• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Залишкові роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проектом ліквідації шахти "Верболозівська" (ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи)

Завершена

22 309 783.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 112 000.00 UAH
Період оскарження: 22.08.2022 17:30 - 03.09.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації

Номер: e08c40d75bc8467484a3fccd4cd68549
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-22-010194-a.c2
Назва: Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Вимога:
Відповідно до ч.1.1 Розділу 3 Тендерної документації, при поданні тендерної пропозиції учасниками завантажується, в тому числі, інформація та документи (у тому числі кошторисні розрахунки), що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та загальним вимогам до розрахунку вартості робіт, згідно з частиною 6 цього розділу та змісту цієї тендерної документації. Згідно п.8 ч.6 Розділу 3 Тендерної документації, визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника торгів (договірної ціни) здійснюється учасником процедури закупівлі, відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 зі змінами. Розрахунок рівня заробітної плати додається до ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). Повідомляємо, що відповідно до Порядку проведення індексації грошових доходів населення затвердженого Постановою КМУ № 1078, з 1 липня 2022 р., розмір кошторисної заробітної плати індексується в межах прожиткового мінімуму встановленого для працездатних осіб, який складає 2600 грн. Даний процес передбачено ст.7 Закону «Про Державний бюджет України на 2022 рік». Водночас, Учасником процедури ПП "ДОНЕЦЬКА МЕХКОЛОНА-95", що неправомірно визначений Вами Переможцем, згідно наданого Розрахунку розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва, застосовано прожитковий мінімум для працездатних осіб станом на 1 січня 2022 р.- 2481 грн. Зауважуємо, що прийом пропозицій було розпочато 22.08.2022, тобто вже після проведення індексації. (Сторінка 18 файлу «Додаток 2») Таким чином, учасником ПП "ДОНЕЦЬКА МЕХКОЛОНА-95" не дотримано вимог ч.1.1 та.п.8 ч.6 Розділу 3 Тендерної документації, його пропозиція складена не у відповідності до встановлених замовником технічних вимог, а отже підлягає відхиленню на підставі п.2 ч.1 ст.31 Закону «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Пропонуємо Замовнику самостійно перевірити зазначений факт, який суттєво вплинув на формування остаточної ціни наданої пропозиції, і виправити допущену помилку при оцінці пропозиції ПП «ДМК-95».
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1. Надати відповідь на вимогу (Номер вимоги: UA-2022-08-22-010194-a.c2 від 08.10.2022) від учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКЦІЯ ПЛЮС" (ЄДРПОУ: 33949380) щодо закупівлі ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Залишкові роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проектом ліквідації шахти "Верболозівська"), ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-22-010194-a, наступного змісту: Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації «Відповідно до п.6 Розділу ІІІ Тендерної документації розмір кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника торгів (договірної ціни) здійснюється учасником процедури закупівлі, відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 (зі змінами) та визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі планує отримувати на об’єкті замовлення. Розрахунок рівня заробітної плати додається до ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни). У складі тендерної пропозиції ПП "ДОНЕЦЬКА МЕХКОЛОНА-95" міститься розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва на підставі даних організації ПП «ДМК-95» (розрахунковий період 2022 р.), де, зокрема, зазначено про те, що середньомісячна кошторисна заробітна плата, яку планує отримувати на об’єкті замовлення учасник процедури, складає 12858,01 грн. ( файл «Додаток 2.pdf). Окремих вимог щодо необхідності надання розрахунку рівня заробітної плати на якийсь певний проміжок часу в тендерній документації не було. З урахування зазначеного та тим, що у складі тендерної пропозиції розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати виконаний ПП «ДМК-95» відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, затвердженому наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 (зі змінами), ПП "ДОНЕЦЬКА МЕХКОЛОНА-95" не порушило умов тендерної документації в цій частині та підстав для відхилення пропозиції ПП «ДОНЕЦЬКА МЕХКОЛОНА-95» у цій частині не має. Крім того, відзначаємо, що на кожному підприємстві встановлена своя система оплати праці. Формування фонду оплати праці підприємства відбувається на основі чинних законодавчих вимог до процесу оплати праці та з урахуванням економічної доцільності здійснення підприємством витрат на персонал. Фонд оплати праці складається з фонду основної заробітної плати, фонду додаткової заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат. Індексація – це також складова зарплати (див. п.2.2.7 Інструкції зі статистики заробітної плати, наказ Держстату від 13.01.2004 №5), яка входить до фонду додаткової зарплати. Отже, з вищенаведеного вбачається, що оплата праці відноситься до оперативної та господарської діяльності підприємства.» Довідково надається витяг з форуму Порталу кошторисників України.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Антикорупційна програма не відповідає вимогам закону

Номер: bd37d71817874be98cb69ae5202017a4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-22-010194-a.c1
Назва: Антикорупційна програма не відповідає вимогам закону
Вимога:
З 18.01.2022 набрала чинності нова Типова антикорупційна програма юридичних осіб, затверджена Наказом Національного агентства з питань корупції від 10.12.2021 №794/21. Відповідно до вимог ст.62 Закону України "Про запобігання корупції" та на підставі зазначеного наказу учасники процедури публічних закупівель повинні оновити свої антикорупційні програми та привести їх у відповідність до нової типової форми, якщо вартість дорівнює або перевищує 20 млн.грн. Учасник ПП "ДОНЕЦЬКА МЕХКОЛОНА-95" (ПП «ДМК-95») у складі своєї Пропозиції завантажив скановану копію Антикорупційної програми, затверджену наказом директора підприємства від 05.01.2021 № 05/01-21, тобто, до того як набрала чинності нова Типова антикорупційна програма. При ознайомленні з текстом самої програми визначається її невідповідність діючій з 18.01.2022. Типовій антикорупційній програмі юридичної особи, затвердженій наказом Національного агентства з питань корупції від 10.12.2021 №794/21. Витяг з Рішення постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.09.2022 № 5971 (номер скарги UA-2022-07-22-000453-a.b2): «Відповідно до Наказу Національного агентства з питань запобігання корупції "Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи" від 10.12.2021 №794/21: 1. Затвердити Типову антикорупційну програму юридичної особи, що додається. 2. Визнати таким, що втратило чинність, рішення Національного агентства з питань запобігання корупції від 02 березня 2017 року № 75 «Про затвердження Типової антикорупційної програми юридичної особи», зареєстроване у Міністерстві юстиції України 09 березня 2017 року за № 326/30194. 3. Установити, що юридичні особи, зазначені у частині другій статті 62 Закону України «Про запобігання корупції», затверджують свої антикорупційні програми на основі Типової антикорупційної програми юридичної особи, затвердженої пунктом 1 цього наказу. Відповідно до частини другої статті 62 Закону України «Про запобігання корупції» в обов'язковому порядку антикорупційна програма затверджується керівниками: 1) державних, комунальних підприємств, господарських товариств (у яких державна або комунальна частка перевищує 50 відсотків), де середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік перевищує п'ятдесят осіб, а обсяг валового доходу від реалізації продукції (робіт, послуг) за цей період перевищує сімдесят мільйонів гривень; 2) юридичних осіб, які є учасниками процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг), робіт дорівнює або перевищує 20 мільйонів гривень. Таким чином, надана учасником Антикорупційна програма не відповідає нормам діючого законодавства, відповідно до цього, учасник не надав інформацію про свою відповідність вимогам діючого антикорупційного законодавства.» Пропонуємо Замовнику самостійно перевірити зазначений факт і виправити допущену помилку при оцінці пропозиції ПП «ДМК-95».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Надати відповідь на вимогу (Номер вимоги: UA-2022-08-22-010194-a.c1 від 05.10.2022) учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРБУД-ПРОЕКТ-РЕКОНСТРУКЦІЯ" (ЄДРПОУ: 39894111) щодо закупівлі ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (Залишкові роботи з фізичної ліквідації та забезпечення охорони довкілля згідно з проектом ліквідації шахти "Верболозівська"), ідентифікатор закупівлі UA-2022-08-22-010194-a, наступного змісту: Антикорупційна програма не відповідає вимогам закону «Пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотами). Учасником ПП "ДОНЕЦЬКА МЕХКОЛОНА-95" було надано у складі тендерної пропозиції Лист-гарантія від 02.09.2022 р. № 02/09-9 про відсутність підстав відмови замовником учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (файл «9.Стаття17.pdf»), де в п. 9 вказано що учасник має антикорупційну програму та уповноваженого з її реалізації, також у складі тендерної пропозиції було надано та завантажено в електронну систему закупівель файл «Антикорупційна програма ПП ДМК-95.pdf». У файлі Антикорупційна програма ПП ДМК-95.pdf міститься Антикорупційна програма ПП ДМК-95, наказ від 04.01.2022 № 04/01-22 «Про антикорупційну діяльність на підприємстві», яким призначено Уповноваженим з антикорупційної діяльності Богоутдінова Сергія Олександровича. Наказом Національного агентства з питань корупції від 10.12.2021 №794/21 встановлено обов’язок затвердити антикорупційні програми на основі Типової антикорупційні програми. Таким чином, юридичні особи, визначені в частині другій статті 62 Закону про запобігання корупції, які вже мають затверджені антикорупційні програми, зобов’язані перезатвердити їх відповідно до Типової антикорупційні програми. Але рішенням НАЗК №794/21 не встановлено кінцевого терміну для затвердження антикорупційної програми юридичними особами, визначеними в частині другій статті 62 Закону про запобігання корупції. Крім того тендерна документація не містить окремих вимог щодо необхідності надання у складі пропозиції Антикорупційної програми саме відповідно до рішення Національного агентства з питань корупції від 10.12.2021 №794/21 З урахування зазначеного та тим, що у складі тендерної пропозиції були надані документи (лист-гарантія щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з її реалізації та Антикорупційну програму з наказом про призначення уповноваженого з антикорупційної діяльності), які засвідчують наявність у Переможця закупівлі антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми підстав для відхилення пропозиції ПП «ДОНЕЦЬКА МЕХКОЛОНА-95» у цій частині не було.»;
Статус вимоги: Відхилено