• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015:15110000-2 - М’ясо (Лот 1 - м’ясо яловиче (ДК 021:2015:15111100-0 – Яловичина); філе куряче (ДК 021:2015:15112130-6 - Курятина); м'ясо свинини (ДК 021:2015:15113000-3 – Свинина), місце поставки товару: Дошкільний навчальний заклад с. Давидів Давидівської сільської ради Львівська область, Львівський район, с. Давидів, вул. Галицька 5; Лот 2 - м’ясо яловиче (ДК 021:2015:15111100-0 – Яловичина); філе куряче (ДК 021:2015:15112130-6 - Курятина); м'ясо свинини (ДК 021:2015:15113000-3 – Свинина), місце поставки товару: Дошкільний навчальний заклад с. Чишки Давидівської сільської ради Львівська область Львівський район с. Чишки вулиця Данила Галицького 62А; Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) с. Пасіки-Зубрицькі Давидівської сільської ради, Львівська область, Львівський район, с. Пасіки-Зубрицькі, вулиця Незалежності 6)

Завершена

327 250.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 782.50 UAH
Період оскарження: 25.08.2022 17:25 - 06.09.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

порушення норм чинного законодавства

Номер: 764ce60a271d4ce3a33a47c8ce3fd9a7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-25-008947-a.b3
Назва: порушення норм чинного законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику! За результатами проведення Вами кваліфікації тендерних пропозицій, Учасник ФОП Поронюк Богдан Юрійович був визначений переможцем даної процедури закупівлі. Повідомляємо, що тендерна пропозиція даного Учасника містить недоліки, які суттєво впливають на відповідність його тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації, а саме: Згідно з ч.4 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасники надають наступні документи: «Скан-копія з оригіналу сертифікату на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008 IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT)) та безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT)), (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством закредитації України, на ім’я Учасника, дійсні на момент подання тендерної пропозиції, що мають включати реалізацію, постачання та транспортування продуктів харчування охолоджених та/або заморожених. У разі використання послуг перевезення - Учасник додатково подає скан- копію з оригіналу сертифікату на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів щодо експедиції, постачання та транспортування продуктів харчування охолоджених та/або заморожених (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я перевізника , та дійсний на момент подання тендерної пропозиції.». Згідно п.1 Додатку 1 до Тендерної документації, Вами вимагалось надання, зокрема, наступного документу: «На підтвердження дотримання умов перевезення товару, учасник повинен надати документ, виданий органом із сертифікації (акредитованим Національним агентством з акредитації України), на ім’я учасника або перевізника щодо кількості та найменувань транспортних засобів із зазначенням температурного режиму, відповідно до яких проведено сертифікацію та надано сертифікати щодо постачання та транспортування.Отож, як вбачається з даною пункту, Учасники мали надати вищенаведену довідку з зазначенням даних про сертифікати щодо постачання та транспортування, які Замовник вимагав надати у складі пропозиції, а саме: (ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008 IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT)) та безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT)), (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Звертаємо вашу увагу, що у складі своєї тендерної пропозиції Учасник ФОП Поронюк Богдан Юрійович надав документ «21.Довідка органу сертифікації про температурний режим авто.pdf». Згідно відомостей,що містяться у даному документі вбачається, що Дана довідка видана на відповідність вимогам:ДСТУ ISO 9001:2015 ( ISO 9001:2015, IDT) “Системи управління якістю. Вимоги”,ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якихорганізацій харчового ланцюга”,ДСТУ ISO 14001:2015 ( ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодозастосовування». Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиціїФОП Поронюк Богдан Юрійович містяться наступні сертифікати ISO: «51.Сертифікат ДСТУ ISO 22000.pdf», «50.Сертифікати ДСТУ ISO 14001.pdf» та «49.Сертифікати ДСТУ ISO 9001 (1).pdf.». Згідно інформації, що зазначена у документі «51.Сертифікат ДСТУ ISO 22000.pdf» вбачається, що даний сертифікат виданий щодо відповідності системи управлінням безпечністю харчових продуктів Учасника Поронюк Богдан Юрійович згідно з ДСТУ ISO22000:2019 (ISO22000:2018,IDT) в той час, коли документ «21. Довідка органу сертифікації про температурний режим авто.pdf» не містить інформації про вищезгаданий сертифікат, що є суттєвим порушенням та прямою підставою для відхилення тендерної пропозиції даного Учасника. Отож, як вбачається з вищенаведеного, Тендерна пропозиція Учасника Поронюк Богдан Юрійовичне відповідає вимогам, передбаченим Тендерною документацією, містить суттєві помилки, які мали б слугувати підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Не зробивши цього, Замовник грубо порушив норми чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця даної процедури закупівлі та проведення подальшої кваліфікації в суворій відповідності до чинного законодавства. У разі відсутності будь-яких дій зі сторони замовника щодо усунення протиправних рішень змушені будемо звертатись до Постійно діюча адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель за захистом своїх охоронюваних та гарантованих законом прав та інтересів як сумлінного суб’єкта господарювання з багаторічним досвідом роботи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, на Вашу вимогу повідомляємо наступне: На підтвердження дотримання умов перевезення товару, учасник повинен надати документ, виданий органом із сертифікації (акредитованим Національним агентством з акредитації України), на ім’я учасника або перевізника щодо кількості та найменувань транспортних засобів із зазначенням температурного режиму, відповідно до яких проведено сертифікацію та надано сертифікати щодо постачання та транспортування. На дану вимогу Учасником ФОП Поронюк Б.Ю. надано документ - 21.Довідка органу сертифікації про температурний режим авто, яка видана органом сертифікації «Євростандартсертифікація» 30 жовтня 2020 року та містить інформацію: ФОП Поронюк Богдан Юрійовичу видано сертифікати, від 30.10.2020 р: - ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), № 8О120.СЯМ.011.01-20 - ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), № 8О120.СЕМ.002.01-20 -ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), № 8О120.СУБХПХЛ.025.01-20 Зважаючи на те, що згідно Наказу №340 від 31 жовтня 2019 року «Про прийняття та скасування національних стандартів» на заміну ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу прийнято національний стандарт ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), наданий у складі пропозиції ФОП Поронюка Б.Ю. сертифікат (ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT) виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством закредитації України, на ім’я Учасника, дійсний на момент подання тендерної пропозиції, включає реалізацію, постачання та транспортування продуктів харчування охолоджених та/або заморожених, повністю відповідає Закону та вимогам Замовникам. Згідно Наказу №340 від 31 жовтня 2019 року «Про прийняття та скасування національних стандартів» з 01 липня 2021 року скасована чинність національних стандартів ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга (ISO 22000:2005, IDT). Отже, Вашу вимогу щодо порушення норми чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо безпідставною.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

порушення норм чинного законодавства

Номер: 0c4aad2c69bd4097be4b1f2d4ecbb7c6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-25-008947-a.b2
Назва: порушення норм чинного законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику! За результатами проведення Вами кваліфікації тендерних пропозицій, Учасник ФОП Поронюк Богдан Юрійович був визначений переможцем даної процедури закупівлі. Повідомляємо, що тендерна пропозиція даного Учасника містить недоліки, які суттєво впливають на відповідність його тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації, а саме: Згідно з ч.4 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасники надають наступні документи: «Скан-копія з оригіналу сертифікату на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008 IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT)) та безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT)), (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством закредитації України, на ім’я Учасника, дійсні на момент подання тендерної пропозиції, що мають включати реалізацію, постачання та транспортування продуктів харчування охолоджених та/або заморожених. У разі використання послуг перевезення - Учасник додатково подає скан- копію з оригіналу сертифікату на систему управління якістю та безпечністю харчових продуктів щодо експедиції, постачання та транспортування продуктів харчування охолоджених та/або заморожених (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT)), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я перевізника , та дійсний на момент подання тендерної пропозиції.». Згідно п.1 Додатку 1 до Тендерної документації, Вами вимагалось надання, зокрема, наступного документу: «На підтвердження дотримання умов перевезення товару, учасник повинен надати документ, виданий органом із сертифікації (акредитованим Національним агентством з акредитації України), на ім’я учасника або перевізника щодо кількості та найменувань транспортних засобів із зазначенням температурного режиму, відповідно до яких проведено сертифікацію та надано сертифікати щодо постачання та транспортування.Отож, як вбачається з даною пункту, Учасники мали надати вищенаведену довідку з зазначенням даних про сертифікати щодо постачання та транспортування, які Замовник вимагав надати у складі пропозиції, а саме: (ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008 IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT)) та безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT)), (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Звертаємо вашу увагу, що у складі своєї тендерної пропозиції Учасник ФОП Поронюк Богдан Юрійович надав документ «21.Довідка органу сертифікації про температурний режим авто.pdf». Згідно відомостей,що містяться у даному документі вбачається, що Дана довідка видана на відповідність вимогам:ДСТУ ISO 9001:2015 ( ISO 9001:2015, IDT) “Системи управління якістю. Вимоги”,ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT) “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якихорганізацій харчового ланцюга”,ДСТУ ISO 14001:2015 ( ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодозастосовування». Повідомляємо, що у складі тендерної пропозиціїФОП Поронюк Богдан Юрійович містяться наступні сертифікати ISO: «51.Сертифікат ДСТУ ISO 22000.pdf», «50.Сертифікати ДСТУ ISO 14001.pdf» та «49.Сертифікати ДСТУ ISO 9001 (1).pdf.». Згідно інформації, що зазначена у документі «51.Сертифікат ДСТУ ISO 22000.pdf» вбачається, що даний сертифікат виданий щодо відповідності системи управлінням безпечністю харчових продуктів Учасника Поронюк Богдан Юрійович згідно з ДСТУ ISO22000:2019 (ISO22000:2018,IDT) в той час, коли документ «21. Довідка органу сертифікації про температурний режим авто.pdf» не містить інформації про вищезгаданий сертифікат, що є суттєвим порушенням та прямою підставою для відхилення тендерної пропозиції даного Учасника. Отож, як вбачається з вищенаведеного, Тендерна пропозиція Учасника Поронюк Богдан Юрійовичне відповідає вимогам, передбаченим Тендерною документацією, містить суттєві помилки, які мали б слугувати підставою для відхилення його тендерної пропозиції. Не зробивши цього, Замовник грубо порушив норми чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця даної процедури закупівлі та проведення подальшої кваліфікації в суворій відповідності до чинного законодавства. У разі відсутності будь-яких дій зі сторони замовника щодо усунення протиправних рішень змушені будемо звертатись до Постійно діюча адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель за захистом своїх охоронюваних та гарантованих законом прав та інтересів як сумлінного суб’єкта господарювання з багаторічним досвідом роботи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, на Вашу вимогу повідомляємо наступне: На підтвердження дотримання умов перевезення товару, учасник повинен надати документ, виданий органом із сертифікації (акредитованим Національним агентством з акредитації України), на ім’я учасника або перевізника щодо кількості та найменувань транспортних засобів із зазначенням температурного режиму, відповідно до яких проведено сертифікацію та надано сертифікати щодо постачання та транспортування. На дану вимогу Учасником ФОП Поронюк Б.Ю. надано документ - 21.Довідка органу сертифікації про температурний режим авто, яка видана органом сертифікації «Євростандартсертифікація» 30 жовтня 2020 року та містить інформацію: ФОП Поронюк Богдан Юрійовичу видано сертифікати, від 30.10.2020 р: - ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), № 8О120.СЯМ.011.01-20 - ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), № 8О120.СЕМ.002.01-20 -ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), № 8О120.СУБХПХЛ.025.01-20 Зважаючи на те, що згідно Наказу №340 від 31 жовтня 2019 року «Про прийняття та скасування національних стандартів» на заміну ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу прийнято національний стандарт ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), наданий у складі пропозиції ФОП Поронюка Б.Ю. сертифікат (ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT) виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством закредитації України, на ім’я Учасника, дійсний на момент подання тендерної пропозиції, включає реалізацію, постачання та транспортування продуктів харчування охолоджених та/або заморожених, повністю відповідає Закону та вимогам Замовникам. Згідно Наказу №340 від 31 жовтня 2019 року «Про прийняття та скасування національних стандартів» з 01 липня 2021 року скасована чинність національних стандартів ДСТУ ISO 22000:2007 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга (ISO 22000:2005, IDT). Отже, Вашу вимогу щодо порушення норми чинного законодавства України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» вважаємо безпідставною.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги

Номер: 3a4e6b0a30af4417b119342db645ef1a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-25-008947-a.c1
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до вимог Тендерної документації, Вами вимагається надання Учасниками наступних документів: Скан-копія з оригіналу сертифікату на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008 IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT)) та безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT)), (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсні на момент подання тендерної пропозиції, що мають включати реалізацію, постачання та транспортування продуктів харчування охолоджених та/або заморожених. Звертаємо вашу увагу, що вищезазначені сертифікати НЕ можуть містити у собі інформацію щодо реалізації, постачання та транспортування продуктів харчування охолоджених та/або заморожених, оскільки при їх оформленні вказується інформація по КВЕДах, а такого КВЕДу, згідно чинного законодавства, не існує. Вимагаємо видалити вищезгадану вимогу, оскільки її виконання є неможливим для усіх суб’єктів господарювання, які матимуть намір взяти участь у даних торгах. Також Тендерна документація містить вимогу щодо наступного: На підтвердження наявності в учасника потужностей, необхідних для виробництва та/або зберігання товару, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати скан-копію або копію, завірену Учасником, акту обстеження потужності Учасника Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба), складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин, за формою встановленою Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 08.08.2019 №447 складеного не раніше 12 місяців. Повідомляємо, що дана вимога є незаконною, дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі з огляду на наступне: Правові та організаційні засади, основні принципи і порядок здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, повноваження органів державного нагляду (контролю), їх посадових осіб і права, обов'язки та відповідальність суб'єктів господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю), в тому числі при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) у сфері захисту прав споживачів, визначаються Законом України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». Відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» діяльність органів державного нагляду (контролю) щодо виявлення порушень вимог законодавства суб'єктами господарювання та забезпечення інтересів суспільства, зокрема належної якості продукції, робіт та послуг є державним наглядом (контролем). При цьому, заходи державного нагляду (контролю) – планові та позапланові заходи, які здійснюються у формі перевірок, ревізій, оглядів, обстежень та в інших формах, визначених законом. Законом «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» встановлено, що планові заходи здійснюються відповідно до річних планів, що затверджуються органом державного нагляду (контролю) не пізніше 1 грудня року, що передує плановому. Підстави для здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) визначаються статтею 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності». Під час проведення позапланового заходу з’ясовуються лише ті питання, необхідність перевірки яких стала підставою для здійснення цього заходу, з обов’язковим зазначенням цих питань у посвідченні (направленні) на проведення заходу державного нагляду (контролю). Відповідно до статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» однією з підстав для проведення позапланового заходу державного нагляду (контролю) є звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави, з додаванням документів чи їх копій, що підтверджують такі порушення (за наявності). Позаплановий захід у такому разі здійснюється територіальним органом державного нагляду (контролю) за наявністю погодження центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у відповідній сфері державного нагляду (контролю), або відповідного державного колегіального органу. За результатами здійснення планового або позапланового заходу посадова особа органу державного нагляду (контролю) складає акт перевірки. Також повідомляємо, що позапланове обстеження теж не проводилася, оскільки жодних звернень на нас у Держпродспоживслужбу не надходило. Також, зазначаємо, що в умовах воєнного стану отримання таких документів дуже ускладнене, а відповідно до Постанови КМУ від 28 лютого №165 «Деякі питання реалізації прав, свобод і законних інтересів фізичних та юридичних осіб» була введена зупинка строків надання адміністративних послуг та видачі документів дозвільного характеру. Так, включивши згадану вимогу до Тендерної документації Замовник не дотримався вимоги вставленої частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно із якою тендерна документація не повинна містити, зокрема вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушив принципи здійснення закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Практика АМКУ щодо даного питання: Рішення №5026-р/пк-пз від 05.07.2022. Отож, з огляду на вищенаведене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, усунути дискримінаційні вимоги, що обмежують коло потенційних учасників торгів та порушують наші законні права та інтереси як потенційного учасника даної процедури закупівлі. У разі відсутності змін до вказаних документів будемо змешені звертатись до АМКУ за захистом свого права на участь у закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику. Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» , Замовник може вимагати від учасників, у тому числі, і сертифікати, які підтверджують відповідність предмета закупівлі екологічним чи іншим характеристикам, установленим у тендерній документації. Тобто Закон передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати. Вимога щодо надання учасником Сертифікатів на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001:2009 (ISO 9001:2008 IDT) та/або ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015. IDT)) та безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018. IDT)), (ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) видані органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, дійсні на момент подання тендерної пропозиції, що мають включати реалізацію, постачання та транспортування продуктів харчування охолоджених та/або заморожених встановлена замовником з метою підтвердження технічних і якісних характеристик предмета закупівлі. Законом № 771 (ст.20) передбачено, що оператори ринку зобов’язані:  забезпечувати дотримання вимог цього Закону щодо гігієнічних вимог до харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу;  розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, осіб, які є відповідальними за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів;  забезпечувати виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів стосовно окремих показників якості тощо. ДСТУ ISO 22000:2019 Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT) 1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ Цей стандарт установлює вимоги до системи керування безпечністю харчових продуктів (СКБХП), які дають змогу організації, безпосередньо чи опосередковано залученій до харчового ланцюга: a) планувати, запроваджувати, використовувати, підтримувати й оновлювати СКБХП, надаючи продукти та послуги, які в разі використання за призначеністю є безпечними; b) демонструвати відповідність застосовним законодавчим та регуляторним вимогам до безпечності харчових продуктів; c) визначати й оцінювати взаємно узгоджені вимоги замовників та демонструвати відповідність їм; d) результативно інформувати про проблеми безпечності харчових продуктів заінтересовані сторони в межах харчового ланцюга; e) забезпечувати відповідність організації своїй заявленій політиці щодо безпечності харчових продуктів; f) демонструвати таку відповідність доречним заінтересованим сторонам; g) прагнути сертифікації або реєстрації своєї СКБХП зовнішньою організацією або провадити самооцінювання чи самодекларування відповідності цьому стандарту. ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) 1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту- загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає. Примітка 1. У цьому стандарті терміни «продукція» чи «послуга» поширюють лише на продукцію та послуги, які призначено для замовника чи які потребує замовник. ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) 1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може ви¬користовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Цей стандарт призначено для застосування організацією, яка прагне керувати своїми екологічними зобов’язаннями на систематичній основі, що сприятиме екологічному складникові сталого розвитку. Цей стандарт допоможе організації досягти запланованих результатів своєї системи екологічного управління, які будуть корисними для довкілля, для самої організації та зацікавлених сторін. Результати системи екологічного управління, які організація планує в своїй екологічній політиці, стосуються: — підвищення екологічної дієвості; — виконання обов’язкових для дотримування відповідності вимог; — досягнення екологічних цілей. Цей стандарт застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічної дієвості. Цей стандарт може бути використано в цілому чи частково задля того, щоб систематично поліп¬шувати екологічне управління. Проте, твердження щодо відповідності цьому стандарту не є прийнятним, якщо всі його вимоги не буде охоплено системою екологічного управління організації та їх не буде виконано без винятку. Отже, інформація в сертифікатах вказується не по КВЕДах, а за сферою застосування в діяльності і встановлена замовником з метою підтвердження технічних і якісних характеристик предмета закупівлі. Отримати вище перелічені сертифікати має можливість будь хто з учасників. Також варто зауважити, що АМКУ у своїх рішеннях щодо даних сертифікатів на стороні Замовників. Окрім того, ви не довели та документально не підтвердили НЕМОЖЛИВІСТЬ виконання вказаної умови тендерної документації. Проте, додатково повідомляємо, що з даного приводу будуть внесені окремі зміни та уточнення до тендерної документації. По другому питанню. 31 жовтня 2018 року постановою Кабінету Міністрів України № 896 затверджено «Порядок визначення періодичності здійснення планових заходів державного контролю відповідності діяльності операторів ринку (потужностей) вимогам законодавства про харчові продукти, корми, здоров’я та благополуччя тварин, які здійснюються Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, та критерії, за якими оцінюється ступінь ризику від її провадження» Планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: -з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; -з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; -із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; -з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки; -з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться. Відповідно до частини 3 статті 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» - заходи державного контролю здійснюються без попередження (повідомлення) оператора ринку, крім аудиту та інших випадків, коли таке попередження є необхідною умовою забезпечення ефективності державного контролю. Аудит постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, проводиться за умови повідомлення оператора ринку не пізніше ніж за три робочі дні до здійснення такого заходу. Відповідно до частини 4 статті 18 Закону України «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров'я та благополуччя тварин» - заходи державного контролю можуть здійснюватися позапланово у разі виявлення невідповідності або появи обґрунтованої підозри щодо невідповідності, а також в інших встановлених законом випадках. Згідно із частиною 1 статті 6 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності», однією з підстав для здійснення позапланових заходів є: -подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням. Відповідно до Наказу МОЗУ від 07.06.2022 року № 969 упродовж періоду воєнного стану, попри загальний мораторій на перевірки, дозволено здійснення позапланових заходів державного нагляду (контролю) в окремих напрямках. Зокрема у сфері санітарного законодавства, санітарного та епідемічного благополуччя населення. Підставами для здійснення позапланових перевірок у сфері санітарного законодавства згідно з затвердженим Переліком є: подання суб’єктом господарювання письмової заяви до Держпродспоживслужби про здійснення позапланового заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням. Саме враховуючи вище вказані вимоги Постанови КМУ, в тендерній документації була передбачена така вимога . Отримати акт обстеження може будь-хто з учасників, Ви не довели та документально не підтвердили НЕМОЖЛИВІСТЬ виконання вказаної умови тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.09.2022 10:01