-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
33600000-6 Фармацевтична продукція
На підставі Закону України «Про затвердження Указу Президента України від 24.02.2022р. №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» зі змінами, що в свою чергу є надзвичайним, невідворотним та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, відповідно до Постанови КМУ №169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28 лютого 2022 року зі змінами.
Завершена
237 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 376.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 376.00 UAH
Період оскарження:
25.08.2022 15:50 - 31.08.2022 14:41
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо протоколу рішення
Номер:
b800b363561c453b9c14979432f7794a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-25-007598-a.b1
Назва:
Вимога щодо протоколу рішення
Вимога:
25 серпня 2022 року Козелецьким геріатричним пансіонатом було розпочато спрощену закупівлю по предмету ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція(ЛІКИ).
Кінцевий строк подання пропозицій було встановлено на 03 вересня 2022 року.
05 вересня 2022 року відбувся аукціон, в результаті якого було встановлено, що для участі у даній спрощеній закупівлі свої пропозиції подали наступні учасники: ФОП Рудник З.С. та ТОВ «Добрий лікар».
07 вересня 2022 року в електронній системі закупівель Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції ФОП Рудник З.С. та оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 07 вересня 2022 року.
Ознайомившись із вказаним протоколом, ФОП Рудник З.С. не погоджується з його змістом та вимагає скасувати рішення, що в ньому зафіксовані. Така позиція ґрунтується на наступному:
1. Відповідно до пункту 1 Протоколу, Замовник зазначає наступне: «в деяких медичних препаратах не зазначено дозування діючої речовини у складі препарату, яке було прописано медико-технічними вимогами, що унеможливлює ідентифікувати його, як саме той медичний препарат, який потрібен.
1. Диклоберл р-н 75 мг. Амп. 3 мл №5 (R);
2. Мукалтин таб. 50 мг. №30 конт;
3. Німід гран. 100 мг./2г саше №3;
4. Полімік таб. в/о 700 мг №10 Бл.;
5. Септефрил табл. 0,2 мг №10 (10х1);
6. Серрата табл. в/о кишковор. 10мг. №150 (30х5) стрип;
7. Синафлан мазь 0,025% 15г.;
8. Троксевазин гель 2% туба 40г.» .
ФОП Рудник З.С. категорично не погоджується із даним твердженням Замовник, оскільки у складі пропозиції ФОП Рудник З.С. містяться документи про якість запропонованого товару (на кожну позицію), у яких міститься інформація про дозування діючої речовини у складі препарату. Більше того, зазначена інформація міститься так само і в назві конкретної позиції.
Додатково вважаємо за необхідне наголосити на тому, що вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або додатками до нього, у жодному пункті цих документів не передбачено необхідності зазначення у будь-якому документі детальної інформації про дозування діючої речовини у складі препарату.
Наголошуємо, що інформація про дозування діючої речовини вичерпано викладена у документах про якість кожної з позицій запропонованого товару.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо від Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Рудник З.С., зокрема у цій частині.
2. Відповідно до пункту 2 Протоколу, Замовник зазначає наступне: «В медичному препараті «Сальбутамол аероз. д/інг 100 мкг/ дозу 200 Д без фреон» який був прописаний в медико-технічних вимогах Учасником не зазначено, що запропонований ними медичний препарат не містить фреону, тобто цей препарат не відповідає медико-технічним вимогам зазначених торгів».
Пунктом 76 Додатку 3 до Оголошення Замовником передбачено закупівлю зокрема: «Сальбутамол аероз.д / інг.100мкг / дозу 200Д без.фреон. ***».
На виконання вищезазначеного, ФОП Рудник З.С. було надано заповнений Додаток 3, де за позицією 76 міститься інформація про «Сальбутамол аероз.д / інг.100мкг / дозу 200Д без.фреон.» чим у повній мірі було виконано вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оскільки там зазначена інформація про відсутність у складі даного лікарського засобу фреону.
Додаткових вимог про необхідність підтвердження відомостей про відсутність у складі даного засобу такої речовини як фреон, в Оголошенні або його додатках немає.
Наголошуємо, що у запропонованому лікарському засобі не міститься фреону, вказану інформацію замовник додатково може встановити цей факт у відкритих джерелах, у тому числі в реєстрі лікарських засобів.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо від Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Рудник З.С., зокрема у цій частині.
3. Відповідно до пункту 3 Протоколу, Замовник зазначає наступне: «Медичний препарат Трипліксам таб в/о 10мг/2,5мг/10мг №30 в кількості 5 упаковок, який був прописаний в медико-технічних вимогах, запропонований Учасником в меншій кількості , а саме: Трипліксам таб в/о 10мг/2,5мг/10мг №10 в кількості 5 упаковок».
Пунктом 88 Додатку 3 до Оголошення Замовником передбачено закупівлю зокрема: «ТРИПЛІКСАМ таб в/о 10мг/2,5мг/10мг №30».
На виконання вищезазначеного, ФОП Рудник З.С. було надано заповнений Додаток 3, де за позицією 88 міститься інформація про «ТРИПЛІКСАМ таб в/о 10мг/2,5мг/10мг №30» чим у повній мірі було виконано вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, оскільки там зазначена інформація про вірну кількість саме – №30.
Наголошуємо, що пропозиція ФОП Ружник З.С. повністю відповідає вимогам Оголошення та додатків до нього.
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо від Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Рудник З.С., зокрема у цій частині.
Додатково Замовником в Протоколі вказана інформація про те, що пропозиція ФОП Рудник З.С. не містить кваліфікованого електронного підпису. Наголошуємо, що вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не встановлено взагалі необхідності накладення електронного підпису, тим більше не деталізовано інформації про те, яким саме має бути цей підпис – КЕПом (кваліфікованим електронним підписом) або УЕПом (удосконаленим електронним підписом).
При цьому, Замовником не враховано норми Постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 березня 2022 р. № 300» №617 від 24 травня 2022 року, якою було продовжено дію і правомірність накладення удосконалених електронних підписів. Таким чином, Кабінет Міністрів України постановив продовження використання удосконаленого електронного підпису (УЕП) протягом дії воєнного стану та ще 6 місяців по його завершенню або припиненню.
Відповідно до абз. 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Згідно з частиною 20 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Враховуючи усе вищевикладене, ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ФОП Рудник З.С. на спрощену закупівлю по предмету: «ДК 021:2015 33600000-6 Фармацевтична продукція(ЛІКИ)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2022-08-25-007598-a.
Вважаємо за необхідне повідомити, що на авторизованих електронних майданчиках наявна технічна реалізація функції скасування рішення про відхилення Учасника у спрощеній закупівлі, у тому числі з подальшим визначенням такого Учасника переможцем спрощеної закупівлі.
Дякуємо за розуміння. Маємо надію, на майбутню співпрацю!
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 08.09.2022 11:11
Дата подачі:
08.09.2022 11:13
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
08.09.2022 15:48