-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Офісний папір, плівка для ламінування А4, фольга для фoльгipaтopa, ручка шарикова синя
Завершена
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
26.08.2022 13:19 - 01.09.2022 00:00
Вимога
Відхилено
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ.
Номер:
0ab68887582a4acd8db6d054f5301f9d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-26-004982-a.c1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ.
Вимога:
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2022-08-26-004982-a на закупівлю за кодом за ДК 021:2015: 30190000-7 : Офісне устаткування та приладдя різне (Офісний папір, плівка для ламінування А4, фольга для фольгіратора,ручка шарикова синя), де Замовником виступає Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради «Обласний центр медичної статистики, здорового способу життя та інформаційно-аналітичної діяльності», нами було встановлено, що технічні вимоги до офісного паперу А4 80 g/m2, 500л були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу, а саме «Zoom». Крім цього в Додатку №1, вимогах щодо необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, є позиція Фольга CDFOIL (для фольгіратора CDFoilPrint)130ммх200м з дискримінаційними вимогами щодо підтвердження авторізаційноим листом сумісності від виробника щодо сумісності запропонованої фольги з даним видом фольгиратора, а також надання технічного паспорту на фольгу. Даний вид товару не відноситься до CPV коду 30190000-7 Єдиного закупівельного словника.
Просимо Вас зробити зміни: видалити дискримінаційні вимоги, виокремити дискримінаційні позиції із загального списку, до паперу А4 80 g/m2, 500 арк, надати можливість учасникам пропонувати еквівалентні товари, що будуть відповідати технічним вимогам для можливості пропонувати товар кращої якості та для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2022 16:30
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш інтерес до даної закупівлі та у відповідь на Вашу Вимогу повідомляємо наступне:
Дана закупівля проводиться відповідно до ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), а тому, згідно вимог Закону, було оприлюднено Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а не Тендерну документацію.
Відповідно до абзацу другого частини четвертої статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Наявність найменування конкретного виробника, жодним чином не є дискримінаційною вимогою та не порушує норми чинного законодавства.
Також, повідомляємо, що предмет закупівлі визначено згідно пункту першого та пункту третього розділу першого Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15.04.2020 року, та згідно Національного класифікатора України Прийнятого Наказом Мінекономрозвитку України № 1749 від 23.12.2015 року.
Підстави для внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі – відсутні.
Дякуємо!
Статус вимоги:
Відхилено