• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж охоронно-пожежної сигналізації смт.Бородянка

Завершена

45 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 225.00 UAH
Період оскарження: 28.08.2022 19:09 - 02.09.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 067a811aaabb450c8e802b6edc7f14e6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-28-000182-a.c5
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
Шановний Замовнику, наша вимога, яка спростовує та підкреслює те що Ваша тендерна документація складена не згідно норм чинного законодавства, а з значними порушеннями. Це стосується вашої відповіді, щодо законної вимоги попередньому потенційному Учаснику, яка спрямована до Вас, як до чесного та добросовісного Замовника процедури закупівлі. В тендерній документації Ви вимагаєте від Учасників надати, згідно п.15. Скан копію сертифікату на послуги з проектування, монтування, технічного обслуговування та ремонту систем призначення, виданий Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП). Поясніть нам, можливо ми щось не розуміємо, яким боком до виконання робіт з "Монтажу систем пожежної сигналізації" має відношення Державний орган сертифікації засобів охоронного призначення. У вас все змішалось "коні-люди". Предметом закупівлі, віповідно до призначення обладнання та сертифікатів відповідності, яке буде монтуватися є система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, це якась маячня повна з вашого боку. Окрім того Доводимо до Вашого відома, що Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», з усіма змінами № 2296-IX від 31.05.2022, розділом 3 "Оцінка відповідності" статтями 24 та 25 передбачається два види оцінки відповідності: обов’язкова та добровільна. Обов’язкове проведення оцінки відповідності вимогам технічних регламентів здійснюється у випадках передбачених у технічних регламентах. Технічний регламент, згідно ДСТУ 4030-2001, ГСТУ 78.11.001-1998 не передбачає обов’язкової оцінки відповідності послуг. Тому, відсутнє законодавче обґрунтування обов’язкової наявності сертифікату відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації. Саме тому Учасники не повинні на "не зобов'язані" надавати сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, ще раз повторюємо, це не є законодавчо обов’язковим! А отримувати документи просто через Ваше бажання та бажання тих, хто вам порадив включити дану вимогу до тендерної документації, ніхто не повинен! Вашою вимогою до Учасників ви прямо і грубо порушує принцип максимальної економії та ефективності, згідно статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", стосовно основних Принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: частини 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; І наперед передбачаючи відповідь про «ми хочемо обрати суб’єкта господарювання, який надасть найякісніші послуги, бо у нас дуже важливий об’єкт, який потребує особливої уваги та високої якості робіт (надання послуг) і тут працюють люди і т.д. по тексту», зазначаємо, що найвищу якість надання послуг з охорони може засвідчити документ, що підтверджує відповідність Учасника Ліцензійним умовам провадження охоронної діяльності, що затверджені Постановою КМУ від 18.11.2015 року №960. Таким документом є Ліцензія МВС України, а також підтвердженим значним досвідом Учасника, щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, який має на це всі необхідні дозвільні документи!!! Саме тому, вимагаємо прибрати, абсолютно абсурдну та нічим не обгрунтовану назаконну вимогу до Учасників, щодо надання сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення (ОС ДЦС ЗОП) та внести зміни до Тендерної документації. Також звернуть уваги, що встановлюючи таку вимогу, Ви навмисно обмежуєте коло потеційних Учасників, які можуть взяти участь у закупівлі, з наступних причин: виробником продукції згідно сертифікату відповідності, виданого Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення є Управління поліції охорони в м. Києві. Орган сертифікації: Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Тобто, що ми бачимо… Управління поліції охорони зайняло «монопольне» становище, маючи свій же сертифікат, який самі ж собі і видали. В основі вимог щодо наявності того, чи іншого сертифікату мають бути положення діючого на даний час «Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28. Відповідно до цього Переліку вищезазначені послуги, або пункти централізованого спостереження (центри спостереження та приймання тривожних сповіщень) обов’язковій сертифікації не підлягають. Сертифікація пунктів централізованого спостереження на відповідність положенням будь-яких стандартів, у тому числі державних стандартів України серії EN 50518, може здійснюватись суб’єктами господарювання виключно на добровільних засадах, за наявності у них такої потреби. Для розуміння ситуації слід зазначити, що послуги із добровільної сертифікації центрів спостереження на комерційних засадах пропонуються Державним центром сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони. Так, на сайті ДЦСЗОП ДПО розміщено наступну інформацію: (http://dcszop.gov.ua/news/zaprovadzheni_perekladi_nacionalnih_standartiv) «В системі поліції охорони запроваджені переклади Національних стандартів України ДСТУ EN 50518-1:2014, ДСТУ EN 50518-2:2014, ДСТУ EN 50518-3:2014, затверджені Наказом Департаменту поліції охорони від 30.12.2015 №45. Державний центр сертифікації засобів охоронного призначення Департаменту поліції охорони пропонує державним та приватним організаціям провести сертифікацію пультів та послуг з централізованого спостереження за підохоронними об’єктами на відповідність європейських норм, що викладені в стандартах серії ДСТУ EN 50518.». Таким чином очевидною є зацікавленість підрозділу поліції охорони у створенні штучних перешкод у вигляді додаткових вимог щодо сертифікації при проведенні процедур публічних закупівель. Також, слід зазначити, що згідно чинного законодавства у сфері публічних закупівель, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників торгів у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Більш того, згідно цього ж закону, замовник може встановити наступні кваліфікаційні критерії для учасників торгів: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо сертифікації продукції, якщо це не передбачено законодавством, є неправомірною. На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення чинного законодавства, не дискримінувати учасників, виключити незаконну вимогу та внести зміни до тендерної документації!!! Окрім того дана вимога взагалі не відноситься ніяким чином стосовно практичного призначення, яке буде монтуватись. На останок, якщо ви вже визначились з "Потенційним переможцем", яке чітко проглядається з вашої тендерної документації, а це з ймовірністю 99 % - Управління поліції охорони в м. Києві, то заключіть з даним Управлінням прямий договір, адже сума не перевищує 50 000 гривень і не робіть з себе чесних та справедливих Замовників, які борються з корупцією та проти дискримінації, а виступають за чесні та прозорі закупівлі. Виникає чітке запитання - навіщо Ви взагалі проводите дану закупівлю і навіщо іншим Учасникам приймати участь та витрачати час та кошти, коли у вас вже є "потенційний переможець".
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, уважно вивчивши Ваше звернення, прагнемо повідомити, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право просити від Учасників документи на підтвердження якості виконаних робіт. Замовником вимагається надати сертифікати для підтвердження якості виконаних робіт передбачених закупівлею, про що говорить сертифікація державним органом відповідних робіт
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.09.2022 20:56
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації

Номер: 475c8402bad2442aa8b376461a6fcf41
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-28-000182-a.a4
Назва: Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику тендерної закупівлі. Предметом закупівлі є виконання Електромонтажних робіт, а саме «Монтаж охоронно-пожежної сигналізації смт.Бородянка, вул.Нова 1-А", але як ми вже з вами зясували в попередній наші вимозі і цього не може спростувати, адже нами наведені чітки докази - Предметом закупівлі є викоанння Електромонтажних робіт, а саме «Монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу смт.Бородянка, вул.Нова 1-А" В додатку №3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в розділі "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА" Ви вимагаєте від Учасників процедури закупівлі в тендерній пропозиції надати п.4. Довідку у довільній формі щодо наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації. Серед переліку працівників, вказаних у довідці обов’язкова наявність в Учасника електромонтер, налагоджувальник. Наявність відповідних працівників у Учасника повинно підтверджуватися наступними наданими ним копіями документів: Нарешті Ви, як Замовник влючили вимогу до Учасників, щодо наявності в них кваліфікованих працівників (фахівців), які дійсно повинні виконувати роботи з "монтажу системи охоронної сигналізація", які є предметом закупівлі. Але є ряд запитань до вас, як до "цікавого" досить Замовника, надайте будь-ласка чітку відповідь на наступні запитання: 1. Якими документами Ви як Замовник для себе отримаєте підтвердження, що штатні працівники, а саме електромонтер та налагоджувальник, які будуть зазначені в Довідці, щодо наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації мають відповідну освіту та кваліфікацію? Доводимо до Вашого відома, якщо ви не володієте інформацією, такими документами є копії дипломів про освіту державного зразка (ПТУ - кваліфікація - кваліфікований робіт, коледж - кваліфікація - технік-електрик), або проходження спеціального навчання (в навчально-виробничих центрах, які мають на це відповідну ліцензію) та отримання відповідного посвідчення (засідання кваліфікаційно-атестаційної комісії), згідно ДКПП 7241 "Електромеханіки та електромонтажники". Чи ви будете сподіватися на чесність Учасників, щодо правдивості інформації, яка буде зазначена ними в "Довідці у довільній формі щодо наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації". Чи вам байдуже, як Замовнику, чи є у працівників Учасника, відповідний рівень освіти та підтверджуючі документи? 2. Чому ви грубо порушуєте норми Закону України "Про Охорону праці" зі змінами № 2468-IX від 28.07.2022, в якому чорним по білому зазначено наступне: Стаття 18. Навчання з питань охорони праці Працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. На вашу думку, чи будуть дані працівники (електромонтер та налагоджувальник) виконувати наступні види робіт: - роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; - працювати з електричними ручними інструментами та пристроями. Згідно Закону України "Про Охорону праці" вони зобов'язані пройти спеціальне навчання і мати відповідні посвідчення та витяги з протоколу, щодо правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями, згiдно вимог НПАОП 0.00-1.71-13; правил охорони праці під час виконання робіт на висоті, згiдно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 (адже роботи виконуються на висоті понад 1,3 м на рівнем землі, чи підлоги); 3. При підключені Приладу приймально-контрольного пожежного ППКП Тірас-4П.1, на Вашу думку, чи повинні вони мати відповідну групу допуску з електробезпеки, яка регламентується та визначається чинними Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів (ПБЕЕС), згiдно вимог НПАОП 40.1-1.21-98 п.2.1.3 та додатку 1, група допуску з електробезпеки повинна бути не нижче ІV до 1000 В (для керівника робіт) та не нижче ІІІ до 1000 В (для виконавці робіт, якими є електромонтер та налагоджувальник); Цікаво, яким чином виконавці робіт, не маючи групу допуску з електробезпеки, матимуть законне право підключати Прилад приймально-контрольний пожежнИЙ ППКП Тірас-4П.1 та автоматичнИЙ вимикач (16А) в електромережу напругою 220В (16А). А якщо їх вб'є електричним струмом, а відповідне посвідчення щодо групи допуску вони не матимуть, хто цікаво з відповідальних осіб сяде до в'язниці? Або якщо не дай Боженька вони впадуть з висоти понад 1,3 метри або з драбини, хто буде їх потім лікувати, за чий рахунок та відповідати за недотримання вимог Привил чинних нормативних актів з Охорони праці та Закону України "Про Охорону праці". Якщо відповідальна особа Замовника не знає Законів, це не звільняє від відповідальності!!! Виходячи з вищезазначеної інформації, яка підтверджена вимогами чииних нормативних актів з Охорони праці (НПАОП) та Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів "наполяємо" на внесенні змін до тендерної документації, шляхом долучення даних вимог до Учасників, які повністю відповідають нормам чинного законодавства України. Також доводимо до Вашого відома, що згідно Розділу V "НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ АКТИ З ОХОРОНИ ПРАЦІ" Стаття 27. Документи, що належать до нормативно-правових актів з охорони праці Нормативно-правові акти з охорони праці - це правила, норми, регламенти, положення, інструкції та інші документи, обов'язкові для виконання!!! Ми розуміємо, що в "Потенційного переможця" з яким ви вже визначились, відсутні всі вищеперераховані дозвільні документи та посвідчення, які дають законне право безпечно та з дотриманням букви Закону виконувати електромонтажні роботи, які є предметом закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, уважно вивчивши Ваше звернення, прагнемо повідомити, що відповідно пункту 6 «Вимоги до надання послуг» Додаток 1 «Учасник-переможець бере на себе зобов’язання з дотримання усіх вимог охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки на об’єкті. Також повідомляємо, що згідно тендерної документації за достовірність поданої інформації Учасник несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.09.2022 20:56
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації

Номер: 7754b53772b6461f8f7e2981c431a852
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-28-000182-a.c3
Назва: Вимога щодо необхідності внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Ваша Тендерна документація нам нагадує один вислів - наша пісня гарна й нова починаєм її знову!!! Шановний Замовнику процедури закупівлі в попередній вашій закупівлі, яка датована 18 серпня 2022року, ID-тендеру UA-2022-08-18-003529-a, ми вже вам робили подібне зауваження (вимогу), щодо необхідності внесення змін до тендерної документації, як того вимагає чинне законодавство України. в додатку №1 до оголошення в п.12. Обов’язково по закінченню робіт учасник-переможець передає проектну документацію на систему пожежної сигналізації замовнику. Доводимо до Вашого відома, що згідно чинного законодавства України виконувати робочі проєкти систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу мають право тільки відповідальні виконавці окремих видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури, який має кваліфікаційний сертифікат - інженер-проектувальник (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об'єктів будівництва. Ніякі інші фахівці немають ніякого законого права виконувати проєктні роботи щодо систем протипожежного захисту. Виконання робочих проектів інженерами-проектувальниками є "обов'язковою" вимогою відповідно до ст. 1 Закону України «Про архітектурну діяльність» архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи. Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» громадянам, які пройшли професійну атестацію, видається відповідний кваліфікаційний сертифікат. Видача кваліфікаційного сертифіката здійснюється на підставі прийнятого рішення про видачу кваліфікаційного сертифіката шляхом внесення запису до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Громадяни, які пройшли професійну атестацію, НАБУВАЮТЬ ПРАВА НА ВИКОНАННЯ ВІДПОВІДНИХ ВИДІВ РОБІТ з дня внесення до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва запису про КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ. Тобто законодавством прямо встановлено ЄДИНИЙ ДОКУМЕНТ, якій надає право виконавцю робіт на виготовлення проектної документації за предметом закупівлі – «КВАЛІФІКАЦІЙНИЙ СЕРТИФІКАТ». Наполягаємо на внесенні змін до тендерної документації, шляхом включення вимоги щодо наявності в Учасника(ів) кваліфікованого сертифікованого виконавця робіт - інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об'єктів будівництва, як того вимагає чинне законодавство України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, уважно вивчивши Ваше звернення, прагнемо повідомити, що всі документи які ми вимагаємо від Учасника закупівлі зазначені в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.09.2022 20:56
Вимога
Залишено без розгляду

Невідповідність тендерної документації чинному законодавству України

Номер: 77162a37f2c549d389e65f98d3bb8554
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-28-000182-a.c2
Назва: Невідповідність тендерної документації чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику вибачте за маленьку недбалість. Додаємо обіцяні докази, щодо нашого попередньої вимоги.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, уважно вивчивши Ваше звернення, прагнемо повідомити, що всі документи які ми вимагаємо від Учасника закупівлі зазначені в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.09.2022 17:03
Вимога
Залишено без розгляду

Невідповідність тендерній документації чинному законодавству України

Номер: 55ce1c953bf44ce686024e2965cd6b5d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-28-000182-a.a1
Назва: Невідповідність тендерній документації чинному законодавству України
Вимога:
Шановний Замовнику, наша вимога, яка спростовує та підкреслює те що Ваша тендерна документація складена згідно норм чинного законодавства, а з значними та грубими порушеннями. Це стосується вашої відповіді, щодо законної вимоги попередньому потенційному Учаснику, яка спрямована до Вас, як до "чесного" та "добросовісного" Замовника процедури закупівлі. Поясніть будь-ласка чому предметом закупівлі є - Монтаж охоронно-пожежної сигналізації смт. Бородянка, вул.Нова 1-А, а чому не "Монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу"? Ви що всіх Учасників за дурнів тримаєте? Підтверджуємо свої "претензії" аргументами та беззаперечними фактами: Згідно Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі", таблиці (стовпчик) найменування матеріалів та обладнання, в якому зазначене наступне обладнання: Розшифровуємо для вас: ППКП Тірас 4П.1(+ вбудований GSM комунікатор) - Пристрій приймально-контрольний пожежний з вбудованим GSM/GPRS комунікатором, призначений для реалізації надійної системи пожежної безпеки на невеликих об’єктах (офіси, магазини, банки, складські приміщення тощо).(виробник ТОВ Тірас-12) - сертифікат відповідності за № DCS 0001065-21 (копію чинного сертифікату додаємо, як доказ); Сповіщувач пожежний СПД-3 - сповіщувач пожежний димовий оптичний (виробник ПП Артон) - сертифікат відповідності за № UA.10393.00007-22 (копію чинного сертифікату додаємо, як доказ); Сповіщувач пожежний ручний SPR-1 - сповіщувач пожежний ручний (виробник ПП Артон) - сертифікат відповідності за № UA.10393.00003-22 (копію чинного сертифікату додаємо, як доказ); ОСЗ Джміль - оповіщувач пожежний світлозвуковий (виробник ТОВ Тірас-12) - сертифікат відповідності за № DCS 0001071-21 (копію чинного сертифікату додаємо, як доказ); Світловий сповіщувач «Пожар» ОСЗ-2 - оповіщувач пожежний світлозвуковий (виробник ТОВ Тірас-12) - сертифікат відповідності за № DCS 0001071-21 (копію чинного сертифікату додаємо, як доказ); Світловий сповіщувач «ВИХІД» ОСЗ-12 - оповіщувач пожежний світлозвуковий (виробник ТОВ Тірас-12) - сертифікат відповідності за № DCS 0001071-21 (копію чинного сертифікату додаємо, як доказ). По-перше, виходячи з вищезазначеної інформації - все обладнання, яке монтуєься відноситься до систем пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, відповідно до систем охоронної сигналізації дане обладнання немає ніякого відношення. По-друге, виходячи з вищезазначеної інформації - дані роботи відносяться до робіт протипожежного призначення і відповідно до чинного законодавства України, а саме Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" виконуюься на основі чинного електронної або паперової ліцензії, щодо виконання робіт протипожежного призначення. Дані роботи, згідно Постанови КМУ №852 виконуються ліцензіатами, відповідно вимог розділу "Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень", які є предметом закупівлі, з обов'язковим врахуванням та дотриманням кадрових, технологічних та організаційних вимог. По-третє, у Ліцензіата "Обов'язково" повинна бути наявна наступна матеріально-технічна база: п.16. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність: приладів для вимірювання сили електричного струму, опору, напруги, захисного заземлення (амперметр, вольтметр, омметр, мегомметр, тестер); пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатор тепла та диму); необхідних умов для доступності осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до місць провадження своєї діяльності, у яких здійснюється обслуговування замовників. А також відповідно до чинної Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", розділу "Загальні вимоги щодо провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" п.6. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), матеріально-технічної бази згідно з видом робіт (послуг), на який отримано ліцензію, разом з даними, що дають можливість її ідентифікувати, мінімальної кількості працівників (керівників та виконавців робіт (послуг) відповідного рівня підготовки, що підтверджується відповідним ступенем вищої освіти, визначеним цими Ліцензійними умовами. Виходячи з вищезазначеної, доведеної нами аргументами, фактами та доказами інформації наполягаємо на внесенні до тендерної документації наступних змін, а саме: 1. Назва закупівлі, з "Монтажу охоронно-пожежної сигналізації" на закупівлю, згідно того обладнання, яке буде монтуватися - "Монтаж системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу", а не так як ви собі "придумали", а точніше вам підсунув зацікавлений "Потенційний переможець", який судячи з вашої документації на 99% вже є. 2. Наявність в Учасника електронної, або паперової чинної ліцензії, щодо виконання робіт, які є предметом закупівлі, а саме надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення". 3. Наявність в Учасника наступної матеріально-технічно бази, згідно вимог чинної Постанови Кабінету Міністрів України №852 від 23.11.2016 року "Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" на правах власності, або договору оренди. 4. Наявність адміністративного приміщення на правах власності (оренди), долучити чинний договір купівлі-продажу, або договір оренди. Шановний Замовнику не порушуйте норми чинного законодавства України, вам на це ніхто не дав і не дає право. Дотримуйтеся будь-ласка норм Закону і включить ці вимоги до Учасників, як того і вимагає чинне законодавство України. Чи ви стали неофіційним, позаштатним законотворцем, для якого Закони не писані. І на останок, якщо ви вже повністю та остаточно визначились з "Потенційним переможцем", що чітко проглядається з вашої тендерної документації, а це з ймовірністю 99 % - Управління поліції охорони в м. Києві, то заключіть з даним Управлінням прямий договір, адже сума не перевищує 50 000 гривень і не робіть з себе чесних та справедливих Замовників, які борються з корупцією та проти дискримінації, а виступають за чесні та прозорі закупівлі. Виникає чітке запитання - навіщо Ви взагалі проводите дану закупівлю і навіщо іншим Учасникам приймати участь та витрачати час та кошти, коли у вас вже є "Потенційний переможець". Хочеться також зауважити та підкреслити Управління поліції охорони в м. Києві - немає ніякого законного права виконувати роботи з "Монтажу системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу" вони немають чинної ліцензії, щодо виконання робіт протипожежного призначення. Сподіваємося на здоровий глузд. В іншому разі ми змушені будемо звернтутися з офіційною скаргою до органів, які перевіряють та контролююь закупівлі, а також до правоохоронних органів для притягнення відповідальної особи - до адміністративної та кримінальної відповідальності, згідно чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, уважно вивчивши Ваше звернення, прагнемо повідомити, що всі документи які ми вимагаємо від Учасника закупівлі зазначені в Оголошені про проведення спрощеної закупівлі
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.09.2022 17:00