-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до пасажирських вагонів (34630000-2– Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу, обладнання для контролю залізничного руху)
Відповідно до постанови КМУ від 28.02.2022 № 169 "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" зі змінами. Категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: 03049, Україна, Київська область, м. Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15.
Торги не відбулися
10 441 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 52 209.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 52 209.00 UAH
Період оскарження:
23.08.2022 09:10 - 27.08.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Пояснення стосовно Витяга з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Номер:
0468aa75ba034626a53744a401c646bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-23-000629-a.b4
Назва:
Пояснення стосовно Витяга з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Вимога:
Пунктом 1 Розділу 2 Додатку №2 до тендерної документації встановлено перелік документів, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, а саме:
1.4 Оригінал або копія, посвідчена підписом, печаткою учасника або нотаріально посвідчена копія або копія, відтворена на папері, електронного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) з обов’язковим зазначенням інформації про дані про реєстраційні дії: назва реєстраційної дії; дата та номер реєстраційної дії; прізвище, ім'я, по батькові посадової особи, що внесла до Єдиного державного реєстру запис про реєстраційну дію; місце проведення реєстраційної дії; зміни внесені реєстраційною дією.
Дата видачі витягу повинна бути не раніше ніж за 20 календарних днів відносно дати фактичного кінцевого строку подання пропозицій.
У зв’язку з тим, що на період дії воєнного стану в Україні, доступ до ресурсу https://usr.minjust.gov.ua/ тимчасово припинено, на сьогоднішній день отримати витяг з ЄДР можна скориставшись одним з сервісів які мають доступ до АРІ ЄДР: Oпендатабот (https://opendatabot.ua/open/edr), YouControl (https://youcontrol.com.ua/catalog/). Ця інформація зазначена сайті Дія за посиланням: https://guide.diia.gov.ua/view/vydacha-vytiahu-z-iedynoho-derzhavnoho-reiestru-iurydychnykh-osib-fizychnykh-osib-%E2%80%93-pidpryiemtsiv-ta-hromadskykh-formuvan-fa18a6a5-1fe1-49c5-ab99-8a270a5f0363.
Вищезазначені реєстри містять обмежений об'єм інформації та не містить всю інформацію, зазначену Вами в пункті 1.4 пункту 1 Розділу 2 Додатку №2 до тендерної документації. У звязку з цим, на сьогоднішний день відсутня можливість отримати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підпримців та громадських формувань із зазначенням всієї інформації, зазначеної у пункті 1.4.
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації та викласти підпункт 1.4 пінкту 1 Розділу 2 Додатку №2 до тендерної документації наступним чином:
Оригінал або копія, посвідчена підписом, печаткою учасника або нотаріально посвідчена копія або копія, відтворена на папері, електронного витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр) або електронний витяг отриманий на сервісі Oпендатабот або YouControl.
Дата видачі витягу повинна бути не раніше ніж за 20 календарних днів відносно дати фактичного кінцевого строку подання пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.08.2022 19:15
Вирішення:
Замовником прийнято рішення залишити документацію спрощеної закупівлі без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.09.2022 10:00
Вимога
Вирішена
Підтвердження фінансової спроможності.
Номер:
e842e67f92b04e30890feb573a9c57b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-23-000629-a.c3
Назва:
Підтвердження фінансової спроможності.
Вимога:
Пункт 2 Розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації встановлює, що Учасник відповідає вимозі, якщо його річний дохід (виручка) є не меншим ніж 30% від очікуваної вартості предмету закупівлі.
Просимо Вас надати пояснення, яка строка Балансу (просимо вказати код рядка балансу) підприємства підтверджує його фінансову спроможність?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.08.2022 19:13
Вирішення:
Замовником внесено зміни до пункту 2 Додатку 2 «Вимоги до учасника» документації спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до визначення поняття Аналогічного договору
Номер:
b11095ae19ac44cb8def1d324a9e422b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-23-000629-a.c2
Назва:
Внесення змін до визначення поняття Аналогічного договору
Вимога:
Умовами Тендерної документації передбачено надання Учасником у закупівлі для підтвердження наявності досвіду - Довідки про досвід виконання аналогічного договору. При цьому зазначено, що Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання продукції, що наділена подібними до предмету закупівлі ознаками (призначення, вид, спосіб використання тощо). Невідємною частиною цієї довідки є копії зазначених договорів, укладених учасником процедури закупівлі в період з 2020 року включно.
Таке визначення аналогічного договору призводить до того, що в даній закупівлі можуть приймати участь виключно ті Учасники, які мають досвід постачання саме Редуктору 32 кВт. При цьому, звертаємо Вашу увагу на те, що аналогічні закупівлі, які були оголошені Вашим підприємством у 2020 та 2021 році були відмінені, отже з 2020 року Вашим підприємством з іншими учасниками не були підписані аналогічні договори. Інші замовники не оголошували закупівлі на придбання саме цього Редуктору. Таким чином, вищезазначена вимога є дискримінаційною та призводить до сильного звуження кола потенційних учасників.
У звязку з цим, просимо Вас внести зміни до пункту 1 Розділу 1 Додатку №2 до тендерної документації і викласти поняття аналогічного договору наступним чином:
«Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договорі постачання продукції, що відповідає предмету закупівлі зазначеному в Тендерній документації – за першими чотирма цифрами «Єдиного закупівельного словника».
Це дозволить прийняти участь більшій кількості учасників, які вжєе мають достатній досвід постачання предмет закупівлі, але через відсутність досвіду постачання саме Редуктору 32 кВт не зможуть прийняти участь у даній закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.08.2022 19:12
Вирішення:
Замовником прийнято рішення залишити Документацію спрощеної закупівлі без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
01.09.2022 10:00
Вимога
Вирішена
Внесення змін до тендерної документації про підтвердження присвоєння умовного номеру та проходження інспекторського контролю
Номер:
b094495c85724eada9c556dbccb91db7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-08-23-000629-a.a1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації про підтвердження присвоєння умовного номеру та проходження інспекторського контролю
Вимога:
Ознайомившись із умовами ТД вважаємо за необхідне звернутися до Вас із проханням внести наступні зміни:
Пункт 3.2 Додатку № 1 до ТД передбачає наступну вимогу:
«3.3 Якщо на продукцію вимагається надати підтвердження про надання виробнику умовного номеру, учасник зобов’язаний надати один з наступних документів:
а) копію телеграми Дирекції ради по залізничному транспорту держав-учасниць Співдружності або «ИВЦ ЖА» про присвоєння або розширення сфери дії або зміну сфери умовного номеру клеймування, завірену печаткою (за наявності) і підписом уповноваженої особи виробника;
або
б) інший документ, що підтверджує отримання виробником умовного номеру виданого адміністрацією залізничного транспорту.
Документи щодо підтвердження отримання виробником умовного номеру, передбачені цим пунктом, не надаються, якщо учасником надається документальне підтвердження здійснення інспекторського контролю при виробництві запропонованої продукції.
Документи щодо отримання виробником умовного номеру надаються до договору постачання та при постачанні першої партії продукції.
По-перше, порядок отримання умовного номеру встановлюється Положенням про умовні номери клеймування залізничного рухомого складу та його складових частин (надалі – Положення), яке затверджене протоколом Ради залізничного транспорту держав-учасниць Співдружності від 28-29.10.2011 № 55.
Пунтк 2.7 Положення встановлює, що «Решение о присвоении Предприятию Условного номера принимается по результатам рассмотрения Дирекцией Совета и оформляется в форме телеграммы за подписью Председателя Комиссии Совета по железнодорожному транспорту полномочных специалистов вагонного хозяйства железнодорожных администраций, а в его отсутствие заместителя председателя Комиссии Совета по железнодорожному транспорту полномочных специалистов вагонного хозяйства железнодорожных администраций и Руководителя департамента подвижного состава и безопасности движения Дирекции Совета.».
Таким чином Положенням передбачено лише єдиний документ, який може підтверджувати надання виробнику умовний номер, і це – телеграма за підписом Голови Комісії Ради залізничного транспорту уповноважених спеціалістів вагонного господарства залізничних адміністрацій.
Будь-яких інших документів, що підтверджують отримання виробником умовного номеру виданого адміністрацією залізничного транспорту Положення не передбачає.
Враховуючи вищевикладене вимога пп. Б) п. 3.2 Додатку № 1 до ТД прямо суперечить п. 2.7 Положенням про умовні номери клеймування залізничного рухомого складу та його складових частин та повинна бути виключена.
Залишення ТД без змін у цій частині може призвести до того, що у складі своїх пропозицій учасники будуть надавати документи довільної форми або інші, не передбачені Положенням, на підтвердження наявності у виробника умовного номеру.
Подібна ситуація вже була під час проведення закупівлі № UA-2017-03-01-001389-b.
У закупівлі прийняв участь учасник, який запропонував до постачання продукцію, яка не мала умовного номеру. На підтвердження наявності у виробника учасник надав «інший документ», який не передбачений Положенням документу на підтвердження присвоєння виробнику умовного номеру.
Факт відсутності у виробника умовного номеру на продукцію, яка постачалася АТ «Укрзалізниця» було встановлено в судовому поряду – постанова Касаційного адміністративного суду від 28.01.2021р. по справі № 826/10515/17.
Але, незважаючи на відсутність умовного номера у виробника, із грубим порушенням вимог до безпеки на залізничному транспорті продукція все ж таки була поставлена на АТ «Укрзалізниця».
Ця продукція (редуктор 32кВТ), яка постачається на залізницю безпосередньо впливає на безпеку руху та життєдіяльність людей (пряму відповідальність несе «Укрзалізниця» - замовник продукції). Неякісний, невстановленого виробництва редуктор 32кВТ може стати причиною виникнення аварій та катастроф та призвести до людських втрат.
По-друге, відповідно до другого абзацу п. 3.2 Додатку № 1 до ТД Замовник зазначив, що Учасник може не надавати документ, який підтверджує надання виробнику умовного номеру, у разі, якщо учасником буде надано документальне підтвердження здійснення інспекторського контролю при виробництві запропонованої продукції.
Однак умови тендерної документації взагалі не містять будь-яких вимог щодо надання учасником документального підтвердження, що на продукцію, яка пропонується до постачання, здійснюється інспекторський контроль уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця». Замовник не визначив який саме документ повинен надати учасник на підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується до постачання, здійснюється інспекторський контроль уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця».
Окрім того відповідно до Вимог до оцінки відповідності продукції (Додаток № 1 до ТД) в графі Вимоги щодо надання підтверджуючих документів з інспекторського контролю Замовник поставив «-», що означає, що Замовник не вимагає від учасників надання підтверджуючих документів з інспекторського контролю.
Згідно статті 11 розділу ІІІ Закону України «Про залізничний транспорт України» - Основним завданням Підприємств залізничного транспорту загального користування є забезпечення безпеки життя і здоров'я громадян, які користуються послугами АТ «Укрзалізниця», а також безпеки руху поїздів, охорони навколишнього природного середовища згідно з чинним законодавством України.
Рухомий склад, обладнання та інші технічні засоби, які постачаються залізничному транспорту, повинні відповідати вимогам безпеки руху, схоронності вантажів, охорони праці, екологічної безпеки і мати відповідний сертифікат.
Редуктор рухомого складу в обов’язковому порядку повинен проходити інспекторський контроль уповноваженими інспекторами-приймальниками АТ «Укрзалізниця».
І це повністю узгоджується із вимогою Замовника про надання зразків документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції (паспорт та/або сертифікат якості тощо) з відмітками про здійснення інспекторського контролю (п. 2.3 Додатку № 1 до ТД).
Так у постачальника продукції повинен бути укладений договір на надання послуг з проведення інспекційного контролю продукції, що виготовляється серійно або окремої партії продукції з вказаною у договорі кількістю. Звертаємо увагу, що для укладання договору на проведення таких робіт в першу чергу проводиться аудит виробництва редукторів, на які замовник робіт планує проведення інспекторського приймання, в результаті чого розглядається питання щодо укладання договору на проведення інспекторського приймання продукції з замовником відносно продукції, що планується для постачання для структурних підрозділів і регіональних філій АТ «Українська залізниця».
Відсутність всіх перелічених вимог у складі тендерної документації торгів є цілком неприпустимою та дає змогу на постачання та застосування на АТ «Українська залізниця» продукції невідомої якості.
Однак тендерна документація не містить обов’язкової вимоги щодо надання учасником підтвердження здійснення інспекторського контролю на продукцію, яка пропонується до постачання.
З метою дотримання вимог закону України «Про залізничний транспорт» просимо додати в Додаток № 1 ТД наступну вимогу:
«Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати один з документів чи їх копії, завірені виробником:
а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»;
або
б) копію витягу з вищевказаного договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.08.2022 11:51
Вирішення:
Замовником розглядається Ваша вимога щодо внесення змін та у разі прийняття позитивного рішення будуть внесені відповідні зміни і оприлюднені в електронній системі закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено