• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розхідні матеріали(33140000-3 Медичні матеріали)

Відповідно до Постанови № 169 від 28.02.2022 року "Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану" зі змінами № 723 від 24.06.2022 року

Завершена

340 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 700.00 UAH
Період оскарження: 22.08.2022 13:38 - 26.08.2022 12:10
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги та непослідовність дій Замовника

Номер: b4a14bce7ab341319b9bcc9360bdbde3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-22-005617-a.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги та непослідовність дій Замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що деякі положення ТД не відповідають нормам чинного законодавства, зокрема Закону України “Про публічні закупівлі” (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2019, № 45, ст.289 ){Із змінами, внесеними згідно з Кодексом № 396-IX від 19.12.2019 (далі – Закон). В тендерній документації Замовником встановлено наступні вимоги до учасників: оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни. Звертаємо Вашу увагу , що згідно спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018: • не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА, оскільки це може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Виходячи з викладеного вище, повідомляємо, що такий підхід здійснення даної закупівлі є дискримінаційним, оскільки обмежує конкурентоспроможність потенційних учасників, а в цілому впливає на можливість учасників прийняти участь у закупівлі. Наведена вище умова документації обмежує коло учасників лише виробниками або суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними з такими виробниками (офіційними представництвами) , особливо якщо у переліку наведена позиція яка не має повного еквіваленту .Вимога є дискримінаційною. Також, варто наголосити, що 15-08-2022, 11:05 Рішенням Уповноваженої особи Замовника Павлюк Л.Г. було скасовано закупівлю UA-2022-08-01-005160-a у зв’язку з відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Натомість 22-08-2022, 13:38 оголошено її повторно з таким же бюджетом та такими ж позиціями. Постає питання, за сім днів у Замовника з’явилась потреба в товарі чи, можливо, в закупівлі переміг не той учасник що потрібно, тому й її скасували? Також дивним є той факт, що закупівля UA-2022-08-01-005160-a не містила в собі дискримінаційний обставин, тому у ній мали змогу взяти участь всі зацікавлені суб’єкти господарювання, які до поставки пропонували ідентичний товар. Ідентичність підтверджується документами про якість, кількість та технічну характеристику, поданими у складі пропозицій Учасника. Замовник мав змогу зекономити державні кошти, приймаючи пропозиції Учасників, натомість обрав шлях скасування Закупівлі з подальшою її публікацією, але вже з дискримінаційними вимогами. Просимо Вас дотримуватись послідовності у прийнятті рішень! На підставі викладеного, з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері та здешевлення предмету закупівлі, вимагаємо внесення змін до Документації шляхом виключення умови про надання учасником у складі пропозиції авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва, також звертаємо Вашу увагу, що такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 5 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 4 статті 5 Закону (Замовник не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників), частини 4 статті 22 (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників) та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018. . Наголошуємо Вам,що Замовник в разі необхідності впевнитись у "добросовісності" та "надійності" Постачальника може передбачити законні вимоги, наприклад гарантії забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю (у формі безвідкличної банківської гарантії Постачальника на користь Замовника). Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою щодо усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: 1. Привести тендерну документацію до норми , відповідно до вимог чинного законодавства України, а саме виключити вищезазначену вимогу МТВ. В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення відгуку на порталі DOZORRO задля моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами Просимо зробити зміни згідно діючого Законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В оголошнні процедури будуть внесенні відповідні зміни щодо вимоги за оригінали гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника у відповідній до вимог цієї документації, кількості, якості та у встановлені терміни.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так