-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості
Завершена
36 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 100.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 100.00 UAH
Період оскарження:
21.11.2017 14:34 - 24.11.2017 16:00
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження дискваліфікації ТОВ "ГРАД.КОМ"
Номер:
f3053a3c29fe44d387fc9335c22b0d41
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-21-001502-b.c1
Назва:
Оскарження дискваліфікації ТОВ "ГРАД.КОМ"
Вимога:
Порядок здійснення допорогових закупівель регулюється наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (надалі - Порядок), а також Законом України «Про публічні закупівлі».
Керуючись п. 6.2 Порядку під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
КП "Комунальний заклад "Криворізький протитуберкульозний диспансер № 2"ДОР"" (надалі - Замовник) дискваліфікувало пропозицію ТОВ "ГРАД.КОМ" по закупівлі: «Проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічного паспорту по вул. Камінського 4,а м. Кривий Ріг, Металургійний район. м. Кривого Рогу Дніпропетровської області», UA-2017-11-21-001502-b.
Згідно протоколу №_ від 01.11.2017 року засідання комітету з електронних торгів КЗ «Криворізький протитуберкульозний диспансер №2 «ДОР»: «ТОВ «ГРАД.КОМ» запропонувало найбільш вигідну цінову пропозицію та відповідає кваліфікаційним вимогам…». Отже Замовник сам визнав, те, що ТОВ «ГРАД.КОМ» відповідає кваліфікаційним критеріям. Чому так? Тому, що Згідно ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
ТОВ «ГРАД.КОМ» відповідає кваліфікаційними критеріям, які передбачені законодавством: має довід виконання аналогічних робіт, що підтверджується наданими у складі пропозиції договорами №131, №136 від 31.08.2017 р., актами виконаних робіт по вищеописаним договорам, а також листам відгукам. Звертаємо увагу Замовника, що це маленька частина з виконаних аналогічних договорів навіть у 2017 році. Також підприємство має достатню матеріально-технічну базу, а також кваліфікований і сертифікований персонал.
Замовник дискваліфікував економічно вигідну пропозицію ТОВ «ГРАД.КОМ» аргументуючи це наступним:
1) В порушення п.4.5 документації конкурсних торгів Учасник не надав документи, що підтверджують відповідність Виконавця частині 12 Інструкції «Про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна»
2) В порушення п.4.6 Учасником не надано копію свідоцтва про повірку теодоліта. Згідно договору №07/04к від 17.04.2017 теодоліт надано в безкоштовне використання Онищенко І. Я, а Учасником надано копію повірки теодоліта, який належить Хлиповка Е. Г.
3) В порушення п. 4.7 Учасником не надано підтвердження щодо використання ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для надання послуг у відповідності до документації конкурсних торгів, а саме: не надано копії ліцензій на програмне забезпечення AutoCAD та АС-нерухомість.
ТОВ «ГРАД.КОМ» хоче надати роз’яснення та доповнення щодо вказаних зауважень.
По-першому питанню: Звичайно ж підприємство, яке професійно виконує роботи з виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості, що підтверджується виконаними договорами і позитивними відгуками, не може не відповідати інструкції «Про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна». Всі документи, які не є суттєвими при виборі потенційного виконавця робіт, надаються, за потреби, при підписанні договору. Також звертаємо увагу замовника на те, що ТОВ «ГРАД.КОМ» у складі своєї пропозиції було надано довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід №ГК-15-05 від 28.11.2017. Згідно вказаної довідки ТОВ «ГРАД.КОМ» має контролера за якістю Похілову Наталію Миколаївну – сертифікованого техніка з інвентаризації нерухомого майна. Також у складі пропозиції було надано копію штатного розкладу згідно з яким на підприємстві є контролер за якістю. Додатково надаємо наказ на призначення Похілової Н. М. контролером за якістю.
По- другому питанню: мало того, що для виконання робіт передбачених предметом закупівлі: Виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості «Проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічного паспорту по вул. Камінського 4,а м. Кривий Ріг, Металургійний район. м. Кривого Рогу Дніпропетровської області», UA-2017-11-21-001502-b, вимоги від Замовника щодо п.4.6 (довідка в довільній формі про наявність техніки, обладнання, устаткування, приладів та інструментів відповідно до технічних вимог надання послуг (п.5 Документації торгів) відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 65 від 11.02.2014 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт» та копії документів які підтверджують вимоги наказу) є незаконними, дискримінаційними і маємо надію помилково включеними Замовником. По суті: Даний теодоліт був придбаний у Хлиповка Е. Г. з пройденою повіркою (копія якої була надана у складі пропозиції). Жодний нормативний документ не зобов’язує здійснювати повторну повірку приладу в зв’язку зі зміною власника. Повірка даного теодоліту діє до 28 лютого 2018 р. Після наступної повірки, вся актуальна інформація буде занесена до свідоцтва про повірку, а доти власник – Онищенко І. Я. не зобов’язана витрачати додаткові кошти і свій час на те, щоб додатково повірити прилад, який має актуальну повірку.
По-третьому питанню: згідно п.4.7 Оголошення Замовник вимагає подачу Учасниками: «Довідку у довільній формі про наявність у Учасника необхідної оргтехніки і ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для надання послуг у відповідності до вимог Документації конкурсних торгів та підтверджуючи документи щодо наявності цих програм у виконавця.» На виконання п.4.7 ТОВ «ГРАД.КОМ» у складі своєї пропозиції було надано довідку про наявність оргтехніки і ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для надання послуг №ГК-14-03 від 28.11.2017 р. Згідно даної довідки підприємство має в своєму користуванні програмні продукти як з вільною публічною ліцензією так і закритими ліцензіями. Вимоги щодо надання копій ліцензій не були передбачені документацією допорогової закупівлі. Вимагалося лише надати підтвердження наявності. Для підтвердження наявності у складі пропозиції було надано копію договору безоплатного користування майном № 07/4к від 17.04.2017 р. який надає право користування на майно і програмні продукти передбачені згідно додатку 1 до договору. Звертаємо увагу Замовника, що за бажанням, Учасники мають можливість виконати умови договору використавши лише програмні продукти з вільною публічною ліцензію.
Отже, ТОВ «ГРАД.КОМ» наголошує на тому, що Наша пропозиція відповідає вимогам Замовника та є найбільш економічно вигідною.
Допорогові закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах і роботах. Крім того, допорогові закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі. Відповідно до ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Згідно п. 6.2. Порядку одним з основним принципів допорогових закупівель є максимальна економія та ефективність. Згідно ст. 7 «Бюджетного кодексу» одним із принципів Бюджетної системи України є принцип ефективності - при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення запланованих цілей при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів.
Отже, керуючись Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 13.04.2016 р., Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII,
Прошу
1. скасувати рішення щодо дискваліфікації ТОВ "ГРАД.КОМ" по закупівлі: «Проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічного паспорту по вул. Камінського 4,а м. Кривий Ріг, Металургійний район. м. Кривого Рогу Дніпропетровської області», UA-2017-11-21-001502-b;
2. визнати переможцем ТОВ "ГРАД.КОМ" по закупівлі: «Проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічного паспорту по вул. Камінського 4,а м. Кривий Ріг, Металургійний район. м. Кривого Рогу Дніпропетровської області», UA-2017-11-21-001502-b, так як пропозиція Учасника відповідає вимогам Замовника і є економічно вигідною;
3. заключити договір на суму 34 200,00 грн. (тридцять чотири тисячі двісті гривень 00 коп.) з ТОВ "ГРАД.КОМ" по закупівлі: «Проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна та виготовлення технічного паспорту по вул. Камінського 4,а м. Кривий Ріг, Металургійний район. м. Кривого Рогу Дніпропетровської області», UA-2017-11-21-001502-b.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження дискваліфікації ТОВ ГРАД.КОМ.pdf 05.12.2017 08:45
- протокол 001.png 06.12.2017 15:43
Дата подачі:
05.12.2017 08:45
Вирішення:
Тендерним комітетом прийнято рішення на повернення ТОВ "ГРАД.КОМ" . Прийняте рішення вимогу задовольнити
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
06.12.2017 15:45