-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція
Завершена
96 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 966.00 UAH
мін. крок: 1% або 966.00 UAH
Період оскарження:
26.08.2022 10:43 - 01.09.2022 10:48
Вимога
Відхилено
лист вимога
Номер:
0bf77e153cdd4cdcbf27f94cba26f669
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-26-002130-a.b1
Назва:
лист вимога
Вимога:
Висловлюємо свою повагу та просимо Вас , поділити специфікацію на окремі лоти , так як в перелік включені наркотичні препарати, реалізація яких потребують окремої ЛІЦЕНЗІЇ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ а саме :
Н/П Торгова назва МНН Один.вим. Кількість
1 Омнопон 2%-1,0 Morphine амп 150
2 Сибазон амп 5мг/мл 2 мл №10 Diazepam уп 20
3 Фентаніл амп.0,05мг/мл 2 мл Fentanil амп 200
5 Кетамін р-н д/ін. 50мг/мл амп. 2 мл №10 Ketamine уп 20
При цьому наркозні препарати, що включені до списку товарів для закупівлі, не потребують наявності в Учасника такої ліцензії, а саме:
Н/П Торгова назва МНН Один.вим. Кількість
4 Тіопентал 1 г Thiopental шт 120
6 Пропофол-Ново емул. д/інф 10мг/мл 20 мл №5 Propofol уп 6
7 Дитилін-Біолік 2% -5,0 №10 Suxamethonium уп 20
8 Атракуріум- Ново 10мг/мл 5,0 №5 Atracurium уп 6
Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі
лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018:
З метою дотримання зазначених принципів при закупівлі лікарських засобів замовникам рекомендується дотримуватись наступних дій :
У разі закупівлі наркотичних лікарських засобів, для реалізації яких необхідна окрема ліцензія ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З КОНТРОЛЮ ЗА НАРКОТИКАМИ, не рекомендується об’єднувати такі наркотичні засоби в одну частину закупівлі (лот) з іншими лікарськими засобами та відповідно рекомендується виокремлювати вимоги до постачання наркотичних та інших лікарських засобів.
Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у процедурі .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.08.2022 16:10
Вирішення:
Відповідь на звернення
1. Найменування замовника: КП «Погребищенська центральна лікарня» Погребищенської міської ради;
2. Код згідно ЄДРПОУ 01982637.
3. Місцезнаходження замовника : 22200, м.Погребище, Вінницька область, вул. Павла Тичини, 54А.
4. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2022-08-26-002130-a;
5. Номер та дата звернення:від 29.08.2022, 16.10 ID: UA-2022-08-26-002130-А.В1.
6. Роз’яснення:
Керуючись п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом,»
Та п.37 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: «частина предмета закупівлі (лот)- визначена замовником частина товарів,робіт чи послуг , на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі,»
Замовник, формуючи технічну специфікацію предмета закупівлі, в цілях максимальної ефективності та економії майбутньої поставки від одного учасника (постачальника) предмета закупівлі, характеристики якого визначені виходячи з функціональних потреб підприємства, керуючись принципами здійснення закупівлі, закріплених у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», не вважає критерії, викладені в тендерній документації, дискримінаційними.
Щодо поділу предмету закупівлі (специфікації)на окремі лоти:
При плануванні предмету закупівлі та детальному вивченні ринку даного товару, Замовником прийнято рішення, що проведення закупівлі лікарських засобів єдиною закупівлею є доцільним та не призведе до зниження конкуренції.
Крім того, визначення предмету закупівлі встановлено у Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 (далі - Порядок). Абзацами шостим, сьомим пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі запроваджено особливості визначення предмета закупівлі лікарських засобів, а саме: під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі – МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Тобто, розподіляти предмет закупівлі на лоти є правом, а не обов’язком Замовника.
Разом із цим, Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі, лікарських засобів та критерії такого поділу.
Відповідно до розділу 2 Єдиного закупівельного словника, національний класифікатор (CPV) складається з основного і додаткового словника. Основний словник базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр у свою чергу відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет контракту. У свою чергу класи поділяються на категорії, які дають більший ступінь деталізації товару в межах кожної категорії.
З огляду на зазначене вбачається, що згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, Замовник закупівлі лікарських засобів самостійно формує предмет закупівлі в межах групи «Фармацевтична продукція», яка може включати в себе необмежену кількість видів лікарських засобів у межах визначених класів та категорій.
Відповідно до Закону України «Про лікарські засоби» лікарський засіб – це будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох активних фармацевтичних інгредієнтів та допоміжних речовин), що має властивості та призначена для лікування або профілактики захворювань у людей, чи будь-яка речовина або комбінація речовин (одного або декількох активних фармацевтичних інгредієнтів та допоміжних речовин), яка може бути призначена для запобігання вагітності, відновлення, корекції чи зміни фізіологічних функцій у людини шляхом здійснення фармакологічної, імунологічної або метаболічної дії або для встановлення медичного діагнозу.
Отже, оскільки жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли Замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі лікарських засобів та критерії такого поділу, - вимога автора звернення розділити предмет закупівлі (специфікацію) на окремі лоти є, по суті, його власним (суб’єктивним) бажанням та ніяким чином не порушує принципи здійснення публічних закупівель, оскільки згідно з вимогами тендерної документації та Закону учасником закупівлі може бути як і виробник, так і постачальник товару.
Таким чином, вимога щодо розподілу предмета закупівлі (специфікації) даної Процедури закупівлі на окремі лоти є необґрунтованою.
Статус вимоги:
Відхилено