• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Вироби медичного призначення)

ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Вироби медичного призначення) (Комплект хірургічний Цистоскопія № 3, одноразового використання, стерильний (ПП “ВКФ “НЕМАН”) 46418 - Не медикаментозний урологічний хірургічний набір, разовий шт 70; Комплект хірургічний ортопедичний №2, одноразового використання, стерильний (ПП “ВКФ “НЕМАН”) 44052 - Набір для проведення ортопедичної операції, що не містить лікарські засоби, одноразового використання шт 70; Комплект одягу Лікар-Інфекціоніст №1 (закриті приміщення) (ТОВ “LTI”) 35334 – Костюм хірургічний, одноразового застосування стерильний шт 10) Якість товару повинна відповідати вимогам стандартів, технічних умов, інших нормативних актів, що встановлюють вимоги до їх якості, і підтверджуватися документами, необхідними для такого підтвердження відповідно до чинного законодавства України. Закупівля здійснюється згідно Постанови №169 від від 28 лютого 2022 р. «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» зі змінами

Торги не відбулися

200 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 001.25 UAH
Період оскарження: 26.08.2022 12:12 - 01.09.2022 09:00
Вимога
Вирішена

Вимога щодо наявності в Оголошенні до закупівлі дискримінаційних умов

Номер: 39d1984b7b3f456cb481db228850a075
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-26-003963-a.b1
Назва: Вимога щодо наявності в Оголошенні до закупівлі дискримінаційних умов
Вимога:
Так, предметом Закупівлі є - Комплект хірургічний цистоскопія № 3, одноразового використання, стерильний (ПП "ВКФ "НЕМАН"); Комплект хірургічний ортопедичний № 2, одноразового використання, стерильний (ПП "ВКФ "НЕМАН"); Комплект одягу лікар-інфекціоніст № 1 (закриті приміщення) (ТОВ "LTI"). Тобто, Замовник визначені конкретні виробники продукції, яка є предметом даної закупівлі. Зазначена вище умова обмежує конкуренцію та призводять до зменшення кола осіб, які можуть приймати участь у Закупівлі. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Згідно з ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. При цьому, як передбачено ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації зазначених вище вимог порушують вимоги ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов'язані з його участю у Закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Подібних висновків дотримується й Антимонопольний комітет України, зокрема, в рішенні від 28.10.2020 № 20102-р/пк-пз. Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунення зазначених вище невідповідностей шляхом внесення відповідних змін до Оголошення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дана Закупівля є спрощеною закупівлею згідно п. 28 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та регулюється окремо положеннями ст. 14 цього Закону. Згідно ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону. В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, зазначається, серед іншого інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. З огляду на зазначене вище, з одного боку, Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права замовника спрощеної закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які замовник вважає за необхідні, в т.ч. з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності. А з іншого боку, - в спрощених закупівлях передбачено саме право, а не обов’язок замовника передбачити можливість надання еквівалентів або аналогів до визначеного предмету закупівлі. Таким чином, замовник в кожному конкретному випадку вільний у своєму виборі або реалізувати це право, або ж утриматися від його реалізації, що і розкриває сутність поняття «може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Враховуючи викладене вище, нашим підприємством в даній процедурі закупівлі жодним чином не порушуються загальні принципи здійснення закупівель, не встановлено вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а відтак відсутні підстави для задоволення вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні