-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт вулиці Шухевича м. Умань Черкаської області, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.02.2022 № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану»
Завершена
552 862.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 3 317.17 UAH
мін. крок: 0.6% або 3 317.17 UAH
Період оскарження:
26.08.2022 09:47 - 01.09.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Відстань до АБЗ
Номер:
7353635eba0042ec8d76daf626d77119
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-26-001097-a.c2
Назва:
Відстань до АБЗ
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовнику.
Вимогами Оголошення вимагається надання підтверджуючих документів щодо наявності АБЗ на відстані не більше ніж 35 км. від місця виконання робіт за предметом закупівлі.
Виконання робіт з ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів регламентуються «Технічними правилами ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів» (ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 14.02.2012 № 54) (далі – Технічні правила).
Пунктом 6.7. Технічних правил регламентовано, що Температура певного виду асфальтобетонної суміші під час її укладання в ремонтну карту повинна відповідати зазначеній температурі. Температура суміші під час її укладання в ремонтну карту наведена у додатку 8 до цих Технічних правил, а саме: температура гарячої асфальтобетонної суміші під час її укладання в ремонтну карту повинна становити не нижче ніж плюс 120 Со .
Ми компанія з іншої області і маємо намір брати участь у даній закупівлі та можемо забезпечити якість і належну температуру асфальтобетонних сумішей при укладанні за допомогою застосування термобункера, у зв’язку з чим готові надати додатковий рік гарантії на виконані роботи.
Ми маємо договір постачання з атестованим АБЗ, який розташовано далі ніж 35 км від місця виконання робіт, що при застосуванні термобункера жодним чином не вплине на якість. Відпускна температура АБС при завантаженні становить від +158 до +160 Со. Термобункер оснащений дизельним пальником і автоматичним датчиком підтримання температури за допомогою підігріву.
Оскільки строк подання пропозиції дуже короткий, а для налагодження господарських відносин (укладання договорів, отримання документів тощо) потрібен час, вимога Замовника щодо наявності АБЗ на відстані 35 км. є дискримінаційною для нас, бо виключає з кола потенційних учасників.
Вимагаємо внести зміни до Оголошення з інформацією про можливість застосування АБЗ на відстані більшій ніж 35 км. від місця виконання робіт при умові застосування термобункера для підтримання температури АБС і при умові надання додаткового року гарантії на виконані роботи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.08.2022 13:07
Вирішення:
Добрий день! На Вашу вимогу, відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що розрахунок очікуваної вартості даного предмета закупівлі здійснено відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», збірник 18 «Благоустрій» Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи. Даними нормами вказаного збірника не передбачено застосування такого обладнання, як термобункер.
Також враховуючи, що даний поточний ремонт вулиці передбачає надання послуг з ямкового ремонту значної кількості ділянок різної площі по всій протяжності вулиці, додаткове застосування термобункеру, з використанням дизельного пальника, тривале транспортування на великі відстані асфальтобетонної суміші, яка буде використана під час надання послуг, може призвести до здороження послуги, а внаслідок підвищеного впливу вібрацій та коливання температур суміш може стати неоднорідною, що призведе до погіршення експлуатаційних характеристик дорожнього одягу.
Вимога щодо відстані від заводу-виробника асфальтобетонної суміші до місця надання послуг не носить дискримінаційних характер, оскільки в радіусі 35 км від об’єктів поточного ремонту вулиць знаходиться достатня кількість асфальтобетонних заводів в яких будь який виконавець може без проблем закупити необхідну для надання послуг сировину. При цьому звертаємо увагу, що вимоги встановлені до потужностей виробника, в той час як вимог до розташування самого надавача послуг відсутні, що жодним чином не звужує конкуренціє та не дискримінує учасників.
Враховуючи викладене вище, змушені відмовити Вам у задоволенні вимоги
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.09.2022 17:30
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація
Номер:
9de38369f9d04e30846da0aafdb6fe99
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-26-001097-a.a1
Назва:
Дискримінація
Вимога:
ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року встановлюють обмеження у часі та відстані транспортування асфальтобетонних сумішей. Зокрема п. 20.8.2 ДБН встановлює, що: «Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин…. Таблиця 20.2а – Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей: З капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь)- відстань транспортування не більше 150 км. З перехідним типом дорожнього одягу- відстань транспортування не більше 110 км. В межах населеного пункту- відстань транспортування не більше 75 км. Таким чином, ДБН В.2.3-4-2015 встановлює обмеження у відстані і часі перевезення асфальтобетонних сумішей з моменту їх випуску.
Ви вимагаєте максимальну відстань від АБЗ що не перевищує 35 км.
Це означає, що участь у закупівлі зможуть брати або конкретні учасники, які вже провадять основну діяльність у регіоні замовника і мають такий АБЗ чи договір з таким АБЗ, або ж замовник приводить до конкретного зацікавленого АБЗ що буде здійснювати поставку асфальтобетонних сумішей за закупівлями.
Це є дискримінація і порушення ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Тому вимагаємо внести зміни до Оголошення і встановити відстань і чс транспортування асфальтобетонної суміші як прописано в ДБН В.2.3-4-2015. Ми мажмо право вибрати будь який завод в рамках дозволених ДБН.
Не змушуйте звертатися до прокуратури, військової адміністрації та журналістів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.08.2022 11:20
Вирішення:
На Вашу вимогу, відповідно до частини сьомої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що згідно з Розділом 1 ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина ІІ. Будівництво» - дані норми встановлюють вимоги на проектування та будівництво нових і реконструкцію існуючих автомобільних доріг загального користування (далі –автомобільні дороги).
Норми не поширюються на відомчі (технологічні) автомобільні дороги, вулиці і дороги міст та інших населених пунктів, автомобільні дороги на приватних територіях.
Дана спрощена закупівля проводиться на закупівлю послуг з поточного ремонту вулиці комунальної власності Уманської міської територіальної громади, тому вищевказані будівельні норми не стосуються виконання поточного ремонту даної вулиці.
Поточний ремонт вулиці передбачає надання послуг з ямкового ремонту значної кількості ділянок різної площі по всій протяжності вулиці.
Тому з метою недопущення тривалого транспортування на великі відстані асфальтобетонної суміші, яка буде використана під час надання послуг, що може призвести до підвищеного впливу вібрацій та коливання температур, внаслідок чого суміш може стати неоднорідною та призведе до погіршення експлуатаційних характеристик дорожнього одягу замовником прийнято рішення, що відстань від заводу-виробника асфальтобетонної суміші до місця проведення робіт не повинна перевищувати 35 км.
Така вимога не носить дискримінаційних характер, оскільки в радіусі 35 км від об’єктів поточного ремонту вулиць знаходиться достатня кількість асфальтобетонних заводів в яких будь-який виконавець може без проблем закупити необхідну для надання послуг сировину. При цьому звертаємо увагу, що вимоги встановлені до потужностей виробника, в той час як вимог до розташування самого надавача послуг відсутні, що жодним чином не звужує конкуренцію та не дискримінує учасників.
Враховуючи викладене вище, змушені відмовити Вам у задоволенні вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.09.2022 14:52