-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
УБГ22П(УО)-023_60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (Послуги автокранової техніки вантажопідйомністю від 25т)
Завершена
4 962 666.67
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 74 440.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 74 440.00 UAH
Період оскарження:
26.08.2022 13:32 - 23.09.2022 00:00
Вимога
Вирішена
Усунення порушення принципів, за якими здійснюється закупівля: пропорційності, недискримінації учасників через зміну абз. 2 п. 2 Технічного завдання на закупівлю послуг автокранової техніки вантажопідіймальністю від 25т та п. 5.4 проекту Договору про надання послуг, за якими «Доставка кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад, здійснюється за рахунок та силами Виконавця», в такій редакції: «Доставка кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад, здійснюється силами Виконавця за рахунок Замовника».
Номер:
42395e5bb5ed4407bd8f8ccb5734d6a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-26-005159-a.b3
Назва:
Усунення порушення принципів, за якими здійснюється закупівля: пропорційності, недискримінації учасників через зміну абз. 2 п. 2 Технічного завдання на закупівлю послуг автокранової техніки вантажопідіймальністю від 25т та п. 5.4 проекту Договору про надання послуг, за якими «Доставка кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад, здійснюється за рахунок та силами Виконавця», в такій редакції: «Доставка кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад, здійснюється силами Виконавця за рахунок Замовника».
Вимога:
Тендерна документація не відповідає принципам пропорційності, недискримінації учасників в частині предмету закупівлі УБГ22П(УО)-023_60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (Послуги автокранової техніки вантажопідйомністю від 25 т), а саме абз. 2 п. 2 Технічного завдання на закупівлю послуг автокранової техніки вантажопідіймальністю від 25т та п. 5.4 проекту Договору про надання послуг, за якими «Доставка кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад, здійснюється за рахунок та силами Виконавця», та має бути змінена в такій редакції: «Доставка кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад, здійснюється силами Виконавця за рахунок Замовника».
Чинне законодавство України не має визначення принципів здійснення публічних закупівель, з огляду на те, що останнім надають оцінку залежно від обставин відповідного проведення. При цьому, принцип ефективності, забезпечуючи придбання товарів, робіт чи послуг за найкращим для забезпечення потреб замовника співвідношенням ціни та якості, має формуватися через єдність з принципом пропорційності. В свою чергу, останній по своїй суті спрямований на забезпечення розумного балансу приватних і публічних інтересів.
Отже, умови тендерної документації, мають на меті не лише максимальне скорочення витрат (публічний інтерес), а й співрозмірне забезпечення прав учасників (приватний інтерес).
В умовах воєнного стану витрати на доставку кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад залежать від сторонніх чинників, які поза волею учасника (постійне збільшення вартості пального, стан дорожнього покриття, що вимагає об’їзду частин зруйнованих доріг, оплату заробітної плати машиніста крана за час доставки кранів автомобільних, знос крану та резини тощо). Таким чином, через покладення на учасника відповідних витрат прослідковується пряме порушення принципу пропорційності..
Окрім того, такі умови тендерної документації порушують принцип недискримінації учасників, через обмеження кола учасників найближчим радіусом до виробничих об’єктів Замовника. Виключно таким учасникам буде вигідно укладати відповідний договір, через зменшення відповідних витрат. Або ж такий учасник матиме змогу запропонувати більш низьку ціну, що стане перевагою в обранні переможця.
До того ж, вищезаначена вимога передбачає потребу в наявності спеціаліста для проведення оформлення дозволів та погодження маршрутів перевезення автокранів в різних областях. Зазначене також обмежує коло учасників тими, що мають відповідних спеціалістів, або ж створює дискримінаційні умови для формування цінової пропозиції учасниками (через потребу у додаткових витратах на забезпечення наявності таких спеціалістів).
Такі дискримінаційні обмеження порушують приватний інтерес учасника, який, незважаючи на воєнний стан, намагається проводити господарську діяльність, сплачувати податки для підтримання економіки країни, забезпечує роботою фізичних осіб.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимоги закону.doc 12.09.2022 11:56
Дата подачі:
12.09.2022 11:56
Вирішення:
Добрий день!
Розглянувши вимогу та з урахування власних виробничих витрат, прийнято рішення щодо часткового задоволення Вимоги, а саме :
- Доставка кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника оплачується по фактичному пробігу (згідно одометру), проте в будь якому випадку не більше ніж 100 км., повернення техніки здійснюється за рахунок та силами Виконавця. Перебазування кранів автомобільних між виробничими об’єктами Замовника, здійснюється за рахунок Замовника.
Зміни до тендерної документації будуть оприлюднено найближчим часом.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Усунення порушення принципів, за якими здійснюється закупівля: пропорційності, недискримінації учасників через зміну абз. 2 п. 2 Технічного завдання на закупівлю послуг автокранової техніки вантажопідіймальністю від 25т та п. 5.4 проекту Договору про надання послуг, за якими «Доставка кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад, здійснюється за рахунок та силами Виконавця», в такій редакції: «Доставка кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад, здійснюється за рахунок Замовника».
Номер:
ee32ba728936419aa5ee4b3de7b291bc
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-26-005159-a.b2
Назва:
Усунення порушення принципів, за якими здійснюється закупівля: пропорційності, недискримінації учасників через зміну абз. 2 п. 2 Технічного завдання на закупівлю послуг автокранової техніки вантажопідіймальністю від 25т та п. 5.4 проекту Договору про надання послуг, за якими «Доставка кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад, здійснюється за рахунок та силами Виконавця», в такій редакції: «Доставка кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад, здійснюється за рахунок Замовника».
Вимога:
Тендерна документація не відповідає принципам пропорційності, недискримінації учасників в частині предмету закупівлі УБГ22П(УО)-023_60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (Послуги автокранової техніки вантажопідйомністю від 25 т), а саме абз. 2 п. 2 Технічного завдання на закупівлю послуг автокранової техніки вантажопідіймальністю від 25т та п. 5.4 проекту Договору про надання послуг, за якими «Доставка кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад, здійснюється за рахунок та силами Виконавця», та має бути змінена в такій редакції: «Доставка кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад, здійснюється за рахунок Замовника».
Чинне законодавство України не має визначення принципів здійснення публічних закупівель, з огляду на те, що останнім надають оцінку залежно від обставин відповідного проведення. При цьому, принцип ефективності, забезпечуючи придбання товарів, робіт чи послуг за найкращим для забезпечення потреб замовника співвідношенням ціни та якості, має формуватися через єдність з принципом пропорційності. В свою чергу, останній по своїй суті спрямований на забезпечення розумного балансу приватних і публічних інтересів.
Отже, умови тендерної документації, мають на меті не лише максимальне скорочення витрат (публічний інтерес), а й співрозмірне забезпечення прав учасників (приватний інтерес).
В умовах воєнного стану витрати на доставку кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад залежать від сторонніх чинників, які поза волею учасника (постійне збільшення вартості пального, стан дорожнього покриття, що вимагає об’їзду частин зруйнованих доріг, оплату заробітної плати машиніста крана за час доставки кранів автомобільних, знос крану та резини тощо). Таким чином, через покладення на учасника відповідних витрат прослідковується пряме порушення принципу пропорційності..
Окрім того, такі умови тендерної документації порушують принцип недискримінації учасників, через обмеження кола учасників найближчим радіусом до виробничих об’єктів Замовника. Виключно таким учасникам буде вигідно укладати відповідний договір, через зменшення відповідних витрат. Або ж такий учасник матиме змогу запропонувати більш низьку ціну, що стане перевагою в обранні переможця.
До того ж, вищезаначена вимога передбачає потребу в наявності спеціаліста для проведення оформлення дозволів та погодження маршрутів перевезення автокранів в різних областях. Зазначене також обмежує коло учасників тими, що мають відповідних спеціалістів, або ж створює дискримінаційні умови для формування цінової пропозиції учасниками (через потребу у додаткових витратах на забезпечення наявності таких спеціалістів).
Такі дискримінаційні обмеження порушують приватний інтерес учасника, який, незважаючи на воєнний стан, намагається проводити господарську діяльність, сплачувати податки для підтримання економіки країни, забезпечує роботою фізичних осіб.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимоги закону.doc 12.09.2022 10:50
Дата подачі:
12.09.2022 10:50
Опис причини скасування:
направлена інша вимога
Дата скасування:
12.09.2022 12:13
Вимога
Відкликано скаржником
Усунення порушення принципів, за якими здійснюється закупівля: пропорційності, недискримінації учасників через зміну абз. 2 п. 2 Технічного завдання на закупівлю послуг автокранової техніки вантажопідіймальністю від 25т та п. 5.4 проекту Договору про надання послуг, за якими «Доставка кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад, здійснюється за рахунок та силами Виконавця», в такій редакції: «Доставка кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад, здійснюється за рахунок та силами Замовника».
Номер:
5a49ce3ea71f402abb80b7fa65a1f612
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-26-005159-a.b1
Назва:
Усунення порушення принципів, за якими здійснюється закупівля: пропорційності, недискримінації учасників через зміну абз. 2 п. 2 Технічного завдання на закупівлю послуг автокранової техніки вантажопідіймальністю від 25т та п. 5.4 проекту Договору про надання послуг, за якими «Доставка кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад, здійснюється за рахунок та силами Виконавця», в такій редакції: «Доставка кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад, здійснюється за рахунок та силами Замовника».
Вимога:
Тендерна документація не відповідає принципам пропорційності, недискримінації учасників в частині предмету закупівлі УБГ22П(УО)-023_60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (Послуги автокранової техніки вантажопідйомністю від 25 т), а саме абз. 2 п. 2 Технічного завдання на закупівлю послуг автокранової техніки вантажопідіймальністю від 25т та п. 5.4 проекту Договору про надання послуг, за якими «Доставка кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад, здійснюється за рахунок та силами Виконавця», та має бути змінена в такій редакції: «Доставка кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад, здійснюється за рахунок та силами Замовника».
Чинне законодавство України не має визначення принципів здійснення публічних закупівель, з огляду на те, що останнім надають оцінку залежно від обставин відповідного проведення. При цьому, принцип ефективності, забезпечуючи придбання товарів, робіт чи послуг за найкращим для забезпечення потреб замовника співвідношенням ціни та якості, має формуватися через єдність з принципом пропорційності. В свою чергу, останній по своїй суті спрямований на забезпечення розумного балансу приватних і публічних інтересів.
Отже, умови тендерної документації, мають на меті не лише максимальне скорочення витрат (публічний інтерес), а й співрозмірне забезпечення прав учасників (приватний інтерес).
В умовах воєнного стану витрати на доставку кранів автомобільних від місць базування Виконавця до виробничих об’єктів Замовника, та назад залежать від сторонніх чинників, які поза волею учасника (постійне збільшення вартості пального, стан дорожнього покриття, що вимагає об’їзду частин зруйнованих доріг). Оплату заробітної плати машиніста крана за час доставки кранів автомобільних, знос крану та резини тощо. Таким чином, через покладення на учасника відповідних витрат прослідковується пряме порушення принципу пропорційності..
Окрім того, такі умови тендерної документації порушують принцип недискримінації учасників, через обмеження кола учасників найближчим радіусом до виробничих об’єктів Замовника. Виключно таким учасникам буде вигідно укладати відповідний договір, через зменшення відповідних витрат. Або ж такий учасник матиме змогу запропонувати більш низьку ціну, що стане перевагою в обранні переможця.
До того ж, вищезаначена вимога передбачає потребу в наявності спеціаліста для проведення оформлення дозволів та погодження маршрутів перевезення автокранів в різних областях. Зазначене також обмежує коло учасників тими, що мають відповідних спеціалістів, або ж створює дискримінаційні умови для формування цінової пропозиції учасниками (через потребу у додаткових витратах на забезпечення наявності таких спеціалістів).
Такі дискримінаційні обмеження порушують приватний інтерес учасника, який, незважаючи на воєнний стан, намагається проводити господарську діяльність, сплачувати податки для підтримання економіки країни, забезпечує роботою фізичних осіб.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимоги закону.doc 12.09.2022 10:27
Дата подачі:
12.09.2022 10:27
Опис причини скасування:
направлена інша вимога
Дата скасування:
12.09.2022 12:12