-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
22П-021 66510000-8 Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів)
Завершена
1 588 605.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 31 772.10 UAH
мін. крок: 2% або 31 772.10 UAH
Період оскарження:
23.08.2022 15:51 - 19.09.2022 00:00
Вимога
Без відповіді
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Номер:
f9aa456499224c98b0bb0bfade435d89
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-23-008122-a.a2
Назва:
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ
Вимога:
Учасник наголошує, що підстави для недопущення, відхилення відсутні.
Надана відповідь організатором на вимогу АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" №17528453 "22П-021 66510000-8 Страхові послуги (Послуги з обов’язковог..." Дата: 18 жовтня 2022, 17:00:16 не ґрунтується на положеннях чинного законодавства України, не обґрунтовує підстави недопущення, підстави невідповідності Учасника, не обґрунтовує та не спростовує доводів вимоги Учасника та не спростовує наявності у Учасника дозвільних документів.
Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації, а саме в п. 1.2. встановлено Інші вимоги до учасників закупівель, якими визначено критерії оцінки пропозицій, зокрема встановлено, що вимога щодо Наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавств, ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ, якщо УЧАСНИКОМ НАДАНІ СКАНОВАНІ КОПІЇ ДОЗВІЛЬНИХ ДОКУМЕНТІВ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА.
№
п/п Назва вимоги Вимоги до оформлення Критерії оцінки пропозиції
ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ НЕ відповідає вимогам
1. НАЯВНІСТЬ ДОЗВІЛЬНИХ ДОКУМЕНТІВ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА 1. Сканована копія чинної ліцензії, видана Уповноваженим органом, відповідно до умов Закону України від 07.03.1996 № 85/96-ВР «Про страхування», на право проведення страхової діяльності Учасника:
- у формі обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів. Учасником НАДАНІ СКАНОВАНІ КОПІЇ ДОЗВІЛЬНИХ ДОКУМЕНТІВ відповідно до вимог. Учасником не надані скановані копії дозвільних документів/ або надані не в повному обсязі відповідно до вимог.
Наголошуємо, що Учасник надав документи в складі пропозиція, які в повному обсязі підтверджують у відповідності до вимог чинного законодавства України, НАЯВНІСТЬ ДОЗВІЛЬНИХ ДОКУМЕНТІВ, зокрема Учасник надав:
- у файлі «Ліцензія_R516.pdf» копію Розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг про видачу ліцензій,
- довідку «Щодо ліцензії.pdf» про розміщення ліцензій у відкритому електронному реєстрі уповноваженого органу НБУ,
та лист НБУ «41580.pdf» щодо видачі та на наявності у Учасника чинних ліцензій та права проведення страхової діяльності Учасника: у формі обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів .
Безпідставним, та таким що не ґрунтується на положеннях законодавства є посилання Замовника, на те що «витяг з Державного реєстру фінансових установ про видачу ліцензії у формі електронного документа, якого також надано не було», при цьому не надано обгрутнувань підстав застосування Положення про ліцензування та реєстрацію надавачів фінансових послуг та умови провадження ними діяльності з надання фінансових послуг, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 24.12.2021 № 153, з урахуванням того, що ліцензію Учасник отримав 02.04.2019, тобто на підставі та у відповідності до інших норм, які діяли на дату отримання ліцензії, а саме відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII, який набрав чинності 28.06.2015, які також не передбачали паперову форму.
Безпідставно Замовник вказує, що «надані розпорядження від 02.04.2019 та лист НБУ від 15.06.2022 не передбачені тендерною документацією, не є аналогом ліцензії, тому не можуть враховуватись для прийняття рішення щодо кваліфікації учасника», оскільки вказані дозвільні документи ПІДТВЕРДЖУЮТЬ право проведення страхової діяльності Учасника.
При цьому, розпорядження від 02.04.2019 є «аналогом ліцензії».
З урахуванням того, факту що станом на дату отримання права на проведення страхової діяльності Учасника 02.04.2019 не було передбачено, видача та отримання паперової форми дозвільного документа під назвою «ліцензія», Учасником надано ДОЗВІЛЬНІ ДОКУМЕНТИ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА .
Наголошуємо, що надані документи до тендерної пропозиції Учасника не порушує умов тендерної документації в цій частині.
При цьому недопущення, відхилення Учасника свідчить про порушення принципів здійснення публічних закупівель визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник на порушення вимог абз. 3 п. 1 частини 1, ст. 31 Закону, відхилив тендерну пропозицію Учасника без наявності відповідних підстав.
Права та законні інтереси Учасника мають бути захищені шляхом скасування рішення Замовника від 14 жовтня 2022, 13:52:18, щодо не допущення ПрАТ «ПТ «ЄВРОПОЛІС» до аукціону АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» №17528453 "22П-021 66510000-8.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ 19.10.2022.docx 19.10.2022 11:46
Дата подачі:
19.10.2022 11:46
Вимога
Є відповідь
Порушення при недопущенні тендерної пропозиції Учасника, яка відповідає встановленим Замовником вимогам тендерної документації
Номер:
91d522ec91694a4ca9ee142f23577f3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-23-008122-a.b1
Назва:
Порушення при недопущенні тендерної пропозиції Учасника, яка відповідає встановленим Замовником вимогам тендерної документації
Вимога:
Порушення при недопущенні тендерної пропозиції Учасника, яка відповідає встановленим Замовником вимогам тендерної документації
Шановний Замовник!
Відповідно до повідомлення АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" (далі Замовник) 14 жовтня 2022, 13:52:18, вбачається, що ПрАТ «ПТ «ЄВРОПОЛІС» не допущено до аукціону АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» №17528453 "22П-021 66510000-8 Страхові послуги (Послуги з обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів)».
Вказане рішення Замовника мотивоване тим, що «Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
1. Не відповідає п. 2 таблиці частини 1.2 додатку №1 до тендерної документації, де встановлена вимога на підтвердження наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства надати: «Сканована копія чинної ліцензії, видана Уповноваженим органом, відповідно до умов Закону України від 07.03.1996 № 85/96-ВР «Про страхування», на право проведення страхової діяльності Учасника: - у формі обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів».»
Так, Замовник прийшов до висновків, що « Учасник визначений тендерною документацією документ не надав, натомість надав у файлі «Ліцензія_R516.pdf» копію Розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг про видачу ліцензій ПРАТ «ПТ «Європоліс» на провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг. В доповнення Учасник надав довідку «Щодо ліцензії.pdf» про розміщення ліцензій у відкритому електронному реєстрі уповноваженого органу НБУ, який на разі не відкритий та лист НБУ «41580.pdf» щодо видачі ліцензій, в якій зазначив, що вказане положення також не передбачає видачі ліцензій страховикам в паперовій формі, натомість, у разі прийняття рішення про видачу ліцензії страховику направляється витяг з Державного реєстру фінансових установ про видачу ліцензії у формі електронного документа, водночас такого витягу не надав, що не відповідає встановленим вимогам Замовника. Підстава відхилення тендерної пропозиції абз. 3 п. 1 частини 1, ст. 31 Закону, а саме: учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
».
Учасник - ПрАТ «ПТ «ЄВРОПОЛІС» вважає, що вказане рішення є необґрунтованим, безпідстаним та передчасним, таким, що не грунтується на на нормах законодавства, яке підлягало до застосування, з урахуванням наступного.
ПО ПЕРШЕ, Учасник ПрАТ «ПТ «ЄВРОПОЛІС» вважає, що підстави для застосування абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»- відсутні.
абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Так, п. 2 таблиці частини 1.2 додатку №1 до тендерної документації, встановлена вимога на підтвердження наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, зокрема в частині надати: «Сканована копія чинної ліцензії, видана Уповноваженим органом, відповідно до умов Закону України від 07.03.1996 № 85/96-ВР «Про страхування», на право проведення страхової діяльності…».
У відповідності до вимог чинного законодавства України, УЧАСНИК НАДАВ ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПЕРЕДБАЧЕНІ ЧИННИМ ЗАКОНОДАВСТВОМ УКРАЇНИ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАЯВНОСТІ ДОЗВІЛЬНИХ ДОКУМЕНТІВ, зокрема Учасник надав:
- у файлі «Ліцензія_R516.pdf» копію Розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг про видачу ліцензій,
- довідку «Щодо ліцензії.pdf» про розміщення ліцензій у відкритому електронному реєстрі уповноваженого органу НБУ,
- та лист НБУ «41580.pdf» щодо видачі ліцензій.
В сукупності вказані документи, ПІДТВЕРДЖУЮТЬ НАЯВНІСТЬ, дозвільних документів визначених п. 2 таблиці частини 1.2 додатку №1 до тендерної документації.
Так, відповідно до Розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг про видачу ліцензій № 516 від 02.04.2019, Учаснику видано ліцензію.
Відповідно до порядок видачі, переоформлення та анулювання ліцензій було встановлено,зокрема, Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII, який набрав чинності 28.06.2015.
Відповідно до пункту 11 статті 13 вказаного Закону зазначено, що ліцензія на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, ОФОРМЛЮЄТЬСЯ ОРГАНОМ ЛІЦЕНЗУВАННЯ В ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ (запис про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб'єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань) та відображається у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, яка видається ліцензіату безоплатно, та підлягає обов'язковому оприлюдненню на порталі електронних сервісів у порядку, визначеному Міністерством юстиції України в Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань.
У пункті 5 статті 21 вказаного Закону2 зазначено, що до набрання чинності положенням про внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців інформації про ліцензування та видання Кабінетом Міністрів України акта щодо припинення ведення Єдиного ліцензійного реєстру органи ліцензування:
продовжують формувати, вести, надавати відомості з власних ліцензійних реєстрів та подавати їх до Єдиного ліцензійного реєстру згідно з порядком формування, ведення і користування відомостями ліцензійного реєстру та подання їх до Єдиного ліцензійного реєстру;
оприлюднюють прийняті ними рішення про видачу ліцензій на своїх офіційних вебсайтах на наступний робочий день;
сприяють розпоряднику Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців у формуванні електронного інформаційного ресурсу реєстру щодо ліцензування.
Таким чином, ЛІЦЕНЗІЇ, ВИДАНІ В ЦЕЙ ПЕРІОД (02.04.2019 дата отримання ліцензій Учасником) НЕ ВИДАВАЛИСЯ І НЕ ОФОРМЛЮВАЛИСЯ НА ПАПЕРОВОМУ БЛАНКУ.
Листом НБУ 27-0023/41580 від 15.06.2022 підтверджено, що інформація про всі ліцензії, видані ПРАТ «ПТ «ЄВРОПОЛІС», внесена до Державного реєстру фінансових установ, який міститься на сторінці офіційного Інтернет-представництва Національного банку.
Разом з тим, відповідно до підпункту 1 пункту 20-2 постанови Правління Національного банку від 06.03.2022 № 39 «Про врегулювання діяльності учасників ринку небанківських фінансових послуг, небанківських фінансових груп, учасників платіжного ринку, колекторських компаній та юридичних осіб, які отримали ліцензію на надання банкам послуг з інкасації» Національний банк протягом дії воєнного стану в Україні припиняє доступ користувачів до інформації з Державного реєстру фінансових установ.
На сьогодні, порядок ліцензування страховиків встановлений Положенням про ліцензування та реєстрацію надавачів фінансових послуг та умови провадження ними діяльності з надання фінансових послуг, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 24.12.2021 № 153.
Вказане положення також не передбачає видачі ліцензій страховикам в паперовій формі, натомість, у разі прийняття рішення про видачу ліцензії страховику направляється витяг з Державного реєстру фінансових установ про видачу ліцензії у формі електронного документа.
Листом НБУ 27-0023/41580 від 15.06.2022, підтверджено, перелік діючих ліцензій ПРАТ «ПТ «ЄВРОПОЛІС», оформлених в електронному вигляді.
Відповідно до переліку ліцензій, виданих ПРАТ «ПТ «ЄВРОПОЛІС» та оформлених в електронному вигляді, викладеного в Додатку до Листа НБУ 27-0023/41580 від 15.02.2022, ПІДТВЕРДЖЕНО ПРАВО ПРОВЕДЕННЯ СТРАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧАСНИКА: - у формі обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів.
Вказане підтверджує, що Учасником надані скановані копії дозвільних документів відповідно до вимог, ЯКИМИ ПІДТВЕРДЖЕНО ПРАВО ПРОВЕДЕННЯ СТРАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧАСНИКА У ФОРМІ ОБОВ’ЯЗКОВОГО СТРАХУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ПЕРЕВЕЗЕННЯ НЕБЕЗПЕЧНИХ ВАНТАЖІВ НА ВИПАДОК НАСТАННЯ НЕГАТИВНИХ НАСЛІДКІВ ПІД ЧАС ПЕРЕВЕЗЕННЯ НЕБЕЗПЕЧНИХ ВАНТАЖІВ.
ПО ДРУГЕ, безпідставним є посилання Замовника, на те, що «вказане положення також не передбачає видачі ліцензій страховикам в паперовій формі, натомість, у разі прийняття рішення про видачу ліцензії страховику направляється витяг з Державного реєстру фінансових установ про видачу ліцензії у формі електронного документа, водночас такого витягу не надав, що не відповідає встановленим вимогам Замовника», ОСКІЛЬКИ, умова направлення витягу, передбачена Положенням про ліцензування та реєстрацію надавачів фінансових послуг та умови провадження ними діяльності з надання фінансових послуг, затверджене постановою Правління Національного банку України від 24.12.2021 № 153, в свою чергу НАТОМІСТь Учасник отримав ліцензію 02.04.2019, тобто на підставі та у відповідності до інших норм, які діяли на дату отримання ліцензії, а саме відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015 № 222-VIII, який набрав чинності 28.06.2015.
Положення Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015, НЕ ПЕРЕДБАЧАЛИ станом на дату прийняття Розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг про видачу ліцензій № 516 від 02.04.2019 - ні витягів з Державного реєстру фінансових установ про видачу ліцензії у формі електронного документа, ні їх направлення.
А тому посилання Замовника на не надання «такого витягу», не ґрунтується на нормах, положеннях законодавства, яке підлягає до застосування.
Відповідно до абз. 3 п. 1 частини 1, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
В свою чергу, як вже зазначалося, абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вказані вище доводи Учасника свідчать, що підстави для застосування абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 з застосуванням абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником відсутні, а вказані обґрунтування є дискримінаційними по відношенню до ПрАТ «ПТ «ЄВРОПОЛІС».
Учасник, вважає вказане відхилення, дії, рішення Замовника, протиправними, такими, що не ґрунтуються на дійсних обставинах справи, суперечать їм , не ґрунтується на положеннях та вимогах Закону України «Про публічні закупівлі» та Тендерної документації, є такими, що порушують права та охоронювані інтереси Учасника.
Вказані дії та рішення Замовника в сукупності призвели до порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час кваліфікації Пропозиції учасника, а саме – неправомірно відхиливши – не допустивши Учасника ПрАТ «ПТ «ЄВРОПОЛІС» з підстав, наведених у повідомленні 14 жовтня 2022, 13:52:18, щодо не допущення ПрАТ «ПТ «ЄВРОПОЛІС» до аукціону АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» №17528453 "22П-021 66510000-8 на підставі вимог статті 31 Закону, Замовник порушив право Учасника на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції.
Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Учасника мають бути захищені шляхом скасування рішення Замовника від 14 жовтня 2022, 13:52:18, щодо не допущення ПрАТ «ПТ «ЄВРОПОЛІС» до аукціону АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» №17528453 "22П-021 66510000-8.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА на дії рішення замовника 17.10.22.doc 17.10.2022 11:00
Дата подачі:
17.10.2022 11:00
Вирішення:
Під час проведення процедур закупівель та кваліфікації Учасників Замовник керується нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно з положеннями Закону України «Про страхування» до Тендерної документації (далі ТД) включена вимога надати скановану копію чинної ліцензії, виданої Уповноваженим органом, відповідно до умов Закону України від 07.03.1996 № 85/96-ВР «Про страхування», на право проведення страхової діяльності Учасника:
- у формі обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів.
У відповідності до ч. 1 с. 24 вказаного Закону до закінчення строку подання тендерної пропозиції Учасник мав право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, у тому числі щодо форми подання інформації.
Проте, Учасник таким правом не скористався.
Для підтвердження відповідності пропозиції вимогам ТД ПРАТ «ПТ «ЄВРОПОЛІС» надано:
- файл «Ліцензія_R516.pdf» з копією Розпорядження Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг про видачу ліцензій від 02.04.2019 № 516,
- файл «Щодо ліцензії.pdf», де надано сформовану Учасником довідку про розміщення ліцензій у відкритому електронному реєстрі уповноваженого органу з посиланням, яке не доступне для ознайомлення. Тобто, доступ до вказаної у листі інформації не є вільним,
- файл «41580.pdf» з копією листа НБУ від 15.06.2022 № 27-0023/41580 щодо видачі ліцензій.
Згідно з інформацією, зазначеною в поданому листі НБУ від 15.06.2022 № 27-0023/41580 відповідно до пункту 11 статті 13 Закону України “Про ліцензування видів господарської діяльності” від 02.03.2015 № 222-VIII, який набрав чинності 28.06.2015, ліцензії на провадження здобувачем ліцензії визначеного ним виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді та відображається у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, яка видається ліцензіату безоплатно, при цьому її копію всупереч вимогам ТД не надано.
Крім того, у вказаному листі НБУ вказано про порядок ліцензування страховиків, що встановлений Положенням про ліцензування та реєстрацію надавачів фінансових послуг та умови провадження ними діяльності з надання фінансових послуг, затвердженим постановою Правління Національного банку України від 24.12.2021 № 153. Вказане положення також не передбачає видачі ліцензій страховикам в паперовій формі, натомість, у разі прийняття рішення про видачу ліцензії страховику направляється витяг з Державного реєстру фінансових установ про видачу ліцензії у формі електронного документа, якого також надано не було.
Надані розпорядження від 02.04.2019 та лист НБУ від 15.06.2022 не передбачені тендерною документацією, не є аналогом ліцензії, тому не можуть враховуватись для прийняття рішення щодо кваліфікації учасника.
Звертаємо увагу, що відхилення Учасника у разі невідповідності поданої пропозиції вимогам ТД це обов’язок Замовника, а не його право.
Тому, не погоджуємось з Вашими доводами про дискримінаційний підхід під час кваліфікації, оскільки всі учасники оцінювались за результатом аналізу поданих документів на відповідність вимогам ТД, так як наявність ліцензії є обов’язковою вимогою законодавства про страхування.
Враховуючи вище наведене, Замовник діяв в межах відповідного законодавства та вимог Тендерної документації. Отже, не вбачаємо законних підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено