-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (ДК 021:2015 код 42510000-4) (кондиціонери повітря)
Завершена
72 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 720.00 UAH
мін. крок: 1% або 720.00 UAH
Період оскарження:
06.12.2017 17:55 - 11.12.2017 18:00
Вимога
Вирішена
перегляд кваліфікації
Номер:
4d3a6768983241c2a1c59fb35f2ec556
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-12-06-001531-a.c1
Назва:
перегляд кваліфікації
Вимога:
Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області за результатами тендеру №1781995 дискваліфікувало Учасника ФОП Бернадо Ольга Олегівна з причини невідповідності вимогам закупівлі.
З огляду на те, що сновні параметри тендера виконані, а саме: запитуваний товар, найвигідніша ціна на даний товар та гарантійні умови. На наш погляд дискваліфікація була проведена з помилкових, надуманих, формальних причин. А саме:
1. Відсутність документу, що підтверждує аналогічні поставки.
Наша відповідь: Аналогічні поставки не є публічною, а є комерційною інформацією, що не підлягає викладенню у відкритому доступі, а саме в мережі ДЗО. Тому у разі необхідності Замовник може особисто звернутися до Учасника і запросити цю інформацію в усній або іншій формі формі. В якості виключення ми додаємо форму з данною інформацією.
2. Відсутні відомості про гарантійне та сервісне обслуговування товару. Наша відповідь: в технічній документації - гарантійний термін товару складає 24 місяці (див. "Тех.завдання" і "Лист щодо якості товару і строків" тендерної пропозиції). Додаємо лист стосовно забезпечення виконання гарантійного та сервісного обслуговування виключно Продавцем.
3. Не оновлено цінову пропозицію протягом 1 робочого дня. Наша відповідь: цінова пропозиція була оновлена протягом 1 години з моменту як Замовник почав розгляд нашої пропозиції. А саме 18 грудня о 17 годині 38 хвилин. Тому Замовник мав змогу розглянути оновлену пропозицію і винести рішення, яке він прийняв наступної доби 19 грудня о 13 годині 07 хвилин.
Пропонуємо Замовнику уважніше розглянути на шу пропозицію та прийняти зважене справедливе рішення.
Пов'язані документи:
Учасник
- гарантія 19.12.2017 19:32
- аналогічні договори 19.12.2017 19:32
- повторна цінова пропозиція 19.12.2017 19:32
Дата подачі:
19.12.2017 19:32
Вирішення:
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Керуючись вимогами встановленими Порядком здiйснення допорогових закупiвель, затверджених наказом ДП «Зовнiшторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (далі - Порядок), Замовник пiд час оголошення допорогової закупiвлi розмiстив в електронній системі закупiвель iнформацiю про предмет, очiкувану вартiсть допорогової закупiвлi, умови договору, порядок i умови проведення допорогової закупiвлi, строк подання пропозицiй, а також вимоги до Учасників, які є необхiдними для проведення допорогової закупiвлi. У перiод уточнень Учасник мав можливiсть звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. На всі питання, які розміщенні в електронній системі закупiвель по даній процедурі були надані відповіді.
Пропозицію Учасника (далі - Пропозиція) електронною системою було визнано четвертою з найкращою ціною (ціна пропозиції за результатами аукціону становить 56000,00 грн.). Замовник розглянув Пропозицію та всі документи у її складі (які були на момент проведення аукціону) та керуючись пунктом 9.2 Порядку прийняв рiшення щодо дисквалiфiкацiї Учасника на підставі невiдповiдностi Пропозицiї вимогам, зазначеним у перiод оголошення допорогової закупiвлi.
Так, Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), передбачено що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (стаття 16) – одним з яких є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник, з цією метою, в оголошенні вимагав надати інформацію про виконання аналогічної поставки товарів протягом останніх двох років. Проте, Учасник у складі своєї Пропозиції документально не підтвердив цей кваліфікаційний критерій, а саме не надав інформацію про виконання аналогічної поставки товарів протягом останніх двох років.
Наступною невиконаною вимогою було надання гарантійного листа від Учасника про постачання нового обладнання належної якості, відповідно до умов технічного завдання цінової пропозиції, з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування. При цьому було зазначено що гарантія має бути надана безпосередньо продавцем обладнання. Проте, Учасник у складі Пропозиції не надав інформацію щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування товару безпосередньо продавцем.
Також невиконаною залишилась вимога щодо надання документів до проведення аукціону, а у випадку зменшення Учасником ціни під час електронного аукціону оновлений варіант цінової Пропозиції повинен бути поданий на протязі 1 робочого дня з часу закінчення аукціону. Аукціон проводився 14.12.2017 з 14:58 до 15:43. Оновлений варіант Пропозиції необхідно було подати 15.12.2017. Проте, оновлений варіант Пропозиції Учасником в цей період не був наданий, а був наданий лише 18.12.2017.
На підставі вищевикладеного, пропозицію фізичної особи - підприємця БЕРНАДО ОЛЬГИ ОЛЕГІВНИ (код 3195613168) було відхилено, як таку, що не відповідає вимогам закупівлі.
Враховуюче означене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні