-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та аудит охорони праці про дотримання законодавства про охорону праці під час виконання робі підвищеної небезпеки та експлуатації устатковання підвищеної небезпеки
згідно з Постановою Кабінету міністрів України від 28 лютого 2022 р. № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами)
Торги відмінено
232 178.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 160.89 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 160.89 UAH
Період оскарження:
29.08.2022 11:25 - 02.09.2022 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
81a09dc45c4f4e4a8a822583f184bb4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-29-002710-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технічний центр експертизи об’єктів нафтогазової промисловості», учасник спрощеної закупівлі: Експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та аудит охорони праці про дотримання законодавства про охорону праці під час виконання робі підвищеної небезпеки та експлуатації устатковання підвищеної небезпеки ДК 021:2015 71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва (71317210-8) (UA-2022-08-29-002710-a Закупівля на prozorro.gov.ua), керуючись абз.2 ч.14 ст.14 та ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі», з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів, звертаємося до Вас як замовника стосовно вашого рішення зазначеного в Протоколі №09-09-22/7131-1 від 09.09.2022 з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, з огляду на наступне:
1. У Протоколі №09-09-22/7131-1 від 09.09.2022 зазначено, що «На виконання зазначеної вимоги Учасник подав лист Вих. №558-3 від 06.09.2022р. а також Атестат про акредитацію зареєстрований в реєстрі 02 червня 2021 року за № 70334. При цьому в атестаті зазначено, що сфера акредитації визначена додатком до цього атестата від "02" червня 2021 року. Додаток є невід’ємною частиною цього атестата і складається з 24 аркушів. Учасник відповідний додаток зі сферою акредитації не подав.»
ПРОТЕ ні Оголошенням, ні вимогами до предмету закупівлі НЕ ВИМАГАЛОСЯ від учасника / НЕ ВСТАНОВЛЕНО Замовником вимогу надання у складі пропозиції учасника для оцінки та розгляду ДОДАТКУ до атестату про акредитацію, виданого НААУ, як і самого атестату. (НЕ МАЄ ДОСЛІВНО ТАКОГО ТЕКСТУ - ДОДАТОК до атестату про акредитацію, Атестат про акредитацію, виданий НААУ).
2. У пункті 3.3. Розділу ІІІ Оголошення про проведення спрошеної закупівлі Замовником встановлено вимогу щодо подання учасником закупівлі наступних документів «У разі, якщо право на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності учасника підлягає ліцензуванню або якщо проваджувати певний вид діяльності потребує надання дозвільним органом права на здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності учасник подає ліцензію або документ дозвільного характеру у вигляді передбаченому чинним законодавством з питань ліцензування видів господарської діяльності та/або дозвільної системи у сфері господарської діяльності;
– або лист в довільній формі з інформацією про те, що право на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності учасника не підлягає ліцензуванню або про те, що проваджувати певний вид діяльності не потребує надання дозвільним органом права на здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності».
ПРОТЕ, Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» НЕ ПІДЛЯГАЄ ліцензуванню такий вид діяльності як Експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва та аудит охорони праці про дотримання законодавства про охорону праці під час виконання робі підвищеної небезпеки та експлуатації устатковання підвищеної небезпеки. Тому на вимогу абз. 2 п. 3.3. Розділу ІІІ Оголошення про проведення спрошеної закупівлі Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технічний центр експертизи об’єктів нафтогазової промисловості» надав лист Вих. №558-3 від 06.09.2022р. в довільній формі з інформацією про те, що право на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності учасника не підлягає ліцензуванню.
3. У пункті 3.3. Розділу ІІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимогу щодо подання учасником закупівлі наступних документів «У разі, якщо право на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності учасника підлягає ліцензуванню або якщо проваджувати певний вид діяльності потребує надання дозвільним органом права на здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності учасник подає ліцензію або документ дозвільного характеру у вигляді передбаченому чинним законодавством з питань ліцензування видів господарської діяльності та/або дозвільної системи у сфері господарської діяльності;»
Відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» (а не Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», як зазначено Замовником в Протоколі №09-09-22/7131-1 від 09.09.2022), який визначає правові та організаційні засади функціонування дозвільної системи у сфері господарської діяльності, документ, яким суб’єкт господарювання повідомляє дозвільний орган про свою відповідність вимогам законодавства до певного виду господарської діяльності (у тому числі матеріально-технічної бази, кваліфікації персоналу - якщо це зумовлено особливостями провадження відповідного виду господарської діяльності) та на підставі якого набуває право на провадження заявленого виду господарської діяльності і несе передбачену законом відповідальність, - це декларація про провадження господарської діяльності (далі - декларація).
Відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» (а не Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», як зазначено Замовником в Протоколі №09-09-22/7131-1 від 09.09.2022) спеціально уповноважений орган з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності (далі - уповноважений орган) - центральний орган виконавчої влади, визначений Кабінетом Міністрів України.
Державна служба України з питань праці (Держпраці) — центральний орган виконавчої влади України, утворений відповідно до вимог постановою Кабінету Міністрів від 10 вересня 2014 р. І відповідно до Постанови КМУ від 26.11.2011 р. №1107 зі змінами від 03.02.2021 р. №77 для виконання робіт підвищеної небезпеки (а саме, експертиза стану охорони праці та безпеки промислового виробництва суб’єкта господарювання) необхідно мати дозвіл (Декларація), яка реєструється в Держпраці України.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технічний центр експертизи об’єктів нафтогазової промисловості» надало в складі своєї пропозиції Декларацію.
А національний орган України з акредитації НААУ не є центральним органом виконавчої влади, визначений Кабінетом Міністрів України.
З огляду на зазначене вище, пропозиція учасника відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та не повинна бути відхилена згідно з пунктом 1 частини 13 Закону Замовник.
Окрім того, додатково інформуємо, що Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технічний центр експертизи об’єктів нафтогазової промисловості» ще до 24 лютого 2022р. подало в НААУ заявку на розширення сфери акредитації. Однак через воєнний режим НААУ довгий час не працювало.
Також нагадуємо Замовнику, що відповідно до абз.2 ч.15 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Отже, вважаємо, що пропозиція Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-технічний центр експертизи об’єктів нафтогазової промисловості» не повинна бути відхилена з тих підстав, які зазначені в Протоколі №09-09-22/7131-1 від 09.09.2022.
Тому ми звертаємося до замовника щодо відновлення законності його дій і рішень в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» стосовно Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-технічний центр експертизи об’єктів нафтогазової промисловості» або надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.09.2022 21:27