• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Корпоративне поло

Закупівля здійснюється у відповідності до норм Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 в порядку проведення спрощених закупівель, встановленого Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Оголошення розроблено відповідно до вимог Закону. Терміни, які використовуються в цьому оголошенні, вживаються у значенні, наведеному в Законі.

Торги не відбулися

64 834.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 324.17 UAH
Період оскарження: 29.08.2022 11:49 - 03.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено

прохання щодо відміни дискваліфікаціі згідно із відсутністю причини. Учасник працював згідно твимогам тендерноі документаціі

Номер: fa99b521ec71485597a2f11aa040f6f9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-29-003212-a.b2
Назва: прохання щодо відміни дискваліфікаціі згідно із відсутністю причини. Учасник працював згідно твимогам тендерноі документаціі
Вимога:
передивіться, як ви оформили ТД. Учаснику вказан перелік : 1.2.3.4 і тд документів, що треба підзавантажити після торгів. Рвніше Укроборонпром давав на це 24 години
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу UA-2022-08-29-003212-a.c1 включає роз’яснення і по цій вимозі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

документи, черз які ви провели дискваліфікацію, ви вимагали у ТД надати на протязі 2-х днів!

Номер: 462feefd6fcb4460b12bb352c6036cec
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-29-003212-a.c1
Назва: документи, черз які ви провели дискваліфікацію, ви вимагали у ТД надати на протязі 2-х днів!
Вимога:
ІІ ЧАСТИНА: документи, що подаються учасником протягом 2 робочих днів з моменту переходу до розгляду його пропозиції (з моменту переходу на етап “Кваліфікація”) (інформацію слід надати на електронні адреси Viktoriia.Maiorenko@ukroboronprom.com або Olena.Useinova@ukroboronprom.com): 1. Заповнену форму цінової пропозиції згідно Додатку 6 приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону 2. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення учасника-переможця. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. 3. Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення службової (посадової) особи учасника процедури закупівлі. Довідка надається в період відсутності функціональної можливості перевірки інформації на веб-ресурсі Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, яка не стосується запитувача. 4. Додаток №2 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям Таблиця 1 № з/п Кваліфікаційні критерії Перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність учасників таким критеріям 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Вимога до учасника: наявність досвіду постачання одягу згідно з замовленням Замовника, що включає нанесення та/або вишивання логотипів/зображень/написів, протягом 2020-2022 років. На підтвердження зазначеного, Замовник вимагає від учасників подання ними у складі пропозиції документально підтвердженої інформації про їх відповідність даному кваліфікаційному критерію, а саме: 1.1. Довідка згідно з формою 1 з інформацією про виконання не менше 2 (двох) аналогічних договорів. 1.2. Лист-відгук по кожному з зазначених договорів, що свідчить про належне виконання договору. Форми довідок для підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям Форма №1 Уповноваженій особі ДК «Укроборонпром» ДОВІДКА ____ (Назва учасника) , як учасник закупівлі підтверджуємо відповідність вимогам тобто про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: Найменування контрагента та код ЄДРПОУ Перелік товарів, що постачались в ході виконання договору Номер та дата договору Контактні дані осіб замовника (контрагента) Прізвище та ім’я Контактний телефон ________________________ ________________________ ________________________ посада уповноваженої особи Учасника підпис та печатка прізвище, ініціали Додаток № 3 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ, КІЛЬКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ закупівлІ № з/п Найменування предмету закупівлі ( лоту ) Од. виміру Кількість 1 Корпоративне поло шт. 200 Категорія: поло з коротким рукавом; Колір: темно-синій; Тканина: «піке (лакоста)», щільність тканини не менше 200 г/м2. Склад: 100% бавовна. Складові матеріали (основна тканина; додаткова тканина для коміру та манжетів; ґудзик; матеріал прокладковий; застібка “петлі”; нитки, тощо) не повинні мати походження з Російської Федерації. Вимоги до пошиву: виріб має відкладний цільнокроєний комір (резинка) та резинку на рукавах. 3 гудзики в колір тканини на верхній планці поло. бокові шви, бокові розрізи. Вишивка здійснюється відповідно до наступного схематичного зображення зовнішнього вигляду: Рисунок 1. Опис до макету: спереду «тризуб» – ширина 44 мм, висота 75 мм (колір - білий) ззаду – напис «МИ РОБИМО УКРАЇНУ СИЛЬНОЮ», в два рядки - ширина 200 мм, висота 60 мм (колір - білий) напис на правому рукаві – логотип «Укроборонпром», ширина 105 мм, висота 70 мм (колір – білий, синій, жовтий). Орієнтовний обсяг чоловічих та жіночих розмірів відповідно до розмірної сітки від S до XXL(може змінюватись на етапі укладення договору): Розмір Кількість, шт. Жін.S 17 Жін.M 33 Жін.L 10 Жін.XL 10 Жін.XXL 5 Чол.S 10 Чол.M 28 Чол.L 37 Чол.XL 40 Чол.XXL 10 Всього 200 Орієнтовні розмірні шкали (може змінюватись на етапі укладення договору): 1) таблиця відповідності жіночої фігури Розмір 40 42 44 46 48 50 52 54 56 58 60 Обхват грудей 80 84 88 92 96 100 104 108 112 116 120 Обхват талії 62 66 70 78 82 86 90 94 100 106 110 Обхват стегон 88 92 96 100 104 108 112 116 120 124 128 Міжнародний XS S M L XL XXL XXXL Ріст 158 164 170 170 176 176 176 2) таблиця відповідності розмірів чоловічої фігури Розмір 42 44 46 48 50 52 54 56 58 60 Обхват грудей 84 88 92 96 100 104 108 112 116 120 Обхват талії 68 72 76 80 84 88 92 96 100 104 Обхват стегон 90 94 98 102 106 110 112 116 120 124 Міжнародний XS S M L XL XXL XXXL Ріст 164 170 176 182 188 194 194 Вимоги до пакування, маркування, транспортування та зберігання Товару: упаковка, в якій відвантажується товар, повинна відповідати діючим технічним умовам фірми-виробника Товару (оригінальна неушкоджена фабрична упаковка) та відповідати чинним стандартам, технічним умовам, іншої технічної документації, яка встановлює відповідні вимоги. Постачальник гарантує якість товару, який постачає, у тому числі, що він не має дефектів, пов’язаних із сировиною, з якої вироблений, або з процесом їх виробництва. Додаток №4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Проєкт договору поставки наведено в окремому файлі Додаток №5 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Відомості про учасника 1. Повне найменування Учасника 2. Код ЄДРПОУ 3. Адреса (юридична та фактична) 4. Телефон/факс 5. Е-mail 6. Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.) 7. Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.) 8. Відомості про підписанта документів пропозиції (посада, ПІБ, тел.) 9. Банківські реквізити 10. Назва юридичної особи, що є засновником учасника 11. Місцезнаходження юридичної особи, що є засновником учасника 12. Країна реєстрації юридичної особи, що є засновником учасника 13. ПІБ засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника 14. Адреса місця проживання засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника 15. Громадянство засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника 16. Учасник спрощеної закупівлі не є особою, до якої застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи, передбачені Законом України «Про санкції», чи спеціальні санкції за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” Підтверджую/ Не підтверджую 17. Учасник спрощеної закупівлі не є особою, до якої Замовником застосовано оперативно-господарську/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ Підтверджую/ Не підтверджую 18. Відомості про юридичну особу, яка є учасником спрощеної закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Підтверджую/ Не підтверджую 19. Службову (посадову) особу учасника спрощеної закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Підтверджую/ Не підтверджую ________________________ ________________________ ________________________ посада уповноваженої особи Учасника підпис та печатка (за наявності) прізвище, ініціали Увага! Текст із уточненнями, що наведений у квадратних дужках необхідно прибрати на етапі заповнення форми. Додаток №6 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі [Учасник-переможець протягом 2 робочих днів після оприлюднення в Prozorro результатів аукціону, повинен надати форму «Цінова пропозиція» приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону на електронні адреси зазначенні в пункті 2 документації оголошення. Також, незайвим буде проінформувати про відправлення дзвінком на вказані контакті номери. (зазначене обумовлено необхідністю оперативного опрацювання результатів та відсутністю технічної можливості завантаження файлів Учасником-переможцем на етапі кваліфікації в спрощеній закупівлі)] ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ № _______ від __________ 20__ року Ми, [Найменування Учасника-переможця], надаємо свою пропозицію для підписання договору за результатами аукціону на закупівлю № [номер закупівлі у системі «Prozorro»]. Вивчивши документацію і технічні вимоги закупівлі, ми, уповноважені на підписання договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та договору на умовах, зазначених у цій пропозиції, за цінами вказаними у таблиці: № Найменування Товару Одиниця виміру Кількість, одиниць Ціна за одиницю без ПДВ, грн Загальна ціна (сума) без ПДВ, грн 1 Корпоративне поло шт. 200 Загальна ціна (сума), без ПДВ, грн: ПДВ, грн: Загальна ціна (сума), з ПДВ, грн: Під час заповнення учасниками екранних форм електронної системи закупівель зазначається вартість пропозиції без урахування ПДВ. Саме ця ціна прийматиме участь у аукціоні. При укладанні договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до чинного законодавства України. [Замовник допускає розбіжність між екранною формою аукціонної ціни пропозиції переможця в електронній системі закупівель та інформацією, зазначеною в перерахованій ціновій пропозиції переможця, у бік зменшення ціни тендерної пропозиції (комерційної частини), тобто остаточної ціни пропозиції за результатами проведеного аукціону. Зазначене обумовлено можливістю виникнення похибки при перерахунку ціни пропозиції під час коригування розрахунків за позиціями у специфікації до загальної ціни пропозиції за результатами аукціону як наслідок арифметичних дій.] ________________________ ________________________ ________________________ посада уповноваженої особи Учасника підпис та печатка (за наявності) прізвище, ініціали Увага! Текст із уточненнями, що наведений у квадратних дужках необхідно прибрати на етапі заповнення цінової пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Радимо уважно перечитати зміст протоколу, адже Вашу пропозицію було дискваліфіковано на підставі НЕ НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ, які вимагались у період ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ, які зазначені в І частині ДОДАТКУ 1, а саме: "1. Довідка згідно з формою 1 з інформацією про виконання не менше 2 (двох) аналогічних договорів. 2. Лист-відгук по кожному з зазначених договорів, що свідчить про належне виконання договору. 3. Відомості про учасника згідно з Додатком 5. 4. Документ, що підтверджує проживання громадянина Російської Федерації, який є учасником процедури закупівлі чи кінцевим бенефіціарним власником учасника – юридичної особи, на території України на законних підставах. Таким документом є посвідка про тимчасове чи постійне місце проживання на території України видана у відповідності до Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». Такий документ надається якщо: ˗ Учасником – фізичною особою, яка є громадянином Російської Федерації; ˗ Учасником – юридичною особою, якщо кінцевим бенефіціарним власником є громадянин Російської Федерації. 5. Документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції: ˗ у разі підписання керівником: протокол засновників та/або наказ про призначення; ˗ у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника: довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Зокрема, слід надати документ на особу, що уповноважила на підпис документів (наприклад: довіреність на особу та наказ на керівника, що підтверджує наявність в нього повноважень на підпис таких довіреностей); ˗ для фізичної особи – підприємця, яка від свого імені власноруч підписує документи пропозиції - подання документального підтвердження таких повноважень не вимагається." Зауважимо, що ДК «Укроборонпром» (далі – Концерн або Замовник) є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на відміну від підприємств-учасників, що входять до його складу. Так, Концерн під час проведення закупівель керується вимогами Закону та на даний момент ще й нормами Постанови Кабінету Міністрів України про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану від 28.02.2022 № 169 (далі – Постанова №169). На жаль, Законом непередбачено направлення повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та документах пропозиції учасника протягом 24 годин у спрощених закупівлях (така норма передбачена лише у відкритих торгах та відкритих торгах з публікацією англійською мовою). Враховуючи невідповідність Вашої пропозиції, Замовник був вимушений відхилити Вашу пропозицію, адже невідхилення пропозицій, які підлягали відхиленню є порушенням Закону. Таким чином, дана спрощена закупівля була проведена із неухильним дотриманням Закону, відповідає принципам закупівель згідно зі статтею 5 Закону та іншими вимогами законодавства. Також, вважаємо за необхідне проінформувати Вас (в тому числі на майбутнє), що згідно абзацу 2 частини 7 статті 14 Закону: «У ПЕРІОД УТОЧНЕННЯ інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з ВИМОГОЮ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ під час проведення спрощеної закупівлі.» Тобто, враховуючи завершення періоду уточнень, Ви як учасник вже не можете подавати вимогу про усунення порушень. Враховуючи зазначене, ця вимога могла б залишитись взагалі без розгляду з нашого боку. Дякуємо за приділений час та наполегливо просимо уважно вивчати закупівельне законодавство та умови документацій!
Статус вимоги: Відхилено