• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Портативний доказовий алкотестер з принтером

Торги відмінено

700 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження: 22.08.2022 11:39 - 26.08.2022 23:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо спрощеної закупівлі UA-2022-08-22-003459-a ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори

Номер: bcf7f23f9c304872bcb7716cc16e2db5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-22-003459-a.b2
Назва: Вимога щодо спрощеної закупівлі UA-2022-08-22-003459-a ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Вимога:
1. Вимога Шановний Замовник, доброго дня! Оголошення про проведення спрощеної закупівлі складене з порушенням вимог діючого законодавства в сфері публічних закупівель. Так, 28.02.2022 р. Кабінетом Міністрів України була прийнята постанова № 169 «Деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» (зі змінами) (далі — Постанова № 169). Крім іншого, Постановою № 169 передбачено обов’язок замовників дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». При цьому, метою проведення публічних закупівель є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Так, Додаток 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі» містить вказівку на те, що предмет закупівлі має відповідати вимогам Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженою постановою КМУ від 13 січня 2016 року № 94 та вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затверджених постановою КМУ від 02 жовтня 2013 року №753. Варто звернути увагу на те, що відповідно до Положення про Міністерство економіки України, затвердженого Постановою Кабінету міністрів України від 20 серпня 2014 року № 459, Міністерство економіки України (Мінекономіки) є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України. Мінекономіки є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, державну цінову політику, державну політику у сфері технічного регулювання, стандартизації, метрології та метрологічної діяльності, державну політику у сфері публічних закупівель. Основними завданнями Мінекономіки є забезпечення формування та реалізація державної політики у сфері публічних закупівель. Так, Мінекономіки листом від 21.01.2021 №3423-06/3110-03, адресованим Міністерству внутрішніх справ України та Національній поліції України, вказало на необхідність враховувати при здійсненні публічних закупівель газоаналізаторів інформацію про те, що газоаналізатори не є предметом поширення дії Технічного регламенту щодо медичних виробів. У зв’язку з чим просимо усунути порушення шляхом внесення відповідних змін до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі через систему електронних торгів. Додатки: 1. Копія листа Мінекономіки листом від 21.01.2021 №3423-06/3110-03.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до ст.19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України «Про Національну поліцію», «Про дорожній рух» та «Про заходи протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів та зловживанню ними», постанови Кабінету Міністрів України №1103 від 17.12.2008 «Про затвердження Порядку направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду», затверджено спільний наказ МВС України та МОЗ України №1452/735 від 09.11.2015 «Про затвердження Інструкції про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції» (далі - Інструкція). Пунктом 9 розділу III Інструкції встановлено, що використання в закладах охорони здоров’я для проведення лабораторних досліджень вимірювальної техніки та обладнання, дозволених МОЗ, підтверджується сертифікатом відповідності та свідоцтвом про повірку робочого засобу вимірювальної техніки. Водночас у пункті 10 «Порядку направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1103 від 17.12.2008, закріплено, що огляд водія транспортного засобу в закладі охорони здоров’я проводиться в будь-який час доби за методикою та із застосуванням приладів, дозволених для використання МОЗ. Частиною першою статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено, що продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, крім випадків, визначених у статті 12 цього Закону та у відповідних технічних регламентах. Таким чином, для того щоби ввести в обіг та/або в експлуатацію медичні вироби, виробник повинен здійснити оцінку відповідності таких виробів відповідно до Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №753 від 02.10.2013. Відповідно до Реєстру осіб, відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг, який розміщено на офіційному веб-сайті Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками, доступ до якого є відкритим і загальнодоступним https://www.dls.gov.ua/%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%87%D0%BD%D1%96-%D0%B2%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%B8/%D1%80%D0%B5%D1%94%D1%81%D1%82%D1%80-%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1-%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D1%85-%D0%B7%D0%B0-%D0%B2%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%B5%D0%BD/, за №2780 зазначено, що Газоаналізатор Dräger Alcotest 7510 OIML виробництва Dräger Safety AG & Co. KGaA відповідає Технічному регламенту щодо медичних виробів, який затверджений постановою Кабінету Міністрів України №753 від 02.10.2013. Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (далі - Закон) визначено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов`язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з ч. 3 ст. 23 Закону №922-VIII у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Предметом цієї закупівлі є доказові газоаналізатори видихуваного повітря, які будуть використовуватися відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України «Про Національну поліцію», «Про дорожній рух» та «Про заходи протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів та зловживанню ними», постанови Кабінету Міністрів України №1103 від 17.12.2008 «Про затвердження Порядку направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду», затвердженої спільним наказом МВС України та МОЗ України №1452/735 від 09.11.2015 Інструкції про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, тому замовник визначив, що предмет закупівлі повинен відповідати Технічному регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №753 від 02.10.2013. Предмет закупівлі та його виробник відомі на ринку України за рахунок практичного застосування продукції тривалий час як якісна європейська продукція, що неодноразово була предметом державних закупівель, яка успішно використовується в усьому світі та постачається за цінами, які є загальносвітовими та нижчі, що надає можливість економити кошти за рахунок тривалого терміну експлуатації продукції та низьких експлуатаційних витрат. Відповідно до статті 39 Господарського кодексу України споживачі, які перебувають на території України, під час придбання, замовлення або використання товарів (робіт, послуг) з метою задоволення своїх потреб мають право, зокрема, на належну якість товарів (робіт, послуг). Отже, замовник даної закупівлі, має законне право на належну якість товару, що є предметом закупівлі, та сформулював свої вимоги в Оголошенні на закупівлю. Лист Міністерства економіки України №3423-06/3110-03 від 21.01.2021 не є нормативно-правовим актом і не встановлює правових норм. У відповідності до абзацу 2 пункту 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відповідно, Закон надає лише право, але не зобов’язує Замовника здійснювати закупівлю аналогів предмету закупівлі. В даній спрощеній (допороговій) процедурі закупівлі надання аналогів не передбачається. Участь в даній спрощеній закупівлі може прийняти будь-яка особа відповідно до діючого законодавства. З огляду на викладене, замовник залишає свої вимоги до предмета закупівлі незмінними.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Вимога щодо спрощеної закупівлі UA-2022-08-22-003459-a ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори

Номер: 4a9ddb537d4c4b59999eb9d71beb71bc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-08-22-003459-a.b1
Назва: Вимога щодо спрощеної закупівлі UA-2022-08-22-003459-a ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Вимога:
1. Вимога Шановний Замовник, доброго дня! Оголошення про проведення спрощеної закупівлі складене з порушенням діючого законодавства в сфері публічних закупівель. Зокрема, ст. 23 Закону України «Про стандартизацію». Серед іншого, технічна вимога до предмета закупівлі, викладена у Додатку 2 до Тендерної документації «Технічні вимоги», є дискримінаційною. Так, Додаток 2 до Тендерної документації «Технічні вимоги» містить вказівку на те, що предмет закупівлі має відповідати вимогам Європейського стандарту OILM R-126:2012, який прийнятий як національний стандарт наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 1494 від 30.12.2014 за позначенням ДСТУ OILM R-126:2014 «Доказові аналізатори видихуваного повітря». Разом з тим, в положеннями ст. 23 Закону України «Про стандартизацію» встановлено наступне: «Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах. Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Національний орган стандартизації забезпечує розміщення на офіційному веб-сайті текстів національних стандартів та кодексів усталеної практики, обов’язковість застосування яких встановлена нормативно-правовими актами, у тридцятиденний строк з дня офіційного опублікування таких актів з наданням безоплатного доступу.» Так, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 1494 від 30.12.2014 як національний стандарт України ДСТУ OILM R-126:2014 «Доказові аналізатори видихуваного повітря» методом підтвердження прийнято рекомендації міжнародної організації законодавчої метрології OILM R-126:2012. При цьому, діючим законодавством України не встановлена обов’язковість застосування рекомендації міжнародної організації законодавчої метрології OILM R-126:2012 та/або ДСТУ OILM R-126:2014 «Доказові аналізатори видихуваного повітря» до вимірювальної техніки. На відповідні технічні засоби, зокрема на вимірювачі вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається, поширюється дія Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 № 94. Що стосується документального підтвердження уповноваженим європейським органом відповідності товару ДСТУ OIML R-126:2014 «Доказові аналізатори видихуваного повітря» та/або OIML R 126:2012 то: По-перше, така вимога не передбачена діючим законодавством України. По-друге, єдиним виробником вимірювачів вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається, який представлений в Україні, що отримав сертифікат відповідності OIML R 126 є компанія «Drager Safety AG & Co. KGaA». По-третє, сертифікати відповідності OIML R 126 можуть бути видані уповноваженим європейським органом лише відповідно до видання 1998 року, але не відповідно до видання 2012 року. Хоча ДСТУ OIML R-126:2014 «Доказові аналізатори видихуваного повітря» як національний стандарт прийнятий саме OIML R 126:2012 (видання 2012 року). Таким чином, на сьогоднішній день відсутній будь-який виробник чи окремий прилад у світі, який отримав сертифікат відповідності OIML R 126:2012 (видання 2012 року). Також зазначаємо, що дія Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 поширюється виключно на медичні вироби та допоміжні засоби до них (в тому числі, і медичні вироби з функцією вимірювання). Згідно п. 2 Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 січня 2016 року № 94, «2. Дія цього Технічного регламенту поширюється на засоби вимірювальної техніки, перелік яких наведено у додатку 1 (14. Вимірювачі вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається). Дія цього Технічного регламенту не поширюється на законодавчо регульовані засоби вимірювальної техніки, що є медичними виробами та/або медичними виробами для діагностики «in vitro.». Таким чином, вимога, викладена у Додатку 2 до Тендерної документації «Технічні вимоги», обмежує коло учасників процедури закупівель, тобто є дискримінаційною. У зв’язку з чим просимо усунути порушення шляхом внесення відповідних змін до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі через систему електронних торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Відповідно до ст.19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до пункту 13 статті 1 Закону України «Про стандартизацію»: національний стандарт - стандарт, прийнятий національним органом стандартизації та доступний для широкого кола користувачів. Відповідно до пункту 20 статті 1 Закону України «Про стандартизацію»: стандарт - нормативний документ, заснований на консенсусі, прийнятий визнаним органом, що встановлює для загального і неодноразового використання правила, настанови або характеристики щодо діяльності чи її результатів, та спрямований на досягнення оптимального ступеня впорядкованості в певній сфері. Відповідно до статті 23 Закону України «Про стандартизацію»: національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються безпосередньо чи шляхом посилання на них в інших документах; національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. Добровільність застосування стандартів стосується застосування їх виробником. Застосування стандартів дозволяє підвищити якість та конкурентоспроможність товару. Тільки користувач (покупець) може визначати які властивості товару важливі щодо його сфери застосування і має на це законне право. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства №1494 від 30.12.2014 Європейський стандарт ОIML R 126:2012 «Evidential breath analyzers» прийнято як національний стандарт ДСТУ ОIML R 126:2014 «Доказові аналізатори видихуваного повітря». Відповідно до Сертифікату перевірки типу №UA.TR.001 101-17 від 05.10.2017 щодо відповідності предмета закупівлі Технічному регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що виданий ДП «Укрметртестстандарт», зазначено, що предмет закупівлі відповідає вимогам ДСТУ ОIML 126:2014 «Доказові аналізатори видихуваного повітря» (OІML R 126, edіtіon 2012, ІDT). Відповідно до даних системи Prozorro компанія Dräger Safety AG & Co. KGaA є не єдиним виробником вимірювачів вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається, які постачалися в Україну та відповідають стандарту OIML R 126, про що свідчить закупівля https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-07-24-001325-b. Відповідно до Кодексу України про адміністративні правопорушення, Законів України «Про Національну поліцію», «Про дорожній рух» та «Про заходи протидії незаконному обігу наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів та зловживанню ними», постанови Кабінету Міністрів України №1103 від 17.12.2008 «Про затвердження Порядку направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду», затверджено спільний наказ МВС України та МОЗ України №1452/735 від 09.11.2015 «Про затвердження Інструкції про порядок виявлення у водіїв транспортних засобів ознак алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції» (далі - Інструкція). Пунктом 9 розділу III Інструкції встановлено, що використання в закладах охорони здоров’я для проведення лабораторних досліджень вимірювальної техніки та обладнання, дозволених МОЗ, підтверджується сертифікатом відповідності та свідоцтвом про повірку робочого засобу вимірювальної техніки. Водночас у пункті 10 «Порядку направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння або перебування під впливом лікарських препаратів, що знижують увагу та швидкість реакції, і проведення такого огляду», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №1103 від 17.12.2008, закріплено, що огляд водія транспортного засобу в закладі охорони здоров’я проводиться в будь-який час доби за методикою та із застосуванням приладів, дозволених для використання МОЗ. Частиною першою статті 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» встановлено, що продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції, крім випадків, визначених у статті 12 цього Закону та у відповідних технічних регламентах. Таким чином, для того щоби ввести в обіг та/або в експлуатацію медичні вироби, виробник повинен здійснити оцінку відповідності таких виробів відповідно до Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України №753 від 02.10.2013. Відповідно до інформації, яка міститься у Реєстрі осіб, відповідальних за введення медичних виробів, активних медичних виробів, які імплантують, та медичних виробів для діагностики in vitro в обіг (за №2780), що веде Держлікслужба, є в наявності медичні вироби, зокрема, газоаналізатори для вимірювання вмісту алкоголю у видихуваному повітрі Dräger Alcotest 7510 OIML виробництва Dräger Safety AG & Co. KGaA. У відповідності до абзацу 2 пункту 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Відповідно, Закон надає лише право, але не зобов’язує Замовника здійснювати закупівлю аналогів предмету закупівлі. В даній спрощеній (допороговій) процедурі закупівлі надання аналогів не передбачається. Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (далі - Закон) визначено, що тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов`язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Згідно з ч. 3 ст. 23 Закону №922-VIII у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. Предметом цієї закупівлі є доказові газоаналізатори видихуваного повітря, тому замовник визначив, що предмет закупівлі повинен відповідати європейському стандарту OIML R 126:2012, що прийнятий в Україні за позначенням ДСТУ OIML R 126:2014. Відповідно до статті 39 Господарського кодексу України споживачі, які перебувають на території України, під час придбання, замовлення або використання товарів (робіт, послуг) з метою задоволення своїх потреб мають право, зокрема, на належну якість товарів (робіт, послуг). Отже, замовник даної закупівлі, має законне право на належну якість товару, що є предметом закупівлі, та сформулював свої вимоги в Оголошенні на закупівлю. Участь в даній спрощеній закупівлі може прийняти будь-яка особа відповідно до діючого законодавства. З огляду на викладене, замовник залишає свої вимоги до предмета закупівлі незмінними.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні