• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичне обладнання та вироби медичного призначення для опорних шкіл Донецької області

Медичне обладнання та вироби медичного призначення для опорних шкіл Донецької області

Завершена

356 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 564.00 UAH
Період оскарження: 20.11.2017 18:25 - 03.12.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга щодо скасування рішення Замовника про визначення переможця торів

Номер: 626258b22a004052a1cf2916ba0fe3bf
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-20-000150-c.c3
Назва: Скарга щодо скасування рішення Замовника про визначення переможця торів
Вимога:
Рішення Замовника прийнято з порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Замовником порушено принцип публічних закупівель, який передбачений в статті 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій - цей принцип дуже важливий з точки зору отримання оптимального результату закупівлі. Важливо забезпечити рівне та об’єктивне відношення до всіх учасників тендеру. Зауважуємо Замовнику, те що тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ "ІНТЕРСКУЛ" не відповідає вимогам та умовам тендерної документації, а саме: 1) У складі тендерної пропозиції учасника не надано документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Єдиним документом учасника щодо виконання аналогічних договорів, є відомості з інформацією про їх виконання за формою, яка була встановлена Замовником в Документації . Учасник у складі тендерної пропозиції не підтвердив надану інформацію відповідними аналогічними договорами. Однак звертаємо увагу Замовника на те, що подання одних відомостей про аналогічні договори, без наступного документального підтвердження цього відповідними договорами, мало місце відхилення учасника ФОП Рогоза В.В. та Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" в закупівлі UA-2017-10-19-001676-b (Комплекти меблів для кабінету інформатики, лінгафонного, старшої ланки, молодшої ланки та додатковий комплект для Іллінівської спеціалізованої школи 1-111 ступенів Костянтинівської районної ради Донецької області). Це підтверджується протоколом відхилення вищезазначених учасників, де зазначено одну з підстав про відхилення, а саме відсутні документи, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів. При цьому наголошуємо Замовнику на тому, що в складі пропозиції ФОП Рогози В.В. та Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" були надані відомості про досвід виконання аналогічних договорів за формою, що передбачена в Документації Замовника, однак відсутність в складі пропозиції безпосередньо самих договорів, посприяло однією із підстав для відхилення пропозиції учасників. Інформуємо про те, що Тендерні документації закупівель, які ми порівнюємо є ідентичними щодо подачі документів та переліку документів, але чомусь Замовник в кожній із закупівель, поняття документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору трактує по різному. В одних торгах достатньо одних відомостей, а в інших це мали бути ще й договори!!! У зв’язку із тим, що ТОВ "ІНТЕРСКУЛ" в складі своєї пропозиції не підтвердив документально досвід виконання аналогічних договорів, то в даному випадку замовник зобов’язаний відхилити таку пропозицію на підставі статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону (в даному випадку це досвід виконання аналогічних договорів). 2) У складі пропозиції учасник пропонує в порівняльній таблиці - стіл вчителя однотумбовий, відповідно до Додатку № 3 Документації Замовник закупляє стіл медсестри з шухлядами; - учасник пропонує шафу для одягу зазначаючи номер артикулу #80478. Переглянувши під даним артикулом товар виробника «Промінь», нами було встановлено, що учасник пропонує замість шафи для одягу, антресоль відкриту. Постає питання, яким чином Замовником перевірялася дана інформація і чи перевірялася вона взагалі? 3) У складі тендерної пропозиції учасника не надано копії санітарно-гігієнічних висновків на нижченаведені позиції товару: - Ширма для кабінетів та палат ШП-2; - Кушетка КРП; - Ростомір з вагами електронними РПВ-е; - Ноші поперечно-складні НС; 4) У складі тендерної пропозиції учасника не надано копії санітарно-гігієнічних висновків на : -Сумку-укладку медсестри. Щодо даної позиції товару в складі пропозиції учасника надано Висновок СЕС від 22.02.2012 року, який виданий не на сам товар, як окремий об’єкт експертизи, а на Зміну №1 до Технічних умов «Сумки медичні переносні», що в даному випадку не відповідає тим вимогам, що були встановлені Замовником. У зв’язку з відсутністю вищезазначених документів у складі пропозиції учасника, Замовник зобов’язаний відхилити таку пропозицію на підставі статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Також Розділ ІІІ частина 1 Документації передбачає – «…Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції…». Шановний Замовнику, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ "ІНТЕРСКУЛ" на підставі того, що учасник не підтвердив кваліфікаційні критерії щодо досвіду наявності аналогічних договорів, у складі пропозиції відсутня частина документів, що підтверджує якість товару, а також дві позиції запропонованого товару із порівняльної таблиці не відповідають тим вимогам товару, який закупляється по даній закупівлі. Вимагаємо прийняти рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНТЕРСКУЛ". У разі якщо Вами не будуть усунуті порушення, учасником ПНВП «ГАЛІС» буде донесена інформація до керівництва, міністерства та інших структурних підрозділів, якім Ви підпорядковується, про порушення Вами законодавства, що спотворює результати тендеру, а також оскарження Вашого рішення в АМКУ. Таке ставлення до перевірки тендерної пропозиції учасника ТОВ "ІНТЕРСКУЛ", викликає певні сумніви щодо об’єктивності та неупередженості Замовника. Складається враження, що Ви лобіюєте інтереси конкретного учасника. Оскільки Замовник останній квартал 2017 року досить плідно почав працювати з ТОВ "ІНТЕРСКУЛ". Даний факт підтверджується звітами про укладені договори з ТОВ "ІНТЕРСКУЛ", які оприлюдненні в системі електронних закупівель та без будь-якого застосування конкурентного відбору серед учасників: 1) UA-2017-11-01-003248-a (Комплекти меблів для старшої ланки, молодшої ланки для Іллінівської спеціалізованої школи 1-111 ступенів Костянтинівської районної ради Донецької області Сума закупівлі 199 920,00 грн.). Замовником вже закуплялися вищезазначені комплекти меблів за процедурою Відкриті торги (Ідентифікатор закупівлі) UA-2017-10-19-001676-b.Закупівля не відбулася через відхилення всіх пропозицій учасників. В даній закупівлі учасник ТОВ "ІНТЕРСКУЛ" не приймав участь. 2) UA-2017-11-01-003189-a (Комплекти меблів для кабінетів старшої ланки, молодшої ланки, інформатики та актової зали для навчально-виховного комплексу "Гришинська загальноосвітня школа 1-111 ступенів - дошкільний навчальний заклад". Сума закупівлі 199 890,00 грн.). Договір знову укладено з постачальником ТОВ "ІНТЕРСКУЛ". 3) UA-2017-09-15-002263-c (Шкільні меблі. Сума закупівлі 147 028,00 грн.). Договір укладено з ТОВ "ІНТЕРСКУЛ». Всі вищезазначені звіти про укладені договори проводилися по коду ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі. Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» п.7 ч.2 - Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування цього Закону. Тобто в даній ситуації, якщо підсумувати всі суми кожного звіту, який укладався по коду ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі, то вартість предмету закупівлі по даному коду перевищує 200 000.00 грн.(стаття 2 Закону). В такому випадку законодавець зобов’язує проводити процедуру ВІДКРИТИХ ТОРГІВ не залежно від того чи це буде відбуватися в межах однієї процедури, чи кожної окремо взятої, і на ті суми на які проведено звіти про укладені договори. Інформую Вас про те, що відповідальність замовників у разі порушення Закону “Про публічні закупівлі” та нормативних актів, розроблених для його реалізації, члени тендерного комітету несуть персональну адміністративну відповідальність. Штраф накладається на членів тендерного комітету в розмірі від 700 до 1000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян. Ті самі дії вчинені повторно протягом року після штрафу від 1000 до 1500 неоподаткованих мінімумів. У першому випадку це 11900-17000 грн, у другому – 17000-25000 грн.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Вимогу не задоволено. Відповідь від 18.12.2017 № 01/20-5857
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 8fa6cf13321743ae93510e44d84d6a08
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-20-000150-c.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Вимагаємо від Замовника додатково оприлюднити ще одну Тендерну документацію з розширенням .doc. або .docx. .Дана вимога обґрунтовується тим, що вчинення таких дій зі сторони Замовника є необхідним для належної підготовки пропозиції учасника до тендеру. Оскільки учасникам для підготовки пропозиції потрібно звернути увагу на подачу всіх документів, якісно підготувати технічне завдання, а не витрачати час на передруковування тексту документів з Документації, оформлення їх форм відповідно до вимог закупівлі і т.д., туму що Замовником не оприлюднено документацію з доступним форматом тексту. Тендерна документація є ключовим документом, який готується замовником при організації торгів. Поряд з інструкціями щодо підготовки та оформлення учасниками своїх пропозицій вона містить такі ключові складові, як: технічні вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні вимоги до потенційних учасників разом з переліком документів на їх підтвердження, основні (істотні) умови договору про закупівлю. Інформуємо Замовника про те, що додаткове оприлюднення документації з розширення doc. або .docx на електронному майданчику не матиме наслідку перенесення дати подання пропозиції у відповідності до ст..10 ЗУ «Про публічні закупівлі». Дану інформацію Ви маєте можливість підтвердити у оператора вашого електронного майданчику. Завчасно будемо вдячні за Ваше розуміння!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна документація в форматі .docx додана.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 28.11.2017 11:59
Підтвердження вирішення: Тендерна документація в форматі .docx додана.
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 1efacff2065943e19a654c131750e0d9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-20-000150-c.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Усунути порушення проведення процедури Відкритих торгів
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерна документація оприлюдена
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 24.11.2017 11:36
Підтвердження вирішення: Тендерна документація оприлюдена