• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

поточні ремонтні роботи з усунення аварійного стану санвузлів 2-го поверху (приміщення вбиральні) в Улянівському ліцеї Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області за адресою: вул. Шкільна, буд. 4, с. Улянівка, Олександрійського району, Кіровоградської області

технічне завдання в додатку №2 до тендерної документації

Завершена

187 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 935.00 UAH
Період оскарження: 26.08.2022 10:51 - 08.09.2022 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірне визначення переможця

Номер: 032a0f0b820642cf91ed626f5a8a4785
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-26-002274-a.a1
Назва: Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Повідомляємо, що за закупівлею "Поточні ремонтні роботи по усуненню аварійного стану санвузлів 2-го поверху (приміщення вбиральні) в Улянівському ліцеї Попельнастівської сільської ради Олександрійського району Кіровоградської області за адресою: вул. Шкільна,4, с. Улянівка Олександрійського району Кіровоградської області. Код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» закупівля: UA-2022-08-26-002274-a в системі публічних закупівель Замовником було опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №196 від 14.09.2022 р. , яким визначено переможцем учасника ТОВ "КОМПАНІЯ ЕКОБУД-3000". Вважаємо дане рішення неправомірним та прийнятим з грубими порушеннями чинного законодавства оскільки пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОБУД-3000» має суттєві недоліки, не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації Замовника. На підставі ст.. 33 Закону України Про публічні закупівлі вимагаємо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОБУД-3000», а саме: 1. Відповідно до вимог п.1 Розділу 3 - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника зазначено наступне: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, що вимагаються замовником у тендерній документації, та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» та Постанови КМУ від 17.03.2022р. №300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг». Тендерна пропозиція повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом.» Таким чином згідно вимог п.1 Розділу 3 - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника вимагається накладення виключно КЕП – кваліфікованого електронного підпису на тендерні пропозиції учасників (тобто не удосконаленого електронного підпису, не «електронних підписів, що базуються на сертифікатах відкритого ключа», а саме «кваліфікованим електронним підписом», і це є виключним варіантом та не є вимогою діючого законодавства, а є вимогою безпосередньо Замовника відповідно до умов тендерної документації ). Відповідно до п .2.2. Постанови КМУ від 17.03.2022р. №300 «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» зазначено наступне «на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання електронних підписів чи печаток, що базуються на сертифікатах відкритого ключа, виданих кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг без відомостей про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки, користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток.» Таким чином вищезазначена постанова не зобов’язує, а лише «дозволяє» використання підписів на незахищених носіях, а також це дозволяється у випадках, «коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток». Але вимога підписувати пропозицію виключно «кваліфікованим електронним підписом» зазначена не в законодавстві, а безпосередньо в тендерній документації за закупівлею самим Замовником. Тобто сам Замовник вимагає, а учасники зобов’язані додержуватись та виконувати ці вимоги. Учасник ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОБУД-3000» наклав на свою тендерну пропозицію електронний підпис, підчас перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify в протоколі створення та перевірки електронного підпису зазначено, що тип носія особистого ключа – незахищений, а тип підпису - удосконалений, відповідно цей електронний підпис не є кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Відповідно до Інформації щодо електронних підписів, зазначеної Антимонопольним комітетом України (можна ознайомитись за посиланням https://amcu.gov.ua/napryami/oskarzhennya-publichnih-zakupivel/informaciya-shchodo-lektronnih-pidpisiv) зазначено наступне: «Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Таким чином, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то, враховуючи лист Міністерства цифрової трансформації України, зазначений підпис не є кваліфікованим електронним підписом.» Просимо надати відповідь чи накладено учасником ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОБУД-3000» відповідно до вимог п.1 Розділу 3 - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Замовника кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію, та чи відповідає така пропозиція учасника вимогам тендерної документації Замовника? 2. Відповідно до п.1 розділу 3 ТД «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із зазначенням «ім’я файлу», яка складається у форматі PDF (PortableDocumentFormat)». В порушення вимог ТД документи, що вимагаються відповідно до п.4 Додатку 1 до ТД (Договірну ціна з пояснювальною запискою; Локальні кошториси; Відомість ресурсів до локальних кошторисів; Підсумкова відомість ресурсів; Розрахунок загальновиробничих витрат), а також майже всі інші документи учасника завантажені учасником в форматі відмінному від «pdf», а саме в форматі «rtf» та «doc», що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. 3. В порушення вимог тендерної документації Замовника документи тендерної пропозиції Учасника, що складені безпосередньо Учасником , не підписані «кваліфікованим електронним підписом» Учасника та водночас не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника. В тендерній документації Замовника зазначено, що «Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису/електронного цифрового підпису. Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на документі (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).» Учасником накладено файли електронних підписів вищезазначених документів, які не є «кваліфікованим електронним підписом», тобто КЕП не накладено, а тому відповідно до вимог тендерної документації Замовника Учасник повинен був засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи. Але в порушення цієї вимоги тендерної документації Замовника Учасником не засвідчено документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи. 4. Відповідно до вимог додатку 1 ТД «Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб'єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Усі документи (довідки, інформаційні довідки, листи, гарантійній листи, тощо) які складаються безпосередньо учасником та завантажуються в електронну систему закупівель мають бути розміщені на фірмових бланках (за наявності) та мстити такі обов’язкові реквізити, як дата створення, вихідний номер документу, посаду, прізвище, ініціали та підпис керівника або уповноваженої особи з зазначенням унікального номеру закупівлі щодо якої подається тендерна пропозиція, відбиток печатки на паперовому документі з подальшим скануванням оригіналу документу в повно кольоровому режимі.». В порушення даної вимоги на багатьох документах учасника (наприклад довідка про аналогічний досвід, безумовна згода, багато інших документів) відсутні дата створення, вихідний номер документу, підпис керівника або уповноваженої особи з зазначенням унікального номеру закупівлі щодо якої подається тендерна пропозиція, відбиток печатки учасника. 5. Відповідно до п.1.1. додатку 1 до ТД учасникам необхідно надати «1.1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (в тому числі, офісу та складу), необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі.» Учасником не надано інформації про наявність офісу та складу. 6. Відповідно до документу «Відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01», що надано учасником в складі документів тендерної пропозиції до запропонованої учасником вартості надання послуг/виконання робіт за закупівлею входять зокрема «Перевезення сміття до 10 км», а також використання пилки дискової електричної та станку для різання керамічної плитки. Відповідно учасник для виконання робіт за закупівлею повинен мати автотранспорт та пилку дискову електричну і станок для різання керамічної плитки. Натомість учасником зазначено, що він не планує залучення субпідрядників, а також відповідно до наданої учасником довідки про «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для надання послуг за предметом закупівлі» Відтак в учасника відсутня можливість та ресурси для виконання робіт/надання послуг за закупівлею в повному обсязі. 7. Відповідно до ТД «В разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний згідно з законодавством складати, якийсь з вказаних документів, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою* в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.» В порушення вищезазначеного пункту учасником не надано наступних документів та/або відповідних пояснень щодо таких вимог ТД замовника: А) «Переможець зобов’язується залучити для проведення робіт робітників та працівників достатньої кількості та відповідної кваліфікації, про що у складі пропозиції надається інформаційна довідка в довільній формі» Б) «У випадку якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників, то на кожного з учасників такого об’єднання надається окрема довідка в довільній формі або за примірною формою* для підтвердження відповідності кожного з учасників такого об’єднання вимогам, визначеним у статті 17 Закону.» В) «Довідку в довільній формі про особу, що уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю і відповідні проекти договорів. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень.» Відповідно до п.9.2.13 Статуту у учасника наявні обмеження!!!! Г) Відповідно до вимог додатку 1 до ТД «Інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ за примірною формою» В порушення даної вимоги учасником не надано «підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.» та «гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника.» та/або пояснень щодо ненадання вищезазначених документів/інформації. Просимо надати відповідь чи чи відповідає така пропозиція учасника вимогам тендерної документації Замовника? На підставі вищезазначеного вважаємо протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №196 від 14.09.2022 р. та визнання переможцем закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОБУД-3000» неправомірним та прийнятим з грубим порушенням законодавства та ВИМАГАЄМО: 1. Згідно ст. 33 Закону України Про публічні закупівлі надати інформацію про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОБУД-3000» за питаннями, що зазначені Вище в цій вимозі; 2. З метою недопущення порушення вимог законодавства вимагаємо скасувати протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №196 від 14.09.2022 р. про визнання переможцем закупівлі ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОБУД-3000»; 3. Продовжити розгляд пропозицій Учасників за закупівлею відповідно до вимог Закону України про публічні закупівлі та іншого законодавства. У випадку незадоволення даної вимоги ФОП Петров А.О. залишає за собою право звертатись до Органу оскарження (Антимонопольний комітет України), правоохоронних органів, Держаудитслужби та органів фінансового контролю відповідно до діючого законодавства.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Помилкова
Дата скасування: 19.09.2022 15:19