-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Інформаційний LED-екран (панель) (за кодом ДК 021-2015 (CPV): 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»)
Закупівля відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 “Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану” зі змінами. Категорія Замовника: відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження: Сумська обл., м.Конотоп, просп. Миру, 8
Завершена
770 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 850.00 UAH
Період оскарження:
29.08.2022 13:08 - 02.09.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо сервіснлгл центру
Номер:
f0386b46d34f448f80c1d76c57620b45
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-29-004433-a.b2
Назва:
Щодо сервіснлгл центру
Вимога:
У п.6 технічних вимог до предмету закупівлі зазначено: «Учасник має підтвердити наявність сервісного (-их) центру (-і), представництва, представника, який забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом визначеного гарантійного терміну на території міста Суми або Сумської області, шляхом надання довідки з конкретною назвою, адресою і контактним телефоном такого центру у складі пропозиції.»
В умовах воєнного стану спричиненого російською агресією багато компаній вимушені були або призупинити свою діяльність або переїздити, наприклад після влучання ракети або просто у більш безпечне місце, так як Сумська область зазнала втрат та руйнувань в деяких місцях, тому вимога мати сервісний центр там виглядає не обґрунтованою та дискримінаційною! Тим більше, що можна легко приїздити після отримання заявки від замовника про несправність системи з будь якого сусіднього міста наприклад Харкова, Києва чи Полтави. Вимагаємо змінити дану вимогу шляхом розширення території де може бути сервісний центр за рахунок сусідніх областей!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.09.2022 22:20
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякую за Ваше звернення, щодо порушеного Вами запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 3 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Частиною 4 статті 14 Закону визначено, що вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
З метою мінімізації проблем з експлуатації екрану Замовником було визначено доцільним визначити умову наявності сервісного центру на території Сумської області. Зважаючи на вищевикладене, та на те, що на території Сумської області не ведуться активні бойові дії та відсутні окупаційні війська, вважаємо дану вимогу обгрунтованою в повному обсязі.
Враховуючи наведене, коригування Додатку 2 Оголошення є недоцільним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.09.2022 23:59
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо необґрунтованих вимог замовника
Номер:
eefdf5c5fbbe4972ae4b85cb1a0155c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-29-004433-a.b1
Назва:
Щодо необґрунтованих вимог замовника
Вимога:
В технічних вимогах Замовником вимагається значна кількість сертифікатів, декларацій. При цьому, незважаючи на те, шо предметом закупівлі відповідно до оголошення є «Інформаційний LED-екран (панель)» майже всі сертифікати, декларації, які вимагаються Замовником стосуються системи виводу зображення. Навіть авторизаційний лист від виробника системи виводу зображення вимагається. Враховуючи, що вартість системи виводу зображення (а простіше ноутбуку, судячи з технічних вимог) складає менше 5% очікуваної вартості закупівлі, таке прискіпливе ставлення до документів якості саме ноутбука виглядає досить дивним. Складається враження, що Замовник намагається придбати конкретний ноутбук у конкретного учасника, ну і на здачу отримати LED-екран.
Ну і вишенька на торті від Замовника це вимога «Протоколу випробувань з антибактеріального тесту обладнання на відповідність стандарту JIS Z 2801:2010». Можливо Замовник нагадає, з якого часу Україна перейшла на систему стандартизації Японії? Коли в Україні були прийняті та адаптовані стандарти Японської Держави? Які центри сертифікації в Україні атестовані на проведення випробувань за стандартами Японської Держави?
Вимагаю від Замовника внести зміни та видалити необґрунтовані вимоги. В іншому випадку учасник залишає за собою право оскаржувати дії Замовника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» для захисту своїх прав .
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 30 від 01.09.2022.pdf 01.09.2022 18:55
Дата подачі:
31.08.2022 23:38
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякую за Ваше звернення, щодо порушеного Вами запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до пункту 3 частини 3 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 Закону, обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Частиною 4 статті 14 Закону визначено, що вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Додатком 2 Оголошення встановлені технічні характеристики (вимоги) до предмета закупівлі за кодом ДК 021-2015 (CPV): 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Інтерактивний LED-екран (панель).
Повідомляємо Вас, що при формуванні технічних характеристик нами було проведено попередні ринкові консультації з метою встановлення оптимальних технічних характеристик від постачальників аналогічного обладнання.
На підставі наведеного вище, Додаток 2 Оголошення містить достатній перелік технічних характеристик для забезпечення участі в закупівлі найбільшої кількості потенційних учасників з обладнанням мінімум 3 (трьох) виробників.
Враховуючи наведене, коригування Додатку 2 Оголошення є недоцільним.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.09.2022 18:58