• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» – 56676 - Біохімічний багатоканаловий аналізатор лабораторний IVD, автоматичний

Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.

Завершена

630 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 150.00 UAH
Період оскарження: 25.08.2022 12:03 - 06.09.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення - прописане МТВ

Номер: 34928072546a45a6b3717bbd26245da1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-25-003487-a.b2
Назва: Порушення - прописане МТВ
Вимога:
Відповідно до інформації, що опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу, Замовником здійснюється закупівля Автоматичного біохімічного аналізатора ДК 021:2015 38430000-8 - Детектори та аналізатори (ДК 021:2015 38434500-1 - Біохімічні аналізатори) НК 024:2019 – 56676 Біохімічний багатоканальний аналізатор лабораторний IVD, автоматичний. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, та вказують на конкретний прилад. Це підтверджується наступними пунктами МТВ: 1. Країна виробництва (обладнання виготовлене не в Європі не пропонувати), 3. Максимальна кількість тестів, що виконуються одночасно: 80 тестів (без ISE модуля)., 18. Диск для реагентів повинен вміщувати ємності об'ємом 40 мл та 20 мл., 25. Стартовий набір реагентів: 1) Діагностичний набір для визначення глюкози - 1 шт. Фасування: 4 х 35 мл. Стабільність на борту аналізатора при 2-10°С: не менше 11 тижнів. Чутливість: не вище як 2,8 мг/дл. Лінійність: не нижче як до 440 мг/дл. 2) Діагностичний набір для визначення креатиніну - 1 шт. Фасування: реагент 1 - 4 x 15 мл, реагент 2 - 2 x 7,5 мл. Стабільність на борту аналізатора при 2-10°С: не менше 4 тижнів. Чутливість: не вище як 0,8 мг/дл. Лінійність: не нижче як до 20 мг/дл. 3) Діагностичний набір для визначення сечовини - 1 шт. Фасування: реагент 1 - 2 x 30 мл, реагент 2 - 1 x 15 мл. Стабільність на борту аналізатора при 2-10°С: не менше 10 тижнів. Ліміт кількісного визначення: не вище як 0,5 ммоль/л. Лінійність: не нижче як до 43 ммоль/л. 4) Діагностичний набір для визначення холестерину - 1 шт. Фасування: 4 х 35 мл. Стабільність на борту аналізатора при 2-10°С: не менше 10 тижнів. Чутливість: не вище як 0,2 ммоль/л. Лінійність: не нижче як до 22 ммоль/л. 5) Діагностичний набір для визначення АЛТ - 1 шт. Фасування: реагент 1 - 2 x 35 мл, реагент 2 - 1 x 17,5 мл. Стабільність на борту аналізатора при 2-10°С: не менше 12 тижнів. Ліміт кількісного визначення: не вище як 8 Од/л. Лінійність: не нижче як до 1000 Од/л. 6) Діагностичний набір для визначення АСТ - 1 шт. Фасування: реагент 1 - 2 x 35 мл; реагент 2 - 1 x 17,5 мл. Стабільність на борту аналізатора при 2-10°С: не менше 12 тижнів. Ліміт кількісного визначення: не вище як 7 Од/л. Лінійність: не нижче як до 1000 Од/л. 7) Контрольна сироватка норма - 1 шт. Фасування: 1 х 5 мл (1 флакон). Ліофілізована сироватка людського походження, яка призначена для контролю вимірювань вмісту неорганічних, органічних і ферментативних компонентів, які в загальному знаходяться в межах норми. Стабільність: не менше 7 днів при температурі 2-8°С, не менше 30 днів при температурі -20°С. 8) Контрольна сироватка патологія - 1 шт. Фасування: 1 х 5 мл (1 флакон). Ліофілізована сироватка людського походження, яка призначена для контролю вимірювань вмісту неорганічних, органічних і ферментативних компонентів, які в загальному знаходяться в патологічному діапазоні. Стабільність: не менше 7 днів при температурі 2-8°С, не менше 30 днів при температурі -20°С. 9) Мультикалібратор - 1 шт. Фасування: 1 х 5 мл (1 флакон). Призначений для використання в якості калібратора в аналізах в клінічній хімії та виготовлений на базі ліофілізованої людської сироватки. Стабільність: не менше 7 днів при температурі 2-8°С, не менше 30 днів при температурі -20°С. От саме стартовий комплект реагентів, їх фасування чітко вказує на аналізатор, який ви хочете придбати. А саме автоматичний біохімічний аналізатор Accent S-120, виробника Cormay (Польща), офіційного представника компанії Діамеб в Україні. Зокрема доказом наших слів є ідентичне тендерне медико-технічне завдання даної закупівлі та закупівель інших замовників, які в кінцевому результаті придбали саме це обладнання, з ідентичними даному ТЗ вимогами. Посилання на процедури: https://www.dzo.com.ua/tenders/12928608, https://www.dzo.com.ua/tenders/12744707, https://www.dzo.com.ua/tenders/10921851. Отож нагальна вимога до Замовника прибрати з тендерної документації дискримінаційні вимоги та розширити умови для участі інших гравців ринку зі своїм обладнанням.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 38430000-8 «Детектори та аналізатори» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» – 56676 - Біохімічний багатоканаловий аналізатор лабораторний IVD, автоматичний)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначені Медико – технічні вимоги до автоматичного біохімічного аналізатора є дискримінаційними та ставляють потенційних Учасників в нерівне становище. Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. В даному випадку у Замовника існує потреба в закупівлі Біохімічний багатоканаловий аналізатор лабораторний IVD, автоматичний. Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 2 до тендерної документації розроблене виходячи із об'єктивних потреб пацієнтів Замовника, а не потенційних учасників закупівлі, тому передбачено, саме такі вказані медико- технічні умови, зокрема умови максимальної кількості тестів і т.п. Щодо Ваших доводів про ідентичність медико-технічного завдання даної закупівлі та закупівель інших замовників повідомляємо, що вказані «Технічні завдання» на є ідентичними та відрізняються один від одного. Щодо зауважень що нами планується придбання аналізатора певної марки повідомляємо, що відповідно умов Додатку № 2 не зазначається жодної торгової назви чи назви виробника, біль того відповідно до примітки «Технічного завдання» у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз «або еквівалент». Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними. Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.09.2022 18:03
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги

Номер: cedfa268d36642f8a202998e17f0ce0b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-25-003487-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 3 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях вітчизняних та іноземних учасників всіх форм власності та організаційно‑правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Зокрема це стосується вимоги щодо країни виробництва запропонованого обладнання, з чітким обмеженням лише Європейськими виробниками, яке викладено в пункті 1. Країна виробництва (обладнання виготовлене не в Європі не пропонувати). Але ж ця вимога є жорстким порушенням основних принципів публічних закупівель, оскільки значно обмежує коло потенційних учасників процедури відкритих торгів. Оскільки на ринку є ще велика кількість обладнання виробництва США, Китаю, Японії тощо, яке цілком може задовільняти всі вимоги щодо автоматичного біохімічного аналізатора вас як Замовника. Обмежуючи коло учасників лише Європейськими виробниками, ви порушуєте наше законне право на участь в даній закупівлі, що є не припустим в процедурі відкритих торгів. Адже вимога щодо країни виробництва обладнання не має безпосереднього відношення до предмета закупівлі, його характеристик, не впливає на його роботу чи параметри, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, НАПОЛЕГЛИВО ПРОСИМО: 1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, прибравши вимогу щодо країни виробництва взагалі, а у випадку неможливості - скасувати закупівлю. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки. У противному випадку будемо змушені звернутися до органів, які регулюють діяльність в сфері публічних закупівель до АМКУ та до представників засновника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» ознайомився з Вашою вимогою щодо закупівлі «код ДК 021:2015 - 38430000-8 «Детектори та аналізатори» (код НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів» – 56676 - Біохімічний багатоканаловий аналізатор лабораторний IVD, автоматичний)» та повідомляє, що за результатом аналізу вимоги не може погодитись, що зазначена вимога постачання товару (обладнання) яке виготовлене в Європі є дискримінаційною та ставить потенційних Учасників в нерівне становище. Згідно пункту 1. Інформації про предмет закупівлі «Технічного завдання» Додатку № 2 до тендерної документації викладено у наступній редакції: Країна виробництва (обладнання виготовлене не в Європі не пропонувати). Звичайно, ці вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації може обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Верховний суд у своєму рішенні http://reyestr.court.gov.ua/Review/78715900# дійшов до висновку, що в контексті принципів тендерних закупівель, визначених у Законі №1197-VII, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв надання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції. Більш того, згідно частини 3 статті 22 Закону України Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Умова поставки товару (обладнання) яке виготовлене в Європі, зумовлена тим, що Замовник враховує переваги західного обладнання в якості аналізаторів та комплектуючих до них. Також при додаванні вказаної умови враховано можливості постачання товару в зв`язку з ситуацією в країні та запобіганню надзвичайних ситуацій в майбутньому (обслуговування, гарантійна заміна і т.п.). Враховуючи викладене, Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними. Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» вважає, що при підготовці тендерної документації було дотримано вимоги норм Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства, тому підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.09.2022 18:03