-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Мастило моторне та гідравлічне (код згідно ДК021:2015 – 09210000-4 Мастильні засоби)
Завершена
1 550 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 750.00 UAH
Період оскарження:
24.08.2022 11:40 - 30.08.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Невідхилення тендерної пропозиції яка підлягала відхиленню
Номер:
9439ec307cad49369bcd55bf5204bad8
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-24-001953-a.a1
Назва:
Невідхилення тендерної пропозиції яка підлягала відхиленню
Вимога:
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЛС" як учасник спрощеної закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, і використовує своє право звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації (відповідно до частини 3 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі)»
Відповідно до протоколу розгляду пропозиції уповноваженою особою № 4 від 09 вересня 2022 року пропозицію ПМП «МЛС» відхилено як таку, що не відповідає вимогам документації, а саме: «у частині відповідності пропозиції учасника технічним вимогам до предмету закупівлі встановленим у документації. За результатами розгляду повідомляю, що у наданій Учасником копії паспорта якості № 541 на оливу гідравлічну EUROSTANDART HYDRO HVLP 32 (ISO VG – 32), фактична кінематична в’язкість за температури 40ºС становить 48,41 мм2 /с при нормі 41,4-50,6 мм2 /с, але у відповідності до міжнародного стандарту ISO 3448 «Матеріали змащувальні рідкі індустріальні. Класифікація в’язкості по ISO», оливи за класом в’язкості 32, мають кінематичну в’язкість за температури 40 ºС – від 28,8 мм2 /с до 35,5 мм2 /с. Таким чином фактична кінематична в’язкість гідравлічного масла, яке пропонує Учасник, вища за нормативну.
Також, у цьому ж паспорті якості зазначено, що нормативним документом, яким встановлено клас в’язкості по ISO, являється АСТМ Д7752-18, але даним документом регламентується оцінка сумісності змішування гідравлічних рідин. Клас в’язкості встановлюється ISO 3448 «Матеріали змащувальні рідкі індустріальні. Класифікація в’язкості по ISO».
Тобто, пропозицію учасника ПМП «МЛС» відхилено за надання некоректної, на думку Замовника, інформації у паспорті якості.
Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією була пропозиція ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЄВРО-ПРОФІ", за результатами розгляду якої було опубліковано повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, тобто на думку Замовника пропозиція ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЄВРО-ПРОФІ" повністю відповідає вимогам, встановленим Замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатках до нього.
Проте, згідно інформації, що доступна для перегляду у системі Prozorro, пропозиція учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЄВРО-ПРОФІ", якого визнано переможцем, взагалі не містить паспортів якості або інших документів, що згідно чинного законодавства підтверджують технічні характеристики Товару, що закуповується. Наданий у складі пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЄВРО-ПРОФІ" буклет не є паспортом якості з наступних підстав. Відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ.ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ТЕХНІЧНОГО РЕГУЛЮВАННЯ ТА СПОЖИВЧОЇ ПОЛІТИКИ № 271/121 від 04.06.2007: "Про затвердження Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України": Паспорт якості - документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості нафти та/або нафтопродуктів, отримані в результаті лабораторних випробувань, і їх відповідність вимогам нормативних документів. В розділі 5 «Контролювання якості нафти і нафтопродуктів» міститься інформація що паспорт якості повинен відповідати формі N 11-НК (додаток 11) даного наказу. Документ, що наданий ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЄВРО-ПРОФІ" як паспорт якості не являється таким у розумінні Закону, тому що не відповідає вищезазначеній формі. Відтак, пропозиція ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЄВРО-ПРОФІ" не відповідає вимогам встановленим Замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та додатках до нього та підлягає відхиленню.
Основними принципами здійснення закупівель, визначеними статтею 5 Закону є: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням
За статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника
Вимагаємо скасувати Протокол про визнання переможцем ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЄВРО-ПРОФІ" . У випадку необґрунтованої відповіді на нашу Вимогу будемо змушені скористатися своїм правом з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога ДСНС.docx 16.09.2022 19:38
Дата подачі:
16.09.2022 19:38
Вирішення:
Згідно наказу Міністерства палива та енергетики України Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики №271/121 від 04.06.2007 року: "Про затвердження Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України". В розділі 3 цієї інструкції чітко визначене поняття "Паспорт якості - документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості нафти та/або нафтопродуктів, отримані в результаті лабораторних випробувань, їх відповідність вимогам нормативних документів. Також в рішенні АМКУ №1041-р/пк-ск від 23.05.2016 року чітко встановлено, що "Паспорт на продукцію (тобто паспорт якості) - це технічний документ, призначений перш за все, для їх споживачів, оскільки в ньому міститься основні технічні та експлуатаційні характеристики продукції. Паспорт містить числові характеристики якості товару, отримані за підсумками лабораторних випробувань. Причому випробування продукції можуть проводитися або самим виробником, або сторонньої організацією, яка має відповідну акредитацію. Таким чином, паспорт дає опис продукції, а також підтверджує факт її відповідності встановленим стандартам."
Також, згідно Закону України "Про захист прав споживачів" немає встановленої форми паспорту якості, який повинен надати виробник кінцевому споживачу.
На підставі абзацу 28 розділу 3 "Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України", рішення АМКУ №1041-р/пк-ск від 23.05.2016 року та ЗУ "Про захист прав споживачів" немає встановленої форми паспорту якості для кінцевого споживача. А згідно розділу 5 "Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України", паспорт якості за формою N11-НК (додаток 11 цієї інструкції) відноситься до одних з документів контролю операцій під час визначення якості нафти та/або нафтопродуктів на підприємстві.
Враховуючи вищесказане і можливість відсутності конкурентної боротьби по привязці до форми паспорта N11-НК, що унеможливлює участь у закупівлі міжнародних виробників, відсутність міжнародної стандартизації паспортів, замовник в умовах закупівлі не вказував обов'язковість відповідності паспортів згідно форми N11-HK (додаток 11).
Статус вимоги:
Відхилено