-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщення під укриття Яворівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів №3 ім. Тараса Шевченка Яворівської міської ради Львівської області
Категорія замовника - п. 3 ч. 1 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна
Торги не відбулися
600 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
24.08.2022 13:15 - 30.08.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Оскарження кваліфікації переможця закупівлі
Номер:
a8fdabe0832541aeaf657608a23197e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-24-002891-a.a1
Назва:
Оскарження кваліфікації переможця закупівлі
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ НЕПРАВОМІРНОГО І НЕЗАКОННОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ
Вами, шановний Замовнику, прийнято незаконне і неправомірне рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі: Поточний ремонт приміщення під укриття Яворівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів №3 ім. Тараса Шевченка Яворівської міської ради Львівської області Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт, ПП «Яворівміськбуд», а саме, в пропозиція учасника не відповідає вимогам за наступними критетіями:
1. Вами зазначена вимога для юридичних осіб про надання сканованої копії з оригіналу, що підтверджує повноваження особи, що підписує пропозицію- рішення про призначення(копія виписки/витягу з протоколу)-даний документ учасник не надав, натомість надано юридично нікчемний документ, а саме Довіреність, яка не відповідає вимогам ст. 245 Цивільного Кодексу України, де чітко зазначено: «Довіреність, це письмовий документ , що видається однією особою (фізичною чи юридичною) іншій особі для представництва перед третіми особами.» Учасник надав Довіреність від самого себе, як директора самому собі, як директору! Довіреність оформлена невірно і неправомочно, адже директор підприємства є підписантом за законом і повинен надати відповідний витяг чи виписку з Протоколу чи Рішення про його призначення на цю посаду. Учасник не надав такого документу.
2. Не виконана вимога про надання підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів , а саме: учасник надав дві різні довідки про таке виконання, які протирічать одна одній, а самі копії договорів та акти виконаних робіт не відповідають в повному обсязі ні одній, ні другій довідці! Надано лист-відгук про виконання договорів від Відділу освіти Яворівської міської ради без зазначення обов’язкових реквізитів, а саме-вихідного номера, дати, назви організації, яка надала відповідний лист. Притому в листі вказано виконання робіт по об’єктах, зазначено лише №договору і суму, не зазначено назву договору, терміни та повноту виконання робіт. Надано для підтвердження договори і акти до них, за №1 від 19.04.2021 року-499998,00 грн., №2 від 17.04.2020 року-199990,00 грн., №29 від 03.06.2022 року -148000,00 грн., а в довідці вказані договори на суму 113010,00 грн., 127026,00 грн., і 199990,00 грн., Це повний абсурд і просто бездумне надання всіх копій договорів, які не відповідають даним, зазначеним у самій довідці. Це є суттєвим порушенням вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
3. Згідно ваших вимог, шановний Замовнику, зазначено: Проект договору подається в окремому файлі та наведений у Додатку №3 до цього Оголошення. Проект договору, з печаткою та підписом уповноваженої особи учасника, надається у складі пропозиції учасника як невід’ємна її частина. Скан-копія проекту договору з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проекту договору. Кожна сторінка проекту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплена печаткою (за наявності). Натомість учасник, визнаний вами безапеляційно і без розгляду, надав скан-копію Договору без зазначення обов’язкового напису: «З умовами договору згідні.», не зазначив посади особи, уповноваженої на підписання договору і ПІБ даної особи.
4. Вами зазначена вимога: Надати Відомості про учасника за ВСТАНОВЛЕНОЮ ФОРМОЮ, натомість учасник надав форму, яка не відповідає вами вказаної, та не містить всю повноту інформації, яка вами ж вимагається.
5. Вами вказано конкретну вимогу: надання довідок з обслуговуючого банку про відкриття рахунку та відсутність заборгованості за кредитами, натомість учасник, визнаний вами переможцем, не надав довідки про відсутність заборгованості за кредитами, а надав дві довідки(одна з яких датована 2020 роком!), про відкриття рахунку, Відповідно довідка про відсутність заборгованості не надана, що є грубим порушенням вимог.
6. Усі документи, які надав ваш «особливий учасник», який є єдиним вашим підрядником по виконанню усіх державних закупівель протягом останніх 3-х років, (що достовірно видно з відкритих джерел інформації про проведення закупівель Відділом освіти Яворівської міської ради Львівської області, та досьє ПП «Яворівміськбуд»), подані з грубими порушеннями, не відповідають правилам оформлення документації згідно вимог ДСТУ 4163:2020 відповідно до Наказу від 21.04.2022 року №1581/5(«Вимоги до оформлення документів, прийнятих наказом ДП «Українського науково-дослідного і навчального центру проблем стандартизації, сертифікації та якості» від 01.07.2020 р. №144»). А саме: на частині документів відсутній вихідний номер та дата документу, на інших відсутня печатка учасника, що є порушенням, позаяк учасник користується печаткою і зобов’язаний завіряти нею виключно усі документи, які подаються в складі пропозиції, а також частина документів подана не на фірмовому бланку учасника. Отже немає жодного документа даного учасника, який відповідав би елементарним вимогам до оформлення тендерної документації.
7. Учасник ПП «Яворівміськбуд» надав в складі тендерної пропозиції скан-копію «Витягу з ЄДР» датовану 06.10.2020 роком., що є протермінованим і недійсним, даний документ дійсний 30 кал. днів.
8. Учасник в складі пропозиції надав «Свідоцтво про державну реєстрацію» видане 09.03.2006 року та «Довідку з ЄДР», видану органами статистики від 21.12.2012 року. Дані документи втратили чинність згідно Закону №3205-VI від 07 квітня 2011 року «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо СКАСУВАННЯ СВІДОЦТВА ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ ТА ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ». Цим Законом скасовано таке Свідоцтво, з Закону вилучено навіть таке поняття, отже учасник надав неправочинний і скасований документ , який немає юридичної сили. Натомість законним підтвердженням реєстрації юридичної особи в ЄДР є «Виписка з ЄДР» та «Витяг з ЄДР».
Учасник, визначений вами переможцем без вивчення та елементарного розгляду тендерної документації, яку він надав у складі пропозиції, грубо порушив ряд вимог до даної закупівлі, та здійснив пряме порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а саме Стаття 12. Електронна система закупівель
1. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.,
Позаяк ваш безапеляційний переможець, ПП «Яворівміськбуд», в особі директора п. Гера М.С., особисто телефонував до дати подання пропозицій до нас, як потенційного учасника закупівлі, що є незаконним і грубим порушенням, та вимагав не приймати участь у даній закупівлі, бо його так звана «чесна перемога» вже гарантована, визначено заздалегідь без розгляду і аналізу пропозиції його переможцем, та усі інші пропозиції будуть відхилятися заради його перемоги! Це прямо і відкрито свідчить про корупційну змову вас, як Замовника закупівлі і даного учасника, який, як уже зазначалося вище, чомусь є єдиним переможцем усіх закупівель за державні кошти, які проводилися Відділом освіти Яворівської міської ради за останні роки. Ваша безпосередня участь, шановний Замовнику, підтверджується тим фактом, що дзвінок учасника ПП «Яврорівміськбуд», який так впевнений у своїй безкарності, при вашій підтримці, за порушення засадничих принципів чесної конкуренції і неупередженості, та рівного ставлення до всіх учасників публічних закупівель, був здійснений до нас, як потенційного учасника даної закупівлі, після нашого звернення в телефонному режимі до уповноваженої особи Мельниченко О.Р. про наше бажання відвідати об’єкт, а саме п. Мельниченко О.Р. порушила анонімність і конфіденційість наших даних, до оприлюднення результатів торгів, та надала номер телефону іншому потенційному учаснику для здійснення тиску на наше керівництво, що є грубим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі»! Усі перелічені телефонні розмови записані на аудіоносії та будуть надані до відповідних державних органів в якості доказів, під час подання скарги про незаконні дії Замовника по даній закупівлі.
Звертаємо увагу, шановний Замовнику, що сама ваша вимога про відвідання об’єкта та надання акту його огляду, вже є свідомо і прямо дискримінаційна, позаяк порушує основні вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» і включається до оголошення про проведення спрощеної закупівлі з єдиною метою- побачити потенційних учасників та бути готовими до їх подальшої дискваліфікації, або для відкритого і незаконного тиску на учасника, який вам не вигідний! Така вимога прямо заборонена Законом:
«Згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них , тому оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість Уповноваженій особі Замовника зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників.
Відповідно до частини 2 статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Крім того, факт відсутності Учасника на об`єкті до аукціону, не має жодної підстави, визначеної частиною 13 статті 14 Закону, для відхилення його пропозиції.»- позиція «Колегії з розгляду скарг по проведенню спрощених закупівель».
Учасник, який безапеляційно визначається вами, без розгляду його пропозиції та аналізу документів, навіть не спроможний подати пропозицію, яка відповідала би вимогам закупівлі і з усіма юридично законними і правильно оформленими документами, що дозволило би виправдати таке поспішне визначення його переможцем, та не дозволило би нам, як учаснику, якого дискваліфіковано, оскаржувати ваше рішення.
Вами, шановний Замовнику, грубо і цинічно порушено ряд принципів і вимог, зазначених у Законі України «Про публічні закупівлі», визначено переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам про оголошення спрощеної закупівлі в повному обсязі, тому рішення, прийняте вами, є неправомірним і незаконним, а саме обидва учасники повинні бути у рівних правах і однаково дискваліфіковані, як такі, пропозиції яких не відповідають вимогам.
Ви, шановний Замовнику, дозволяєте собі цинічно і незаконно витрачати фінансові ресурси і здійснювати корупційні дії, порушуючи чесну, конкурентну боротьбу усіх учасників, використовуючи кошти державного бюджету України, у змові з підрядником, який вас цілком влаштовує, бо дає найвищу ціну, яка не відповідає вартості даного об’єму робіт і якого ви всіма брудними методами протягуєте до перемоги у закупівлі, в такий важкий час повномасштабного вторгнення рф на територію України, під час запровадження воєнного стану, коли уряд, який звертається в тому числі до міжнародної спільноти за допомогою у фінансуванні і підтримки нашої країни, виділив цільові кошти на обладнання безпечного укриття для закладів освіти, кошти бюджету, які можна зекономити прийнявши пропозицію, яка є нижчою за ціною, використавши ці кошти на потреби ЗСУ.
Ми, як учасник, будемо звертатися з повідомленням на Урядову гарячу лінію 1545 UKC.GOV.UA та в письмовому вигляді надамо відповідну скаргу (з копією даного оскарження) до Бюро економічної безпеки України, про здійснення вами, шановний Замовнику, та вашою відповідальною особою п. Мельниченко О.Р. та ПП «Яворівміськбуд» в особі директора Гера М.С., корупційної змови по використанню коштів державного бюджету і проведення спрощеної закупівлі з грубими порушеннями Закону України «Про публічні закупівлі», а також розмістимо скаргу до Державної аудиторської служби України на сайті ПРОЗОРРО, до органу, який моніторить законність проведення процедури спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.09.2022 21:18
Вирішення:
Добрий день! Шановний учаснику повідомляємо вам, що
1. На Вашу скаргу п.7, відповідно до відповіді Міністерства юстиції України від 02.03.2016 року №6887/309-0-33-16/8 витяг є формою надання інформації з ЄДР на визначений час чинними нормативними актами не встановлено терміну дії зазначеного витягу.
2. На Вашу скаргу п.3. повідомляємо, що не проставлення надпису "З умовами договору згідні" та підпису уповноваженої особи на проекті договору слід віднести до формальної помилки, яка не впливає на умови пропозиції.
3. На Вашу скаргу п.2 повідомляємо, що учасник надав довідку про виконання аналогічного договору та акти виконання робіт, однак в даному акті №1 від 26.04.2021 року вказана невірно дата укладення договору, тому вважаємо що це формальна помилка, яка не впливає на умови пропозиції.
Статус вимоги:
Відхилено