• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015:38430000-8 Детектори та аналізатори 6 лотів: Лот№1 Гематологічний автоматичний аналізатор 5 Diff -1 шт; ( НК 024:2019-35476 ) Лот№ 2 Гематологічний 3-Diff аналізатор – 6 шт; ( НК 024:2019-35476) Лот №3 Автоматичний біохімічний аналізатор – 2 шт; ( НК 024:2019-56669) Лот №4 Напівавтоматичний сечовий аналізатор – 6 шт; ( НК 024:2019-35774 ) Лот №5 Автоматичний аналізатор електролітів- 1 шт; ( НК 024:2019-30847 ) Лот №6 Імунохемілюмінісцентний аналізатор – 1шт; ( НК 024:2019-36223 )

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни) Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад на українську мову. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Місцезнаходження: Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, 76018, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 17 Категорія замовника: згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. КОД ЄДРПОУ 42352786

Завершена

8 213 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 064.50 UAH
Період оскарження: 25.08.2022 16:36 - 22.09.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Аномально низька ціна тендерної пропозиції по відношенню до ціни його первинної пропозиції

Номер: 2cf00ecaee784141a1f1243471148eb3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-25-008267-a.b5
Назва: Аномально низька ціна тендерної пропозиції по відношенню до ціни його первинної пропозиції
Вимога:
Шановний Замовник, просимо надати роз’яснення з наступного питання. Відповідно до пункту 3 частини 1 статті 1 Закону «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) аномально низька ціна тендерної пропозиції — ціна / приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни / приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та / або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни / приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Відповідно до абзацу 2 ч. 14 ст. 29 Закону замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Крім того, відповідно до абз. 7 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом визначеного строку. Строк для надання обґрунтування аномальної ціни встановлений абз. 1 ч. 14 ст. 29 Закону та становить один робочий день з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції (електронного аукціону). Як бачимо Учасник ФОП ПИВОВАР СТАНІСЛАВ ЮРІЙОВИЧ маючи первинну пропозицію з найвищою ціною 507 000,00 грн. знизив її до 233 276,00 грн. в результаті чого його цінова пропозиція була визнана найбільш економічно вигідною, що є порушенням пункту 3 частини 1 статті 1 Закону. Враховуючи неведене просимо повідомити чи була визнана пропозиція Учасник ФОП ПИВОВАР СТАНІСЛАВ ЮРІЙОВИЧ такою яка є аномально низькою в розумінні пункту 3 частини 1 статті 1 Закону? І чи були надані пояснення Учасник ФОП ПИВОВАР СТАНІСЛАВ ЮРІЙОВИЧ щодо такою аномально низької ціни по відношенню до ціни його первинної пропозиції?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до тендерної документації Розділу Оцінка тендерної пропозиції п.1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота) у разі проведення закупівлі по лотам. Користуючись роз’яснення Prozorro інфобок робим висновок, що замовнику нічого не доведеться розраховувати самостійно, адже це за нього зробить система. Також система підсвітись в потрібний момент повідомлення про те, що пропозиція Постачальника N є аномально низькою. Отже пропозиція Учасника ФОП Пивовар С.Ю. не визначена системою аномально низькою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційні вимоги

Номер: b2245d6bb7c54172a1650b2dedd22818
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-25-008267-a.b2
Назва: Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику. Згідно вимог ТД Додатку 1 4. Дійсне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників видане працівникам Учасника. Обладнання, на яке оголошена закупівля, не відноситься до обладнання підвищеної небезпеки, яке зазначено в Постанові КМУ ,Перелік від 03.02.2021 № 77, «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України». Тому просимо видалити вимогу в Додатку 1 про надання посвідчень з охорони праці.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу від 02.09.2022року, до закупівлі (ID UA-2022-08-25-008267-a) відповідно до тендерної документації Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції у підпункті 1.10. зазначено що у разі незмоги надати, хоча б одного з документів визначених в цій документації, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Умови тендерної документації

Номер: fc7164857f504c518da87e117dafaa62
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-25-008267-a.c1
Назва: Умови тендерної документації
Вимога:
Згідно Статті 16. Кваліфікаційні критерії Закону України "Про публічні закупівлі" 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції Я, як ФОП без найманих працівників, не повинен сам себе інструктувати з питань охорони праці і не повинен мати посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників. До того ж в даній закупівлі закуповуються товари, а не роботи чи послуги. Виходячи з вищенаведеного, прошу виключити з ТД вимогу " 4. Дійсне посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці працівників видане працівникам Учасника."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник!На вашу вимогу від 01.09.2022року, до закупівлі (ID UA-2022-08-25-008267-a) відповідно до Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції у підпункті 1.10. визначено що у разі незмоги надати, хоча б одного з документів визначених в цій документації, учасник має надати пояснення з посиланням на норми діючого законодавства, які містять обґрунтування підстав ненадання вказаних документів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірна прекваліфікація та допущення учасника до аукціону

Номер: 476b155fe30b4585b6da97a42cd593aa
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-25-008267-a.c3
Назва: Неправомірна прекваліфікація та допущення учасника до аукціону
Вимога:
Учасник ТОВ «Систем профі» на Лот №4 -Напівавтоматичний сечовий аналізатор запропонував аналізатори сечі CITOLAB READER 300 від виробника DFI Co., Ltd, Корея. Згідно медико-технічних вимог до Лота №4 -Напівавтоматичний сечовий аналізатор, замовник вимагає «Наявність у виробника контрольного матеріалу людського походження 2-х рівнів, у паспорті якого зазначена запропонована модель приладу (надати інструкцію та паспорт).», на що учасник в таблиці відповідності зазначає «Так. Керівництво з експлуатації стор. 141) В складі пропозиції надано інструкцію та паспорт. Стор.172-175.» На стор. 141 є інформація щодо контролів від сторонніх виробників Quantrimetrix, Thermo SCIENTIFIC та Bio-Rad і жодної інформації про наявність у виробника аналізатора DFI Co., Ltd, Корея контрольного матеріалу людського походження 2-х рівнів, у паспорті якого зазначена запропонована модель приладу. На стор.172-175 пропозиції надано паспорт на продукт Liquichek Urinalysis Control від стороннього виробника Bio-Rad, в якому відсутня інформація щодо аналізатору сечі CITOLAB READER 300 від виробника DFI Co., Ltd, Корея. На підставі вищевикладеного, пропозиція Учасника ТОВ «Систем профі» підлягає дискваліфікації як така, що не відповідає медико-технічним вимогам замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник ТОВ «Систем профі» на лот №4- напівавтоматичний сечовий аналізатор, запропонував аналізатор CITOLAB READER 300, на сторінці 141 вказано, що до даного аналізатора застосовують, контроль аналiзу сечi Bio-Rad qUAntify Plus. На сторінці 174 вказано про біологічне (людське) походження контрольного матеріалу Liquichek «Urinalysis Control Levels 1 and 2 (Piвень 1 та 2)» виробництва Bio-Rad . Учасником надано авторизацiйний лист виробника про вiдповiднiсть аналiзаторiв, назву якого зазначено в паспортi контрольного матерiалу на сторінці 176-177.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірна прекваліфікація та допущення учасника до аукціону

Номер: 7743622651ea4ff48845b8309e322575
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-25-008267-a.c4
Назва: Неправомірна прекваліфікація та допущення учасника до аукціону
Вимога:
Учасник ТОВ «МЕД-ДІАГНОСТИКА» на Лот №4 -Напівавтоматичний сечовий аналізатор запропонував аналізатори сечі CITOLAB READER 300 від виробника DFI Co., Ltd, Корея. Згідно медико-технічних вимог до Лота №4 -Напівавтоматичний сечовий аналізатор, замовник вимагає «Наявність у виробника контрольного матеріалу людського походження 2-х рівнів, у паспорті якого зазначена запропонована модель приладу (надати інструкцію та паспорт).», на що учасник в таблиці відповідності зазначає «Так. Інформація про підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі стор.25 (Керівництво з експлуатації стор. 22) В складі пропозиції надано інструкцію та паспорт Стор.59-62» На стор.25 є інформація щодо контролів від сторонніх виробників Quantrimetrix, Thermo SCIENTIFIC та Bio-Rad і жодної інформації про наявність у виробника аналізатора DFI Co., Ltd, Корея контрольного матеріалу людського походження 2-х рівнів, у паспорті якого зазначена запропонована модель приладу. На стор.59-62 пропозиції учасника надано паспорт на продукт Liquichek Urinalysis Control від стороннього виробника Bio-Rad, в якому відсутня інформація щодо аналізатору сечі CITOLAB READER 300 від виробника DFI Co., Ltd, Корея. На підставі вищевикладеного, пропозиція Учасника ТОВ «МЕД-ДІАГНОСТИКА» підлягає дискваліфікації як така, що не відповідає медико-технічним вимогам замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник ТОВ «МЕД-ДІАГНОСТИКА» на лот №4- напівавтоматичний сечовий аналізатор, запропонував аналізатор CITOLAB READER 300, на сторінці 25 вказано, що до даного аналізатора застосовують, контроль аналiзу сечi Bio-Rad qUAntify Plus. На сторінці 61 вказано про біологічне (людське) походження контрольного матеріалу Liquichek «Urinalysis Control Levels 1 and 2 (Piвень 1 та 2)» виробництва Bio-Rad . Учасником надано авторизацiйний лист виробника про вiдповiднiсть аналiзаторiв, назву якого зазначено в паспортi контрольцого матерiалу на сторінці 57-58.
Статус вимоги: Відхилено