соціального захисту, які компанія може контролювати, а також демонструвати це зацікавленим сторонам. Ваше посилання на Рішення Колегії № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021, оголошення № UA-2021-03-19-000685-c протирічить Вашій позиції, оскільки по даній скарзі Учасник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до тендерної документації в частині виключення сертифікату, а також документально не підтвердив неможливість виконання умови тендерної документації щодо надання сертифіката ISO 9001:2015 та не довів, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує права та законні інтереси скаржника, пов’язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим були відсутні підстави для задоволення скарги в цій частині. Рішення Колегії № 11184-р/пк-пз від 21.05.2021, оголошення № UA-2021-03-26-014987-c взагалі не стосується подачі пропозиції Учасником, а про визначення замовником переможця, який не надав ДСТУ ISO 14001:2015(який вимагається Оголошенням у нашій Закупівлі). Звертаємо увагу, що АМКУ визнало скаргу правомірною. Рішення Колегії № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021, оголошення № UA-2021-02-05-012171-а стосується вимог тендерної документації, де замовник вимагає сертифікат ISO, який не має жодного відношення до закупівлі. Рішення Колегії № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021, оголошення № UA-2021-03-29-002737-a про задоволення скарги, якщо замовник у вимогах тендерної документації вимагає різні сертифікати ISO, які є взаємозамінними. Рішення Колегії № 11323-р/пк-пз від 24.05.2021, оголошення № UA-2021-04-29-001781-a жодного відношення до Закупівлі, в якій ви плануєте взяти участь не має, оскільки дана скарга щодо вимог тендерної документації, в яких є прив’язка ISO до виду економічної діяльності учасника (КВЕД-2010). Тому, в подальшому просимо детально вивчати діяльність Антимонопольного комітету України та їхні рішення. Виходячи з Вищенаведеного, Ваші посилання на ст. 22 Закону, роз’яснення Мінекономіки, рішення Антимонопольного комітету, рішення суду щодо вимог, зазначених в Тендерній документації не відносяться до даної Закупівлі. Тому, внесення змін до Оголошення, вважаємо не доцільними. Крім цього, в Оголошенні не має вимоги про надання аналогічних договорів, в т .ч. з бюджетними установами і за певний період! Просимо, надалі уважно вивчати Оголошення закупівлі!
Статус вимоги: Відхилено